abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_205980565
quote:
84s.gif Op woensdag 14 september 2022 23:37 schreef Starhopper het volgende:
Kazachstan gaat CSTO verlaten :o En de rest van die landen is met elkaar in oorlog :')

[ twitter ]
En China staat in voor de veiligheid van Kazachstan:
https://eurasianet.org/ch(...)ead-of-putin-meeting
2147483647 angels can dance on the point of a needle.
Add one and they will all turn into devils.
pi_205980581
quote:
0s.gif Op donderdag 15 september 2022 00:47 schreef ipa84 het volgende:
[ twitter ]
Een twitterdraadje van ChrisO over de leugens binnen het Russische leger en wat voor gevolgen dat geeft. Heeft vooral te maken met de corruptie.
Damn what a mess :')
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_205980633
quote:
0s.gif Op donderdag 15 september 2022 00:55 schreef polderturk het volgende:

[..]
Dat was zo een stomme scene.
Waarom duwde Anakin hem niet met een force push? Of waarom sprong hij niet 100 m verderop? Of waarom ging hij niet met telekinese lava op Kenobi gooien?
Ik snapte ook al niet wat die Russen aan het doen waren !
pi_205980663
Soldaat van Oekraïne gooit 1 granaat en 2 Russische soldaten komen daarbij om:

twitter
  Moderator / Redactie FP + Sport donderdag 15 september 2022 @ 02:07:13 #155
408813 crew  trein2000
pi_205980674
quote:
0s.gif Op donderdag 15 september 2022 00:50 schreef ipa84 het volgende:
[ twitter ]
Zelensky heeft blijkbaar een auto-ongeluk gehad.
Chauffeur ook maar even wisselen voor de zekerheid :')
Trots daw veur Twente bint!
We zijn gehaat en asociaal
We zijn de allermooiste club van allemaal
pi_205980826
Tsja ongelukken zitten in kleine hoekjes, hopelijk overleeft hij dit.

Edit oh licht verwond..maar ja toch
pi_205980948
Comedyuurtje.

twitter

twitter
Be curious, not judgmental
pi_205980974
twitter

twitter

twitter

twitter
Be curious, not judgmental
  donderdag 15 september 2022 @ 07:42:25 #159
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_205981007
twitter
Vóór het internet dacht men dat de oorzaak van domheid een gebrek aan toegang tot informatie was. Inmiddels weten we beter.
pi_205981063
Hadden wij ook maar zulke analisten als de Britten ;)
Ik vind de lakse en naïeve houding van veel Westerse landen ook irritant.
We doen al wel best veel, maar het is nu echt alle hens aan dek.

Hij zegt o.a.: Europese landen moeten echt beseffen van het nu menens is.
Er wordt wel beloofd, maar nog lang niet alles geleverd. (hij noemt Duitsland)
We moeten de spullen leveren die nodig zijn voor de overwinning.
Niet gaan neuzelen over raketten die maar 70 km ipv 300 km kunnen vliegen.
De Navo moet voorbereid zijn voor het worst-case-scenario, en dat is oorlog met Rusland.
Op dat niveau zitten we nog lang niet.



[ Bericht 32% gewijzigd door Jemoederniet op 15-09-2022 08:20:01 ]
pi_205981120
quote:
0s.gif Op donderdag 15 september 2022 00:47 schreef ipa84 het volgende:
[ twitter ]
Een twitterdraadje van ChrisO over de leugens binnen het Russische leger en wat voor gevolgen dat geeft. Heeft vooral te maken met de corruptie.
Russian army = Fake army :D
Is bij de Chinezen overigens precies hetzelfde. Ook allemaal nep.
Die hebben ook allerlei quota die naar boven toe gerapporteerd worden.
Helaas kunnen dit soort legers nog steeds gruwelijk veel schade berokkenen.

twitter
  Jaap van Dissel-award 2022 donderdag 15 september 2022 @ 08:13:07 #162
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_205981175
quote:
0s.gif Op donderdag 15 september 2022 00:47 schreef ipa84 het volgende:
[ twitter ]
Een twitterdraadje van ChrisO over de leugens binnen het Russische leger en wat voor gevolgen dat geeft. Heeft vooral te maken met de corruptie.
"According to former Russian air force lieutenant Gleb Irisov, commanders hold fewer exercises than they are supposed to and disguise the true number, so that they can steal the resources budgeted for them."

