abonnement Unibet Coolblue
  donderdag 15 september 2022 @ 13:22:48 #51
488213 BMW1993
Het echte leven.
pi_205984559
quote:
9s.gif Op donderdag 15 september 2022 09:42 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
Stiekem willen de daders zelf vol gel geblast worden.
Ook onder Marokkanen heb je homo's.

Ik was in 2017 in de buurt van Marseille op vakantie, en had voor de lol eens 'man zoekt man' aangedrukt op tinder.
Niet omdat ik homo ben, maar gewoon uit verveling.

En toen zag ik namen voorbij komen als ''Zakaria'' ''Younnes'' en ''Yassine'' Een hoop natuurlijk niet met hun gezicht herkenbaar, maar meestal waren alleen hun buikspieren te zien.

Daarom is het ook behoorlijk hypocriet wat er in Amsterdam gebeurd door die gasten.
  donderdag 15 september 2022 @ 13:29:19 #52
488213 BMW1993
Het echte leven.
pi_205984633
quote:
1s.gif Op donderdag 15 september 2022 12:33 schreef datismijnmening het volgende:
Walgelijk Groenlinks gekonkel. :r

MAAR de LHBT-gemeenschap is hier ook zelf verantwoordelijk voor. Door A) meestal ook niet te benoemen dat het om allochtone jongeren gaat en B) te blijven stemmen op partijen die voorstander zijn van meer immigratie en dus meer homohaat.
100% eens. Zolang ze zelf met Palestijnse vlaggen gaan wapperen tijdens de Pride, zijn ze mede verantwoordelijk voor het onleefbare klimaat die steeds meer bezit neemt van onze openbare ruimtes.
  donderdag 15 september 2022 @ 13:32:50 #53
308523 the-eye
I'm a Live Wire
pi_205984670
quote:
0s.gif Op donderdag 15 september 2022 09:21 schreef tong80 het volgende:
De gast zat rond 22.15 uur op het terras toen er een auto stopte. ,,Ze schreeuwden vanuit de auto ‘kankerhomo’s’
Het waren dus bekenden van elkaar. Dat kan een belangrijke aanwijzing zijn in het onderzoek
pi_205984685
quote:
0s.gif Op donderdag 15 september 2022 13:22 schreef BMW1993 het volgende:

[..]
Ook onder Marokkanen heb je homo's.

Ik was in 2017 in de buurt van Marseille op vakantie, en had voor de lol eens 'man zoekt man' aangedrukt op tinder.
Niet omdat ik homo ben, maar gewoon uit verveling.

En toen zag ik namen voorbij komen als ''Zakaria'' ''Younnes'' en ''Yassine'' Een hoop natuurlijk niet met hun gezicht herkenbaar, maar meestal waren alleen hun buikspieren te zien.

Daarom is het ook behoorlijk hypocriet wat er in Amsterdam gebeurd door die gasten.
Zijn meer algerijnen.
  donderdag 15 september 2022 @ 13:34:59 #55
488213 BMW1993
Het echte leven.
pi_205984700
quote:
0s.gif Op donderdag 15 september 2022 13:33 schreef FlauwKapsel het volgende:

[..]
Zijn meer algerijnen.
Ah, op die manier. :)
Die schijnen inderdaad wat moderner te zijn, zag ook een hoop vrouwen zonder hoofddoek daar lopen van Noord Afrikaanse komaf.. Dat zie je hier in Rotterdam vrijwel nooit onder de Riffijnen
pi_205984745
Als je zo je best doet om de ogen van de groep af te houden die deze daden pleegt maak je het voor je LHBetc groep alleen maar onveiliger op de lange termijn. Botsende progressieve idealen, we gaan dit soort idioterie alleen maar meer te zien krijgen.
pi_205984795
quote:
0s.gif Op donderdag 15 september 2022 10:53 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]
Dit is zo'n onzin. Aangifte is helemaal niet nodig voor een strafrechtelijk onderzoek.

Is er al iets meer duidelijk over de achtergrond van de conservatie jongeren. Zweedse jongeren? Brusselse jongeren?
Dat klopt feitelijk, alleen valt of staat alles bij medewerking van slachtoffers en getuigen. Als er niet eens melding van gemaakt wordt bij de politie, weten ze 't niet eens. De politie is tevens onderbezet dus als je weigert aangifte te doen of te getuigen zorgt dat er voor dat ze veel meer tijd kwijt zijn en er dus ook niet aan gaan beginnen tenzij t heel ernstig is.
pi_205984824
quote:
0s.gif Op donderdag 15 september 2022 13:34 schreef BMW1993 het volgende:

[..]
Ah, op die manier. :)
Die schijnen inderdaad wat moderner te zijn, zag ook een hoop vrouwen zonder hoofddoek daar lopen van Noord Afrikaanse komaf.. Dat zie je hier in Rotterdam vrijwel nooit onder de Riffijnen
Nee niet echt. Zijn er alleen een stuk meer. Dus ook meer hommi's.
  donderdag 15 september 2022 @ 13:47:44 #59
84244 Scorpie
Abject en infaam!
pi_205984847
Noemt Halsema nou serieus corpsjongens en "conservatieve jongeren" de oorzaak?

Man, dat wijf is echt totaal de weg kwijt.
Op dinsdag 13 augustus schreef Xa1pt:
Neuh, fraude mag best aangepakt worden. Maar dat het de maatschappij meer oplevert of beter is voor de samenleving, is nog maar de vraag.
Op donderdag 25 juni 2015 schreef KoosVogels:
Klopt. Ik ben een racist.
pi_205984900
quote:
0s.gif Op donderdag 15 september 2022 09:45 schreef damsco het volgende:
Wat een flikkertjes, beetje met speelgoedpistooltjes schieten. Zeker bang dat hun nageltjes afbreken.
Denk het ook, nichterige nektasjes hebben ze al dus dat past er ook nog wel bij dan.
pi_205984915
quote:
7s.gif Op donderdag 15 september 2022 13:47 schreef Scorpie het volgende:
Noemt Halsema nou serieus corpsjongens en "conservatieve jongeren" de oorzaak?

Man, dat wijf is echt totaal de weg kwijt.
Heerlijk om te zien hoe ze zich in allerlei bochten wringen om de waarheid die we overduidelijk in de multiculturele hoek moeten zoeken maar niet te hoeven vertellen. Dat deden ze in Zweden ook, en daar plukt de linkse kliek nu de wrange vruchten van.
De uil van Minerva spreidt zijn vleugels bij 't vallen van de avond.
  donderdag 15 september 2022 @ 13:54:41 #62
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_205984940
quote:
0s.gif Op donderdag 15 september 2022 11:02 schreef WheeledWarrior het volgende:
Ach, we weten stiekem allemaal wel uit welke hoek dit soort problemen doorgaans komen in Amsterdam.
Ik heb wel een licht getint vermoeden ja.
  donderdag 15 september 2022 @ 14:01:28 #63
84244 Scorpie
Abject en infaam!
pi_205985015
quote:
0s.gif Op donderdag 15 september 2022 11:02 schreef WheeledWarrior het volgende:
Ach, we weten stiekem allemaal wel uit welke hoek dit soort problemen doorgaans komen in Amsterdam.
Maar die kut Halsema is gewoon ronduit aan het liegen.
Op dinsdag 13 augustus schreef Xa1pt:
Neuh, fraude mag best aangepakt worden. Maar dat het de maatschappij meer oplevert of beter is voor de samenleving, is nog maar de vraag.
Op donderdag 25 juni 2015 schreef KoosVogels:
Klopt. Ik ben een racist.
pi_205985068
quote:
1s.gif Op donderdag 15 september 2022 12:33 schreef datismijnmening het volgende:
Walgelijk Groenlinks gekonkel. :r

MAAR de LHBT-gemeenschap is hier ook zelf verantwoordelijk voor. Door A) meestal ook niet te benoemen dat het om allochtone jongeren gaat en B) te blijven stemmen op partijen die voorstander zijn van meer immigratie en dus meer homohaat.
Mee eens hoor, maar het probleem is dat er eigenlijk geen progressief linkse partijen bestaan die opkomen voor LHBT rechten en tegelijkertijd het binnenhalen van primitief tuig een halt toe willen roepen.

