abonnement Unibet Coolblue
  Admin zondag 18 september 2022 @ 09:08:22 #51
1 crew  Danny
Ik mis m'n grote vriend..
pi_206014965
ah, inmiddels kun je bij engie geen berekening meer uitvoeren en je ook niet meer aanmelden.
nevermind dus -O-
- Oh hi Mark!
- Cool... Cool, cool, cool.
Jayden, Ik mis mijn grote vriend...
Zie wat ik kijk: trakt.tv
pi_206053968
quote:
0s.gif Op zondag 18 september 2022 09:08 schreef Danny het volgende:
ah, inmiddels kun je bij engie geen berekening meer uitvoeren en je ook niet meer aanmelden.
nevermind dus -O-
Weet je het zeker? Probeer het morgen tijdens kantooruren nog eens.

”Aanmelden alleen mogelijk tijdens kantooruren

Vanwege de huidige, onzekere marktsituatie is het op dit moment niet mogelijk om je aan te melden als klant. Aanmelden is alleen mogelijk van maandag t/m vrijdag van 8.30 tot 17.00 uur.”
  Admin vrijdag 23 september 2022 @ 09:24:58 #53
1 crew  Danny
Ik mis m'n grote vriend..
pi_206073500
quote:
3s.gif Op woensdag 21 september 2022 17:15 schreef Socios het volgende:

[..]
Weet je het zeker? Probeer het morgen tijdens kantooruren nog eens.

”Aanmelden alleen mogelijk tijdens kantooruren

Vanwege de huidige, onzekere marktsituatie is het op dit moment niet mogelijk om je aan te melden als klant. Aanmelden is alleen mogelijk van maandag t/m vrijdag van 8.30 tot 17.00 uur.”

Blijkbaar gaat essent de prijzen 1 oktober omhoog gooien naar 45 ct/kWh en 1,99 per m3.
Ik wacht even af want dat zou betekenen dat ik MINDER zou gaan betalen. Uiterlijk maandag zou ik bericht moeten hebben van ze.
En met het plafond zou het eigenlijk sowieso weinig verschil meer maken. Hooguit iets op elektra, maar gas gaat het komende jaar sowieso hooguit 1,50 kosten omdat ik nooit over die 1200 kuub heen kom.
- Oh hi Mark!
- Cool... Cool, cool, cool.
Jayden, Ik mis mijn grote vriend...
Zie wat ik kijk: trakt.tv
pi_206169747
quote:
0s.gif Op donderdag 15 september 2022 09:06 schreef Danny het volgende:
Wat ik me afvraag; als ik zoek op of het verstandig is over te stappen staat eigenlijk overal dat je bij je huidige energieleverancier goedkoper uit bent. Doe ik een vergelijker dan kan ik toch echt bijna 200 euro per maand besparen als ik overstap van Essent naar Engie. Essent wil dat ik mijn maandbedrag verhoog van 466 (was 292) nu nog eens verhoog naar 851 euro.
Ik kan kort zijn; dat kunnen we niet betalen, dus de verwarming blijft hier uit, we zetten 's avonds nog maar 2 kleine lampjes aan, m'n nas systemen staan uit en we hebben beperkte schermtijd (computer). Dat betekent dat ik minder online ben, dat m'n zoon en dochter minder achter de computer mogen etc. 200 euro per maand minder betalen klinkt me dan ook als muziek in de oren. Niet dat dan de verwarming deze winter wel aan gaat, maar we kunnen dan in ieder geval ook nog fatsoenlijk vreten. De prijzen zijn echt niet meer normaal.
Maar is overstappen nou dan wel of niet voordelig? Ik heb een variabel contract.
Dat is toch bizar? Dat kan toch niemand betalen? Het is pure roverij. Moeten we allemaal creperen of wat? :o
  zaterdag 1 oktober 2022 @ 22:02:25 #55
10213 Fe2O3
Ja das roest
pi_206170092
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 september 2022 09:24 schreef Danny het volgende:

[..]
Blijkbaar gaat essent de prijzen 1 oktober omhoog gooien naar 45 ct/kWh en 1,99 per m3.
Ik wacht even af want dat zou betekenen dat ik MINDER zou gaan betalen. Uiterlijk maandag zou ik bericht moeten hebben van ze.
En met het plafond zou het eigenlijk sowieso weinig verschil meer maken. Hooguit iets op elektra, maar gas gaat het komende jaar sowieso hooguit 1,50 kosten omdat ik nooit over die 1200 kuub heen kom.
Bij essent zit je nog 'het beste' helaas.

https://www.gaslicht.com/(...)03%2C39%20per%20kuub.

Maar die voorschotberekeningen zijn niet berekend (hihi) op het plafond dat er hopelijk 1 Nov is, maar waarsch. 1 januari.

Denk dat het het beste is om je elektra verbruik te nemen + je normale gasverbruik voor deze maanden en daarmee je voorschot te verhogen. Zomaar je voorschot te zetten op je verwachte gasverbruik voor de maanden Jan - Mrt is financiėle zelfmoord ja. Dat kan geen hond betalen.
Dum de dum
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')