:') _O-
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
  donderdag 15 september 2022 @ 08:30:04 #163
476022 PzKpfw
Ongestoord Zeiken
pi_205981299
quote:
0s.gif Op woensdag 14 september 2022 21:50 schreef Tocadisco het volgende:

[..]
Waarom zou dat een provocatie zijn? Willen de Russen alleen door goede oude Sovjet-tanks aan gort geschoten worden?
Iets met olie en vuur.
Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op 't randje en erover.
Op fietsen zonder bende kwam'm zie schooieren um spek
pi_205981302
quote:
0s.gif Op woensdag 14 september 2022 21:14 schreef bleiblei het volgende:

[..]
Ik spreek dagelijks met een Rus rond de 30 die geboren is in een gat met 4 straten en 5 schuren. Maar het gaat zelden tot nooit over de oorlog. Die jongen schaamt de oren van zijn kop over wat er gebeurd en hierover hebben is bijzonder pijnlijk voor hem.

Maar wel mooi dat Putin zijn oorlog gesupport wordt door mensen die hier in het verdorven westen geboren en opgegroeid zijn O+ .
Wat vind je dan van opmerkingen dat alle Russen schoften zijn en moeten bloeden?
Vakman pur sang
pi_205981348
quote:
0s.gif Op donderdag 15 september 2022 07:54 schreef Jemoederniet het volgende:
Hadden wij ook maar zulke analisten als de Britten ;)
Ik vind de lakse en naïeve houding van veel Westerse landen ook irritant.
We doen al wel best veel, maar het is nu echt alle hens aan dek.

Hij zegt o.a.: Europese landen moeten echt beseffen van het nu menens is.
Er wordt wel beloofd, maar nog lang niet alles geleverd. (hij noemt Duitsland)
We moeten de spullen leveren die nodig zijn voor de overwinning.
Niet gaan neuzelen over raketten die maar 70 km ipv 300 km kunnen vliegen.
De Navo moet voorbereid zijn voor het worst-case-scenario, en dat is oorlog met Rusland.
Op dat niveau zitten we nog lang niet.

De Britten zijn vanaf dag 1 gelijk hard erin gegaan ja. Wellicht iets met historie te maken.
Zonder de steun van de US had dit conflict er heeeel anders uit gezien. Europa heeft gewoon qua wapens niet genoeg voor handen om een eventuele grote conventionele oorlog tegen Rusland aan te gaan. Nu misschien wel nadat blijkt dat de Russen weinig voorstellen en al erg zijn uitgeput maar aan begin van de invasie echt niet. Hopelijk is het een wake up call voor EU-landen om gezamenlijk beleid uiteen te zetten. Men heeft niet onterecht soms veel te zeiken op de geo-politieke rol van de VS maar in dit conflict redden ze zwaar onze ass.
Op woensdag 26 oktober 2022 07:33 schreef Lospedrosa:
“Kan gebeuren in een live uitzending dat je je een beetje laat meeslepen er bleert dat je kinderen maar moet verbranden.”
  donderdag 15 september 2022 @ 08:40:44 #166
36431 bleiblei
Toogmakker:copyright:
pi_205981353
quote:
1s.gif Op donderdag 15 september 2022 08:31 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]
Wat vind je dan van opmerkingen dat alle Russen schoften zijn en moeten bloeden?
Ik begrijp de emotie :) .
Overigens ben ik zelf van mening dat die violen die Barcelona onder kalken met Z'en, de lowlifes die Oekraïense vluchtelingen provoceren in Berlijn en de idioten die staan te protesteren in Rusland dat het Westen moest stoppen met leveren van wapens want die arme Russische soldaten sneuvelden met bosjes... Dat die letterlijk mogen bloeden.