Partijen zoals PVV en FvD zijn namelijk helemaal niet pro LHBT, die schermen hooguit wel eens met homorechten tbv hun eigen anti Islam agenda.

Ik zou graag een progressieve partij zien die ook graag zijn progressieve idealen beschermd door conservatief import tuig te weren.
  donderdag 15 september 2022 @ 14:22:29 #65
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_205985222
quote:
0s.gif Op donderdag 15 september 2022 14:04 schreef LanaMyst het volgende:

[..]
Mee eens hoor, maar het probleem is dat er eigenlijk geen progressief linkse partijen bestaan die opkomen voor LHBT rechten en tegelijkertijd het binnenhalen van primitief tuig een halt toe willen roepen.

Partijen zoals PVV en FvD zijn namelijk helemaal niet pro LHBT, die schermen hooguit wel eens met homorechten tbv hun eigen anti Islam agenda.

Ik zou graag een progressieve partij zien die ook graag zijn progressieve idealen beschermd door conservatief import tuig te weren.
Wat er nodig is, is gewoon een realistische partij die de belangen van Nederland op 1 zet ipv alleen maar klakkeloos agenda's uit te voeren die worden gepushed door b.v. de EU.

Je kunt prima voor homorechten zijn en tegelijkertijd vluchtelingen opvangen, als je maar gewoon heldere kaders stelt en realistisch beleid voert. Sowieso zouden we om te beginnen al veel minder asielzoekers moeten opnemen gewoon omdat het logistiek volledig in aan het storten is.
pi_205986042
quote:
0s.gif Op donderdag 15 september 2022 13:43 schreef FlauwKapsel het volgende:

[..]
Dat klopt feitelijk, alleen valt of staat alles bij medewerking van slachtoffers en getuigen. Als er niet eens melding van gemaakt wordt bij de politie, weten ze 't niet eens. De politie is tevens onderbezet dus als je weigert aangifte te doen of te getuigen zorgt dat er voor dat ze veel meer tijd kwijt zijn en er dus ook niet aan gaan beginnen tenzij t heel ernstig is.
De politie reageert notabene op het incident nadat er getuigen zijn gehoord. Dit is echt een onzinsmoes.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_205986052
Te triest voor woorden. Ruurd Roderik verdient er paar beste tikken. Oh wacht, Mohammed, Murat en de rest natuurlijk ook.
  Leukste jonkie 2022 donderdag 15 september 2022 @ 16:16:28 #68
385265 datismijnmening
Prinses in 020
pi_205986122
quote:
0s.gif Op donderdag 15 september 2022 12:59 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:

[..]
Volgens deugers en schreeuwers stemmen LHBT mensen op linkse massa immigratie partijen, net zoals er geen moslims op de PVV zouden stemmen. Het wereldbeeld dat alleen domme racistische blanke mannen op rechts stemmen moet in stand gehouden worden zodat andere groepen zich daar niet mee willen associeren. Ken een aantal homo's, allen stemmen rechts vanwege de homohaat vanuit de import of islamitische mensen. Maar helaas nooit aandacht voor dit soort mensen, zoveel mogelijk negeren want stel je voor dat homo's zich kunnen vinden in rechtse partijen en dat rechtse partijen niet bol staan vol homohaat. :')
Ik stem ook FvD/PVV. Maar dat hoef ik tegen de meeste mede-LGBT’ers niet te zeggen want je bent sws een nazi.
Je maintiendrai -XOXO-
  Leukste jonkie 2022 donderdag 15 september 2022 @ 16:21:12 #69
385265 datismijnmening
Prinses in 020
pi_205986168
quote:
0s.gif Op donderdag 15 september 2022 14:04 schreef LanaMyst het volgende:

[..]
Mee eens hoor, maar het probleem is dat er eigenlijk geen progressief linkse partijen bestaan die opkomen voor LHBT rechten en tegelijkertijd het binnenhalen van primitief tuig een halt toe willen roepen.

Partijen zoals PVV en FvD zijn namelijk helemaal niet pro LHBT, die schermen hooguit wel eens met homorechten tbv hun eigen anti Islam agenda.

Ik zou graag een progressieve partij zien die ook graag zijn progressieve idealen beschermd door conservatief import tuig te weren.
Ik heb de PVV zich nog nooit negatief horen uitlaten over homo’s. FvD is niet pro-lgbt in de zin dat ze met een pridevlaggetje staan te zwaaien maar door hun sterke anti-immigratie standpunt zijn dit gek genoeg in mijn ogen de twee meest pro-homo partijen in de kamer.
Je maintiendrai -XOXO-
pi_205986486
misschien hadden ze geen gelblaster nodig om homo's te pesten,
maar hadden ze slachtoffers nodig om met hun gelblaster te kunnen spelen
uiteindelijk lukt altijd alles
pi_205986569
tja, homos pesten, dat is iets nieuws, dus dat komt door de getinte mensen. wij witte nederlanders hadden allang homos geaccepteerd, toch?
  donderdag 15 september 2022 @ 17:25:01 #72
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_205986721
Er wordt niet alleen op homo's geschoten. Het probleem zit hem gewoon in die kutdingen.
pi_205986742
quote:
0s.gif Op donderdag 15 september 2022 13:22 schreef BMW1993 het volgende:

[..]
Ook onder Marokkanen heb je homo's.

Ik was in 2017 in de buurt van Marseille op vakantie, en had voor de lol eens 'man zoekt man' aangedrukt op tinder.
Niet omdat ik homo ben, maar gewoon uit verveling.

En toen zag ik namen voorbij komen als ''Zakaria'' ''Younnes'' en ''Yassine'' Een hoop natuurlijk niet met hun gezicht herkenbaar, maar meestal waren alleen hun buikspieren te zien.

Daarom is het ook behoorlijk hypocriet wat er in Amsterdam gebeurd door die gasten.
Ja, maar homo zijn mag toch niet van de islam?
Het is pas echt crisis als het bier op is.
  donderdag 15 september 2022 @ 17:27:46 #74
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_205986753
quote:
0s.gif Op donderdag 15 september 2022 13:22 schreef BMW1993 het volgende:

[..]
Ook onder Marokkanen heb je homo's.

Ik was in 2017 in de buurt van Marseille op vakantie, en had voor de lol eens 'man zoekt man' aangedrukt op tinder.
Niet omdat ik homo ben, maar gewoon uit verveling.

En toen zag ik namen voorbij komen als ''Zakaria'' ''Younnes'' en ''Yassine'' Een hoop natuurlijk niet met hun gezicht herkenbaar, maar meestal waren alleen hun buikspieren te zien.

Daarom is het ook behoorlijk hypocriet wat er in Amsterdam gebeurd door die gasten.
Vergeet niet dat er veel van die gasten ook op Tinder / Grindr zitten om hun 'date' te overvallen.
Een aantal jaar geleden was mijn buurman overvallen door een getinte date , hij zat vastgebonden op een stoel in zijn huiskamer en was een paar honderd euro armer en had een er wat kneuzingen aan over gehouden
Ik ben inmiddels overleden
  donderdag 15 september 2022 @ 17:31:31 #75
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_205986797
Hebben ze die gasten nog te pakken gekregen? Die lieten iig nog een digitaal spoor achter.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')