Richard is mijn zusjes achterbuurvrouw haar ex-klasgenootjequote:Op donderdag 15 september 2022 12:02 schreef greysbones het volgende:
richard is mijn.... (b en b vol liefde)
mogen we niet horen
jij krijgt zo ruzie met @Fl0werquote:Op donderdag 15 september 2022 12:04 schreef Moeraskat het volgende:
Berend heeft WEER die trui aan jongens.
Ik zei het toch. Maar niemand geloofd mij.
ontzettende onzinquote:Op donderdag 15 september 2022 12:03 schreef mario390 het volgende:
ja richard is ook mijn
wat en onzin![]()
Alles is een kliek lijkt wel.quote:
quote:Op donderdag 15 september 2022 12:06 schreef Moeraskat het volgende:
Ik maak geen ruzie want ik ben lief
Is niet gek toch? Mensen hebben de smaak dan te pakken en gaan bij geen resultaat naar een ander programmaquote:Op donderdag 15 september 2022 12:05 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Alles is een kliek lijkt wel.
B&BvL zaten ook veel die al in andere programma's hebben meegedaan.
De "aandachtshoer carrousel"quote:Op donderdag 15 september 2022 12:05 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Waarschijnlijk putten ze allemaal uit dezelfde database, en bij ieder nieuw programma bellen ze iedereen weerquote:Op donderdag 15 september 2022 12:05 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Ik ben lief soberso.quote:Op donderdag 15 september 2022 12:06 schreef Moeraskat het volgende:
Ik maak geen ruzie want ik ben lief
Jij ook jaquote:
Show hoppers iddquote:Op donderdag 15 september 2022 12:06 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Is niet gek toch? Mensen hebben de smaak dan te pakken en gaan bij geen resultaat naar een ander programma
Of dezelfde database komt elkaar bij casting telkens tegen.quote:Op donderdag 15 september 2022 12:06 schreef D. het volgende:
[..]
Waarschijnlijk putten ze allemaal uit dezelfde database, en bij ieder nieuw programma bellen ze iedereen weer
neef hoorde ikquote:Op donderdag 15 september 2022 12:02 schreef greysbones het volgende:
richard is mijn.... (b en b vol liefde)
mogen we niet horen
ik vind haar een beetje saaiquote:Op donderdag 15 september 2022 12:08 schreef FreshFruit het volgende:
@:engine
een perfect kopje thee.
[ afbeelding ]
weet je wat ?quote:Op donderdag 15 september 2022 12:08 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Show hoppers idd
Hoewel Richard er voor de reclame zat
Maar mss heeft hij nu ook de smaak te pakken
Waarom knipoog jij bij elke post?quote:
Dit is niet die Adidas trui maar een fleecevestquote:Op donderdag 15 september 2022 12:04 schreef Moeraskat het volgende:
Berend heeft WEER die trui aan jongens.
Ik zei het toch. Maar niemand geloofd mij.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |