Dit. Van mij mogen ze gewoon op afstand bricken met een icloud lock, en alleen als de gebruiker dat zelf ontgrendelt bij verkoop de telefoon écht leeg is.quote:Op zondag 23 april 2023 15:51 schreef hilliebillie het volgende:
En terecht ook dat het niet lukt, anders zou er heel makkelijk misbruik van gemaakt kunnen worden. Op deze manier wordt het ook gewoon ontmoedigd om ze te jatten.
quote:Op zondag 14 mei 2023 19:49 schreef Isane het volgende:
Vraagje, ik heb de ipad zo ingesteld dat zowel bij aankopen als bij gratis downloads dat er gevraagd moet worden om een wachtwoord.
Echter apps die ik al een keer gedownload heb kan ik zonder problemen downloaden. (wolk icoontje)
Hoe kan ik dit voorkomen?
quote:Een wachtwoord vereisen op uw iPhone of iPad
Open de Instellingen-app.
Tik op uw naam.
Tik op 'Media en aankopen'.
Tik op 'Wachtwoordinstellingen' en kies vervolgens de gewenste instelling.
Als u de wachtwoordinstellingen niet ziet, hebt u Face ID of Touch ID ingeschakeld voor App Store- en iTunes-aankopen. Om dit te wijzigen, gaat u terug naar 'Instellingen', tikt u op 'Face ID en toegangscode' of 'Touch ID en toegangscode' en schakelt u Face ID of Touch ID uit voor 'iTunes- en App Store'.
Jep dat heb ik ingesteld, toch kan ik apps downloaden die niet geinstalleerd zijn op de ipad maar die ik in het verleden wel heb gedownload (wolk icoontje)quote:
Er is bij mijn weten geen officiële aankondiging van Apple hierin, dus vooralsnog is dit allemaal speculatie.quote:Op zaterdag 27 mei 2023 15:17 schreef Glazenmaker het volgende:
Ik lees dat in iOS 17 je eindelijk zelf apps kan installeren (of "sideloaden" zoals Apple het noemt). Dit zou voor mij een Ipad veel aantrekkelijker maken, omdat ik constant tegen restricties aanliep. Nee je kan niet emuleren. Als je een filmpje op je ipad wil afspelen ben je een halfuur aan het kutten. Nee je mag geen andere browser dan safari of safari met een ander uiterlijk hebben.
Dit brengt de functionaliteit een stuk dichter bij die van een normale pc.
Maar op de Amerikaanse websites waren ze reacties nogal gemengd. Mensen die blij waren dat het niet naar de VS kwam, omdat keuze blijkbaar eng is. Angst dat mama en papa dubieuze apk'tjes gaan downloaden. Boosheid over overheidsdwang enzovoorts. Hoe staan jullie erin?
Ik ben wel heel benieuwd. Sinds de Apple Watch(?) toch weer een echt nieuw product. Overigens reken ik de HomePod dan even niet mee.quote:Op maandag 5 juni 2023 14:12 schreef Junkie het volgende:
Zijn jullie enthousiast voor de bril? Of meer iets van 'We zien wel wat het gaat worden'?
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
(Screenshots van The Peripheral TV Show)
Ik weet niet of 'enthousiast' het goede woord is. Apple is best goed geworden in een nieuwe productgroep (mede) mainstream maken: muziekspelers, smartphones, tablets en smartwatches zijn allemaal mede dankzij Apple consumentenproducten geworden.quote:Op maandag 5 juni 2023 14:12 schreef Junkie het volgende:
Zijn jullie enthousiast voor de bril? Of meer iets van 'We zien wel wat het gaat worden'?
Of glashard er tegenaanquote:
Apple zal wel gedacht hebben: Als intel niet wil verbeteren dan dumpen maarquote:Op maandag 5 juni 2023 19:15 schreef DKUp het volgende:
Jeetje eindelijk
Alles heeft nu een Apple chip van Apple
Heeft vier of vijf jaar geduurd deze transitiequote:Op maandag 5 juni 2023 19:16 schreef Pheno het volgende:
[..]
Apple zal wel gedacht hebben: Als intel niet wil verbeteren dan dumpen maar
Besteld, kan ik sneller fokkenquote:
2,5 jaarquote:Op maandag 5 juni 2023 19:17 schreef DKUp het volgende:
[..]
Heeft vier of vijf jaar geduurd deze transitie
Jeetje voelt veel langer….quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |