echtquote:Op donderdag 15 september 2022 10:55 schreef FreshFruit het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Mijn top 3.
Je kent me beter.quote:
Als je daar nooit heen gaat, hoe moet je dat dan weten?quote:Op donderdag 15 september 2022 11:01 schreef freaky40 het volgende:
Esther vraag of het rechtstreekse vluchten zijn naar Cura....mens, er zijn al jaren dagelijkse lijnvluchten....
Ik ook niet, maar dat is toch algemeen bekend.quote:Op donderdag 15 september 2022 11:02 schreef Charmian het volgende:
[..]
Als je daar nooit heen gaat, hoe moet je dat dan weten?
Ik heb geen idee.quote:Op donderdag 15 september 2022 11:02 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar dat is toch algemeen bekend.
Zelfde type mens dat in zomer last heeft wan wepsen.quote:Op donderdag 15 september 2022 11:01 schreef mootie het volgende:
Waarom zegt een aantal siegeloog? Psycholoog is nou niet het meest moeilijke woord.
1 min geledenquote:Op donderdag 15 september 2022 11:01 schreef freaky40 het volgende:
Esther vraag of het rechtstreekse vluchten zijn naar Cura....mens, er zijn al jaren dagelijkse lijnvluchten....
huh?quote:Op donderdag 15 september 2022 11:06 schreef FreshFruit het volgende:
Als we het hier toch even over hebben,wat een schande.
Laat ook maar.
Zeg ik elders wel even.quote:
quote:Op donderdag 15 september 2022 11:08 schreef Li0nHeart het volgende:
Het haar van Tommy is ontploft...
Ik wel........ ik hou der van mannen met langer haar en helemaal met krul of slagquote:Op donderdag 15 september 2022 10:15 schreef Flow3r het volgende:
Ik vind dat haar van Jeffrey niks![]()
[ afbeelding ]
Zelfde als bij Utopia.quote:Op donderdag 15 september 2022 11:10 schreef Whuzz het volgende:
Niet praten over cigaretten/roken en buiten de camera doen.
niet?quote:Op donderdag 15 september 2022 11:10 schreef freaky40 het volgende:
Ze zijn tenminste niet zo politiek correct als bij BB zo te merken.
Wat is normaal?quote:Op donderdag 15 september 2022 11:09 schreef greysbones het volgende:
je mag dronken worden
maar je gedrag moet normaal zijn
zo niet direct weg
sigaretten mogen niet in de loods
Dat lijkt me vrij redelijk en niet zozeer politiek correct. Bovendien golden deze regels ook in Utopia.quote:Op donderdag 15 september 2022 11:10 schreef greysbones het volgende:
[..]
niet?
dronken en misdragen is weg
geen sigaretten in beeld
er mag niet over gepraat worden
normaal is een subjectief begripquote:
vanavond als het goed is.quote:Op donderdag 15 september 2022 11:11 schreef Whuzz het volgende:
De boodschappen komen dus pas morgen
vind ik best politiek correctquote:Op donderdag 15 september 2022 11:11 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Dat lijkt me vrij redelijk en niet zozeer politiek correct. Bovendien golden deze regels ook in Utopia.
Nee vanavond.quote:Op donderdag 15 september 2022 11:11 schreef Whuzz het volgende:
vanavondquote:Op donderdag 15 september 2022 11:11 schreef Whuzz het volgende:
Dat is dus mijn vraag.quote:Op donderdag 15 september 2022 11:11 schreef greysbones het volgende:
[..]
