abonnement Unibet Coolblue
pi_205974462
This collaborator, who took russian passport in Vovchansk a few days ago is now homeless, at the Belgorod train station. Karma is fast. _O_
https://www.reddit.com/r/(...)russian_passport_in/

pi_205974472
twitter


Iets om in gedachten te houden als hier over een paar maanden weer van alles uitvalt omdat er blaadjes op de rails liggen.
pi_205974496
quote:
0s.gif Op woensdag 14 september 2022 16:53 schreef Jemoederniet het volgende:
This collaborator, who took russian passport in Vovchansk a few days ago is now homeless, at the Belgorod train station. Karma is fast. _O_
https://www.reddit.com/r/(...)russian_passport_in/

[ afbeelding ]
Hij mag nog blij zijn dat die Rusland in mocht. Genoeg die bij de grens werden tegen gehouden.
pi_205974514
quote:
10s.gif Op woensdag 14 september 2022 16:52 schreef Slayage het volgende:

[..]
Lekkere mokkel wel :P
Ze kon het zusje zijn van Marianne Thieme.
pi_205974526
quote:
0s.gif Op woensdag 14 september 2022 16:53 schreef Jemoederniet het volgende:
This collaborator, who took russian passport in Vovchansk a few days ago is now homeless, at the Belgorod train station. Karma is fast. _O_
https://www.reddit.com/r/(...)russian_passport_in/

[ afbeelding ]
you will own nothing and be happy
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
pi_205974628
quote:
10s.gif Op woensdag 14 september 2022 16:52 schreef Slayage het volgende:

[..]
Lekkere mokkel wel :P
Ik wil haar wel levenslang opsluiten :9
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_205974632
quote:
10s.gif Op woensdag 14 september 2022 16:33 schreef Mr.Sandman het volgende:

[..]
Van die mensen op dat eiland die waren gestorven als helden die oog in oog met de vijand in staat waren het kwaad te trotseren en zich tot martelaar maakten!

Oh nee. _O-
Maakt weinig uit.
Het was een opsteker van jewelste voor het moreel van de Oekraïners en een prachtige trol richting Rusland.
Radio Espantoso
pi_205974639
Nog meer zorgen voor Poetin. Gaat daar maar door.
twitter
pi_205974696
quote:
10s.gif Op woensdag 14 september 2022 16:52 schreef Slayage het volgende:

[..]
Lekkere mokkel wel :P
Anaal vernederen nu wel. :P
Het is koud, het is guur....
  Jaap van Dissel-award 2022 woensdag 14 september 2022 @ 17:15:05 #185
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_205974720
Russische spion betrapt in Odessa!

twitter


In een minibus van Odessa hebben passagiers een vrouw aangehouden die militaire objecten aan het filmen was. In haar telefoon vonden patrouilleofficieren foto's van infrastructuurvoorzieningen en correspondentie met de Russen.
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
  woensdag 14 september 2022 @ 17:15:58 #186
243458 LitmanenAFCA
Gracie Jiu Jitsu
pi_205974729
quote:
10s.gif Op woensdag 14 september 2022 16:33 schreef Mr.Sandman het volgende:

[..]
Van die mensen op dat eiland die waren gestorven als helden die oog in oog met de vijand in staat waren het kwaad te trotseren en zich tot martelaar maakten!

Oh nee. _O-
Gaat het voor de rest goed met je?
pi_205974731
quote:
84s.gif Op woensdag 14 september 2022 17:09 schreef Starhopper het volgende:

[..]
Jammer dat ze een Poetinhoer is :P
De Raisa Blommestijn van de Krim
  woensdag 14 september 2022 @ 17:17:24 #188
70357 Hyperdude
#MakeLanciaGreatAgain
pi_205974746
quote:
10s.gif Op woensdag 14 september 2022 16:52 schreef Slayage het volgende:

