Hebben waarschijnlijk gedacht dat mensen niet bereid zijn veel geld uit te geven voor de instap Studio, of er komt binnenkort een veel snellere Studio uit.quote:Op woensdag 25 januari 2023 08:56 schreef TjjWester het volgende:
Ik heb geen idee waarom ze de Mac mini nu toch weer pro hebben gemaakt, het is nu een directe concurrent voor de Mac studio.
Ben benieuwd of de Pro mini meer geluid produceert dan de Studio door de koeling.quote:Op woensdag 25 januari 2023 09:08 schreef Jan_Onderwater het volgende:
[..]
Hebben waarschijnlijk gedacht dat mensen niet bereid zijn veel geld uit te geven voor de instap Studio, of er komt binnenkort een veel snellere Studio uit.
Verder lopen de M2Pro mini en de M1 Studio instapmodel qua prijs niet ver uit elkaar.
Meer dan snel genoeg voor een instap mac.quote:Op woensdag 25 januari 2023 09:02 schreef Jan_Onderwater het volgende:
Apple heeft lopen kutten, de kleine SSD's in de Mini (265) zijn half zo snel als haar voorganger, ja zelfs als de Intel.
Dit was ook al het geval met de M2 Air.
Punt is, het is een kostprijs van een paar dollars die het scheelt.quote:Op woensdag 25 januari 2023 11:04 schreef TjjWester het volgende:
[..]
Meer dan snel genoeg voor een instap mac.
Vooralsnog eet die Studio de Mini Pro levend op. De Mac Studio is uitgerust met minimaal 24 GPU-kernen namelijk, de Pro Mini gaat tot 19.quote:Op woensdag 25 januari 2023 08:56 schreef TjjWester het volgende:
Ik heb geen idee waarom ze de Mac mini nu toch weer pro hebben gemaakt, het is nu een directe concurrent voor de Mac studio.
Ik kom niet verder dan punt 2quote:U kunt de standaardinstellingen voor meldingen van de Agenda-app op uw iPhone wijzigen door de volgende stappen te volgen:
1 Open de Agenda-app op uw iPhone
2 Ga naar "Instellingen" > "Agenda"
3 Scroll naar beneden naar de sectie "Meldingen"
4 Tik op "Standaardmelding"
5 Selecteer de opties "Een uur voor aanvang" en "Een dag voor aanvang"
6 Tik op "Done" om de wijzigingen op te slaan.
Met Alt F4 verwijder je een post.quote:Op woensdag 25 januari 2023 22:39 schreef Ronzz het volgende:
HomePod Mini besteld die ik voornamelijk als hub voor HomeKit ga gebruiken.
(sorry, wellicht verkeerde topic maar kan deze post niet meer verwijderen)
Bij een agenda-item zelf heb je wel de mogelijkheid om 2 alerts in te stellen. Ik weet niet om hoeveel items het gaat maar kun je het niet per item uitzetten?quote:Op donderdag 9 februari 2023 19:32 schreef opgebaarde het volgende:
Help.
Ik heb op mijn telefoon ooit ingesteld dat ik voor 1 van mijn 3 agenda's twee meldingen wil ontvangen, namelijk een dag en een uur vooraf.
Iemand enig idee waar je zit kan aanpassen? Ik ben hier al veel te lang mee bezig en dat ligt aan de gebruiker, maar zelfs Google werkt niet mee
[..]
Ik kom niet verder dan punt 2
Aaaaaaaargh
Edit2. Opgelost. Die optie bestaat niet meer en kan dus niet aangepast worden
Volgens dit bericht wordt dat pas op zijn vroegst aan het einde van 2023: https://www.macrumors.com(...)3-at-earliest-rumor/quote:Op dinsdag 14 februari 2023 02:49 schreef TomNook het volgende:
Mensen!
Wanneer zou een eventuele opvolger van het huidige iMac-model worden geïntroduceerd door Apple? Ergens eind dit jaar denk ik wellicht?
Ik zit te wachten op een 27" opvolger met M2 chip. Kan niet wachten tot ze iets uit brengen.
Groot fan van de huidige generatie, overigens...
Helaas enkele maanden geleden mijn M1 moeten verkopen door een slechte financiële situatie. Kan gebeuren helaas.
Vorige week een 27" iMac uit 2017 aangeschaft. Basismodel waarbij later het geheugen is uitgebreid naar 24GB RAM. Voor de komende twee-drie jaar prima als primaire 'rekenaar'.
Ik weet niet precies wat je met die smiley wilde zeggen, maar mocht je net als ik verbaasd zijn over de vrij gunstig klinkende voorwaarden: dat valt voor Amerikaanse begrippen blijkbaar best mee. Daar is een maand later betalen tegen 0% op een credit card blijkbaar vrij normaal en meestal krijg je er nog een beetje cashback bij ook. Voor meer achtergrond: https://9to5mac.com/2023/03/29/use-apple-pay-later/quote:
Dit al geprobeerd? https://support.apple.com/nl-nl/HT204306quote:Op donderdag 20 april 2023 12:44 schreef WammesWaggel het volgende:
Een jaar of drie geleden heb ik een iPhone 5S gevonden.
De eigenaresse was gemakkelijk te vinden en ondanks meerdere berichten via LinkedIn en email heb ik nooit een reactie gehad.
Opzich is het toestel nu dus wel van mij.
Leuk!
Hij start gewoon op maar vraagt om een code.
Kan Apple mij daar mee helpen of iets dergelijks? Ben niet geïnteresseerd in haar data dus zou een reset ook prima vinden.
Gedaan zojuist, herstelmodus is gelukt dus de telefoon is nu leeg.quote:Op zondag 23 april 2023 12:57 schreef NedKelly het volgende:
[..]
Dit al geprobeerd? https://support.apple.com/nl-nl/HT204306
No way dat je gaat helpen met de iCloud lock.quote:Op zondag 23 april 2023 14:21 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Gedaan zojuist, herstelmodus is gelukt dus de telefoon is nu leeg.
Buiten een iCloud lock
Helaas want de (vorige) eigenaresse negeert berichten dus dan kan ik er niks mee toch?
Zou de winkel van Apple mij kunnen helpen?
Zo zonde van opzich nog gewoon werkende apparatuur.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |