abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_205955741
video:
https://www.bitchute.com/video/mPQTqJ4rL208/


toevallig security cameras stonden uit die dag. politie radio uit. auto was niet de auto waarin ze normaal reed.
auto botste tegen 13de pillaar.
ze overleefde de crash maar ze deden zo langzaam mogelijk om haar te laten sterven in de tunnel, terwijl ziekenhuis niet ver was,


de zogenaamde fotograaf in de achtervolging pleegde zelfmoord met kogel in kop en auto in de fik,. dood is dood na een kogel waarom nog auto in de fik steken?

https://www.standard.co.u(...)is-head-6641099.html
https://www.dailystar.co.(...)ide-mystery-18617914




bloed offer aan romeinse godin Diana in parijs.?
pi_205955751
Heeft de baard van dit verhaal ook al baarden? :D

Zoals ik in groep 7/8 al zei: Haar eigen schuld, wie ruilt er nou een kroonprins in voor iemand die Doodi heet. :')
What the hell did I know, I still played with lego's.
M'n schoenen zijn gejat, maar ik hoef niet meer naar buiten, want er is nog wel wat.
pi_205956619
Dit is toch niet "nieuw"?
Wel een interessant onderwerp hoor, ik geloof ook zeker dat ze vermoord is.
So rest assured I have the key to every opening
To every wishing well that's deep enough to dream
I want to show you just how fascinating kissing is
When earth collides with all the space between
  dinsdag 13 september 2022 @ 09:11:14 #5
8252 mvdejong
Home is where the cat is.
pi_205956697
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 september 2022 01:32 schreef Het_Bokje het volgende:
Heeft de baard van dit verhaal ook al baarden? :D

Zoals ik in groep 7/8 al zei: Haar eigen schuld, wie ruilt er nou een kroonprins in voor iemand die Doodi heet. :')
What the hell did I know, I still played with lego's.
Het huwelijk had volgens mij niets met liefde tussen die twee te maken, het was gewoon een manier om aan een troonopvolger voor Charles te komen, omdat duidelijk was dat er maar 1 vrouw was waar Charles van hield.

Het was (is) in de hogere kringen natuurlijk lang gebruikelijk dat kinderen niet trouwden uit liefde, maar te horen kregen met wie ze gingen trouwen, gebaseerd op de politieke en/of economische voordelen die dat had voor de familie of het land. Het was dan ook geaccepteerd dat beide partners hun liefdesleven buiten het huwelijk hadden, en in de 19e eeuw was het geen probleem als ze in het openbare leven met een minnaar of minnares verschenen. De enige beperking voor de vrouw was dat zij dat pas deed als ze 1, liever 2, mannelijk opvolgers had geproduceerd.

Ik ben er van overtuigd dat Charles onder grote druk is gezet om te trouwen zodat er een erfgenaam zou komen, en dat hem duidelijk was gemaakt dat hij gewoon de tradities kon volgen en met Camilla kon blijven rondhangen. Ik ben er nog niet uit of Diana ook wist hoe het huwelijk er uit zou zien, en dat deed "voor volk en vaderland", of dat ze pas later heeft geconcludeerd dat ze maar beter een vriend kon gaan zoeken. En mogelijk had ze het idee dat ze Charles nog wel voor zich kon winnen.

En ik denk dat die fotograaf, ondanks zijn beroep, toch nog voldoende gevoel had om niet meer te kunnen leven met de gevolgen van zijn gedrag.
Sam the American Eagle : You, sir, are a demented, sick, degenerate, barbaric, naughty freako!
Alice Cooper : Why, thank you!
Sam the American Eagle : Freakos: One. Civilization: Zero.
  dinsdag 13 september 2022 @ 11:26:40 #6
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_205958049
Doet me denken aan die (smakeloze) mop van toen.

Lady Die was op de radio! (en op het dashboard en op het raam etc.)

OT: Maar zo'n ongeval veroorzaken gaat je niet in de koude kleren zitten.
Het antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!
  dinsdag 13 september 2022 @ 12:06:56 #7
486266 herverwijderd
het leed is al geschied
pi_205958487
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 september 2022 09:11 schreef mvdejong het volgende:
Het huwelijk had volgens mij niets met liefde tussen die twee te maken, het was gewoon een manier om aan een troonopvolger voor Charles te komen, omdat duidelijk was dat er maar 1 vrouw was waar Charles van hield.
Ik geloof dat Diana nog wel redelijk verliefd was in het begin.
Maarja, die was wat, 19? 20?
pi_205958629
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 september 2022 11:26 schreef Vis1980 het volgende:
Doet me denken aan die (smakeloze) mop van toen.

Lady Die was op de radio! (en op het dashboard en op het raam etc.)

OT: Maar zo'n ongeval veroorzaken gaat je niet in de koude kleren zitten.
Gadver :o
So rest assured I have the key to every opening
To every wishing well that's deep enough to dream
I want to show you just how fascinating kissing is
When earth collides with all the space between
pi_205959554
quote:
5s.gif Op dinsdag 13 september 2022 01:28 schreef Mytho het volgende:
video:
https://www.bitchute.com/video/mPQTqJ4rL208/

toevallig security cameras stonden uit die dag. politie radio uit. auto was niet de auto waarin ze normaal reed.
auto botste tegen 13de pillaar.
ze overleefde de crash maar ze deden zo langzaam mogelijk om haar te laten sterven in de tunnel, terwijl ziekenhuis niet ver was,

de zogenaamde fotograaf in de achtervolging pleegde zelfmoord met kogel in kop en auto in de fik,. dood is dood na een kogel waarom nog auto in de fik steken?

https://www.standard.co.u(...)is-head-6641099.html
https://www.dailystar.co.(...)ide-mystery-18617914

[ afbeelding ]

bloed offer aan romeinse godin Diana in parijs.?
[ afbeelding ]
Of was het allemaal in scene gzet om haar dood te faken?
Death by car accident niet gegarandeerd is natuurlijk.

Begraafpaats op een kleine eilandje in de tuin van haar ouders of zo is....met al de family katten en honden. :)
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_205959572
quote:
17s.gif Op dinsdag 13 september 2022 12:15 schreef Speedfight het volgende:

[..]
Gadver :o
Ja maar volgens de officiele verhaal is ze van internal injuries doodgegaan dus die 'grapje' klopt niet helemaal.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
  Mooiste FOK!fotoboek van de vrouwen 2022 dinsdag 13 september 2022 @ 14:27:54 #11
165264 Puzzie
C'est La Fucking Vie
pi_205960142
Het Is Een Complot!!!!
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_205960268
Krijg altijd het idee bij dit soort verhalen, dat dit niet zozeer 'waarheidsvinding' is, maar gewoon de behoefte vervult van mensen om lekker weg te duiken in een spannend, creepy verhaal. Vooral met de occulte elementen erin, zoals dat ze als een 'satanische' griezelige club daarmee een Romeinse godheid willen dienen.
Eens kijken
  dinsdag 13 september 2022 @ 15:47:14 #13
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_205960745
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 september 2022 14:42 schreef Maharski het volgende:
Krijg altijd het idee bij dit soort verhalen, dat dit niet zozeer 'waarheidsvinding' is, maar gewoon de behoefte vervult van mensen om lekker weg te duiken in een spannend, creepy verhaal. Vooral met de occulte elementen erin, zoals dat ze als een 'satanische' griezelige club daarmee een Romeinse godheid willen dienen.
Welkom in BNW.
Het antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!
  dinsdag 13 september 2022 @ 20:46:24 #14
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_205964234
Discutabel aangezien ze constant belaagd werd door journalisten.
En al helemaal in deze situatie.
Voor interesse zie docu.


Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_206060165
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 september 2022 09:11 schreef mvdejong het volgende:

[..]
Het huwelijk had volgens mij niets met liefde tussen die twee te maken, het was gewoon een manier om aan een troonopvolger voor Charles te komen, omdat duidelijk was dat er maar 1 vrouw was waar Charles van hield.

Het was (is) in de hogere kringen natuurlijk lang gebruikelijk dat kinderen niet trouwden uit liefde, maar te horen kregen met wie ze gingen trouwen, gebaseerd op de politieke en/of economische voordelen die dat had voor de familie of het land. Het was dan ook geaccepteerd dat beide partners hun liefdesleven buiten het huwelijk hadden, en in de 19e eeuw was het geen probleem als ze in het openbare leven met een minnaar of minnares verschenen. De enige beperking voor de vrouw was dat zij dat pas deed als ze 1, liever 2, mannelijk opvolgers had geproduceerd.

Ik ben er van overtuigd dat Charles onder grote druk is gezet om te trouwen zodat er een erfgenaam zou komen, en dat hem duidelijk was gemaakt dat hij gewoon de tradities kon volgen en met Camilla kon blijven rondhangen. Ik ben er nog niet uit of Diana ook wist hoe het huwelijk er uit zou zien, en dat deed "voor volk en vaderland", of dat ze pas later heeft geconcludeerd dat ze maar beter een vriend kon gaan zoeken. En mogelijk had ze het idee dat ze Charles nog wel voor zich kon winnen.

En ik denk dat die fotograaf, ondanks zijn beroep, toch nog voldoende gevoel had om niet meer te kunnen leven met de gevolgen van zijn gedrag.
Louis 'Dicky' Mountbatten kon er ook wat aardig van ja. Die ging continu vreemd.
pi_206060304
Ik heb laatst een filmpje gezien van de betreffende tunnel. Die is best stijl omlaag en dan verlies je snel grip op hoge snelheid.

Als je daar met 100+ aankomt en je stuurt eerst nog links om in te halen en daarna scherp rechts om de flauwe bocht van de tunnel te halen, snap ik wel dat de voorwielen het niet helemaal trekken en je onderstuurd tegen de pilaren in het midden.

Dat beton geeft niet mee en dan is het snel afgelopen zonder riem. Zijn wat dat betreft weinig gekke zaken en grote kans dat het een echt ongeluk betrof.
.
pi_206105408
Wat ik weet is dat de chauffeur dronken was en sinds kort hoorde ik dat de Mercedes een schadeauto was...
Tevens zou ze nog in leven zijn geweest vlak na het ongeluk...

Of dit allemaal wel of niet waar is weet ik niet...
pi_206106353
Toevallig zag ik deze short vanacht.

https://youtube.com/shorts/0RvwWK7_d_w?feature=share

Wrs helemaal uit een context gerukt maar voor de zekerheid...
“My soul is impatient with itself, as with a bothersome child; its restlessness keeps growing and is forever the same. Everything interests me, but nothing holds me.” ― Fernando Pessoa
pi_206147570
Als je Diana’s sterfjaar (1997) neemt en je haalt het geboortejaar ervan af (1961), krijg je 36. Precies de leeftijd die Diana had toen ze overleed. Heel toevallig allemaal…
  donderdag 29 september 2022 @ 23:38:28 #20
153313 Orwell
aka Huig Molenaar
pi_206148219
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 september 2022 13:23 schreef Tingo het volgende:

[..]
Of was het allemaal in scene gzet om haar dood te faken?
Death by car accident niet gegarandeerd is natuurlijk.

Begraafpaats op een kleine eilandje in de tuin van haar ouders of zo is....met al de family katten en honden. :)
Dat zou de theorie ondersteunen dat "ze" nu verder leeft als de echtgenoot van Elton John. 8-)

Grappig is ook dat Diana af zou stammen van een "royal ass-whipers-familie"...formeel dan.
feitelijk zou "ze" verwekt zijn door een hi-ranking elite dude. (Goldstein als ik me niet vergis)
aldus deze vier uur durende docu over de "Windsor's".
https://www.bitchute.com/video/P1xjwWyWefKp/
must see!
Huig
  Moderator zondag 2 oktober 2022 @ 18:43:16 #21
249559 crew  Lavenderr
pi_206181220
Dit topic ga ik zeker volgen! TS, bedankt. Diana heeft me altijd gefascineerd. Ben toevallig net een boek aan het lezen over het Britse koninklijk huis: "De Palace Papers" van Tina Brown. Aanradertje!
  Moderator zondag 2 oktober 2022 @ 18:45:18 #22
236264 crew  capricia
pi_206181245
Zeker interessante materie.
Dit ga ik volgen. ^O^
Definitely not CIA
  Moderator zondag 2 oktober 2022 @ 18:50:08 #23
249559 crew  Lavenderr
pi_206181294
quote:
0s.gif Op maandag 26 september 2022 09:03 schreef Bocaj het volgende:
Wat ik weet is dat de chauffeur dronken was en sinds kort hoorde ik dat de Mercedes een schadeauto was...
Tevens zou ze nog in leven zijn geweest vlak na het ongeluk...

Of dit allemaal wel of niet waar is weet ik niet...
Dat van die chauffeur klopt. Die nam veel te grote risico's en was eigenlijk helemaal niet geschikt om te rijden. Bovendien namen Dodi en Diana altijd dezelfde chauffeur als ze daar waren maar die kon blijkbaar die dag niet.
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')