normaal is een subjectief begrip
en daar is geen label aan te hangen![]()
Ok maar Martin had het over "de boodschappen morgen". Naja, we zien wel.quote:
Die indruk krijg ik ook!quote:Op donderdag 15 september 2022 11:12 schreef greysbones het volgende:
Whuzz
voor de duidelijkheid
de boodschappen komen vanavond
Tussen 10 en 12.quote:Op donderdag 15 september 2022 11:12 schreef greysbones het volgende:
Whuzz
voor de duidelijkheid
de boodschappen komen vanavond
quote:Op donderdag 15 september 2022 11:14 schreef greysbones het volgende:
Martin heeft echt een oude kop
ik zou hem 40-45 schatten
Hij doet me aan Sylvester Stallone denken. Maar goed, die is ook 70 ofzo.quote:
Kruising van Stallone en Charles Aznavour....quote:Op donderdag 15 september 2022 11:14 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Hij doet me aan Sylvester Stallone denken. Maar goed, die is ook 70 ofzo.
Veertjes voor badminton.quote:Op donderdag 15 september 2022 11:15 schreef greysbones het volgende:
pingpong balletjes en betjes(batjes?) bestelt
Waarom heeft ze blauw spul op haar mond, of heeft ze een smurf opgegetenquote:Op donderdag 15 september 2022 11:16 schreef 5thencounter het volgende:
Zou Bahbekje weten dat voor lul staat?
[ afbeelding ]
Ik denk dat ze halverwege tandenpoetsen isquote:Op donderdag 15 september 2022 11:17 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Waarom heeft ze blauw spul op haar mond, of heeft ze een smurf opgegeten
quote:Op donderdag 15 september 2022 11:18 schreef Whuzz het volgende:
Ah, de boodschappen worden één voor één uitgerijkt na tonen van lijstjes. Soort van Artsen zonder Grenzen methode.
Maar dan haal het toch even wegquote:Op donderdag 15 september 2022 11:18 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ik denk dat ze halverwege tandenpoetsen is
Met pokeren is hij leuk.quote:Op donderdag 15 september 2022 11:18 schreef Flow3r het volgende:
Jerrod heeft ook wel een gave kop![]()
[ afbeelding ]
Anders vliegen ze natuurlijk als hongerige aasgieren erop afquote:Op donderdag 15 september 2022 11:18 schreef Whuzz het volgende:
Ah, de boodschappen worden één voor één uitgerijkt na tonen van lijstjes. Soort van Artsen zonder Grenzen methode.
Goffer.quote:
en het gaat niet werkenquote:Op donderdag 15 september 2022 11:20 schreef Whuzz het volgende:
Mijn god, dit systeem is complexer dan een reddingsoperatie na een natuurramp
quote:Op donderdag 15 september 2022 11:20 schreef Mrsloveable het volgende:
Hebben ze ook stickers besteld waar ze hun naam op kunnen schrijven wat van wie is?
Nee en geen markersquote:Op donderdag 15 september 2022 11:20 schreef Mrsloveable het volgende:
Hebben ze ook stickers besteld waar ze hun naam op kunnen schrijven wat van wie is?
Haiti bijv.quote:Op donderdag 15 september 2022 11:20 schreef Whuzz het volgende:
Mijn god, dit systeem is complexer dan een reddingsoperatie na een natuurramp
doen ze toch welquote:Op donderdag 15 september 2022 11:19 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Anders vliegen ze natuurlijk als hongerige aasgieren erop af
quote:Op donderdag 15 september 2022 11:21 schreef Li0nHeart het volgende:
Goed gesprek .. wat kan er nu nog mis gaan
Ze zijn een beetje dom, geheid dat iemand straks iets mist wat hij/zij besteld heeft omdat iemand anders het opgevroten heeftquote:
allesquote:Op donderdag 15 september 2022 11:21 schreef Li0nHeart het volgende:
Goed gesprek .. wat kan er nu nog mis gaan
Man man..quote:
Vast wel jaquote:
oh dat doe ik ook altijd als het kan, sommige doosjes nemen soms onzinnig veel ruimte in beslagquote:Op donderdag 15 september 2022 11:20 schreef greysbones het volgende:
alles moet uit de verpakking wat in de diepvries moet
20 pizza salamiquote:Op donderdag 15 september 2022 11:22 schreef Charmian het volgende:
[..]
oh dat doe ik ook altijd als het kan, sommige doosjes nemen soms onzinnig veel ruimte in beslag
Deoquote:Op donderdag 15 september 2022 11:23 schreef FreshFruit het volgende:
Erik .I doos Snickers,6 flessen cola .Doei.
En dan op de bank gaan zitten en genietsje.![]()
![]()
maar sowieso, met of zonder doos?quote:Op donderdag 15 september 2022 11:22 schreef greysbones het volgende:
[..]
20 pizza salami
welke is van wie
daar is geen hoogte van te krijgenquote:Op donderdag 15 september 2022 11:23 schreef Flow3r het volgende:
Vind Marciano ook maar een knulletje, zou niet zeggen dat ie al 42 is
[ afbeelding ]
op een doos kun je nog wat kliederen met eyeliner ofzoquote:Op donderdag 15 september 2022 11:23 schreef Charmian het volgende:
[..]
maar sowieso, met of zonder doos?
die hoeven hier niet veel mee te doenquote:Op donderdag 15 september 2022 11:24 schreef Whuzz het volgende:
Denk dat FEBO de volgende opdracht weer super moeilijk maakt, zodat ze geen geld verdienen. Die stagaires hebben ook geen zin in al dit moeilijke gedoe.
kan op dat plastic ook welquote:Op donderdag 15 september 2022 11:24 schreef greysbones het volgende:
[..]
op een doos kun je nog wat kliederen met eyeliner ofzo
Mooi momentje in de TV uitzending afgelopen week, de tip (van Kim?) om deo te gebruiken en dan Erik een beetje ongemakkelijk zien stuntelen met een flesje in de badkamer...hoogtepuntje!quote:
Hoe op met me.quote:Op donderdag 15 september 2022 11:25 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Een roller waar de haren tussen vast gaan zitten.
Geen spray want dat was onvoordelig
ik zie veel geschoren oksels bij de mannen, ik weet niet hoe het bij erik isquote:Op donderdag 15 september 2022 11:25 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Een roller waar de haren tussen vast gaan zitten.
Geen spray want dat was onvoordelig
Ah. ZIjn het deze keer HBO+ stagaires? Die zijn net zo lui, maar slimmer en zorgen dat ze zelf weinig hoeven doenquote:Op donderdag 15 september 2022 11:25 schreef greysbones het volgende:
[..]
die hoeven hier niet veel mee te doen
ze bestellen rechtstreeks bij Jumbo
die levert aan het hek
moeten ze zelf uitpakken
quote:Op donderdag 15 september 2022 11:26 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Ah. ZIjn het deze keer HBO+ stagaires? Die zijn net zo lui, maar slimmer en zorgen dat ze zelf weinig hoeven doen
Ga ik voor je op letten.quote:Op donderdag 15 september 2022 11:26 schreef Charmian het volgende:
[..]
ik zie veel geschoren oksels bij de mannen, ik weet niet hoe het bij erik is
Geen idee, heb nog niet zo'n behoefte gehad bij hem om zijn lichaam zo goed te bestuderenquote:Op donderdag 15 september 2022 11:26 schreef Charmian het volgende:
[..]
ik zie veel geschoren oksels bij de mannen, ik weet niet hoe het bij erik is
ik vind dat heul irritantquote:Op donderdag 15 september 2022 11:25 schreef spapaars het volgende:
2 streams in 1
[ afbeelding ]
Video 1
https://streamable.com/36ezyj
Video 2
https://streamable.com/33j4ve
totaal niet verwachtquote:Op donderdag 15 september 2022 11:27 schreef mootie het volgende:
Er is wat geld weg. Martin denkt dat het ‘hun’ fout is. Uhuh
Hebben ze een KVK nummer dan?quote:Op donderdag 15 september 2022 11:28 schreef greysbones het volgende:
waarom kunnen ze voor nu niet bij de Hanos bestellen ofzo
neem aan dat de BTW gewoon aftrekbaar zal zijn
Omdat Jumbo een sponsor isquote:Op donderdag 15 september 2022 11:28 schreef greysbones het volgende:
waarom kunnen ze voor nu niet bij de Hanos bestellen ofzo
neem aan dat de BTW gewoon aftrekbaar zal zijn
Ook een hoop "ik doe interessant" gelul, wat alleen maar verwarrend werktquote:Op donderdag 15 september 2022 11:28 schreef FreshFruit het volgende:
Wanda praat sneller dan Martin kan denken.
ze kunnen het geheel toch onder de hele BV gooienquote:Op donderdag 15 september 2022 11:29 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Hebben ze een KVK nummer dan?
In Utopia hadden ze dat al rond deze periode in het spel.quote:Op donderdag 15 september 2022 11:29 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Hebben ze een KVK nummer dan?
ik zou de boekhouding in ieder geval niet willen doenquote:Op donderdag 15 september 2022 11:30 schreef Whuzz het volgende:
Frits van Eerd moet toch ergens dat geld witwassen... via een realityshow klinkt als een mooie optie.
3 weken Freaky.u wil iets te snel.quote:Op donderdag 15 september 2022 11:29 schreef freaky40 het volgende:
[..]
In Utopia hadden ze dat al rond deze periode in het spel.
Nee, kost flink wat boter.quote:Op donderdag 15 september 2022 11:31 schreef greysbones het volgende:
bladerdeeg voor de quiche
is zelfmaken niet goedkoper?
Vraag ik me af. Sommige dingen zijn goedkoper uit een massaproductie fabriek dan wanneer je het zelf maakt.quote:Op donderdag 15 september 2022 11:31 schreef greysbones het volgende:
Het hoeft geen bladerdeeg te zijn. Een standaard korstdeeg is goedkoperquote:Op donderdag 15 september 2022 11:32 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Vraag ik me af. Sommige dingen zijn goedkoper uit een massaproductie fabriek dan wanneer je het zelf maakt.
Bladerdeeg kost ook vrij veel tijd om te maken en als je het niet helemaal goed doet wordt het een kleffe bende.
voor een quiche is gewoon brooddeeg eigenlijk lekkerderquote:Op donderdag 15 september 2022 11:32 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Vraag ik me af. Sommige dingen zijn goedkoper uit een massaproductie fabriek dan wanneer je het zelf maakt.
Bladerdeeg kost ook vrij veel tijd om te maken en als je het niet helemaal goed doet wordt het een kleffe bende.
ja bedoelde ik ookquote:Op donderdag 15 september 2022 11:33 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Het hoeft geen bladerdeeg te zijn. Een standaard korstdeeg is goedkoper
Dat kost tijd en kunde.Wat heb ik dat vaak moeten doen.@Fritsiequote:Op donderdag 15 september 2022 11:31 schreef greysbones het volgende:
@Fritsie1960quote:Op donderdag 15 september 2022 11:35 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dat kost tijd en kunde.Wat heb ik dat vaak moeten doen.@:Fritsie
Thanks,Bakkerij,en Horecavakschool.quote:
dat Jeffrey de sokken aan het aantrekken was tijdens het centraalquote:
Die inval van die mariniers in Utopia was wel aardig toen ....quote:Op donderdag 15 september 2022 11:30 schreef Whuzz het volgende:
Frits van Eerd moet toch ergens dat geld witwassen... via een realityshow klinkt als een mooie optie.
FIOD inval in de loods zou dan wel weer een mooie plottwist zijn
Dat ze Cemal op kwamen halen.quote:Op donderdag 15 september 2022 11:38 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Die inval van die mariniers in Utopia was wel aardig toen ....
wanda denkt dat ze een kleuterleidster is ofzoquote:Op donderdag 15 september 2022 11:38 schreef Whuzz het volgende:
Haha, die kookclub+Martin is echt net een HR+CEO overleg. 0 vertrouwen.