[..]
Lekkere mokkel wel :P
Die kunnen ook dood. :)
How do we turn this world-class fuck-up into a world-class learning experience?
  Jaap van Dissel-award 2022 woensdag 14 september 2022 @ 17:17:36 #189
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_205974752
quote:
0s.gif Op woensdag 14 september 2022 17:16 schreef Jemoederniet het volgende:

[..]
De Raisa Blommestijn van de Krim
[ afbeelding ]
Nu je Raisa noemt heb je het helemaal verpest ;(
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_205974762
quote:
7s.gif Op woensdag 14 september 2022 16:19 schreef Isdatzo het volgende:
Het ligt ging Poetin echt om Oekraïens NAVO-lidmaatschap hoor jongens.

https://www.reuters.com/w(...)his-aide-2022-09-14/

Vladimir Putin's chief envoy on Ukraine told the Russian leader as the war began that he had struck a provisional deal with Kyiv that would satisfy Russia's demand that Ukraine stay out of NATO, but Putin rejected it and pressed ahead with his military campaign, according to three people close to the Russian leadership.

The Ukrainian-born envoy, Dmitry Kozak, told Putin that he believed the deal he had hammered out removed the need for Russia to pursue a large-scale occupation of Ukraine, according to these sources. Kozak's recommendation to Putin to adopt the deal is being reported by Reuters for the first time.

Putin had repeatedly asserted prior to the war that NATO and its military infrastructure were creeping closer to Russia's borders by accepting new members from eastern Europe, and that the alliance was now preparing to bring Ukraine into its orbit too. Putin publicly said that represented an existential threat to Russia, forcing him to react.


wEstErsE expAnsiEdRifT !!1111
Rusland/Poetin is niet bang dat NATO Rusland aanvalt, maar NATO is wel een bedreiging voor Rusland in de zin dat ze niet zomaar grondgebied bij haar buren kunnen jatten als deze NATO lid worden. Poetin ziet Oekraine als Russisch bezit dus er waren maar twee opties; of een puppet installeren of met dwang het land veroveren.
pi_205974796
quote:
0s.gif Op woensdag 14 september 2022 17:16 schreef Jemoederniet het volgende:

[..]
De Raisa Blommestijn van de Krim
[ afbeelding ]
Ik moest ff opzoeken wie dat was. Pittige mening wel als ik die tweet bekijk.
twitter
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
  woensdag 14 september 2022 @ 17:21:28 #192
6484 ExTec
<subtitle here>
pi_205974800
quote:
1s.gif Op woensdag 14 september 2022 15:40 schreef NeeOfTochJA het volgende:

[..]
Wat kan mij dat schelen? Beledigd omdat iemand Zel een pianospeler noemt?
Beetje een patroon bij jou is het niet?

Zelensky en of Oekraine doet dit dat zus zo niet goed, bla bla bla.

En wordt je er dan op gewezen dat de andere kant geen haar beter is:

quote:
Wat kan mij dat schelen?
Maar jouw brainfarts kunnen ons ook niks schelen ;)
&lt;signature here&gt;.
pi_205974837
quote:
7s.gif Op woensdag 14 september 2022 15:02 schreef Isdatzo het volgende:

[..]
Kan je ook uitleggen waarom je dat vindt?
Gewoon algehele gevoel en uiting in die speeches. Blijf iets professioneler denk ik dan.
Vakman pur sang
pi_205974879
Xi waarschuwt Poetin dat China Kazachstan zal helpen indien Rusland binnenvalt. :o
Even door de vertaalmachine gehaald:

Xi Jinping arriveerde in Kazachstan en stuurde eerst een duidelijke boodschap naar Poetin

De Chinese leider Xi Jinping maakte het Kremlin duidelijk dat zijn dromen om de gebieden van Kazachstan in te nemen niet zullen uitkomen.

De Chinese president Xi Jinping bracht zijn eerste buitenlandse bezoek sinds het begin van de pandemie. Hij kwam naar Kazachstan en stuurde allereerst een duidelijk signaal naar het Kremlin. Kazachse media berichtten over de details van het bezoek van Jinping, meldt Dialog.UA . De president van Kazachstan, Kassym-Jomart Tokayev, ontmoette de Chinese leider persoonlijk op de luchthaven van Nur-Sultan. Direct na zijn aankomst legde Jinping een korte verklaring af. Ten eerste prees hij de enorme hervormingen die Tokajev lanceerde; ten tweede kwam hij resoluut op voor de territoriale integriteit en soevereiniteit van Kazachstan.

Dat laatste lijkt een duidelijk signaal naar het Kremlin. Zoals u weet, begonnen de propaganda van het Kremlin en hoge functionarissen van de Russische Federatie publiekelijk territoriale aanspraken te presenteren aan Kazachstanen. Hun retoriek is vergelijkbaar met die welke plaatsvond met betrekking tot Oekraïne vóór de bezetting van de Krim en Donbass. Jinping maakte Moskou duidelijk dat hij niet aan de kant zou blijven staan ​​bij een poging om de Krim- of Donbass-scenario's in Kazachstan te herhalen. Er kan worden gesteld dat Kazachstan niet langer een zone van exclusieve belangen van Moskou is. Hij vond zichzelf een machtiger en betrouwbaarder bondgenoot - China. Merk op dat Jinping een bezoek bracht aan Centraal-Azië voor de top van de Shanghai Cooperation Organization (SCO). Als onderdeel van deze reis zal hij persoonlijk de Russische dictator Vladimir Poetin in Oezbekistan ontmoeten.

https://www.dialog.ua/world/258644_1663161682
pi_205974888
quote:
9s.gif Op woensdag 14 september 2022 16:54 schreef Tocadisco het volgende:
[ twitter ]

Iets om in gedachten te houden als hier over een paar maanden weer van alles uitvalt omdat er blaadjes op de rails liggen.
Hou mij erbuiten.
Ich hock in meinem Bonker
pi_205974893
twitter
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
  Jaap van Dissel-award 2022 woensdag 14 september 2022 @ 17:32:12 #197
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_205974917
quote:
0s.gif Op woensdag 14 september 2022 17:28 schreef Jemoederniet het volgende:
Xi waarschuwt Poetin dat China Kazachstan zal helpen indien Rusland binnenvalt. :o
Even door de vertaalmachine gehaald:

Xi Jinping arriveerde in Kazachstan en stuurde eerst een duidelijke boodschap naar Poetin

De Chinese leider Xi Jinping maakte het Kremlin duidelijk dat zijn dromen om de gebieden van Kazachstan in te nemen niet zullen uitkomen.

De Chinese president Xi Jinping bracht zijn eerste buitenlandse bezoek sinds het begin van de pandemie. Hij kwam naar Kazachstan en stuurde allereerst een duidelijk signaal naar het Kremlin. Kazachse media berichtten over de details van het bezoek van Jinping, meldt Dialog.UA . De president van Kazachstan, Kassym-Jomart Tokayev, ontmoette de Chinese leider persoonlijk op de luchthaven van Nur-Sultan. Direct na zijn aankomst legde Jinping een korte verklaring af. Ten eerste prees hij de enorme hervormingen die Tokajev lanceerde; ten tweede kwam hij resoluut op voor de territoriale integriteit en soevereiniteit van Kazachstan.

Dat laatste lijkt een duidelijk signaal naar het Kremlin. Zoals u weet, begonnen de propaganda van het Kremlin en hoge functionarissen van de Russische Federatie publiekelijk territoriale aanspraken te presenteren aan Kazachstanen. Hun retoriek is vergelijkbaar met die welke plaatsvond met betrekking tot Oekraïne vóór de bezetting van de Krim en Donbass. Jinping maakte Moskou duidelijk dat hij niet aan de kant zou blijven staan ​​bij een poging om de Krim- of Donbass-scenario's in Kazachstan te herhalen. Er kan worden gesteld dat Kazachstan niet langer een zone van exclusieve belangen van Moskou is. Hij vond zichzelf een machtiger en betrouwbaarder bondgenoot - China. Merk op dat Jinping een bezoek bracht aan Centraal-Azië voor de top van de Shanghai Cooperation Organization (SCO). Als onderdeel van deze reis zal hij persoonlijk de Russische dictator Vladimir Poetin in Oezbekistan ontmoeten.

https://www.dialog.ua/world/258644_1663161682
Als de Russen de huur van Baikonur niet meer kunnen betalen zullen de Chinezen het contract over gaan nemen gok ik :P
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_205974936
quote:
0s.gif Op woensdag 14 september 2022 17:28 schreef Jemoederniet het volgende:
Xi waarschuwt Poetin dat China Kazachstan zal helpen indien Rusland binnenvalt. :o
Even door de vertaalmachine gehaald:

Xi Jinping arriveerde in Kazachstan en stuurde eerst een duidelijke boodschap naar Poetin

De Chinese leider Xi Jinping maakte het Kremlin duidelijk dat zijn dromen om de gebieden van Kazachstan in te nemen niet zullen uitkomen.

De Chinese president Xi Jinping bracht zijn eerste buitenlandse bezoek sinds het begin van de pandemie. Hij kwam naar Kazachstan en stuurde allereerst een duidelijk signaal naar het Kremlin. Kazachse media berichtten over de details van het bezoek van Jinping, meldt Dialog.UA . De president van Kazachstan, Kassym-Jomart Tokayev, ontmoette de Chinese leider persoonlijk op de luchthaven van Nur-Sultan. Direct na zijn aankomst legde Jinping een korte verklaring af. Ten eerste prees hij de enorme hervormingen die Tokajev lanceerde; ten tweede kwam hij resoluut op voor de territoriale integriteit en soevereiniteit van Kazachstan.

Dat laatste lijkt een duidelijk signaal naar het Kremlin. Zoals u weet, begonnen de propaganda van het Kremlin en hoge functionarissen van de Russische Federatie publiekelijk territoriale aanspraken te presenteren aan Kazachstanen. Hun retoriek is vergelijkbaar met die welke plaatsvond met betrekking tot Oekraïne vóór de bezetting van de Krim en Donbass. Jinping maakte Moskou duidelijk dat hij niet aan de kant zou blijven staan ​​bij een poging om de Krim- of Donbass-scenario's in Kazachstan te herhalen. Er kan worden gesteld dat Kazachstan niet langer een zone van exclusieve belangen van Moskou is. Hij vond zichzelf een machtiger en betrouwbaarder bondgenoot - China. Merk op dat Jinping een bezoek bracht aan Centraal-Azië voor de top van de Shanghai Cooperation Organization (SCO). Als onderdeel van deze reis zal hij persoonlijk de Russische dictator Vladimir Poetin in Oezbekistan ontmoeten.

https://www.dialog.ua/world/258644_1663161682
Damn,.krijgt Putin ook ff de deksel op de neus van de Chinezen, die ongetwijfeld not amused zijn met de oorlog. Verklaart mogelijk ook waarom de kazachen zo bijdehand doen tegen de Russen.
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_205974946
quote:
0s.gif Op woensdag 14 september 2022 15:58 schreef Zwoerd het volgende:

[..]
Hij deed alsof je geen Russische staatstelevisie MAG zien. Dat is onzin.
Dat ook nog eens een keer.
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_205974949
quote:
0s.gif Op woensdag 14 september 2022 17:16 schreef Jemoederniet het volgende:

[..]
De Raisa Blommestijn van de Krim
[ afbeelding ]
Victoria Koblenko kan haar zo spelen in een film/serie.

Ik lees trouwens dat ze zich kritisch geuit heeft over deze oorlog. Ja, ze is een overloper/collaborateur sinds 2014 maar geen voorstander van deze oorlog.
Op woensdag 25 april 2018 20:45 schreef Ronald-Koeman het volgende:
7e minuut Robben eraf met spierblessure.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')