En dat terwijl ik vrijdag nog een notificatie kreeg dat Kaarten nog preciezer zou zijnquote:Op zondag 18 december 2022 00:06 schreef Jan_Onderwater het volgende:
Vanavond de vernieuwde Apple Maps weer eens geprobeerd voor navigatie. Waardeloos, bijna 100 meter voordat je moet afslaan geeft het aan dat je (nu) moet afslaan, terwijl je nog helemaal niet bij je afslag bent en er nog een straat tussen ligt waar je ook in kan afslaan, en dus verkeerd rijdt. Waze maar weer gepakt. Echt, waarom is het zo kut? Waze heeft ook zijn tukken, maar is veel nauwkeuriger en beter.
Ik gebruik Apple Maps eigenlijk voor alles, en het is altijd prima.quote:Op zondag 18 december 2022 @ 00:06 schreef Jan_Onderwater het volgende:
Vanavond de vernieuwde Apple Maps weer eens geprobeerd voor navigatie. Waardeloos, bijna 100 meter voordat je moet afslaan geeft het aan dat je (nu) moet afslaan, terwijl je nog helemaal niet bij je afslag bent en er nog een straat tussen ligt waar je ook in kan afslaan, en dus verkeerd rijdt. Waze maar weer gepakt. Echt, waarom is het zo kut? Waze heeft ook zijn tukken, maar is veel nauwkeuriger en beter.
Zelfs met middelmatige producten of replica’s van het oude model komen ze mee wegquote:Op zondag 25 december 2022 17:24 schreef Jan_Onderwater het volgende:
[..]
Ja ja, die staan kort voor een faillissement.
Dat is iets te kort door de bocht, MagSafe is de basis geweest voor diverse elementen in de nieuwe Qi2-standaard die komend jaar wordt geïntroduceerd. De precieze uitvoering ervan is nog niet bekendgemaakt.quote:Op woensdag 4 januari 2023 16:23 schreef Jan_Onderwater het volgende:
Wireless Power Consortium (de samenwerking tussen fabrikanten voor draadloos laden) heeft Apple Magsafe tot de standaard voor de wereldwijde industrie verklaard.
Goddelijke interventie.quote:Op zondag 15 januari 2023 10:42 schreef Symphonic het volgende:
Sinds een dag (of twee) is facebook niet meer op een normale manier te bekijken in safari. De pagina verspringt als een malle en dusdanig snel dat het ook niet bij te houden is. Is dit op te lossen, of is het een probleem bij Meta?
Edit: de update naar 16.2 heeft het probleem niet opgelost
Zou interessant zijn om ook de vergelijking met de M1 te zien. Apple zelf maakt op z'n slide ook alleen de vergelijking met Intel dus ik denk dat het verschil met de M1 variant wederom niet zo spectaculair is (wat ik overigens helemaal niet erg vindquote:Op dinsdag 17 januari 2023 15:39 schreef zakjapannertje het volgende:
[ afbeelding ]
https://www.notebookcheck(...)istung.675687.0.html
Intel heeft heel wat huiswerk te doen
Wat een geld.quote:De laptops zijn voorzien van een 1080p-webcam, zes luidsprekers en macOS Ventura. De 14"-MacBook Pro met M2 Pro kost minstens 2449 euro, voor de M2 Max zijn consumenten minimaal 3519 euro kwijt. Het 16"-model met M2 Pro kost 3049 euro en de grotere laptop met M2 Max is beschikbaar vanaf 4199 euro. De laptops zijn nu te koop; leveringen starten vanaf dinsdag 24 januari.
Hier staat een (zeer lawaaiige amerikaans) filmpje waar ze de boel presenterenquote:Op dinsdag 17 januari 2023 15:49 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Zou interessant zijn om ook de vergelijking met de M1 te zien. Apple zelf maakt op z'n slide ook alleen de vergelijking met Intel dus ik denk dat het verschil met de M1 variant wederom niet zo spectaculair is (wat ik overigens helemaal niet erg vind)
[ afbeelding ]
Klopt, is veel geld, ze zijn net zo duur als de high end modellen van andere premium fabrikanten.quote:
Ja ook wel een aardige overkill voor de meeste mensen zeker de m2 max.quote:
Is hij wel opgeladen?quote:Op zondag 22 januari 2023 22:11 schreef Zwansen het volgende:
Hmm, ineens doet 1 airpod het niet meer. Ik heb wel vandaag de update gedaan naar de nieuwe iOS 16.2. Hopelijk is dat het?
Dat resetten heb ik al gedaan. Verder zal hij toch wel opgelaten moeten zijn, maar hij wordt ook niet meer weergegeven bij mijn AirPods bij instellingen.quote:Op maandag 23 januari 2023 08:07 schreef Jan_Onderwater het volgende:
[..]
Is hij wel opgeladen?
Als hij niet opgeladen is, maak de contacten eens schoon in de houder met een wattenstaafje en wat alcohol
Anders, doe beide in de houder en druk de knop 10 seconden in.
Lichte Fotos? Heb ook de 12pro (Max) maar de fotos zijn erg goed.quote:Op maandag 23 januari 2023 09:52 schreef Pisces29 het volgende:
Ik heb volgende maand m’n 12 Pro 2 jaar.
Afgezien van die vreselijk lichte foto’s die hij maakt tevreden mee en voor mij de perfecte maat.
Normaliter verkoop ik elke 2 jaar m’n telefoon en wil ik een nieuwer type, nu heb ik geen ander gewenst type want er ligt niks dat erg vernieuwend is.
Ik twijfel nu om deze te verkopen en de 12 Pro opnieuw aan te schaffen zodat ik weer een nieuwe accu heb.
Doet iemand anders dit wel eens?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |