Geen idee eigenlijk. Goede vraag Dtje.quote:Op maandag 12 september 2022 21:40 schreef D. het volgende:
Zouden ze ook mensen uit zelfbescherming verwijderen?
jep, afgevoerd in een busjequote:Op maandag 12 september 2022 21:40 schreef D. het volgende:
Zouden ze ook mensen uit bescherming verwijderen?
Aan wie denk je?quote:Op maandag 12 september 2022 21:40 schreef D. het volgende:
Zouden ze ook mensen uit bescherming verwijderen?
Iedereen hier is een ramptoeristquote:Op maandag 12 september 2022 21:39 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Jawel, maar had het graag gezien dit keer, het instorten.Eerste week liep ze om niets constant te janken en kregen we dat heel de tijd te zien en nu dus niet oh en ik was wel benieuwd of ze in een slachtofferrol zou gaan zitten.
Ben nieuwsgierig en ramptoerist.
das is niet de kapster kim ?quote:Op maandag 12 september 2022 21:40 schreef ChocoFan het volgende:
Kim d zegt dat ze een sterk persoon is.
Ik geef mijn mening nu niet. Iets met vuurwerk of zo.
Ja, gelukkig wel.quote:Op maandag 12 september 2022 21:42 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Iedereen hier is een ramptoerist
We houden allemaal van JANKENen DRAMA
Anders hoef je niet te kijken/mee te lezen toch?quote:Op maandag 12 september 2022 21:42 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Allemaal vrouwen bij de regie.quote:Op maandag 12 september 2022 21:44 schreef chufi het volgende:
FEBO waarom mogen naakte mannenbovenlijven wel in beeld en wordt er bij de vrouwen zo snel mogelijk weg gedraaid (ook al is het met BH) ?
Ze komt inderdaad niet helemaal lekker over, soms is het ook net alsof er een paar steekjes los geschoten zijn.quote:
Klopt!quote:Op maandag 12 september 2022 21:42 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |