Nee, er was ook geen alternatief dat maakte het zo irritant. Je bent gewoon overklastquote:Op woensdag 14 september 2022 10:38 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ze bleven er ook tot in den treure in volharden. (hoewel lange ballen richting Matip en Van Dijk ook niet de oplossing is natuurlijk.
Ik vrees dat je er tegen Napoli blij mag zijn met 1 punt (over twee wedstrijden gezien)quote:Op woensdag 14 september 2022 10:34 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik heb er nog steeds wel vertrouwen in hoor, best veel mensen doen alsof Liverpool er geen reet van kan terwijl ze vorig jaar finalist waren én een Liverpool met of zonder Thiago een wereld van verschil is. (dit voorspelde ik gister al in het Ajax topic, kenner als ik ben, net als de 2-1)
Oke bedanktquote:Op woensdag 14 september 2022 10:43 schreef tong80 het volgende:
Het is alweer 45 jaar geleden dat ik onder ome Sijme debuteerde in het eerste van Nivo. Vriendschappelijk tegen Jan van Arkel. Ik mocht de strafschop nemen van Joop Bekker. Ik was 14.
Herman.
Dat vind ik wel heel negatief.quote:Op woensdag 14 september 2022 10:42 schreef Oriente het volgende:
[..]
Ik vrees dat je er tegen Napoli blij mag zijn met 1 punt (over twee wedstrijden gezien)
Napoli heeft echt een puik elftal momenteel.
Rangers pak je er wel nog drie bij. Dan komt 't op die tweede pot tegen Liverpool aan.
Ga lekker verder met je woodle en andere onzin.quote:
All-Starweekend is wel goed voor de kassa.quote:Op woensdag 14 september 2022 10:44 schreef Oriente het volgende:
Als het aan Todd Boehly ligt, komt er een All-Starwedstrijd tussen Premier League-spelers. Tijdens een conferentie in New York etaleerde de Chelsea-eigenaar zijn ideeën, die vooral als doel hebben om de omzet in de toch al puissant rijke Premier League te verhogen. Zijn plannen kunnen niet rekenen op de steun van Liverpool-trainer Jürgen Klopp. “Heeft hij dat echt gezegd? Wil hij ook de Harlem Globetrotters meenemen en hen tegen een voetbalteam laten spelen?”
Lol
Nou ja, ik heb liever dat Ajax doorgaat maar ik heb er wel een beetje een hard hoofd in. Maar wie weet bedenkt Schreuder wel een masterplan om Napoli's spel volledig aan banden te leggen en pak je gewoon 4-6 punten hoor.quote:Op woensdag 14 september 2022 10:44 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat vind ik wel heel negatief.
Oh ja absoluut.quote:Op woensdag 14 september 2022 10:45 schreef Sked het volgende:
[..]
All-Starweekend is wel goed voor de kassa.
Finale EL, halve finale CL. Dat was het weer, tot over 25 jaar.quote:Op woensdag 14 september 2022 10:50 schreef tong80 het volgende:
Wat een onzin komt er hier voorbij. Ajax is Ajax en komt altijd bovendrijven. Mijn god één slechte wedstrijd.
Bedankt voor je sterke weerlegging na een prima discussie.quote:Op woensdag 14 september 2022 10:50 schreef tong80 het volgende:
Wat een onzin komt er hier voorbij. Ajax is Ajax en komt altijd bovendrijven. Mijn god één slechte wedstrijd.
Oke bedanktquote:Op woensdag 14 september 2022 10:50 schreef tong80 het volgende:
Oh lastig zal het zeker worden natuurlijk, ook door de bonuspunten van Napoli tegen Liverpool. Maar ik heb er nog wel vertrouwen in.quote:Op woensdag 14 september 2022 10:47 schreef Oriente het volgende:
[..]
Nou ja, ik heb liever dat Ajax doorgaat maar ik heb er wel een beetje een hard hoofd in. Maar wie weet bedenkt Schreuder wel een masterplan om Napoli's spel volledig aan banden te leggen en pak je gewoon 4-6 punten hoor.
Slechte wedstrijd kan gebeuren en er is nog niets aan de hand maar het gaat gewoon een lastige klus worden om door te stoten naar de knock-out fase.quote:Op woensdag 14 september 2022 10:50 schreef tong80 het volgende:
Ja maar Ajax is Ajax en komt altijd bovendrijvenquote:Op woensdag 14 september 2022 10:53 schreef Oriente het volgende:
[..]
Slechte wedstrijd kan gebeuren en er is nog niets aan de hand maar het gaat gewoon een lastige klus worden om door te stoten naar de knock-out fase.
Napoli - Ajax worden hele leuke potjes. Napoli voetbalt ook echt leuk, niet zo'n zeikploeg als een Juventus met hun wanvoetballers a la Rabiot, McKennie etc.quote:Op woensdag 14 september 2022 10:53 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Oh lastig zal het zeker worden natuurlijk, ook door de bonuspunten van Napoli tegen Liverpool. Maar ik heb er nog wel vertrouwen in.En zin in, worden twee boeiende potjes.
Rabiot staat wel in mijn top 5 van meest overschatte vervelende spelers.quote:Op woensdag 14 september 2022 10:55 schreef Oriente het volgende:
[..]
Napoli - Ajax worden hele leuke potjes. Napoli voetbalt ook echt leuk, niet zo'n zeikploeg als een Juventus met hun wanvoetballers a la Rabiot, McKennie etc.
Als iedereen fit is gewoon Locatelli, Parades en Pogba. Dat is wel even andere koek.quote:Op woensdag 14 september 2022 10:55 schreef Oriente het volgende:
[..]
Napoli - Ajax worden hele leuke potjes. Napoli voetbalt ook echt leuk, niet zo'n zeikploeg als een Juventus met hun wanvoetballers a la Rabiot, McKennie etc.
Pogba en fit, haha.quote:Op woensdag 14 september 2022 10:55 schreef Sked het volgende:
[..]
Als iedereen fit is gewoon Locatelli, Parades en Pogba. Dat is wel even andere koek.
Oei jeetje, je krijgt eens tegengas en dan ga je wild om je heen slaan.quote:
Juve fanbase (gebaseerd op Reddit maar afijn) is ook echt niet blij met hem. Heeft ook nog eens een hele vervelende moederquote:Op woensdag 14 september 2022 10:55 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Rabiot staat wel in mijn top 5 van meest overschatte vervelende spelers.
Pogba zien ze pas na winter terug en dan maar eens kijken of ie nog zin heeft...quote:Op woensdag 14 september 2022 10:55 schreef Sked het volgende:
[..]
Als iedereen fit is gewoon Locatelli, Parades en Pogba. Dat is wel even andere koek.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |