abonnement bol.com Unibet Coolblue
  zaterdag 12 november 2022 @ 01:27:54 #76
6941 APK
Factual, I think.
pi_206646776
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 november 2022 00:09 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:

En nog een stukje Bayern München doen omdat het kan? Vooruit.

Heel veel tekst is ook een keuze en ik waardeer de research 👍
Maar ik focus op dit moment even op onderstaande foto uit jouw post die als bewijs aangevoerd wordt:



Weet je zeker dat hier niet met photoshop geklooid is?
#2 en #3 op de onderste rij lijken mij mee gerotzooid, #1 ook bij nadere bestudering.

Kan zijn dat ik een bedoelde ironie uit jouw post mis, dan kun je natuurlijk mijn reactie als niet gestuurd beschouwen.
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
  zaterdag 12 november 2022 @ 01:29:28 #77
6941 APK
Factual, I think.
pi_206646778
Mag ik dat zeggen? Ja, dat mag ik zeggen.
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
pi_206648206
quote:
7s.gif Op zaterdag 12 november 2022 01:27 schreef APK het volgende:

[..]
Heel veel tekst is ook een keuze en ik waardeer de research 👍
Maar ik focus op dit moment even op onderstaande foto uit jouw post die als bewijs aangevoerd wordt:

[ afbeelding ]

Weet je zeker dat hier niet met photoshop geklooid is?
#2 en #3 op de onderste rij lijken mij mee gerotzooid, #1 ook bij nadere bestudering.

Kan zijn dat ik een bedoelde ironie uit jouw post mis, dan kun je natuurlijk mijn reactie als niet gestuurd beschouwen.
Lol iemand doet een lang en zeer goed onderbouwd verhaal, en dan alleen op het plaatje reageren :D.

Maar inderdaad, de transformatie van Goretzka is zo extreem dat je denkt dat fotoshop is. Is het alleen niet, het is het resultaat van een coronazomer hard trainen. https://talksport.com/foo(...)y-england-euro-2020/
pi_206648288
Oja nog wel een relevante aanvulling op het verhaal van RR: je mag gewoon twee controles per jaar missen! Dus in het onwaarschijnlijke geval dát er heel toevallig een tester langskomt in de periode dat je gloeit, is het een kwestie van de deur niet open doen en klaar is kees.

Nee, dopingcontroles omzeilen is echt geen hogere wiskunde. Zelfs toen er wel veel gecontroleerd werd in het wielrennen stond een dopingcontrole bekend als een IQ-test. Alleen de dommen (hallo Onana) worden gepakt.
pi_206649360
quote:
0s.gif Op maandag 7 november 2022 23:24 schreef trein2000 het volgende:

[..]
Ik meen dat wel ja. Natuurlijk ben ik niet naïef en zal het vast voorkomen, maar de impact (en daarmee overigens ook de risk/benefit) is wel heel anders. Spuit mij morgen vol en ik kan ook de Tour fietsen, maar ik kan nog steeds niet voetballen.
100 meter sprinten kan ook iedereen
  Moderator zaterdag 12 november 2022 @ 20:44:28 #81
198822 crew  Rellende_Rotscholier
Robbertje matten met de wouten
pi_206653671
quote:
DFB LEITET VERFAHREN GEGEN HAMBURGS MARIO VUSKOVIC EIN
Beim Spieler Mario Vuskovic vom Hamburger SV wurde im Rahmen einer von der NADA durchgeführten Trainingskontrolle die Substanz Erythropoetin (EPO) festgestellt. Der Spieler wurde darüber durch die Anti-Doping-Kommission des DFB informiert und unter anderem auch auf sein Recht zur Eröffnung der B-Probe hingewiesen. Der Kontrollausschuss des DFB hat gemäß den DFB-Anti-Doping-Richtlinien ein Verfahren gegen den Spieler eingeleitet und ihn zu einer Stellungnahme aufgefordert
https://www.dfb.de/news/d(...)vuskovic-ein-246073/

Wat een prachtig toeval, wordt er toevallig net vandaag een voetballer betrapt op EPO. :D
Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.
pi_206655723
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 november 2022 20:44 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:

[..]
https://www.dfb.de/news/d(...)vuskovic-ein-246073/

Wat een prachtig toeval, wordt er toevallig net vandaag een voetballer betrapt op EPO. :D
Ik mis een plaatje om te bekritiseren.
Wind extinguishes a candle and energizes fire
pi_206656604
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 november 2022 20:44 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:

[..]
https://www.dfb.de/news/d(...)vuskovic-ein-246073/

Wat een prachtig toeval, wordt er toevallig net vandaag een voetballer betrapt op EPO. :D
De lippenstift van zijn vrouw was per ongeluk besmet, kon ie niets aan doen.
pi_206662543
quote:
Spits Fahad Al-Muwallad is zondag “uit voorzorg” uit de WK-selectie van Saoedi-Arabië gezet wegens een dopingovertreding. Dat heeft de Saoedische voetbalbond SAFF bekendgemaakt, zonder verdere details te geven.

In de verklaring zei de federatie dat de Franse bondscoach van de nationale ploeg, Hervé Renard, “uit voorzorg” besloot om Al-Muwallad te schrappen van de lijst voor deelname aan het WK. Nawaf Al-Abed is opgeroepen om hem te vervangen.

Het Saoedische antidopingorgaan schorste Al-Muwallad vanaf eind maart voor 18 maanden omdat hij positief had getest op furosemide, een diureticum dat de aanwezigheid van anabolen maskeert en op de lijst van verboden middelen van het Wereldantidopingagentschap (WADA) staat. Maar een Saoedische beroepsinstantie verminderde deze sanctie onlangs, waardoor hij volgens lokale media aan het WK had mogen deelnemen.

Maar “wegens de ontwikkelingen” van een beroep dat het WADA indiende tegen de schorsingsvermindering bij het Internationaal Sporttribunaal TAS besloot Renard Al-Muwallad toch niet meer op te nemen in de selectie.
De nieuwe voetbal is uit.
pi_206663067
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 november 2022 20:44 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:

[..]
https://www.dfb.de/news/d(...)vuskovic-ein-246073/

Wat een prachtig toeval, wordt er toevallig net vandaag een voetballer betrapt op EPO. :D
je gelooft het niet _O-
pi_206668385
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 november 2022 22:38 schreef trein2000 het volgende:
Ik heb wat losgemaakt zie ik, dat was niet perse verwacht of de bedoeling :D

Maar leg mij dan maar even uit waarom de ene naar de andere wielrenner of gewichtheffer het aan aan de stok krijgt met de dopingautoriteiten en voetballers nagenoeg nooit. En kom nu niet met minder testen aan, want het verschil is dermate groot dat dat nooit de verklaring kan zijn.
Naast het hele verhaal wat hierboven al verteld is, een leuk tabelletje:
Aantal dopingcontroles in het Nederlandse voetbal en wielrennen, ik tel uiteraard alleen bloed, want als je met urine gepakt wordt ben je zo dom als Onana.

Voetbal (1000 profs)
2021: 0
2020: 0
2019: 2
2018: 1
2017: 0
2016: 0

Wielrennen (40 profs):
2021: 201
2020: 72
2019: 172
2018: 226
2017: 77
2016: 65

bron: https://jaarverslag.dopingautoriteit.nl/2021/nl/dopingcontroles (en voor andere jaren even URL aanpassen)
Want ik heb destijds besloten, dat ik de harde weg ontwijk.
Dus blijf ik lopen door de sloten, het liefst in zeven tegelijk.
BZB - Zeven Sloten
  Eindredactie Sport / Forummod dinsdag 15 november 2022 @ 13:15:53 #87
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_206684373
Deze hadden we volgens mij nog gemist, toch wel een van de grotere namen van de afgelopen tijd :o
https://sportnieuws.nl/ov(...)ik-3-jaar-geschorst/
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_207005285
Een tennisser betrapt. :')
Jack does it in real time...
pi_207015898
quote:
Poolse proftennisser maakt positieve dopingtest zelf bekend, maar schreeuwt onschuld uit: “Grote schok voor mij”

Kamil Majchrzak heeft in oktober en november van dit jaar positief getest bij antidopingcontroles. De 26-jarige Pool ontkent dat hij bewust een verboden middel tot zich heeft genomen en wil zijn onschuld bewijzen. Om welk middel het gaat, meldt de tennisser niet.

“Ik heb verdrietig en moeilijk nieuws met jullie te delen”, schreef Majchrzak op Instagram. “Ik heb positief getest bij antidopingcontroles in oktober en november van 2022. Ik heb nooit bewust een verboden substantie ingenomen. Op dit moment weet ik niet wat er is gebeurd en dit is een grote schok voor mij. Ik ben begonnen aan het moeilijkste gevecht uit mijn loopbaan, een gevecht om mijn onschuld aan te tonen en terug te keren in de sport waarvan ik hou.”

Majchrzak staat momenteel op de 77e plaats op de mondiale ATP-ranking. Afgelopen jaar schopte hij het tot de halve finale in Pune en was hij kwartfinalist in Genève en Sofia. In 2019 reikte hij tot de derde ronde van de US Open, zijn beste resultaat op een grandslamtoernooi.
pi_207078907
quote:
Sprinter Randolph Ross, die vorig jaar in Tokio olympisch kampioen 4x400 meter werd met de Amerikaanse aflossingsploeg, kijkt aan tegen een schorsing van drie jaar.

De 21-jarige Amerikaan ging drie keer in de fout met zijn whereabouts en bovendien probeerde hij de laatste inbreuk te verdoezelen met een valse email, zo gaf hij toe. De atleet staat geschorst aan de kant tot 30 juni 2025.
pi_207152690
quote:
Alweer drie Keniaanse atleten krijgen dopingschorsing: bijna 60 Kenianen op paar maanden tijd betrapt

De Athletics Integrity Unit (AIU) heeft maandag de schorsing van drie Keniaanse atleten aangekondigd nadat ze positief testten op doping: Maiyo Johnstone Kibet, Alice Jepkemboi Kimutai en Mark Otieno Odhiambo.

Marathonloper Maiyo Johnstone Kibet (34) werd op 29 mei betrapt op epo na de marathon van Kigali in Rwanda. Hij is drie jaar geschorst vanaf 20 juli 2022, toen zijn voorlopige schorsing inging. Aangezien hij de feiten erkende, werd zijn sanctie ingekort met een jaar.

De 30-jarige Alice Jepkemboi Kimutai testte op 20 september buiten competitie in het Keniaanse Kaptagat positief op exogeen testosteron. Ze bekende schuld, haar sanctie werd bijgevolg herleid van vier naar drie jaar. Haar zege in de marathon van Porto (6 november) wordt haar ontnomen.

Sprinter Mark Otieno Odhiambo (29) wordt twee jaar geschorst, bij hem werden op 24 juni en 28 juli 2021 sporen van het verboden product methasteron aangetroffen. Aangezien dit mogelijk te wijten is aan een voedingssuplement, krijgt hij een schrosing van twee in plaats van vier jaar.

De drie atleten kunnen in beroep gaan tegen de sancties bij het Internationaal Sporttribunaal (TAS) in Lausanne.

Ongeveer zestig Keniaanse atleten werden de voorbije maanden geschorst vanwege doping. De internationale atletiekfederatie (World Athletics) overwoog vorige maand een schorsing van Kenia, maar die kwam er uiteindelijk niet.
  Moderator / Redactie FP + Sport dinsdag 20 december 2022 @ 07:31:56 #92
408813 crew  trein2000
pi_207155454
twitter

Misschien wil er nog eens iemand betogen dat het in het wielrennen allemaal zo goed geregeld is en de rest van de sportwereld een grote wildwest is. :')

Het is een blijft een dopingsport.
Trots daw veur Twente bint!
We zijn gehaat en asociaal
We zijn de allermooiste club van allemaal
pi_207155509
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 december 2022 07:31 schreef trein2000 het volgende:
[ twitter ]
Misschien wil er nog eens iemand betogen dat het in het wielrennen allemaal zo goed geregeld is en de rest van de sportwereld een grote wildwest is. :')

Het is een blijft een dopingsport.
Topsport = doping maar een zaak van meer dan 10 jaar terug zegt weinig over de situatie nu.
  Moderator / Redactie FP + Sport dinsdag 20 december 2022 @ 07:53:03 #94
408813 crew  trein2000
pi_207155521
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 december 2022 07:50 schreef Ericr het volgende:

[..]
Topsport = doping maar een zaak van meer dan 10 jaar terug zegt weinig over de situatie nu.
De situatie dat iedereen er van weet en niemand er wat mee doet is niet van 10 jaar terug maar duurde tot gisteren voort.
Trots daw veur Twente bint!
We zijn gehaat en asociaal
We zijn de allermooiste club van allemaal
  dinsdag 20 december 2022 @ 07:56:00 #95
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_207155534
De eerste. De tweede. De derde. De vierde. De vijfde. Allemaal dragen ze een oranje shirt.

De zin van het lezen gaat me nu alweer over. Met z’n theatrale stukjes.
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
pi_207155556
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 december 2022 07:56 schreef Szura het volgende:
De eerste. De tweede. De derde. De vierde. De vijfde. Allemaal dragen ze een oranje shirt.

De zin van het lezen gaat me nu alweer over. Met z’n theatrale stukjes.
Thijs is wel erg in zichzelf gaan geloven. Met dank aan de NOS
U MAD?
pi_207155868
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 december 2022 07:31 schreef trein2000 het volgende:
[ twitter ]
Misschien wil er nog eens iemand betogen dat het in het wielrennen allemaal zo goed geregeld is en de rest van de sportwereld een grote wildwest is. :')

Het is een blijft een dopingsport.
14 jaar geleden was wielrennen een andere wereld. Niet dat ik geloof in heilige boontjes hoor.
Wind extinguishes a candle and energizes fire
pi_207155928
Ach 2008. De tijd van Schumacher, Ricco, Boogerd en vele anderen.
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
pi_207155955
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 december 2022 07:53 schreef trein2000 het volgende:

[..]
De situatie dat iedereen er van weet en niemand er wat mee doet is niet van 10 jaar terug maar duurde tot gisteren voort.
Dat is niet exemplarisch voor het wielrennen natuurlijk, dat gebeurt in veel meer sporten. Atletiek heeft wat dat betreft jarenlang een veel groter probleem gehad. Tennis en voetbal hoor je amper wat over positieve tests omdat ze goed zijn in weg moffelen of stommetje spelen.
pi_207157986
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 december 2022 09:06 schreef Ericr het volgende:

[..]
Dat is niet exemplarisch voor het wielrennen natuurlijk, dat gebeurt in veel meer sporten. Atletiek heeft wat dat betreft jarenlang een veel groter probleem gehad. Tennis en voetbal hoor je amper wat over positieve tests omdat ze goed zijn in weg moffelen of stommetje spelen.
tennis en voetbal wordt je max 3x per jaar getest, dus die kan je gewoon ontduiken.
F1 is een mechanische sport 1x pj, maar EPO zou echt wel helpen.
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')