abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 29 december 2022 @ 22:49:34 #101
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_207319557
Gaat het, net als bij BZV om de meeste ‘brieven’? Het is dan jammer dat de markantste types het vaak niet halen.
Al denk ik dat ze bij RTL wel eerder zullen kijken naar de potentie van smakelijke TV, dan het aantal reacties.
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_207320217
Wel heel veel Frankrijk dit seizoen zeg.
pi_207320447
Zitten wel weer wat leuke types tussen, ik heb hoop op goede tv :)
Ben bij sommige mensen ook wel benieuwd wat voor mensen reageren, zoals bij die hippie in Zweden, die ondernemer in Thailand, de bi en die spirituele gozer.
Always remember that you are absolutely unique. Just like everyone else
  donderdag 29 december 2022 @ 23:23:15 #104
384473 Tuinfluitert
Ene FoK!ker is de andere niet.
pi_207320616
B&B Vol Liefde, vanaf maandag 10 juli 2023, elf B&B eigenaren uit Frankrijk, Zweden, Portugal, Ardenne, Spanje en Thailand.

Petri Damen, 59 jaar, sinds 2021 Monclar, Frankrijk, B&B MaDamenFrance Chambres d'Hotes Monclar. Petri werd tijdens haar opleiding docent Nederlands-Frans, dol op Frankrijk. Vooral de Franse cultuur spreekt haar aan. Na 30 jaar in het onderwijs gewerkt te hebben, besloot ze anderhalf jaar geleden het roer om te gooien en vertrok naar Monclar, Frankrijk. Petri is woonachtig in een doktershuis dat is omgebouwd tot een Chambres d'Hotes.
Petri, moeder van 2 dochters die in Nederland wonen, is een zorgzame vrouw die haar B&B-gasten graag in de watten legt. Ze houdt van zingen, theater en leest graag een boek en de gastenkamers in haar Chambre d’Hôtes zijn naar Franse schrijfsters vernoemd. Petri hoopt een humoristische man met een vlotte babbel te ontmoeten.
https://www.booking.com/h(...)pe=total&type=total&

Bram Eijgenhuijsen, 30 jaar, sinds 2021 in Norrhult, Zweden, B&B Heimdalls gård.
Bram is bij zijn opa en oma opgegroeid die in het bos bij Hardenberg wonen, zand, bos, water en heide. In 2021 vertrok Bram naar Zweden waar hij eigenaar werd van zijn zelfvoorzienende boerderij waar hij ook B&B gasten ontvangt. Hij heeft zijn eigen moestuin en is het liefst in de natuur te vinden. Hij hoopt een vrouw te ontmoeten die net als hij, geïnteresseerd is in permacultuur en een zelfvoorzienend bestaan. Iemand die weet van aanpakken, van een goed gesprek houdt en lief is.
https://heimdallsgard.com/

Milu van der Heide, 30 jaar, vanaf 2020 in Portugal, Tavira, B&B Casa Querida.
Milu groeide de eerste twee jaar van haar leven op in Portugal en verhuisde na de scheiding van haar ouders met haar moeder terug naar Nederland. Twee jaar geleden koos Milu er voor om terug te keren naar het land waar ze geboren is, haar moeder had twee huizen naast elkaar, is nu haar buurvrouw, vorig jaar heeft Milu dit huis van haar moeder gekocht, Milu heeft verder een glampingtent in haar tuin staan, deze glampingtent is Milu aan het opknappen om deze te verhuren. Haar eigen huis staat op vijftien minuten rijden naar het B&B vakantiehuis Casa Querida. Het was een bouwval die ze verbouwde tot een sfeervolle B&B. Naast haar B&B-werkzaamheden werkt Milu als makelaar in de Algarve. "Ik hoop de huizen nog uit te breiden in de toekomst. Het zou natuurlijk super leuk zijn als mijn toekomstige partner daarin ook met mij mee wil doen. Dus als jij denkt dat wij wel eens een match zouden kunnen vormen, dan moet je je opgeven. En hopelijk ontmoeten wij elkaar volgend jaar op deze prachtige plek."

Walter Spangenberg, 54 jaar, woont sinds 2022 in Frankrijk, Troche, B&B Le Domaine Vert. (Het groene domein)
Na 35 jaar in het bedrijfsleven te hebben gewerkt, tot hij na een scheiding en een zoon die gaat studeren ervoor koos om het roer om te gooien en heeft Walter zijn goedlopende familiebedrijf verkocht. Hij was toe aan verandering en meer verdieping in zijn leven. Afgelopen jaar kocht hij zijn Franse paradijs in de prachtige natuur van de Correze. Met Le Domaine Vert heeft Walter een plek gecreëerd waar mensen elkaar kunnen ontmoeten en tot zichzelf kunnen komen. Zijn interesse in onder andere energieën, familie opstellingen en tantra zijn twintig jaar geleden ontstaan door een opleiding tot mind- en bodycoach. Daar kreeg hij inzichten die hem anders naar het leven hebben laten kijken. Walter biedt ruimte voor healings en workshops maar je kunt bij hem ook terecht voor een energetische massage of een creatieve cursus. Hij leeft in en met de natuur. Zijn uiteindelijke doel is om zelfvoorzienend, duurzaam en puur te leven op zijn terrein. "Deze B&B is heel anders omdat er mensen komen die met spiritualiteit bezig zijn. In deze tempel worden workshops gegeven, dans, yoga, tantra. Tantra speelt een belangrijke rol in mijn leven."Walter hoopt een open-minded vrouw te ontmoeten die geïnteresseerd is in spiritualiteit en die net als hij met beide benen op de grond staat. Ik zou het heel vinden om iemand naast me te hebben om die leuke dingen te doen, om te knuffelen, om samen te dansen, te spelen, stoeien, teasen. "Lijkt het je leuk om naar Frankrijk te komen? Lijkt het je leuk om groepen te hosten? Om te helpen in de B&B? Heb je interesse in spiritualiteit en het liefst ook nog ervaring met tantra dan ben je van harte welkom hier op mijn groene domein ."
https://ledomainevert.com/

Corine, 54 jaar, vanaf 2022 in Frankrijk, Lubersac. B&B.:"Sur La Piste du Loup".
De nuchtere Corine vertrok in 2022 naar Lubersac om haar Franse droom na te jagen. Samen met haar 24 honden in het Franse Lubersac.husky’s en wolfhonden betrok ze een plek omringd door bossen en heuvels. Corine is bezig met met muren afbreken en verbouwen, de B&B is nog niet te boeken. Het inrichten van de kamers vindt ze heerlijk om te doen. Hoewel ze zich goed redt in haar eentje, mist ze de warmte en gezelligheid om zich heen. Ze zoekt een man die, net als zij, van de natuur en klussen houdt. Corine valt op het type ruwe bolster blanke pit. Corine is zorgzaam, spontaan en energiek. Ze hoopt dat haar man een hart voor honden heeft, maar die bovenal haar hart sneller te laten kloppen.

Marian Trott, 68 jaar, woont sinds 1988 in Portugal, Budens, B&B Villa Surga.
Marian woont al 35 jaar in de Algarve, verkocht haar huis en kocht in 2022 Villa Surga die een B&B wordt, tien maanden lang heeft Marian gewerkt aan de roze Villa Surga, alles wat er gedaan moest worden deed Marian zelf, het is nu klaar en kunnen er drie gasten kamers in de verhuur. Marian is een top gastvrouw die graag haar gasten verwelkomt in haar luxe villa.Ze zette een succesvol makelaarsbedrijf op en hielp veel mensen aan prachtige huizen in Portugal. Marian is een actieve dame die regelmatig een balletje op de naastgelegen golfbaan slaat. Haar Chihuahua Amy gaat overal mee naar toe. Marian is een echte levensgenieter. Ze zoekt een bourgondische man die nog actief is en vol initiatief in het leven staat. "Als hij maar lief is. rond de 55-68 jaar. Dat ik me ook echt op mijn gemak kan voelen. Een soort beschermengel."

Leendert Wijland, 68 jaar, vanaf 2019 in de Belgische La Roche-En-Ardenne, B&B moulindefloumont.
Na een carrière als succesvol ondernemer en een scheiding was het voor Leendert tijd om over de grens te gaan kijken en de rust op te zoeken. "Ik ben drie jaar geleden gaan zoeken naar een droomplek om te wonen en dan kom je in de Ardennen deze fantastische watermolen tegen. "Het was helemaal niet mijn plan om een Bed & Breakfast te runnen, mar de vorige eigenaresse waar ik het van gekocht had die had die B&B, dus ik ben eigenlijk op een heel goed idee gebracht. Ik hoef gelukkig niet te leven van mijn bed & breakfast. Ik heb mijn bedrijf in Nederland verkocht. Dat betekent dat ik mij met mijn pensioen prima kan redden."Gastvrijheid zit een beetje in me. Ik vind het leuk om voor de mensen te koken en ze een beetje bezig te houden als ze dat willen."Ik zoek een partner die van cultuur houdt, van muziek, want dat vind ik ook zelf heel leuk. Ik zoek dus geen vrouw die mee hoeft te werken in de bed & breakfast. Het gaat om een goede vriendschap, een leuke partner en niet om te werken. Werken mag, maar het hoeft niet.."
http://www.moulindefloumont.com/

Joy van Swieten 25 jaar, vanaf 2018 in Spanje, Málaga, B&B mountjoy uniquestays.
Op zijn twintigste vertrok Joy in zijn eentje naar Spanje om het vervallen en verlaten vakantiehuis van zijn vader op te knappen. Hij besloot er een nieuw bestaan op te bouwen. Een flinke verbouwing van een paar jaar volgde die hij grotendeels eigenhandig deed. Op ‘zijn berg’ MountJoy heeft hij inmiddels zijn eigen, bijzondere plek gecreëerd en leeft hij in volledige vrijheid. Ondernemen zit in zijn bloed. Samen met een compagnon is Joy de B&B gestart, in totaal zijn er drie gebouwen om te verhuren: Een huis voor 14 personen, een huis voor 9 personen en een huis voor 2 personen. Naast het runnen van de B&B, bouwt en verkoopt hij campers. Joy zoekt een sportieve, spontane, avontuurlijke en mooie vrouw.
https://www.instagram.com/mountjoy_uniquestays/

Michiel Prins, 50 jaar, eigenaar van Bely Bas, Cuzorn, Franse platteland in de Lot-et-Garonne.
"Ik wilde eigenlijk al heel lang naar Frankrijk verhuizen dat gebeurde ergens in 2013. Vlak na mijn scheiding heb ik mijn vriendin Sibel ontmoet en toen heb ik tegen haar gezegd, ik wil naar Frankrijk. En toen zei ze: Oh? okay." Samen met Sibel verhuisde Michiel naar Frankrijk, zoals ook te volgen was in het tv-programma "Ik Vertrek",
https://www.uitzendinggem(...)582/Ik_Vertrek.html#
"Sibel is mijn ex. Sibel helpt mij met de gite runnen, maar ik ben verder de eigenaar van alles. We zijn niet financieel van elkaar afhankelijk. Sibel heeft hier ook een tijd gewoond. Ze heeft sinds een jaar haar eigen woning, dus ik ben alleen hier. Sibel is gelukkig met de 60-jarige Sander. Ik ben echt vrijgezel. "
Acht jaar geleden ontdekte Michiel dat hij niet alleen interesse heeft in vrouwen, maar ook in mannen. Hoe Michiel erachter kwam? "Omdat ik werd aangesproken en versierd door een man en ik had zoiets van: "Dat is ook wel leuk. " Zijn oproep voor de liefde is gericht op zowel mannen als vrouwen. Hij zoekt een zelfstandige partner met een goed gevoel voor humor en die van spontane acties houdt. Of zijn ex-vriendin Sibel een man of een vrouw naast Michiel ziet? "Daar hebben we het ook heel vaak samen over gehad. Ik denk eigenlijk een man. Ik denk als Michiel een zorgzame man tegenkomt dat het beter bij hem aansluit dan een vrouw."

Debbie de Jong, 62 jaar, vanaf 2005 in Spanje, B&B Can Portell in Sant Andreu Del Terri, Catalonië.
Ze kocht met haar toenmalige man en twee kinderen een oude boerderij uit 1600 in Sant Andreu del Terri. Het is een smaakvolle, kleurrijke plek met pipowagens waar ook gasten kunnen verblijven. Ze zoekt een ‘vrolijkerd’ die optimistisch is en van gezelligheid houdt. Als hij daarnaast ook nog stoer en groot is, is haar match compleet.

Martijn Bolhoeve, 47 jaar, vanaf 2018 in Thailand, Hua Hin, guesthouse Say Cheese.
De Rotterdamse Martijn voelde altijd al een grote liefde voor Thailand "Ik kom al 30 jaar in Thailand. Op vakantie met mijn zus ooit begonnen. Toen ik vier jaar geleden de kans kreeg om een guesthouse met bijbehorend restaurant over te nemen, was mijn keuze snel gemaakt." Met als resultaat een guesthouse met negen kamers en ruimte voor in totaal 24 gasten. Martijn is zeven jaar vrijgezel. "Ik ben hartstikke blij dat ik in Thailand woon. Het is altijd gezellig, maar je mist iemand naast je, een klik met een Thaise vrouw krijg ik niet zo snel. Dat heeft te maken met het elkaar niet begrijpen, de taal, andere denkwijzen. "Ik hoop op een leuke, spontane, mooie verschijning die het aandurft om naar Thailand te komen, waar mijn hart sneller door gaat kloppen. En waar je uiteindelijk een heel heerlijk leven mee kan leiden."

https://www.rtl.nl/programma/5239357/bb-vol-liefde

[ Bericht 16% gewijzigd door Tuinfluitert op 03-02-2023 23:10:04 ]
pi_207335604
Leuk wel ik zie wel een boel kandidaten. Ik denk dat Marianne een sherry'tje al op had
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_207335723
quote:
0s.gif Op donderdag 29 december 2022 22:49 schreef Duderinnetje het volgende:
Gaat het, net als bij BZV om de meeste ‘brieven’? Het is dan jammer dat de markantste types het vaak niet halen.
Al denk ik dat ze bij RTL wel eerder zullen kijken naar de potentie van smakelijke TV, dan het aantal reacties.
Ik vond ze bijna allemaal wel de moeite waard. Behalve die blonde makelaar. Half jaartje alléén en wat reclame
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
  Vis een optie? vrijdag 30 december 2022 @ 17:02:47 #107
70532 loveli
N
pi_207336187
quote:
Meeste potentie voor gedoe, ben ik bang.

#team kneuterig ongemak
crap in = crap out
pi_207336224
Ik ben ook wel benieuwd. Zin in in ieder geval :)
Die gast in Zweden vond ik eigenlijk best leuk. Ik hoop dat hij erbij zit.

En het blijft me opvallen; de huizen in Frankrijk… ik vind het zo triestig uitzien altijd. Brr. Trekt mij totaal niet.
pi_207336266
quote:
Gaat het, net als bij BZV om de meeste ‘brieven’?
Dat vraag ik me dus ook af.
Ik denk het eigenlijk wel gezien 11 eigenaars zijn voorgesteld.
pi_207336292
quote:
1s.gif Op vrijdag 30 december 2022 17:04 schreef lily het volgende:

En het blijft me opvallen; de huizen in Frankrijk… ik vind het zo triestig uitzien altijd. Brr.
Nou ja de opnames waren in de herfst.
pi_207336306
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 december 2022 17:08 schreef Soury het volgende:

[..]
Nou ja de opnames waren in de herfst.
Ja, dat scheelt natuurlijk wel altijd. Maar dan nog. De huizen zijn altijd zo donker. En die dorpjes zo leeg.
pi_207336338
quote:
1s.gif Op vrijdag 30 december 2022 17:04 schreef lily het volgende:

En het blijft me opvallen; de huizen in Frankrijk… ik vind het zo triestig uitzien altijd. Brr. Trekt mij totaal niet.
Ik denk niet dat er veel mensen zijn die zo willen wonen. Al die zelf gemaakte zooi. Bomen overal. Ik vroeg me af of er een stukje vlees bij de groente zou zijn. Kippie, eend of schaap :Y)
pi_207339799
quote:
0s.gif Op donderdag 29 december 2022 22:20 schreef RipCity het volgende:

[..]
Genoeg toeristen die het willen eten. Zoveel expats plus stervensdruk met Nederlanders.
Dat hollandse fietstour bedrijf etc. daar loopt ook ziekelijk storm.
Ja wonderbaarlijk

Een fietstour snap ik nog wel, dat zoiets populair is :Y
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
pi_207339829
Was Walter nou aan het Biodanza-en? :')
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
pi_207342024
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 december 2022 19:42 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Was Walter nou aan het Biodanza-en? :')
Ja en tantra _O- :D :')
SOONY
pi_207342089
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 december 2022 20:56 schreef DKUp het volgende:

[..]
Ja en tantra _O- :D :')
Ergens hoop ik dat hij door gaat, dit wordt enige tv
pi_207344118
Ik herkende die Michiel al van “ik vertrek”. Apart verhaal was dat toen, groot leeftijdsverschil en ze waren al uit elkaar toen ze vertrokken naar Frankrijk.
  vrijdag 30 december 2022 @ 22:01:52 #118
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_207344474
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 december 2022 17:11 schreef Soury het volgende:

[..]
Ik denk niet dat er veel mensen zijn die zo willen wonen. Al die zelf gemaakte zooi. Bomen overal. Ik vroeg me af of er een stukje vlees bij de groente zou zijn. Kippie, eend of schaap :Y)
Ik vrees van wel. Zichzelf afficheren als dierenliefhebber en dan gaan zitten vissen in je bootje. De grootste torture die je een wezen kan aandoen. Dus hij zal ook wel ‘gewoon’ vlees eten. :r

Maar goed, toch wel leuk dat er een beetje een alto tussen zit. Al die gelikte huisjesverhuurders kunnen we ook wel dromen inmiddels.
Snobs have more fun!
KLIK!
  dinsdag 3 januari 2023 @ 00:10:23 #119
384473 Tuinfluitert
Ene FoK!ker is de andere niet.
pi_207400007
Na B&B Vol Liefde nu ook Winter Vol Liefde. Najaar 2023 op RTL 4.

In Winter Vol Liefde worden singles gevolgd die Nederland hebben verlaten om hun dromen na te jagen in het buitenland. Als ski-leraar, restauranthouder of huskey slee-rijder leiden ze een heerlijk leven, die ze graag willen delen met een partner.

In de nieuwe reeks hoeven de kandidaten niet langer een bed en breakfast te bezitten. Het gaat om kandidaten die vanuit Nederland zijn verhuist naar een winters gebied. Een van de kandidaten wordt alvast voorgesteld. De 26-jarige Benjamin is op zoek naar een leuke man. Hij woont in het Zwitserse Wallis en werkt in een horecazaak. ,,Aan het einde van de zomer had ik zoveel stelletjes gezien, mijn vrienden zijn voorzien en ik wil mijn leven opbouwen in het buitenland. Ik zou het leuk vinden als iemand daarbij in zou willen stappen.”

Voor de nieuwe reeks worden nog drie andere deelnemers gezocht. De opnames vinden plaats in maart. Het programma wordt in het najaar op RTL 4 uitgezonden.

https://www.rtlboulevard.(...)b-de-sneeuw-benjamin
pi_207404754
quote:
10s.gif Op donderdag 29 december 2022 20:59 schreef DKUp het volgende:
Deze frau
De eisen zijn vreselijk.
Milu, hij moet investeren in de B&B :D :') :+ _O- _O_
Net zoals die Roxanne die zelf niks heeft bereikt anders dan een pand die ze gekregen heeft van rijke papa.
pi_207432052
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 januari 2023 00:10 schreef Tuinfluitert het volgende:
Na B&B Vol Liefde nu ook Winter Vol Liefde. Najaar 2023 op RTL 4.

In Winter Vol Liefde worden singles gevolgd die Nederland hebben verlaten om hun dromen na te jagen in het buitenland. Als ski-leraar, restauranthouder of huskey slee-rijder leiden ze een heerlijk leven, die ze graag willen delen met een partner.

In de nieuwe reeks hoeven de kandidaten niet langer een bed en breakfast te bezitten. Het gaat om kandidaten die vanuit Nederland zijn verhuist naar een winters gebied. Een van de kandidaten wordt alvast voorgesteld. De 26-jarige Benjamin is op zoek naar een leuke man. Hij woont in het Zwitserse Wallis en werkt in een horecazaak. ,,Aan het einde van de zomer had ik zoveel stelletjes gezien, mijn vrienden zijn voorzien en ik wil mijn leven opbouwen in het buitenland. Ik zou het leuk vinden als iemand daarbij in zou willen stappen.”

Voor de nieuwe reeks worden nog drie andere deelnemers gezocht. De opnames vinden plaats in maart. Het programma wordt in het najaar op RTL 4 uitgezonden.

https://www.rtlboulevard.(...)b-de-sneeuw-benjamin
Echt kansloos en was hier al bang voor. Het is zo'n groot succes de zomereditie, dan moét er ook gelijk weer een wintereditie komen :( . Echt overkill en totaal niet nodig. Hou het klein, speciaal, exclusief en in de zomer dat was het succes omdat het 1x per jaar is/was. Winter beelden in sneeuw scoren bovendien minder. De zomereditie is succesvol omdat het in de zomer is, mensen op vakantie gaan en zodoende zich kunnen verlekkeren en in de stemming kunnen komen voor hun vakantie en alvast de mooie zomerse tafereeltjes in Frankrijk/Italië en Spanje b.v. kunnen zien. Dat geld ook b.v. voor de Tour de France, zelfde reden waarom je dat nooit in de winter of in de lente moet doen.
Allemaal cabaretteketet!
pi_207432095
quote:
0s.gif Op donderdag 5 januari 2023 16:43 schreef freaky40 het volgende:

[..]
Echt kansloos en was hier al bang voor. Het is zo'n groot succes de zomereditie, dan moét er ook gelijk weer een wintereditie komen :( . Echt overkill en totaal niet nodig. Hou het klein, speciaal, exclusief en in de zomer dat was het succes omdat het 1x per jaar is/was. Winter beelden in sneeuw scoren bovendien minder. De zomereditie is succesvol omdat het in de zomer is, mensen op vakantie gaan en zodoende zich kunnen verlekkeren en in de stemming kunnen komen voor hun vakantie en alvast de mooie zomerse tafereeltjes in Frankrijk/Italië en Spanje b.v. kunnen zien. Dat geld ook b.v. voor de Tour de France, zelfde reden waarom je dat nooit in de winter of in de lente moet doen.
Lekker ik ben voor ^O^
pi_207432115
quote:
0s.gif Op donderdag 5 januari 2023 16:43 schreef freaky40 het volgende:Echt kansloos en was hier al bang voor. Het is zo'n groot succes de zomereditie, dan moét er ook gelijk weer een wintereditie komen :( . Echt overkill en totaal niet nodig. Hou het klein, speciaal, exclusief en in de zomer dat was het succes omdat het 1x per jaar is/was. Winter beelden in sneeuw scoren bovendien minder. De zomereditie is succesvol omdat het in de zomer is, mensen op vakantie gaan en zodoende zich kunnen verlekkeren en in de stemming kunnen komen voor hun vakantie en alvast de mooie zomerse tafereeltjes in Frankrijk/Italië en Spanje b.v. kunnen zien.
Oh wat schattig jij zit nog in de wereld waar tv nog helemaal echt is totaal niet gescript is. :D O+

Get over it, het is succesvol en mensen willen het zien. Of het nou kut weer of stralende zon is. :Y

quote:
Dat geld ook b.v. voor de Tour de France, zelfde reden waarom je dat nooit in de winter of in de lente moet doen.
:D :D :D :D :DWielrennen in de vrieskou met sneeuw en ijzel? :D :D :D :D :D
pi_207432123
quote:
0s.gif Op donderdag 5 januari 2023 16:48 schreef Duiveltja het volgende:

[..]
Oh wat schattig jij zit nog in de wereld waar tv nog helemaal echt is totaal niet gescript is. :D O+

Get over it, het is succesvol en mensen willen het zien. Of het nou kut weer of stralende zon is. :Y
[..]
:D :D :D :D :DWielrennen in de vrieskou met sneeuw en ijzel? :D :D :D :D :D
Jij snapt er echt helemaal geen jota van dus. Confirmed.
Allemaal cabaretteketet!
pi_207432163
quote:
0s.gif Op donderdag 5 januari 2023 16:49 schreef freaky40 het volgende:

[..]
Jij snapt er echt helemaal geen jota van dus. Confirmed.
Ok FEBO _O-
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')