"Ja, maar als we ze extra vrije dagen toekennen, moeten we die wel voor hun inplannen! Anders gaan ze allemaal extra lange weekenden nemen wanneer het niet uit komt."
"Als we mosterd kopen, moet je dat wel zelf voor ze opscheppen en niet op tafel zetten"
Idioot wijf.quote:Op donderdag 15 september 2022 11:37 schreef greysbones het volgende:
[..]
dat Jeffrey de sokken aan het aantrekken was tijdens het centraal
dat hij als enige nooit luistert en met andere dingen bezig is
ff een dikke steek
Nee. Wel cigarettenquote:Op donderdag 15 september 2022 11:41 schreef Ireth het volgende:
Hebben ze ook hoestdrank besteld?? Moraima (oid) blijft er zo in??
Ik heb nog wel een ander linkje.Met leuk spul.quote:Op donderdag 15 september 2022 11:39 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Ja, die, filmpje is helaas voorgoed verdwenen .....
eigenlijk doet hij dat ook wel, dat geeft hij ook toe. hij zit de figuurtjes in het kleed te volgenquote:Op donderdag 15 september 2022 11:37 schreef greysbones het volgende:
[..]
dat Jeffrey de sokken aan het aantrekken was tijdens het centraal
dat hij als enige nooit luistert en met andere dingen bezig is
ff een dikke steek
Sorry, ik kijk alleen live naar de streams en verder lees ik hier wel bijquote:Op donderdag 15 september 2022 11:42 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Gisteren staat compleet online, helaas kijkt er (nog) bijna niemand naar ....![]()
DM voor linkje, eerste uren van vandaag volgen zo ....
Maatje,komt goed.quote:Op donderdag 15 september 2022 11:42 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Gisteren staat compleet online, helaas kijkt er (nog) bijna niemand naar ....![]()
quote:Op donderdag 15 september 2022 11:40 schreef Whuzz het volgende:
Erik heeft al zijn haartjes getrimd. Baard, neus oren.
Helaas, geen nieuws over zijn okselhaar.
Ik heb gekekenquote:Op donderdag 15 september 2022 11:42 schreef DGK_Tegengas het volgende:
je blijft gewoon hele dagen opnemen?quote:Op donderdag 15 september 2022 11:42 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Dat was inderdaad iets te optimistisch gedacht van degene die dat zei, ik meen Mexx.quote:Op donderdag 15 september 2022 11:45 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Fragmentje gevonden waar ze het gisteravond hadden over de live stremas en dat we kunnen terugspoelen (...),
ga dat zo even apart monteren ...
Moet nog even wennen aan al die namen, maar ik denk Mexx inderdaad ....quote:Op donderdag 15 september 2022 11:46 schreef freaky40 het volgende:
Dat was inderdaad iets te optimistisch gedacht van degene die dat zei, ik meen Mexx.
Nou ja, hij leeft nog steeds...quote:Op donderdag 15 september 2022 11:50 schreef Moeraskat het volgende:
Omg Gert-Jan die kookt 1x per jaar. De rest afhaal en kant en klaar
Anders eet hij bij z’n ouders of zussen.
En toch vind ik hem wel een leuke jongenquote:Op donderdag 15 september 2022 11:50 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Nou ja, hij leeft nog steeds...
Ja, is wel een spraakmakend figuur.quote:Op donderdag 15 september 2022 11:51 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
En toch vind ik hem wel een leuke jongen
En als hij komt te weten dat ze ook bezorgen zal die ene keer er ook niet van komen.quote:Op donderdag 15 september 2022 11:50 schreef Moeraskat het volgende:
Omg Gert-Jan die kookt 1x per jaar. De rest afhaal en kant en klaar
Anders eet hij bij z’n ouders of zussen.
Zekerquote:Op donderdag 15 september 2022 11:51 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Ja, is wel een spraakmakend figuur.
Ik zou best een keer met het hem naar Jonny Boer willen.quote:Op donderdag 15 september 2022 11:51 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
En toch vind ik hem wel een leuke jongen
zal te maken hebben met het engelse woord Psychologist. In het Engels wordt de P niet uitgesproken.quote:Op donderdag 15 september 2022 11:01 schreef mootie het volgende:
Waarom zegt een aantal siegeloog? Psycholoog is nou niet het meest moeilijke woord.
Daar krijg je ook weinig groentenquote:Op donderdag 15 september 2022 11:53 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik zou best een keer met het hem naar Jonny Boer willen.
Ik zou hem wel willen aaienquote:Op donderdag 15 september 2022 11:53 schreef Was-beer het volgende:
Wat een simpele ziel is GJ toch eigenlijk
Sarcastisch toch, dan?quote:Op donderdag 15 september 2022 11:54 schreef Moeraskat het volgende:
Heel veel mensen kunnen geen psycholoog zeggen. Echt bizar.
Ken zelfs iemand die “spiegeloog” zegt.
quote:
Wil ik wel zien.quote:
Ja dat zou goed kunnen.quote:
Wat zou ik toch zonder jou moeten?quote:
Spoilerssssss jouw stream loopt voor!quote:Op donderdag 15 september 2022 11:58 schreef greysbones het volgende:
madame janet zit met kerst in het buitenland altijd
ze woonde in Amerikaquote:Op donderdag 15 september 2022 11:58 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Spoilerssssss jouw stream loopt voor!
quote:Op donderdag 15 september 2022 11:58 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Spoilerssssss jouw stream loopt voor!
quote:Op donderdag 15 september 2022 11:58 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Wat zou ik toch zonder jou moeten?
Madam Janet?quote:Op donderdag 15 september 2022 11:58 schreef greysbones het volgende:
hoenderloo groepquote:
ik ben ooit in Hoenderloo op vakantie geweest op een parkquote:Op donderdag 15 september 2022 12:00 schreef greysbones het volgende:
[..]
hoenderloo groep
zal vast een heel gezellig huis zijn geweest
landal waarschijnlijkquote:Op donderdag 15 september 2022 12:01 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
ik ben ooit in Hoenderloo op vakantie geweest op een park
Nu komt het wel heel dichtbij.quote:Op donderdag 15 september 2022 12:01 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
ik ben ooit in Hoenderloo op vakantie geweest op een park
Ze woont in een kleine camper, dus kan overal heen.quote:Op donderdag 15 september 2022 11:58 schreef greysbones het volgende:
Dat bestond toen vast nog niet. Ik was 4 en bijna verzopen in het zwembad daar in dat huisje. Omdat iemand mij erin geduwd had. Trauma’s dit dat.quote:
Echt waar hoor.quote:Op donderdag 15 september 2022 12:02 schreef greysbones het volgende:
richard is mijn.... (b en b vol liefde)
mogen we niet horen
bestaat al heel lang daarquote:Op donderdag 15 september 2022 12:02 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Dat bestond toen vast nog niet. Ik was 4 en bijna verzopen in het zwembad daar in dat huisje. Omdat iemand mij erin geduwd had. Trauma’s dit dat.
ik denk familie van Janetquote:Op donderdag 15 september 2022 12:03 schreef Moeraskat het volgende:
Reclame voor een ander programma misschien
Ohquote:Op donderdag 15 september 2022 12:03 schreef greysbones het volgende:
[..]
bestaat al heel lang daar![]()
woon redelijk in de buurt
Richard is mijn zusjes achterbuurvrouw haar ex-klasgenootjequote:Op donderdag 15 september 2022 12:02 schreef greysbones het volgende:
mogen we niet horen
jij krijgt zo ruzie met @Fl0werquote:Op donderdag 15 september 2022 12:04 schreef Moeraskat het volgende:
Berend heeft WEER die trui aan jongens.
Ik zei het toch. Maar niemand geloofd mij.
ontzettende onzinquote:Op donderdag 15 september 2022 12:03 schreef mario390 het volgende:
ja richard is ook mijn
wat en onzin![]()
Alles is een kliek lijkt wel.quote:
quote:Op donderdag 15 september 2022 12:06 schreef Moeraskat het volgende:
Ik maak geen ruzie want ik ben lief
Is niet gek toch? Mensen hebben de smaak dan te pakken en gaan bij geen resultaat naar een ander programmaquote:Op donderdag 15 september 2022 12:05 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Alles is een kliek lijkt wel.
B&BvL zaten ook veel die al in andere programma's hebben meegedaan.
De "aandachtshoer carrousel"quote:Op donderdag 15 september 2022 12:05 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Waarschijnlijk putten ze allemaal uit dezelfde database, en bij ieder nieuw programma bellen ze iedereen weerquote:Op donderdag 15 september 2022 12:05 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Ik ben lief soberso.quote:Op donderdag 15 september 2022 12:06 schreef Moeraskat het volgende:
Ik maak geen ruzie want ik ben lief
Jij ook jaquote:
Show hoppers iddquote:Op donderdag 15 september 2022 12:06 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Is niet gek toch? Mensen hebben de smaak dan te pakken en gaan bij geen resultaat naar een ander programma
Of dezelfde database komt elkaar bij casting telkens tegen.quote:Op donderdag 15 september 2022 12:06 schreef D. het volgende:
[..]
Waarschijnlijk putten ze allemaal uit dezelfde database, en bij ieder nieuw programma bellen ze iedereen weer
neef hoorde ikquote:Op donderdag 15 september 2022 12:02 schreef greysbones het volgende:
mogen we niet horen
ik vind haar een beetje saaiquote:Op donderdag 15 september 2022 12:08 schreef FreshFruit het volgende:
@:engine
een perfect kopje thee.
[ afbeelding ]
weet je wat ?quote:Op donderdag 15 september 2022 12:08 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Show hoppers idd
Hoewel Richard er voor de reclame zat
Maar mss heeft hij nu ook de smaak te pakken
Waarom knipoog jij bij elke post?quote:
Dit is niet die Adidas trui maar een fleecevestquote:Op donderdag 15 september 2022 12:04 schreef Moeraskat het volgende:
Een beetje boel tot nu toe.quote:Op donderdag 15 september 2022 12:09 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik vind haar een beetje saai
Ja! Net zoals mensen en tinderquote:Op donderdag 15 september 2022 12:08 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Show hoppers idd
Hoewel Richard er voor de reclame zat
Maar mss heeft hij nu ook de smaak te pakken
Lees even m’n volgende postquote:Op donderdag 15 september 2022 12:09 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Dit is niet die Adidas trui maar een fleecevest
ze komt heel eentonig overquote:Op donderdag 15 september 2022 12:09 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Een beetje boel tot nu toe.
En toch heb ik het idee dat daar ineens een enorme hyena kan verschijnen
Long Covid,en ze doet wel haar best.We zien haar te weinig.quote:Op donderdag 15 september 2022 12:09 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik vind haar een beetje saai
quote:Op donderdag 15 september 2022 12:09 schreef mario390 het volgende:
[..]
weet je wat ?
mijn richard is fijn
wat en onzin![]()
Wel heel rustig. Beter dan Wandaquote:
ik ben bang van nietquote:Op donderdag 15 september 2022 12:11 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Tot nu toe wel ja. Zeker.
Laten we hopen dat ze nog wat gaat toevoegen
Dat dus.quote:Op donderdag 15 september 2022 12:11 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Wel heel rustig. Beter dan Wanda
Jij bent mijn favo.quote:
Hij heeft er TWEE, en elke dag een ander t-shirt eronder aanquote:Op donderdag 15 september 2022 12:04 schreef Moeraskat het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |