abonnement Unibet Coolblue
pi_205973476
quote:
0s.gif Op woensdag 14 september 2022 13:33 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:

[..]
Tja je ziet nu nooit eens een foto voorbij komen van een blanke jongen die ze zoeken omdat hij een allochtoon op het gezicht heeft geslagen. Die enkele keer dat zoiets in het nieuws kwam, meteen zwaar werd opgeblazen, was het ook nog eens fake nieuws. Uit eigen ervaring kan ik zeggen dat ik het nog nooit gezien heb, het was altijd en steevast gericht op de "Nederlandse" jongens, en dan altijd de gasten die alleen waren. Een groepje Nederlandse jongens zullen ze niet zo snel ruzie mee zoeken of ze moeten al een flinke overmacht hebben in aantallen.
Precies. Overigens kom ik veel in Brabant (weet dat dit in Brabant gebeurd is), maar daar lijken de verhoudingen tussen allochtonen en autochtonen normaliter toch wat anders te liggen. Veel allochtonen spreken met een zwaar Brabants accent en lijken ook trots te zijn op Brabant. Zie je in Eindhoven ook veel. Daarnaast is de gemiddelde Brabo wat beter aan die gasten gewaagd dan een kakkertje uit het Gooi, zit toch wat meer venijn in die mensen en de sociale cohesie is er wat groter. Als 'onze Harrie' uit De Bennekel tikken krijgt van een paar allochtone rotventjes komt de hele blanke volksbuurt zich ermee bemoeien, met steun van het lokale woonwagenkamp (bij wijze van spreken). Maar goed, misschien heb ik een vertekend beeld hoor.

[ Bericht 0% gewijzigd door ISVV op 14-09-2022 19:35:34 ]
  Trouwste user 2022 woensdag 14 september 2022 @ 15:19:58 #27
7889 tong80
Spleenheup
pi_205973496
Daar vaak een illegale taxi genomen. Hangt altijd een rare sfeer.

:T
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  woensdag 14 september 2022 @ 17:34:10 #28
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_205974945
quote:
0s.gif Op woensdag 14 september 2022 15:19 schreef tong80 het volgende:
Daar vaak een illegale taxi genomen. Hangt altijd een rare sfeer.
Eens, maar je kan wel altijd zien waar je loopt }:|

  woensdag 14 september 2022 @ 17:55:25 #29
56749 BlaZ
Torpitudo peius est quam mors.
pi_205975216
quote:
Kunnen ze niet wat messen uitdelen zodat ze elkaar afmaken, dat ruimte lekker op.
Ceterum censeo Turciam delendam esse.
  woensdag 14 september 2022 @ 17:59:45 #30
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_205975254
Nou, eens afwachten totdat we hier nooit meer wat van horen.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
pi_205975645
quote:
Ies koeltoer. _O_

:')
Het is koud, het is guur....
pi_205976043
Er zullen daar toch wel meer camera's hangen die nog beter beeld hebben?
pi_205976045
quote:
0s.gif Op woensdag 14 september 2022 13:49 schreef Sodemieters het volgende:

[..]
Je hebt alle berichten gemist over Nederlandse jongeren die zich misdragen tijdens het uitgaan? Carlo Heuvelman zegt je bijv. niets?
Dat waren geen echte "Nederlanders" en dat weet je donders goed.....
pi_205976047
quote:
Leuk plaatje. Zal die posten als er weer een minderjarige is vermoord door een Nederlander
pi_205976098
quote:
Het is dat je NLse kentekens ziet...
:')
pi_205976136
quote:
0s.gif Op woensdag 14 september 2022 15:18 schreef ISVV het volgende:

[..]
Precies. Overigens kom ik veel in Brabant (weet dat dit in Brabant gebeurt is), maar daar lijken de verhoudingen tussen allochtonen en autochtonen normaliter toch wat anders te liggen. Veel allochtonen spreken met een zwaar Brabants accent en lijken ook trots te zijn op Brabant. Zie je in Eindhoven ook veel. Daarnaast is de gemiddelde Brabo wat beter aan die gasten gewaagd dan een kakkertje uit het Gooi, zit toch wat meer venijn in die mensen en de sociale cohesie is er wat groter. Als 'ons Harrie' uit De Bennekel tikken krijgt van een paar allochtone rotventjes komt de hele blanke volksbuurt zich ermee bemoeien, met steun van het lokale woonwagenkamp (bij wijze van spreken). Maar goed, misschien heb ik een vertekend beeld hoor.
Fixed :7 ;) .

En Brabanders zijn inderdaad meer close met elkaar dan andere provincies, dan bedenk je je wel 2x voordat je daarmee mot gaat zoeken, zelfs een allochtoon met 2 hersencellen kan dat nog doorzien.
pi_205976415
Die jongen van 20 in Vlissingen is ook doodgestoken door een dader die op viertien en vijftienjarige een gewapende overval heeft gepleegd en daarbij iemand heeft neergestoken. Nu heeft hij dus iemand op zestienjarige leeftijd iemand vermoord. Hoezo loopt zo iemand sowieso los?
pi_205976499
quote:
0s.gif Op woensdag 14 september 2022 18:59 schreef Garfield1985 het volgende:

[..]
Dat waren geen echte "Nederlanders" en dat weet je donders goed.....
Hoezo waren dat geen echte Nederlanders dan? Een groepje blanke knulletjes (plus één exotische) uit het Gooi, wat is daar niet Nederlands aan?
  donderdag 15 september 2022 @ 07:11:50 #39
229935 damsco
Internetheld sinds 2008
pi_205980874
Hopelijk vinden ze deze neger snel.
  donderdag 15 september 2022 @ 07:42:02 #40
385546 corehype
ogen uitgestoken
pi_205981005
Is de dader toevallog fresku?
"Geen kut is ooit nat geworden van een autist die 100 cijfers achter de komma van Pi uit zijn kop kan drummen."
corehype in KLB / Wiskundige bewijzen
  donderdag 15 september 2022 @ 07:43:33 #41
385546 corehype
ogen uitgestoken
pi_205981015
quote:
0s.gif Op woensdag 14 september 2022 13:33 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:

[..]
Tja je ziet nu nooit eens een foto voorbij komen van een blanke jongen die ze zoeken omdat hij een allochtoon op het gezicht heeft geslagen. Die enkele keer dat zoiets in het nieuws kwam, meteen zwaar werd opgeblazen, was het ook nog eens fake nieuws. Uit eigen ervaring kan ik zeggen dat ik het nog nooit gezien heb, het was altijd en steevast gericht op de "Nederlandse" jongens, en dan altijd de gasten die alleen waren. Een groepje Nederlandse jongens zullen ze niet zo snel ruzie mee zoeken of ze moeten al een flinke overmacht hebben in aantallen.
Mallorca?
"Geen kut is ooit nat geworden van een autist die 100 cijfers achter de komma van Pi uit zijn kop kan drummen."
corehype in KLB / Wiskundige bewijzen
  donderdag 15 september 2022 @ 08:07:56 #42
241690 kibo
Semper Fidelis
pi_205981136
quote:
0s.gif Op woensdag 14 september 2022 19:30 schreef Sodemieters het volgende:

[..]
Hoezo waren dat geen echte Nederlanders dan? Een groepje blanke knulletjes (plus één exotische) uit het Gooi, wat is daar niet Nederlands aan?
Die "exotische" is ook meteen hoofdverdachte.
pi_205981187
quote:
0s.gif Op donderdag 15 september 2022 08:07 schreef kibo het volgende:

[..]
Die "exotische" is ook meteen hoofdverdachte.
Wat grappig dat men hier suggereert dat Nederlanders geen rol spelen in geweldszaken. Heel grappig.
  donderdag 15 september 2022 @ 08:29:49 #44
229935 damsco
Internetheld sinds 2008
pi_205981294
quote:
0s.gif Op donderdag 15 september 2022 08:14 schreef Rupibma het volgende:

[..]
Wat grappig dat men hier suggereert dat Nederlanders geen rol spelen in geweldszaken. Heel grappig.
De kans dat je door een blanke Nederlander halfdood wordt geslagen is dan ook verwaarloosbaar.
  donderdag 15 september 2022 @ 09:00:42 #45
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_205981536
Gelukkig gaat het in de Zoo Amsterdam beter.

https://www.telegraaf.nl/(...)mezelf-te-verdedigen
pi_205981569
quote:
0s.gif Op donderdag 15 september 2022 08:14 schreef Rupibma het volgende:

[..]
Wat grappig dat men hier suggereert dat Nederlanders geen rol spelen in geweldszaken. Heel grappig.
Onzin, daar gaat het hier helemaal niet over. Het punt is dat allochtonen keer op keer in het nieuws komen als ze weer blanke autochtone Nederlanders aanvallen. Dat wil niet zeggen dat Nederlanders geen mensen aanvallen, maar niet structureel en alleen maar volk van een andere afkomst, dat doen die allochtonen nu wel. Nu proberen mensen weer de discussie te verzieken door te doen alsof iemand hier ook maar ontkent dat blanke autochtone Nederlanders zich niet schuldig maken aan geweldsdelicten natuurlijk weer uit angst dat meer mensen het begint op te vallen dat het allochtone volk alleen maar Nederlanders aanvalt.
pi_205981627
quote:
1s.gif Op woensdag 14 september 2022 11:46 schreef superniger het volgende:
Kaak ‘doormidden’ geslagen na onschuldig dansje in fontein: ‘Ik kon acht weken amper eten’

Hij moest met spoed onder het mes, kon wekenlang niet praten of fatsoenlijk eten en moet vanwege alle bijkomende ellende zijn schooljaar over doen. Voor een 19-jarige jongen had een ernstige mishandeling in Den Bosch eerder dit jaar hele nare gevolgen. ,,Ik ben bang dat deze man tot erger in staat is.”

De Drakenfontein bij het treinstation is een bekend begrip in Den Bosch. Na een avondje stappen is de sfeer gemoedelijk en daarop besluit een 19-jarige jongen even te gaan dansen in het fontein. ,,Daar hadden ik en mijn vrienden de grootste lol mee”, zo vertelde het slachtoffer gisterenavond in Opsporing Verzocht.

Het gefeest en gejoel trekt de aandacht van een groepje dat verderop staat bij de taxistandplaats voor het station. Twee van hen besluiten een kijkje te gaan nemen bij de fontein. Na een woordenwisseling tussen beiden besluit het slachtoffer om uit de fontein te komen en weg te gaan. ,,Eén van hen vroeg vrij agressief wat ik aan het doen was. Ik dacht toen: wegwezen, anders is er dadelijk ruzie.”

Onder het mes

Op dat moment voelt de jongen een enorme pijnscheut op zijn kaak. Eén van de twee mannen heeft hem zo hard geslagen dat hij korte tijd buiten bewustzijn raakt. ,,Toen ik bijkwam deed het enorm veel zeer. Mijn kaak was doormidden, dat verklaarde de pijn”, aldus het slachtoffer. Daarmee was het nog niet gedaan. De belager wordt alsmaar agressiever en wil de jongen opnieuw aanvallen. ,,Mijn vrienden moesten hem tegenhouden. Hij bleef heel agressief.”

Terwijl de jongen via de roltrappen naar boven vlucht, probeert de verdachte nog achter hem aan te rennen. Uiteindelijk houdt hij het voor gezien. De volgende ochtend moet het slachtoffer meteen onder het mes.
I got in one little fight and my mom got scared
and said "youre moving with your aunte and uncle in Bel-Air"

I whistled for a cab and when it came near the
licensplate said "Fresh" and had a dice in the mirror
if anything I could say that this cab was rare
but I thought now forget it, yo home to Bel-Air!
pi_205982631
quote:
1s.gif Op donderdag 15 september 2022 08:29 schreef damsco het volgende:

[..]
De kans dat je door een blanke Nederlander halfdood wordt geslagen is dan ook verwaarloosbaar.
True. De kans dat je in NL door een blanke wordt vermoordt is dan weer groter als minderjarige 😊
pi_205982637
quote:
0s.gif Op donderdag 15 september 2022 09:04 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:

[..]
Onzin, daar gaat het hier helemaal niet over. Het punt is dat allochtonen keer op keer in het nieuws komen als ze weer blanke autochtone Nederlanders aanvallen. Dat wil niet zeggen dat Nederlanders geen mensen aanvallen, maar niet structureel en alleen maar volk van een andere afkomst, dat doen die allochtonen nu wel. Nu proberen mensen weer de discussie te verzieken door te doen alsof iemand hier ook maar ontkent dat blanke autochtone Nederlanders zich niet schuldig maken aan geweldsdelicten natuurlijk weer uit angst dat meer mensen het begint op te vallen dat het allochtone volk alleen maar Nederlanders aanvalt.
Heb je een barbel op je hoofd gehad?
pi_205982659
quote:
0s.gif Op donderdag 15 september 2022 10:37 schreef Rupibma het volgende:

[..]
Heb je een barbel op je hoofd gehad?
Nee wel eens gekopschopt door een groepje allochtonen.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')