Ik denk dat je schrikt hoeveel Russen zich wél achter deze acties scharen. En daar heb ik geen goed woord voor over.
  donderdag 15 september 2022 @ 08:46:32 #167
73232 De_Hertog
Aut bibat, aut abeat
pi_205981396
quote:
14s.gif Op donderdag 15 september 2022 07:42 schreef Perrin het volgende:
[ twitter ]
Guardian heeft een vergelijkbaar artikel: https://www.theguardian.c(...)ia-local-allies-flee
Mary had a little lamb
Then Mary had dessert
pi_205981519
O.a. gevechten langs / net over de grens met Rusland
Ook over de Ingulets rivier, die is meters gestegen door de beschadigde dam. Aantal bruggen weggeslagen. Oekraïne gebruikte die bij het bruggenhoofd in de Kherson regio, troepen zijn daar nu afgesneden, Russen gaan daar waarschijnlijk aanvallen.

pi_205981535
quote:
7s.gif Op donderdag 15 september 2022 08:49 schreef ExTec het volgende:

[..]
Cool story bro.
Ja das het onderwerp veranderen in een discussie. ;)
Vakman pur sang
pi_205981549
Stond op ADE voorpagina een Oekraïns gezin die in ons dorp wonen. De man had gelijk werk bij ons in het dorp (vakman) en de vrouw volgt 18u per dag hier nieuws.

Zijn best prima lui daar.
Vakman pur sang
  donderdag 15 september 2022 @ 09:02:05 #171
84244 Scorpie
Abject en infaam!
pi_205981551
Op dinsdag 13 augustus schreef Xa1pt:
Neuh, fraude mag best aangepakt worden. Maar dat het de maatschappij meer oplevert of beter is voor de samenleving, is nog maar de vraag.
Op donderdag 25 juni 2015 schreef KoosVogels:
Klopt. Ik ben een racist.
  donderdag 15 september 2022 @ 09:04:24 #172
36431 bleiblei
Toogmakker:copyright:
pi_205981568
quote:
1s.gif Op donderdag 15 september 2022 08:43 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]
Dat doodknuppelen van jonge zeehondjes puur om de pels. Dat vind ik echt niet kunnen, het gebeurt nog steeds, die lui mogen van mij doodbloeden.
Ik mis je punt ff.
Met name de link tussen jonge zeehondjes en Russen die actief propaganda uitdragen (denk ik, want ja, ik snap je punt niet).
  Jaap van Dissel-award 2022 donderdag 15 september 2022 @ 09:07:10 #173
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_205981597
quote:
1s.gif Op donderdag 15 september 2022 09:01 schreef Lospedrosa het volgende:
Stond op ADE voorpagina een Oekraïns gezin die in ons dorp wonen. De man had gelijk werk bij ons in het dorp (vakman) en de vrouw volgt 18u per dag hier nieuws.

Zijn best prima lui daar.
Heb je al een praatje met ze gemaakt? Oekraïners zijn toffe mensen ja :)
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_205981623
Wij hebben ook een opvangplek voor Oekraïners in de buurt en eigenlijk niet eens door dat ze er zijn, rustige en vriendelijke mensen. Grootste verandering zijn de vele auto's met een Oekraïens kenteken die rondrijden haha.
pi_205981626
quote:
0s.gif Op donderdag 15 september 2022 08:39 schreef Aloulu het volgende:

[..]
De Britten zijn vanaf dag 1 gelijk hard erin gegaan ja. Wellicht iets met historie te maken.
Zonder de steun van de US had dit conflict er heeeel anders uit gezien. Europa heeft gewoon qua wapens niet genoeg voor handen om een eventuele grote conventionele oorlog tegen Rusland aan te gaan. Nu misschien wel nadat blijkt dat de Russen weinig voorstellen en al erg zijn uitgeput maar aan begin van de invasie echt niet. Hopelijk is het een wake up call voor EU-landen om gezamenlijk beleid uiteen te zetten. Men heeft niet onterecht soms veel te zeiken op de geo-politieke rol van de VS maar in dit conflict redden ze zwaar onze ass.
Of het heeft er vooral mee te maken dat GB niet en Duitsland voor een groot deel afhankelijk is van Russisch gas.

Neemt niet weg dat Duitsland teveel aan het draaien is.
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')