Hahahaquote:Op woensdag 14 september 2022 08:35 schreef Oriente het volgende:
Woordle6 248 X/6
⬜🟩⬜⬜🟩🟩
⬜🟩⬜⬜🟩🟩
⬜🟩⬜⬜🟩🟩
⬜🟩⬜⬜🟩🟩
⬜🟩⬜⬜🟩🟩
🟨⬜⬜⬜🟩🟩
wat een cholowoord
Hallo maatquote:Op woensdag 14 september 2022 09:19 schreef GGMM het volgende:
Woordle 452 4/6
⬛🟨⬛⬛⬛
⬛⬛🟩⬛⬛
⬛🟨🟩🟨⬛
🟩🟩🟩🟩🟩
Woordle6 248 4/6
⬛⬛⬛⬛🟨🟨
⬛⬛⬛🟨⬛⬛
⬛⬛🟨⬛🟩🟩
🟩🟩🟩🟩🟩🟩
@:oriente
Goed om te lezen makker.quote:Op dinsdag 13 september 2022 23:26 schreef GGMM het volgende:
[..]
Het gaat juist erg goed
Wat meer/andere werkzaamheden, dus wat drukker. Dat heeft een tijdje stilgestaan vanwege kerona en nu begint dat gelukkig weer wat beter te gaan. Uiteindelijk zit je hier vooral tijdens verveling.
Dat maakt het contrast weer wat groter denk ik dat als je hier komt en gelijk lappen tekst ziet van mensen die hier dingen proberen te "managen" en dat je gelijk denkt ach ach
Dan kan ik wel heel veel tijd besteden om dingen recht te lullen en zo subtiel mogelijk om iedereen z'n rugzakje heen te praten maar daar heb ik eigenlijk weinig tijd voor en ook helemaal geen zin in.
Maar goed, wat was Ajax verschrikkelijk.
Klassequote:Op woensdag 14 september 2022 10:16 schreef scrupuleus het volgende:
@:oriente
Woordle6 248 X/6
🟨⬜⬜⬜⬜🟨
🟨🟩⬜⬜🟩⬜
⬜🟩⬜🟩🟩🟩
⬜🟩🟩🟩🟩🟩
⬜🟩🟩🟩🟩🟩
⬜🟩🟩🟩🟩🟩
Begin van het einde maatquote:Op dinsdag 13 september 2022 23:26 schreef GGMM het volgende:
[..]
Het gaat juist erg goed
Wat meer/andere werkzaamheden, dus wat drukker. Dat heeft een tijdje stilgestaan vanwege kerona en nu begint dat gelukkig weer wat beter te gaan. Uiteindelijk zit je hier vooral tijdens verveling.
Dat maakt het contrast weer wat groter denk ik dat als je hier komt en gelijk lappen tekst ziet van mensen die hier dingen proberen te "managen" en dat je gelijk denkt ach ach
Dan kan ik wel heel veel tijd besteden om dingen recht te lullen en zo subtiel mogelijk om iedereen z'n rugzakje heen te praten maar daar heb ik eigenlijk weinig tijd voor en ook helemaal geen zin in.
Maar goed, wat was Ajax verschrikkelijk.
Ja een stuk verder dan dat ik hooptequote:Op woensdag 14 september 2022 10:09 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Goed om te lezen makker.![]()
Ajax viel niet mee inderdaad, al vond ik Liverpool ook wel weer erg goed. Niet dat ik anders dacht maar het was toch niet zo top allemaal als het soms leek, hier zitten we nog mijlenver vandaan.
Van mij of van Ajax?quote:
Henk houdt ook wel van een paar borreltjes.quote:Op woensdag 14 september 2022 10:33 schreef maxi-mus het volgende:
[ twitter ]
Seniele Henkgenot.
Wijlen Caland vindt dit leuk.
Ik heb er nog steeds wel vertrouwen in hoor, best veel mensen doen alsof Liverpool er geen reet van kan terwijl ze vorig jaar finalist waren én een Liverpool met of zonder Thiago een wereld van verschil is. (dit voorspelde ik gister al in het Ajax topic, kenner als ik ben, net als de 2-1)quote:Op woensdag 14 september 2022 10:32 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja een stuk verder dan dat ik hoopteVielen veel spelers door de MAND. Bergwijn viel me ook tegen.
Hopen wel dat we 'gewoon' de CL doorkomen, nog liever direct in de knock-out fase eruit dan Europa League
[..]
Van mij of van Ajax?
EL winnen zou ook wel leuk zijn maar eens, liever door in CL. Nu wel benieuwd naar tweeluik tegen Napoli.quote:Op woensdag 14 september 2022 10:32 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja een stuk verder dan dat ik hoopteVielen veel spelers door de MAND. Bergwijn viel me ook tegen.
Hopen wel dat we 'gewoon' de CL doorkomen, nog liever direct in de knock-out fase eruit dan Europa League
Jij als fa inderdaad.quote:Op woensdag 14 september 2022 10:32 schreef GGMM het volgende:
[..]
[..]
Van mij of van Ajax?
Huh, Pasveer was juist weer meer dan prima.quote:Op woensdag 14 september 2022 10:35 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Jij als fa inderdaad.
En Ajax in de CL ook, deze verdediging plus keeper kan gewoon niet.
Ja en dat ding win je ook niet zomaar even als je daar verdergaat.quote:Op woensdag 14 september 2022 10:34 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
EL winnen zou ook wel leuk zijn maar eens, liever door in CL. Nu wel benieuwd naar tweeluik tegen Napoli.
Ik vond het verdedigend nog wel oke, (muv Rensch) het was vooral opbouwend dramatisch. Hopelijk groeit Bassey daar nog in. Het blijft toch triest dat je van Blind afhankelijk blijft daarin.quote:Op woensdag 14 september 2022 10:35 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Jij als fa inderdaad.
En Ajax in de CL ook, deze verdediging plus keeper kan gewoon niet.
Ze bleven er ook tot in den treure in volharden. (hoewel lange ballen richting Matip en Van Dijk ook niet de oplossing is natuurlijk.quote:Op woensdag 14 september 2022 10:37 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik vond het verdedigend nog wel oke, (muv Rensch) het was vooral opbouwend dramatisch. Hopelijk groeit Bassey daar nog in. Het blijft toch triest dat je van Blind afhankelijk blijft daarin.
Nu heb ik PTSSquote:Op woensdag 14 september 2022 10:36 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja en dat ding win je ook niet zomaar even als je daar verdergaat.
Dan zullen we er weer uitvliegen tegen een kutclub als Benfica/Getafe
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |