abonnement Unibet Coolblue
  Moderator / Kerstkaart terrorist woensdag 14 september 2022 @ 14:06:43 #1
29278 crew  Nizno
Versie 4.3
pi_205972720


Op een goederentrein geladen met personenauto's is brand uitgebroken. De trein, die staat bij Etten-Leur heeft vermoedelijk de bovenleiding kapotgereden, meldt de Veiligheidsregio Midden- en West-Brabant. Het is niet bekend hoe het met de machinist van de trein gaat. Er zijn geen reizigers betrokken bij het incident

Treinverkeer tussen Breda en Roosendaal ligt stil tot 18:00u
twitter

twitter



Dat zal een lekker geurtje zijn daar.
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
pi_205981585
Wat ik me hier dus afvraag: er zijn een stuk of 40 hybride auto's uitgebrand. Daar zitten accu's in. Die fikken natuurlijk goed, maar leiden er ook toe dat bluswater eventueel vervuild is met die chemische materialen en metalen die in zo'n accu zitten.

Dan is die grond onder dat spoor toch echt flink vervuild nu?
Nederlander in München, met voorliefde voor Taiwan en auti's gonna aut.
pi_205981599
quote:
0s.gif Op donderdag 15 september 2022 09:06 schreef Hojdhopper het volgende:
Wat ik me hier dus afvraag: er zijn een stuk of 40 hybride auto's uitgebrand. Daar zitten accu's in. Die fikken natuurlijk goed, maar leiden er ook toe dat bluswater eventueel vervuild is met die chemische materialen en metalen die in zo'n accu zitten.

Dan is die grond onder dat spoor toch echt flink vervuild nu?
Als die accu's erin zaten, en ook beschadigd zijn, groeit er de komende jaren niet zoveel nee lijkt mij.
Honey ! Take me drunk, i am home !
pi_205981625
quote:
0s.gif Op donderdag 15 september 2022 09:07 schreef LangeTabbetje het volgende:

[..]
Als die accu's erin zaten, en ook beschadigd zijn, groeit er de komende jaren niet zoveel nee lijkt mij.
Nou ja, ik bedoel Prorail heeft het over het herstel van het spoor omdat het beschadigd is. Maar over grondsanering wordt geen woord gerept.

Goed, misschien is het dus niet nodig, ik heb zelf geen idee over wat de impact van zo'n brand is. Maar het interesseert me wel.
Nederlander in München, met voorliefde voor Taiwan en auti's gonna aut.
pi_205981653
quote:
0s.gif Op donderdag 15 september 2022 09:10 schreef Hojdhopper het volgende:

[..]
Nou ja, ik bedoel Prorail heeft het over het herstel van het spoor omdat het beschadigd is. Maar over grondsanering wordt geen woord gerept.

Goed, misschien is het dus niet nodig, ik heb zelf geen idee over wat de impact van zo'n brand is. Maar het interesseert me wel.
Maar is de grond onder de spoorrails (zeg maar de strook met de kiezels) niet sowieso zwaar vervuild na verloop van tijd ?
Honey ! Take me drunk, i am home !
  Jaap van Dissel-award 2022 donderdag 15 september 2022 @ 09:15:56 #6
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_205981685
quote:
0s.gif Op donderdag 15 september 2022 09:07 schreef LangeTabbetje het volgende:

[..]
Als die accu's erin zaten, en ook beschadigd zijn, groeit er de komende jaren niet zoveel nee lijkt mij.
Dan hoeft prorail geen roundup meer te spuiten.
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_205984890
quote:
0s.gif Op donderdag 15 september 2022 09:12 schreef LangeTabbetje het volgende:

[..]
Maar is de grond onder de spoorrails (zeg maar de strook met de kiezels) niet sowieso zwaar vervuild na verloop van tijd ?
Idd, als je erover nadenkt... al dat metaalstof dat van de rails komt en de grond in trekt.
Nederlander in München, met voorliefde voor Taiwan en auti's gonna aut.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')