abonnement Unibet Coolblue
pi_205964149
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 september 2022 19:39 schreef ZarB het volgende:
Bij AH bedoelen ze dan euroshopper of hoe dat tegenwoordig ook heet? Met die skere rood witte verpakking brrrrr lekker euroshopper gevulde koeken voor een gulden in 1 havo ja tog _O_
_O_ Euroshopper _O_
Representant van het failliet van de westerse liberale maatschappij
pi_205964323
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 september 2022 20:36 schreef stavromulabeta het volgende:

[..]
Niet alleen merkartikelen. Ook de eigen Aldi-merken zijn meestal precies even duur of zelfs iets duurder dan het Jumbo Huismerk. Zoek maar gewoon even een paar artikelen op op de Aldi-website en de Jumbo website.

Aldi was ooit een goedkope maar lelijke winkel met beperkt assortiment. Tegenwoordig is het alleen nog maar een lelijke winkel met beperkt assortiment.
Is ook mijn ervaring, dat hele goedkope van vroeger is al lang niet meer bij Aldi. En Lidl vind ik ook niks, ik kan daar de helft niet vinden wat ik zoek.
٩๏̯͡๏)۶
pi_205964419
Dacht dat de aldi zo'n pauperwinkel was met dozen op de grond en zo
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
pi_205964672
is aldi niet nog gewoon hetzelfde, en zijn die anderen in de supermarkt oorlogen nu goedkoper om de anderen weg te concurreren op prijs?
pi_205964733
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 september 2022 21:11 schreef pokkerdepok het volgende:
is aldi niet nog gewoon hetzelfde, en zijn die anderen in de supermarkt oorlogen nu goedkoper om de anderen weg te concurreren op prijs?
Haha nee was er nog maar een supermarkt oorlog, dat is iets van heel lang geleden.
٩๏̯͡๏)۶
pi_205967198
quote:
14s.gif Op dinsdag 13 september 2022 12:14 schreef NoXia het volgende:
Lidl dus het goedkoopst.
Nee, dus niet.
pi_205967232
AH!
Gewoon goede kwaliteit producten voor een ok prijs.

Ipv pauper winkels zoals Aldi en Lidl.

Dirk hebben we hier niet. Jumbo wel, kom ik nooit.
pi_205974138


[ Bericht 100% gewijzigd door Mrmime op 14-09-2022 16:23:38 ]
Alius aliud dicit
pi_205974157
quote:
0s.gif Op woensdag 14 september 2022 16:22 schreef Mrmime het volgende:
We hebben hier een mega Jumbo, wel een fijne winkel, niet goedkoop. Ook een kleine AH, qua prijs vergelijkbaar maar ik grijp daar soms mis (dingen zoals citroengras hebben ze niet)

Ook een Lidl hier, envooral de groente en fruitafdeling vind ik daar heel erg fijn. Ook goede wijntjes als je goed zoekt 8-) Vlees / vis dan weer wat minder. Merk wel dat de Lidl echt wel goedkoper is. Maar ga voor het gemak toch vaak naar de Jumbo, in één keer klaar.

De Coop zit hier ook, maar ligt niet op mijn route, daar kom ik echt nooit.
Alius aliud dicit
pi_205983251
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 september 2022 19:10 schreef Nober het volgende:

[..]
Niet iedereen gaat in Rotterdam boodschappen doen.
Zitten ook in het zuiden van NH.
N A P O L I
C A M P A N I A
pi_205986282
ik trek dat geel van zo'n Jumbo niet
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')