Oh echt? Hé bah. Nou baal ik van dat zelf samenstellen.quote:Op maandag 19 september 2022 18:36 schreef Aether het volgende:
[..]
Die worden direct vanuit China verzonden, die data kloppen meestal wel aardig.
Ik zou mij er niet te druk om maken. Normaal komen ze ook uit China alleen nu krijg je hem blijkbaar rechtstreeks.quote:Op maandag 19 september 2022 20:07 schreef Lief17 het volgende:
[..]
Oh echt? Hé bah. Nou baal ik van dat zelf samenstellen.
ze zijn er inderdaad mee bezigquote:Op maandag 19 september 2022 07:38 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Dus omdat de third party apps niet goed werken heeft Apple geblunderd? Dat is een beetje kort door de bocht.
Het zal ook wel weer snel worden opgelost. Hoe dan ook: blij met de pro, want dat is gewoon de beste variant.
https://www.nu.nl/tech/62(...)t-een-oplossing.htmlquote:Een woordvoerder laat aan NU.nl weten dat Apple van het probleem op de hoogte is. Volgende week komt er een software-update en die zal het probleem oplossen, zo belooft het bedrijf.
Ik baalde meer van de wachttijd. Dus bestelling geannuleerd en alsnog via bol besteld met een los bandje haha. Geduld is niet mijn beste eigenschap.quote:Op dinsdag 20 september 2022 09:37 schreef Horsemen het volgende:
[..]
Ik zou mij er niet te druk om maken. Normaal komen ze ook uit China alleen nu krijg je hem blijkbaar rechtstreeks.
Zelf heb ik nooit zo veel haast. Ga van de week eens kijken welke ik ga bestellen. Denk dat het de 8 gaat worden.quote:Op dinsdag 20 september 2022 15:16 schreef Lief17 het volgende:
[..]
Ik baalde meer van de wachttijd. Dus beste,king geannuleerd en a,
Lsnog via bol besteld met een los bandje haha. Geduld is niet mijn beste eigenschap.
Volgens deze reviewer zou het moeten lukken.quote:Op dinsdag 20 september 2022 12:41 schreef Jan_Onderwater het volgende:
Zijn de bandjes van de 3 Serie nog compatibel? Ik heb een heel mooi Milanse bandje en zou geen nieuwe willen kopen.
Dank jequote:Op woensdag 21 september 2022 16:23 schreef Breuls het volgende:
Ik gebruik al sinds de series 0 (en nu met de series 8) dezelfde bandjes, dus dat past gewoon allemaal.
Vergeleken met de 12 Pro vond ik het verschil echt heel klein, van een SE geloof ik welquote:Op maandag 26 september 2022 18:22 schreef Pino112 het volgende:
Poah even de 14 Pro bij de Apple Store bekeken, is wel heel gaaf hoor
Sowieso alles beter dan m'n SE 2020, maar die prijs hè
Het past dus gewoon.quote:Op woensdag 28 september 2022 20:33 schreef Horsemen het volgende:
Twee vraagjes aan de experts,
Ik overweeg om voor de door mij bestelde Apple Watch 8 41mm een PANZERGLASS Full Body Screenprotector te bestellen. Nu zie ik deze alleen nog maar voor de 7 serie. Is de maat van de 7 & 8 serie 41mm identiek?
Iemand ervaring met deze full body screenprotectors?
Ja zijn hetzelfde.quote:Op maandag 26 september 2022 13:05 schreef CherryLips het volgende:
Passen de hoesjes van de SE 2020 ook op de 2022? Hij is verder niet veranderd qua formaat, toch?
Niet gewoon de 14 Pro Max kopen.quote:Op maandag 26 september 2022 13:05 schreef CherryLips het volgende:
Passen de hoesjes van de SE 2020 ook op de 2022? Hij is verder niet veranderd qua formaat, toch?
Het gevoel van een nieuwe telefoon heb ik niet echt bij Apple, vooral als je twee keer dezelfde telefoon in één design cyclus koopt.quote:Op dinsdag 4 oktober 2022 08:36 schreef Zwansen het volgende:
Ik heb een iPhone 12 en kan binnenkort verlengen. Ik vind de 14 eigenlijk best wel prijzig en de 13 is amper een verbetering ten opzichte van de 12.
Rationeel gezien zou ik gewoon lekker de 12 moeten houden (doet het nog prima) en het geld dat ik uitspaar gebruiken voor een nieuwe iPad of Watch. Maar ja, het is toch wel leuk om weer een nieuwe telefoon te hebben.![]()
Heb de 12 pro Max, zie nog geen reden de 14 pro Max aan te schaffen. De stap van X naar de 12 was groter. Had voor de X de 7, dat was een nog grotere stapquote:Op dinsdag 4 oktober 2022 08:36 schreef Zwansen het volgende:
Ik heb een iPhone 12 en kan binnenkort verlengen. Ik vind de 14 eigenlijk best wel prijzig en de 13 is amper een verbetering ten opzichte van de 12.
Rationeel gezien zou ik gewoon lekker de 12 moeten houden (doet het nog prima) en het geld dat ik uitspaar gebruiken voor een nieuwe iPad of Watch. Maar ja, het is toch wel leuk om weer een nieuwe telefoon te hebben.![]()
4>5>6 Plus>SE 2016>XR>12 Proquote:Op dinsdag 4 oktober 2022 16:29 schreef Jan_Onderwater het volgende:
[..]
Heb de 12 pro Max, zie nog geen reden de 14 pro Max aan te schaffen. De stap van X naar de 12 was groter. Had voor de X de 7, dat was een nog grotere stap
Nee sorry!quote:Op woensdag 5 oktober 2022 15:01 schreef Yasmin__x het volgende:
Ik heb een probleem met de Mail app op mijn iPhone. Ik ontvang geen melding bij nieuwe e-mails. Ik heb alle instellingen gecontroleerd en alle meldingen staan ingeschakeld maar toch krijg ik geen melding. Ik heb me telefoon al opnieuw opgestart en de app verwijderd en opnieuw geïnstalleerd maar tevergeefs.
Het probleem heb ik ook alleen met Mail. Alle andere apps geven wel gewoon netjes een melding.
Iemand enig idee wat ik nog kan doen?
iPhone 12 met iOS 16 toevallig?quote:Op woensdag 5 oktober 2022 15:01 schreef Yasmin__x het volgende:
Ik heb een probleem met de Mail app op mijn iPhone. Ik ontvang geen melding bij nieuwe e-mails. Ik heb alle instellingen gecontroleerd en alle meldingen staan ingeschakeld maar toch krijg ik geen melding. Ik heb me telefoon al opnieuw opgestart en de app verwijderd en opnieuw geïnstalleerd maar tevergeefs.
Het probleem heb ik ook alleen met Mail. Alle andere apps geven wel gewoon netjes een melding.
Iemand enig idee wat ik nog kan doen?
iPhone 14 Pro. Geen idee welke iOS.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |