Ja maar dan wel wapens die goed werken. Armenen hebben veel Russische zooi die achteraf gezien niets uithalen tegen de Bayraktar drones van Azerbeidzjan. En nu zijn ze de sjaak net zoals toen tijdens de Nagorno Karabach oorlog.quote:Op dinsdag 13 september 2022 21:13 schreef etuiedelapiel het volgende:
Die wapenhandelaren verdienen goud geld de laatste tijd.
Nee.quote:Op dinsdag 13 september 2022 22:34 schreef slashdotter3 het volgende:
[..]
Is dat spul net zo accuraat als de HIMARS?
Bayraktar drones geven de cordinaten door. En dan wordt dat gehele gebied met de grond gelijk gemaakt.quote:Op dinsdag 13 september 2022 22:34 schreef slashdotter3 het volgende:
[..]
Is dat spul net zo accuraat als de HIMARS?
Als ik Georgi en Moldova was zou ik undercover de VS om training en wapens vragen en wachten tot Rusland de oorlog verloren heeft, Putin gewipt is, er een machtstrijd is om de opvolging, het land in diepe depressie en niemand zin heeft in een nieuwe oorlog.quote:Op dinsdag 13 september 2022 22:12 schreef UpsideDown het volgende:
Als gevolg van de verzwakking van Rusland veranderen de machtsverhoudingen en worden straks nog allerlei oude vetes uitgevochten in de voormalige Sovjet-staten. Als ik Georgi was zou ik nu ook all-in gaan.
Nou weet je wat je doet, reis drie maanden terug in de tijd en zeg het ze.quote:Op dinsdag 13 september 2022 23:48 schreef RealistAtheist het volgende:
And no fucks were given. Enige wat ik nog in het voordeel van Armeni vind spreken is dat het christenen zijn, waar ik overigens totaal niks mee heb, maar wat ik nog altijd beter vind dan moslims qua opvattingen.
Gaan ze nu nog wel de F1 houden in Baku? Ow ja natuurlijk want de FIA ziet er ook geen been in om in SA te gaan racen terwijl de raketinslagen op enkele kilometers van het circuit plaatsvinden en Jemen platgebombardeerd wordt.
Is er volgend seizoen geen race in Baku dan?quote:Op woensdag 14 september 2022 00:02 schreef Tocadisco het volgende:
[..]
Nou weet je wat je doet, reis drie maanden terug in de tijd en zeg het ze.
Azerbaijan is atheistischer dan Armeni. Het land is zeer seculier. Je zal er nauwelijks hoefddoeken zien.quote:Op dinsdag 13 september 2022 23:48 schreef RealistAtheist het volgende:
And no fucks were given. Enige wat ik nog in het voordeel van Armeni vind spreken is dat het christenen zijn, waar ik overigens totaal niks mee heb, maar wat ik nog altijd beter vind dan moslims qua opvattingen.
Gaan ze nu nog wel de F1 houden in Baku? Ow ja natuurlijk want de FIA ziet er ook geen been in om in SA te gaan racen terwijl de raketinslagen op enkele kilometers van het circuit plaatsvinden en Jemen platgebombardeerd wordt.
Mijn eerste vriendin had de naam Violetta, ze kwam uit Armeni.. Was niet zo snugger, ze zat op praktijkonderwijs, maar had altijd lippenstift op, mooie lange zwarte haren, het was net een barbiepop om te zien.quote:Op woensdag 14 september 2022 00:22 schreef polderturk het volgende:
[..]
Azerbaijan is atheistischer dan Armeni. Het land is zeer seculier. Je zal er nauwelijks hoefddoeken zien.
Nou dat spreekt dan in hun voordeel. Blijft er over dat het nog steeds een onzinnig conflict is die door onze Russische "vrienden" even op scherp gezet is.quote:Op woensdag 14 september 2022 00:22 schreef polderturk het volgende:
[..]
Azerbaijan is atheistischer dan Armeni. Het land is zeer seculier. Je zal er nauwelijks hoefddoeken zien.
Je hebt het mis. Azerbeidzjan is wel degelijk moslim , sjiietisch. Ze zien zichzelf wel als de nazaten van de Ottomanen net als de Turken in Turkije.quote:Op woensdag 14 september 2022 00:22 schreef polderturk het volgende:
[..]
quote:Сообщается, что ВС Азербайджана нанесли артиллерийский удар по пункту постоянной дислокации Пограничной службы ФСБ России в армянском Гегаркунике и обстреляли машину ВС РФ в селе Верин Шоржа.
По первым предварительным данным, пострадавших нет.
quote:Het is gemeld dat de Azerbeidzjaanse strijdkrachten een artillerieaanval hebben uitgevoerd op de permanente inzet van de grenswachtdienst van de Russische FSB in het Armeense Gegharkunik en hebben geschoten op het voertuig van de Russische strijdkrachten in het dorp Verin Shorzha.
Volgens de eerste voorlopige gegevens waren er geen slachtoffers.
Aan de kant van de Turken natuurlijk, duh!quote:Op woensdag 14 september 2022 16:00 schreef Jor_Dii het volgende:
Aan wiens kant staan de Turken in dit conflict?
Azerbaijan is een broederstaat van Turkije. Die krijgen dus 100% supportquote:Op woensdag 14 september 2022 16:00 schreef Jor_Dii het volgende:
Aan wiens kant staan de Turken in dit conflict?
Ik vind dit een hele lastige situatie. Tekenen zodat er geen slachtoffers vallen, maar je wellicht (een deel van) je souvereiniteit kwijtraakt. Of niet tekenen, en in oorlog geraken.quote:
Niemand heeft gedwongen Armeni, land van Azerbaijan te bezetten en de lokale bevolking uit te moorden. Armeni heeft gegokt op een sterk Rusland...en verloren.quote:Op woensdag 14 september 2022 19:02 schreef Nexum het volgende:
Turkije en Azerbeidzjan’s walgelijke ideen van een pan Turkse staat moeten echt van de kaart geveegd worden. Armeni is al jaren dan wel niet decennia de dupe hiervan en niemand komt voor ze op omdat Turkije te strategisch is voor veel landen en ze graag vriendjes willen blijven.
Wanneer heeft Armeni in godsnaam Azeri grondgebied bezet en de bevolking uitgemoord?quote:Op woensdag 14 september 2022 19:11 schreef koffiekoekjes het volgende:
[..]
Niemand heeft gedwongen Armeni, land van Azerbaijan te bezetten en de lokale bevolking uit te moorden. Armeni heeft gegokt op een sterk Rusland...en verloren.
Het verdrag wat Pashinyan wilt tekenen heeft betrekking op N-K. Dat is het gebied waar ze zelf terreur gezaaid hebben lolquote:Op woensdag 14 september 2022 19:08 schreef XSbig het volgende:
[..]
Ik vind dit een hele lastige situatie. Tekenen zodat er geen slachtoffers vallen, maar je wellicht (een deel van) je souvereiniteit kwijtraakt. Of niet tekenen, en in oorlog geraken.
Nooit toegeven aan terreur denk ik altijd.
Tijdens het uiteen vallen van de Sovjets.quote:Op woensdag 14 september 2022 19:12 schreef Nexum het volgende:
[..]
Wanneer heeft Armeni in godsnaam Azeri grondgebied bezet en de bevolking uitgemoord?
Armeni is de door Rusland gesteunde aggressor tegen Azerbeidzjan.quote:Op woensdag 14 september 2022 19:02 schreef Nexum het volgende:
Turkije en Azerbeidzjan’s walgelijke ideen van een pan Turkse staat moeten echt van de kaart geveegd worden. Armeni is al jaren dan wel niet decennia de dupe hiervan en niemand komt voor ze op omdat Turkije te strategisch is voor veel landen en ze graag vriendjes willen blijven.
quote:Op woensdag 14 september 2022 19:12 schreef Nexum het volgende:
[..]
Wanneer heeft Armeni in godsnaam Azeri grondgebied bezet en de bevolking uitgemoord?
Ik zit verkeerd te lezen, je hebt gelijk.quote:Op woensdag 14 september 2022 19:13 schreef koffiekoekjes het volgende:
[..]
Het verdrag wat Pashinyan wilt tekenen heeft betrekking op N-K. Dat is het gebied waar ze zelf terreur gezaaid hebben lol
Tussen 1988 en 1994.quote:Op woensdag 14 september 2022 19:12 schreef Nexum het volgende:
[..]
En dus mogen de Azeri's nu eerst zelf 500 dorpen met de grond gelijk maken voordat het weer goed is?quote:Op woensdag 14 september 2022 19:19 schreef polderturk het volgende:
[..]
Tussen 1988 en 1994.
Armeni heeft Nagorno-Karabakh en de 7 omringende Azerbeidzjaanse regios bezet en etnisch gezuiverd met Russische steun. In Khojali hebben Armenirs een genocide uitgevoerd. Dit is toegegeven door de Armeense president.
Ook heeft Armeni 500+ Azerbeidzjaanse dorpen en steden met de grond gelijk gemaakt. Geen enkel Armeens dorp was met de grond gelijk gemaakt.
[ twitter ]
De Azerbeidzjaanse stad Aghdam volledig uitgeroeid door Armeni.
[ twitter ]
Ik ken het conflict zeker wel maar de notie dat Armeni Azeri grondgebied heeft bezet en de bevolking heeft uitgemoord is heel ongenuanceerd. Historisch gezien hebben er in Artsakh altijd meer Armenirs gewoont, dat is het overgrote deel van de bevolking. Er is geen historisch document dat bewijs toont dat Artsakh onderdeel is van Azerbeidzjanquote:Op woensdag 14 september 2022 19:14 schreef koffiekoekjes het volgende:
[..]
https://en.wikipedia.org/wiki/Nagorno-Karabakh
Je kent het conflict dus compleet niet maar hebt al een beslissing gemaakt om een partij te steunen. Ik vraag me af waarom 🤔
(Ik heb wel een vermoeden lol)
Historie of niet , Azerbeidzjan heeft Artsakh militair ingenomen. Dat is de realiteit. En momenteel bestaat er een kans dat geheel Armeni ingenomen kan worden door de Azerbeidzjaanse leger aangezien Putin de ander kant op kijkt.quote:Op woensdag 14 september 2022 19:28 schreef Nexum het volgende:
[..]
Ik ken het conflict zeker wel maar de notie dat Armeni Azeri grondgebied heeft bezet en de bevolking heeft uitgemoord is heel ongenuanceerd. Historisch gezien hebben er in Artsakh altijd meer Armenirs gewoont, dat is het overgrote deel van de bevolking. Er is geen historisch document dat bewijs toont dat Artsakh onderdeel is van Azerbeidzjan
En dan? Wat ga je doen met 3 miljoen piswoeste Armenen?quote:Op woensdag 14 september 2022 19:29 schreef partyup het volgende:
[..]
Historie of niet , Azerbeidzjan heeft Artsakh militair ingenomen. Dat is de realiteit. En momenteel bestaat er een kans dat geheel Armeni ingenomen kan worden door de Azerbeidzjaanse leger aangezien Putin de ander kant op kijkt.
Dus als Belgi nu Limburg militair inneemt accepteren we dat ook maar gewoon als de realiteit?quote:Op woensdag 14 september 2022 19:29 schreef partyup het volgende:
[..]
Historie of niet , Azerbeidzjan heeft Artsakh militair ingenomen. Dat is de realiteit. En momenteel bestaat er een kans dat geheel Armeni ingenomen kan worden door de Azerbeidzjaanse leger aangezien Putin de ander kant op kijkt.
Door de gehaktmolen of ze moeten richting Rusland vluchten.quote:Op woensdag 14 september 2022 19:31 schreef Tocadisco het volgende:
[..]
En dan? Wat ga je doen met 3 miljoen piswoeste Armenen?
Je weet dat wat je hier noemt genocide is toch?quote:Op woensdag 14 september 2022 19:36 schreef partyup het volgende:
[..]
Door de gehaktmolen of ze moeten richting Rusland vluchten.
Dat hadden de Armenen zonder enige genade ook gedaan toen in Khojali.quote:Op woensdag 14 september 2022 19:38 schreef Tocadisco het volgende:
[..]
Je weet dat wat je hier noemt genocide is toch?
Dat vind de Turkse zijde doorgaans niet zo'n punt.quote:Op woensdag 14 september 2022 19:38 schreef Tocadisco het volgende:
[..]
Je weet dat wat je hier noemt genocide is toch?
Volgens het staakt het vuren verdrag van 2020 zou Armeni zijn troepen volledig terugtrekken uit Azerbeidzjan en zou er een landbrug komen. Dit is nog steeds niet gebeurd. En Azerbeidzjan wil dat beide landen een vredesverdrag tekenen waarbij beide landen elkaars territoriale integriteit herkennen. Armeni weigert dit te doen. Azerbeidzjan zegt "als jij mijn territoriale integriteit niet erkent, erken ik de jouwe niet".quote:Op woensdag 14 september 2022 19:22 schreef Tocadisco het volgende:
[..]
En dus mogen de Azeri's nu eerst zelf 500 dorpen met de grond gelijk maken voordat het weer goed is?
Als je 1 miljoen mensen vluchteling maakt (zie conflict jaren '90) , dan mag je hopen dat je niet ooit zwak wordt want wraak zal dan genomen worden. Gelukkig hebben Armenen broeders die veel van hen houdt in Europa , dan mogen ze hier in Nederland komen vestigen als vluchteling inclusief een woningurgentie verklaringquote:Op woensdag 14 september 2022 19:54 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Dat vind de Turkse zijde doorgaans niet zo'n punt.
"Artsakh" is onderdeel van Azerbeidzjan. Het was bezet en etnisch gezuiverd door Armeni. Daarnaast heeft Armeni 7 omringende Azerbeidzjaanse regios bezet en etnisch gezuiverd.quote:Op woensdag 14 september 2022 19:34 schreef Nexum het volgende:
[..]
Dus als Belgi nu Limburg militair inneemt accepteren we dat ook maar gewoon als de realiteit?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |