abonnement Unibet Coolblue
pi_554090
R@B,

Helemaal mee eens. Ze zullen als de bewoners dat al niet doen, zeker veel druk op haar gaan zetten. Dat op zich geeft ook veel emoTV

  vrijdag 15 december 2000 @ 08:51:16 #27
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_554112
BB gaat er alles aan doen om haar te behouden. Ze willen op dit moment geen trubbels meer. Een Deesje over de rooie is ook leuke TV dus die laten ze niet gaan.
pi_554367
Volgens mij denkt Desiree echt dat Bart er ook is als ze eruit gaat .. waarschijnlijk wordt bart wel opgetrommeld door BB want dat levert zulke leuke tv op Bart weet inmiddels wel de gevoelens die Dees voor hem koestert en ik zou hem een enorme buslul vinden als hij toch komt want dan geeft hij haar alleen maar valse hoop
  vrijdag 15 december 2000 @ 11:01:31 #29
1902 Josje
live goes up and down
pi_554433
Desiree wil heel veel aandacht. Ook straks na BB. BB zal haar er ongetwijfeld fijntjes op wijzen dat ze bij een vrijwillige exit niet op lucratieve aandacht en voordeeltjes hoeft te rekenen. Waarbij dan even subtiel zal worden gewezen op het ontbreken van Jolanda en Leo afgelopen zaterdag.
pi_554537
Ik had heel erg medelijden bij het zien van de beelden met desiree. Ik bedoel de anderen zijn tuurlijk ook al genomineerd en is het voor haar moeilijk maar daarbij werd er ook door haar nog eens gezien waar door wie en waarom ze genomineerd is . Het is voor haar alleen maar een bevestiging van wat ze zo bang voor was . Ze kwam hier om vrienden te maken en nu blijkt dat ze zelfs daar geen vrienden kan maken . En dat was toch wat ze zou graag wilde . De anderen keken haar aan op haar schijnheiligheid maar ondertussen zijn ze niet beter als haar , had het in hun geval niet beter geweest haar ermee te confronteren in plaats om het op zo'n achterbakse manier te doen . Ze hadden minsten kunnen zeggen dat ze dubbel praat maar dat deden ze niet inplaats kozen ze de makkelijke weg en deden het op deze manier .
Ik vind haar reactie hierop alleen maar begrijpelijk , ze hoefde het geld niet maar wilde alleen maar vrienden en heeft daarmee haar doel bereikt door er achter te komen dat deze mensen dat duidelijk niet zijn . Ik begrijp haar standpunt om er uit te gaan en ik zou het ook gedaan hebben , waarom blijven als je weet dat je niet gewenst bent en terwijl je thuis bij je familie en anderen die je wel waarderen kan zijn .
Wat betreft bb vind ik de bewoners met de nominaties confronteren een walgelijke zaak zeker omdat ze wisten dat ze daarbij laten zien hoe de groep over Desiree denkt . Het is al vernederd om zo behandeld te worden , maar iemand op deze manier die al niet lekker in haar vel zit zo omlaag te halen is gewoon laag.
We are the weirdo's mr - The Craft
pi_554650
Ze wilde vrienden?????
Ja dag, Ze heeft vanavond lopen zeiken dat de 3 met wie ze graag over wilde blijven op haatr gestemd hebben.
Maar je vergeet wat. Degene die het goed met Dees bedoelden werden door madam genomineerd, want die waren niet goed genoeg voor haar, of lagen niet goed (in haar ogen) in de groep. Ik noem een Annet, Koos, Robin.
Hoe erg denk je dat ze het vind dat Robin opeens wel vrienden maakt?
Als je alleen maar met jezelf bezig bent...tha dan krijg je op een gegeven moment de deksel op je neus.
En over dat de bewoners nu over haar roddelen.lees het stuk van Tante Bep nog maar eens.
Over BB die Dees willen behouden. Jongens weten jullie nog niet hoe Dees in elkaar zit?
Aandacht aandacht aandacht. de aandacht ging gisteren naar Hieke, waar zij al zo jaloers op is, en ze werd ook nog eens door iedereen genomineerd.
Dus nu wil ze andacht van Dia,Hummie en anderen want ze merkt dat de bewoners er geen zin meer in hebben, na alle peptalks gisteravond.
Dus nu heeft ze verkondigt dat ze weg gaat, Dees is nl erg goed in aandachttrekken en zeker niet dom, en zij weet dat BB dat nu niet meer wilt dat er op het laatste moment iemand vertrekt..
Dus op deze manier heeft ze het voor elkaar om toch aandacht te krijgen.
Eigenlijk vind ze dit nog beter want Dees vind het ook erg leuk om iets meer aandacht van BB te krijgen vergeleken met de anderen.
Ze kwam gisteren terug en vertelde dat BB haar heeft gezegd dat ze veel met een van hen moet praten deze week.
Conclusie BB heeft Dezeuree haar zin gegeven.
Dezeuree gaat echt niet weg hoor en is dat ook nooit van plan geweest.
  Moderator vrijdag 15 december 2000 @ 12:21:55 #32
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_554682
quote:
Op 15 december 2000 11:32 schreef addicted_to_jellybeans het volgende:
Ik had heel erg medelijden bij het zien van de beelden met desiree.
Ik denk dat het heel goed is voor Desiree dat ze keihard geconfronteerd wordt wat de bewoners van haar vinden. Het feit dat meerdere bewoners ongeveer dezelfde bewoordingen gebruikten om hun nominatie van Desiree te verklaren, moet haar toch aan het denken zetten.

Je kunt erover twisten of ze het recht in haar gezicht hadden moeten zeggen, maar dit doe je nu eenmaal niet zo snel. Vooral omdat het geen concrete zaken zijn, zoals: je laat nooit iemand uitpraten, of: je ruimt nooit op. Het is ongrijpbaarder en een moment om iemand dan te vertellen dat-ie 'met alle winden meewaait' is moeilijk te kiezen en makkelijk te vermijden.

Als iemand er zelf niet bij is, zoals in de DBK-gesprekken, praat je wat ongeremder en zeg je wat ongezoutener de waarheid, dat moet zelfs Desiree snappen. Ze is zelf ook een van degenen die nomineert, ze weet hoe het werkt.
Wat dat betreft dus: niet zielig.

Daarnaast is ze wel degelijk meerdere keren aangevallen op haar wat meeloperige en schijnheilige manier van doen. Robin onlangs, en een maand geleden Annet, hebben haar overduidelijk laten merken dat ze haar gedrag op z'n zachtst gezegd discutabel vinden.

Desiree kan haar voordeel doen met de 'input' die ze nu van een groep mensen krijgt die al een tijd intensief met haar optrekken. Maar: dat is moeilijk. Het ziet er dan ook naar uit dat ze knakt, de kritiek niet ter harte neem, maar voor de 'makkelijke' weg kiest. Te vrezen valt dat Desiree niet denkt: "zou er wat inzitten?", maar: "Ze hebben het allemaal fout, het is een samenzwering etc.."

quote:
Wat betreft bb vind ik de bewoners met de nominaties confronteren een walgelijke zaak
Het is wel wreed ja. Aan de andere kant: de mensen die recht door zee zijn, hebben weinig te vrezen. En anders zien ze als ze het huis uit zijn toch wel hoe de anderen over hen denken (al is dat wat minder wreed dan het en plein publique te moeten horen..)
Er zijn Europese landen waar een groter bevolkingsdeel moeite heeft de eindjes aan elkaar te knopen, maar waar supermarktgevechten om rollen zacht Page-toiletpapier toch uitblijven.
pi_554727
quote:
Op 15 december 2000 11:32 schreef addicted_to_jellybeans het volgende:
Ik had heel erg medelijden bij het zien van de beelden met desiree. Ik bedoel de anderen zijn tuurlijk ook al genomineerd en is het voor haar moeilijk maar daarbij werd er ook door haar nog eens gezien waar door wie en waarom ze genomineerd is . Het is voor haar alleen maar een bevestiging van wat ze zo bang voor was . Ze kwam hier om vrienden te maken en nu blijkt dat ze zelfs daar geen vrienden kan maken . En dat was toch wat ze zou graag wilde . De anderen keken haar aan op haar schijnheiligheid maar ondertussen zijn ze niet beter als haar , had het in hun geval niet beter geweest haar ermee te confronteren in plaats om het op zo'n achterbakse manier te doen . Ze hadden minsten kunnen zeggen dat ze dubbel praat maar dat deden ze niet inplaats kozen ze de makkelijke weg en deden het op deze manier .
Ik vind haar reactie hierop alleen maar begrijpelijk , ze hoefde het geld niet maar wilde alleen maar vrienden en heeft daarmee haar doel bereikt door er achter te komen dat deze mensen dat duidelijk niet zijn . Ik begrijp haar standpunt om er uit te gaan en ik zou het ook gedaan hebben , waarom blijven als je weet dat je niet gewenst bent en terwijl je thuis bij je familie en anderen die je wel waarderen kan zijn .
Wat betreft bb vind ik de bewoners met de nominaties confronteren een walgelijke zaak zeker omdat ze wisten dat ze daarbij laten zien hoe de groep over Desiree denkt . Het is al vernederd om zo behandeld te worden , maar iemand op deze manier die al niet lekker in haar vel zit zo omlaag te halen is gewoon laag.
Juist. Dat is ook wat me zo stoort aan BB nu. Eerst vergeten ze Desiree psychologisch goed door te lichten voordat ze het huis in stapt (anders was ze nooit geselecteerd geweest, dat kan ik me gewoon niet voorstellen) en nu het eindelijk duidelijk is hoe diep de emotionele en psychische problemen van het meisje zitten, gooien ze er nog een schepje bovenop door het allemaal op video te laten zien.
Het is zo herkenbaar, iemand die psychisch in de knoop zit maakt tegenstrijdige opmerkingen, verandert telkens van mening, kan niet stoppen met er over te praten, omdat zij er zelf niet meer uit komt en probeert iedereen die haar kan kwetsen zo ver mogelijk uit de buurt te houden.
Ik ga me nu ook afvragen waar die Dia (BB-psycholoog) haar opleiding heeft afgemaakt.
pi_554771
Met alle respect, maar ik vind het onbegrijpelijk dat mensen het opnemen voor Desiree. Ik begin haar de laatste tijd steeds beter te begrijpen en ik begin haar steeds minder te mogen. Ze wil alleen maar aandacht maar ze heeft zo weinig te bieden (qua gespreksstof bijvoorbeeld) dat het dus altijd op zeuren of meepraten aankomt. Het is duidelijk dat de bewoners daar nu genoeg van hebben, en dat pas na 2 maanden tijd. Zo zal het ook wel met haar in het echte leven zijn gegaan. Ze is gewoon een type die -volgens zichzelf- te weinig aandacht krijgt, ze begrijpt echter niet dat dat compleet aan haar zelf ligt. De argumenten die de medebewoners gaven waren hard, maar waar. Zij vond dat (natuurlijk) niet leuk om te horen, maar als ze slim is (wat ik betwijfel) neemt ze de kritiek serieus. Ik kan me nog herinneren bijvoorbeeld dat ze in het begin vond dat er te weinig diepgang in het huis is, ik heb haar echter in al die tijd op zeer weinig diepgang kunnen betrappen. Ze heeft het de laatste tijd alleen maar over Bart...

Conclusie: Als zij echt een nieuw leven wil gaan beginnen moet ze eerst eens haar houding gaan veranderen, en ik wens haar daar erg veel succes mee!!!

O+. Ripley. O+.
pi_554819
Ik vond de nominaties juist zo confronterend, omdat over Desiree echte karaktertrekken werden genoemd (ze moet heer mening es wat meer geven, we hadden een afspraak, etc)> Bij de anderen was iedereen juist milder vond ik. Ik bedoel, geen reden om boos te zijn als ze zeggen dat je es wat meer peper in je reet nodig hebt? Toch?
Maar Dees is toch een beetje neergezet als door-de-mand-vallend-schepsel-met-dubieuze-motieven. En dat krenkt haar, terecht.
Toch meen ik dat het terecht is dat ze daar nu mee is geconfronteerd: zelf nomineert ze Robin en Koos, de twee mensen die haar aandacht gaven en haar probeerden te troosten. Goed, op een beperkte gevoelige manier, maar de rest reageert al niet meer op haar!
Ik denk dat Dees thuis weer de mantel der liefde krijgt omgeslagen, en daarmee weer veilig in de ontkenning/slachtoffer/zieligmode kan staan. Het komt niet goed met ons Deesje.
DANYEL EN THIJS
....maar daarna ben ik weer triestig...
pi_555011
Confronterend ok maar dat begrijp ik, maar laat ik hier een theoretische vraag stellen hadden de bewonners het ook tegen haar gezegd als ze de video niet kregen , daar heb ik zo mijn twijfels over . Nu deden ze precies zelf waar ze Desiree op aan spraken , ze deden zelf mee aan die grote schijnheiligheid . Laten we eerlijk zijn er is niemand die haar direct ooit heeft aangesproken zodra ze dit merkten , hadden ze dit wel gedaan dan had het heel anders aantoegegaan. Ik vind hoe de groep op haar reageerd daarna ook veel over de groep zeggen. Degene die het echt goed met haar voor hebben gingen ook naar haar toe toen ze zo schrok en Bianca en Robin lieten haar echt links liggen . Die schenen niet door te hebben wat voor een effekt dit had op haar en vonden het ook niet nodig om daarna over na te praten . En laten we eerlijk zijn bij Bianca is het een verhaal van de pot verwijt de ketel dat die zwart ziet . Hoe vaak is zij niet meegegaan in de roddels van Desiree over Ferdi en Hieke terwijl ze haar er ook direct mee had kunnen confronteren , maar dat deed ze nooit . Ze lulde maar al te vaak mee , ik bedoel is het in haar geval dan goed ??
We are the weirdo's mr - The Craft
pi_555145
quote:
Op 15 december 2000 12:21 schreef Gert het volgende:
Het is wel wreed ja. Aan de andere kant: de mensen die recht door zee zijn, hebben weinig te vrezen. En anders zien ze als ze het huis uit zijn toch wel hoe de anderen over hen denken (al is dat wat minder wreed dan het en plein publique te moeten horen..)
OK, Gert, maar dan moet jij mij het volgende eens verklaren : Bianca verschijnt op beeldbuis met haar motivatie voor 2 punten voor Robin. Staat daar keihard te vertellen hoe ze hem systematisch nomineert, gebaseerd op één keer door hem te zijn beledigd. De arme jongen nomineert haar niet, en zit met rode koontjes te luisteren, met een flauw lachje van verlegenheid op z'n gezicht. Niemand zegt verder wat, alleen Hieke giechelt zich rot van de zenuwachtigheid dat ze dit allemaal nu te zien krijgen, en doet of het haar niks kan schelen.

Maar niemand valt Bianca aan op dit soort van ellebogenwerk, wat ze daarbij ook nog heel subtiel doet, met een hele hoop geslijm erbij, bij iedereen. En datzelfde mens zegt vervolgens in haar motivatie voor nomineren van Dees: "Eerlijk duurt het langst".

Als jij nu zegt: de eerlijken hebben niets te vrezen, hoe komt het dan, dat oneerlijke Bianca nog steeds niets 'te vrezen heeft' ???

M.i. maar door 1 ding: B. speelt het spelletje geslepener, en dat is nu juist iets wat D. ontbreekt, zij is overduidelijk en doorzichtig in haar poginkjes tot manipuleren of zich 'eruit praten'. Allemaal doen ze van die pogingen, behalve Koos misschien, die vindt zijn eigen nominaties hoogstens 'grappig'.

En daarom, omdat Dees overduidelijk de minst geslepene is in het groepje, en VOO haar dus als makkelijke prooi 'voor de leeuwen gooit' met deze feedback van de nominaties aan de groep,
dààrom vind ik Dees unfair behandeld door de produktie, vergeleken met de rest.
Zelfde reden als Ed had om niet op te stappen dus, alleen dat heeft Deesje bij lange na niet in zich, zo'n protest.

Niet zielig dus, maar wel unfair neergesabeld.

Mijn eigen handen jeuken af en toe om Bianca eens te 'ontmaskeren' - oh wat zou dàt opluchten ! En nog leuke TV geven óók

pi_555163
Jaaa, ben ik wel mee eens, haar reden ook: Robin heeft me pijn gedaan, en das niet in 1 keer goed te maken, dus... Dat springt meer in op het gevoel van Robin (jij moet hiervoor gestraft worden) dan dat het 'afgeeft'op Bi zelf..
DANYEL EN THIJS
....maar daarna ben ik weer triestig...
pi_555214
quote:
Op 15 december 2000 14:50 schreef Catootje het volgende:
Jaaa, ben ik wel mee eens, haar reden ook: Robin heeft me pijn gedaan, en das niet in 1 keer goed te maken, dus... Dat springt meer in op het gevoel van Robin (jij moet hiervoor gestraft worden) dan dat het 'afgeeft'op Bi zelf..
Dank je, Catootje !
(Ik moet het nog ff kwijt) In diezelfde stijl zou ik Bianca dus nomineren met de motivatie: "Ze laat me niet in m'n waarde, ze verstikt me met haar moeder-betutteling!"
(het gevoel nl., wat B. bij haar eigen moeder had, en zelf doorgeeft aan anderen)
Als toetje zou ik haar nog : té vrouwelijk, té zacht, en 'ietsje te oud voor de groep' noemen.

Sorry voor off-topic, maar 't broeit al weken ! Pfffff....!

[Dit bericht is gewijzigd door Moor op 15-12-2000 15:04]

pi_555223
...en te EO-blij COMMONNN!!
DANYEL EN THIJS
....maar daarna ben ik weer triestig...
  Moderator vrijdag 15 december 2000 @ 15:10:22 #41
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_555247
quote:
Op 15 december 2000 14:46 schreef Moor het volgende:
Als jij nu zegt: de eerlijken hebben niets te vrezen, hoe komt het dan, dat oneerlijke Bianca nog steeds niets 'te vrezen heeft' ???
Je gaat nu uit van de veronderstelling dat Bianca oneerlijk nomineert. Ben ik niet helemaal met je eens. Robin is door bijna alle bewoners weleens genomineerd vanwege zijn botheid. Dat ook Bianca dat doet is dus niet zo verwonderlijk. En daar komt het 'kleine chinees-incident' nog eens bij. (wat m.i. helemaal niets om het lijf had, maar Bianca tilde er nogal zwaar aan destijds).

En: als Bianca alleen maar uit elleboogmotieven nomineert, dan zou ze Hieke toch al lang een keer punten aangesmeerd hebben? Want ze ziet Hieke als potentiële winnaar samen met Robin. Dat heeft ze al wel 500 keer, zichzelf subtiel wegcijferend (hoe tegennatuurlijk dat ook voor haar is) gezegd.

Ik blijf erbij dat dit voor Desiree als persoon goed uit kan pakken, mits ze de confrontatie met zichzelf aandurft. Wat ze nu nodig heeft is een klankbord, een stevige schouder. Ah, daar komt Bianca al aangerend.

quote:
Mijn eigen handen jeuken af en toe om Bianca eens te 'ontmaskeren' - oh wat zou dàt opluchten ! En nog leuke TV geven óók
Hallo VOO! Regelen dit! Bestel die hoogwerker maar weer!
Er zijn Europese landen waar een groter bevolkingsdeel moeite heeft de eindjes aan elkaar te knopen, maar waar supermarktgevechten om rollen zacht Page-toiletpapier toch uitblijven.
pi_555321
quote:
Op 15 december 2000 12:53 schreef Smike het volgende:
Met alle respect, maar ik vind het onbegrijpelijk dat mensen het opnemen voor Desiree. Ik begin haar de laatste tijd steeds beter te begrijpen en ik begin haar steeds minder te mogen. Ze wil alleen maar aandacht maar ze heeft zo weinig te bieden (qua gespreksstof bijvoorbeeld) dat het dus altijd op zeuren of meepraten aankomt. Het is duidelijk dat de bewoners daar nu genoeg van hebben, en dat pas na 2 maanden tijd. Zo zal het ook wel met haar in het echte leven zijn gegaan. Ze is gewoon een type die -volgens zichzelf- te weinig aandacht krijgt, ze begrijpt echter niet dat dat compleet aan haar zelf ligt. De argumenten die de medebewoners gaven waren hard, maar waar. Zij vond dat (natuurlijk) niet leuk om te horen, maar als ze slim is (wat ik betwijfel) neemt ze de kritiek serieus. Ik kan me nog herinneren bijvoorbeeld dat ze in het begin vond dat er te weinig diepgang in het huis is, ik heb haar echter in al die tijd op zeer weinig diepgang kunnen betrappen. Ze heeft het de laatste tijd alleen maar over Bart...

Conclusie: Als zij echt een nieuw leven wil gaan beginnen moet ze eerst eens haar houding gaan veranderen, en ik wens haar daar erg veel succes mee!!!


Conclusie is juist. Alleen denk ik dat ze daarbij goed begeleid moet worden (dus niet beschermd, maar begeleid).
Wat het niets te vertellen hebben betreft, dat valt volgens mij wel mee, alleen ze doet het zo weinig. Ik heb haar een keer heel open tegen Bianca horen praten over haar scheiding. Hoe ze hem niet meer durfde te zien, hoe bezitterig hij was geweest en hoe zij daardoor steeds minder andere mensen zag en zelden nog ergens kwam.
Ook praatte ze een keer over haar Fosterparentskindje. Dat ze ineens dacht aan hoe weinig ze dat kindje had geschreven en dat ze dat toch wel vaker wilde doen, en dat ze daar ook wel een keer op bezoek wilde gaan en benieuwd was hoe mensen daar leefden.
Het zijn geen wereldschokkende dingen, maar gewoon dingen die een mens kunnen bezighouden. Als ze beter in haar vel had gezeten, zou er misschien veel meer uit zijn gekomen. Nu maakt dat bijna altijd plaats voor het eindeloze gezeur en geklaag, waar ze niet meer vanaf lijkt te kunnen komen. En onder deze omstandigheden wordt dat haar nog meer dan anders kwalijk genomen, logisch.
Dit is ook de reden waarom ze beter niet in BB had kunnen zitten. Voor zo'n programma zijn sterke persoonlijkheden met een dikke huid nodig, en geen zielig hoopje mens. Dat blijkt nu wel.
pi_555421
quote:
Op 15 december 2000 15:10 schreef Gert het volgende:
En: als Bianca alleen maar uit elleboogmotieven nomineert, dan zou ze Hieke toch al lang een keer punten aangesmeerd hebben? Want ze ziet Hieke als potentiële winnaar samen met Robin. Dat heeft ze al wel 500 keer, zichzelf subtiel wegcijferend (hoe tegennatuurlijk dat ook voor haar is) gezegd.
Nee, dat doet ze niet, omdat ze weet dat er niet genoeg overige nominaties zijn voor Hieke, om die van haar te laten tellen. Voor Robin wist ze dat wel. Wat ik bedoelde, was haar 'optrekken met Robin' en zijn camera-spelletjes meespelen tot haar eigen voordeel, en dan zó nomineren, en er nog weg mee komen óók ! M.a.w., zij wéét dat ze de meesten van haar mede-bewoners 'om haar kleffe vingertjes windt'. Ze hoeft daar niet eens bij na te denken. Alleen Ed was voor haar een gevaar, want die doorzag het meteen.

Nu de laatste nominatie kwam, geeft B. aan Dees nog nét een duwtje, om het gevaar af te wenden dat Dees met haar naaktfoto's teveel populariteit gehaald zou hebben.
Hieke slijmde ze voortdurend, opdat die haar niet zou nomineren, want - herinner je het 'cobra-gevecht' tussen hen tegen de muur van de gang (over F.&B. in DBK) - als ze óóit tegenover elkaar zouden komen te staan, is Hieke nét zo meedogenloos.

pi_555460
Oke, ik vond de nominatie van Bianca echt heel vervelend, en slap. Wat heeft Robin eigenblijk gedaan dat hij haar zo gekwetst heeft want dat is mij niet echt opgrvalen behalve inderdaad dat chinees, waar ze pas met zijn tweeen erg om moesten lachen.
Jammer dat de anderen DAT niet tegen Bianca durfden te zeggen, of een Robin.

Waar ik het niet mee eens ben Moor is dit: quote:Nu de laatste nominatie kwam, geeft B. aan Dees nog nét een duwtje, om het gevaar af te wenden dat Dees met haar naaktfoto's teveel populariteit gehaald zou hebben.
einde quote.

Dat zie IK in ieder geval niet .
Bianca is intelligent genoeg om te weten dat Dezeuree haar never zou kunnen schaden in popularitiet hoor.en zeker niet met naakt fotos.

pi_555474
Jaaa, de dames zijn echte slangen zeg!! Want ik denk idd dat zowel Hieke, Desiree, en Bianca een zekere vrouwelijke meedogenloosheid hebben. Ik vind dat als vrouwen de messen slijpen, ze veel meer op de man en persoonlijk spelen dan mannen. Inderdaad bleek dat al uit het gevecht in de gang.. ik vind het merkbaar in het nomineren, in alles eigenlijk. Deels maakt dat Bianca en Hieke bijvoorbeeld heel sterk, omdat ze dit spelletje intelligenter spelen dan Deesje. Maar toch denk ik dat het publiek (de mobiele meisjesbrigade, genoemd geloof ik) dit doorziet en zal afstraffen...meedogenloos, zoals alleen vrouwen dat kunnen zijn .
DANYEL EN THIJS
....maar daarna ben ik weer triestig...
pi_555630
Dees mag dan een karakterloze zeurdoos zijn,
daar ben ik het wel mee eens. Maar als ik moest kiezen dan die ouwe lul Koos eruit.
Zijn we ook van die lullige 'Koos roels' topics af.
  vrijdag 15 december 2000 @ 17:34:32 #47
7991 Yvetje
just a teenage dirtbag......
pi_555883
quote:
Op 15 december 2000 12:11 schreef itsme het volgende:
Ze wilde vrienden?????
Ja dag, Ze heeft vanavond lopen zeiken dat de 3 met wie ze graag over wilde blijven op haatr gestemd hebben.
Ma Degene die het goed met Dees bedoelden werden door madam genomineerd, want die waren niet goed genoeg voor haar, of lagen niet goed (in haar ogen) in de groep. Ik noem een Annet, Koos, Robin.
Ik ben het hier helemaal mee eens. En dan durft ze nog te beweren dat Robin en zij totalen tegenpolen zijn, alleen maar omdat Robin precies datgene zegt (o.a over Bart) wat ze net niet wil horen.
http://www.expage.com/yvettek
pi_555953
quote:
Op 15 december 2000 15:50 schreef Catootje het volgende:
Jaaa, de dames zijn echte slangen zeg!! Want ik denk idd dat zowel Hieke, Desiree, en Bianca een zekere vrouwelijke meedogenloosheid hebben. Ik vind dat als vrouwen de messen slijpen, ze veel meer op de man en persoonlijk spelen dan mannen. Inderdaad bleek dat al uit het gevecht in de gang.. ik vind het merkbaar in het nomineren, in alles eigenlijk. Deels maakt dat Bianca en Hieke bijvoorbeeld heel sterk, omdat ze dit spelletje intelligenter spelen dan Deesje. Maar toch denk ik dat het publiek (de mobiele meisjesbrigade, genoemd geloof ik) dit doorziet en zal afstraffen...meedogenloos, zoals alleen vrouwen dat kunnen zijn .
Waarom is iedereen toch maar tegen de vrouwen in het huis. De mannen nomineren echt niet anders. Bianca en Hieke reageren over het algemeen gewoon vanuit hun gevoel (volgens mij) in combinatie met een beetje nadenken, omdat ze weten dat alles uitgezonden wordt. Ik persoonlijk twee heel leuke meiden, waarvan ik me kan voorstellen dat ik het goed met hun zou kunnen uithouden in een huis. Alhoewel Bianca de neiging heeft om steeds de verkeerde raad te geven, maar dat geeft nu net weer heel leuke uitzendingen.
Robin zit er volgens mij veel meer in met de gedachten "Bart was vorig jaar tegen alles en won, dat doe ik precies zo". Niet dat hem dat lukt, omdat Bart ook nog zijn gevoelens toonde en oprechter was.
Koos is vervelend.
Georgie is wel leuk en aardig.
Desiree is volgens mij gewoon niet goed wijs.
Ik persoonlijk gun de overwinning aan Bianca
mickel
pi_555954
Uitgeteld en verslagen is Dees weer op een dieptepunt in haar leven aanbeland. Ze ligt al de hele dag in bed. Zielig toch wel vind ik. Ze moet doorzetten nu.
Zoals mijn opa al zei: "Als je er niet aan kapot gaat word je er sterker van."
Heb met haar te doen en wens haar alle sterkte.

Aaaah...zie nu net dat ze uit bed is opgestaan. Ze is niet dood ze leeft!

En zoals Churchill al zei: "Never, never, never, never, never give up!"

[Dit bericht is gewijzigd door trevanian op 15-12-2000 18:03]

pi_555966
Wanneer gaat ze nou ???
(Even op de dezeuree toer )
Ik wil dat ze gaat NU.
she-devil
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')