abonnement Unibet Coolblue
pi_205949014


Vladimir Poetin heeft de generaal die de Russische troepen leidt in de Donbas ontslagen nadat Oekraïense troepen tijdens een recent offensief in het oosten delen van het grondgebied hadden heroverd.

Luitenant-generaal Roman Berdnikov, die pas op 26 augustus in de functie van commandant van de Russische West-groepering kwam, zou verantwoordelijk zijn voor de chaotische nederlaag van Rusland in het weekend.



Luitenant-generaal Berdnikov, een veteraan van de Russische militaire interventie in Syrië, is vervangen door kolonel-generaal Alexander Lapin, volgens de Oekraïense defensie-inlichtingendienst.

Oekraïne beweert ongeveer 3.000 vierkante kilometer grondgebied te hebben heroverd, inclusief de belangrijkste steden Izyum en Kupiansk, in een bliksemoffensief dat vorige week begon.

https://www.telegraph.co.(...)onetsk-zaporizhzhia/

Hhahahahahahahha putler game over. Enige wat je nu nog kunt bereiken in Oekraïne is zoveel mogelijk mensen in een grafkist plaatsen voor de rest is alles mislukt.
pi_205949068
Meh, ze hebben binnenkort een referendum. Dan zal de NAVO terugkrabbelen omdat je dan te maken hebt met Russisch grondgebied.

1 ding is zeker, we moeten NOOIT meer zaken met Rusland doen tenzij Putin wordt afgezet en er een normaal mens in de regering zit.
BLACK LIVES MATTER
Mannenvoetbal heeft een fascismeprobleem
Nazis deserve to be beaten. Tolerance of intolerance is cowardice *O*
[img]https://i.imgur.com/jDiUACq.png[/img]
  maandag 12 september 2022 @ 16:40:58 #3
182233 thedeedster
IWAB: Ik Weet Alles Beter...
pi_205949088
Ga het toch zélf doen, suffe huiself.
Als mijn post niet duidelijk is, moet je misschien even je sarcasmeradar aanzetten.
pi_205949151
Is dit weer zo'n topic waarin deze TS alweer in de OP lacht om Putin en later laat merken dat hij betaald krijgt van diezelfde meneer?
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
  Moderator maandag 12 september 2022 @ 16:50:33 #5
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_205949158
Je zult hier maar een kloon voor hebben aangemaakt.
Breitling - Instruments for Professionals
pi_205949744
quote:
0s.gif Op maandag 12 september 2022 16:50 schreef CoolGuy het volgende:
Je zult hier maar een kloon voor hebben aangemaakt.
Your in charge.
pi_205950331
quote:
0s.gif Op maandag 12 september 2022 16:40 schreef thedeedster het volgende:
Ga het toch zélf doen, suffe huiself.
lol
pi_205950485
quote:
0s.gif Op maandag 12 september 2022 16:38 schreef Mikeytt het volgende:
Meh, ze hebben binnenkort een referendum. Dan zal de NAVO terugkrabbelen omdat je dan te maken hebt met Russisch grondgebied.

1 ding is zeker, we moeten NOOIT meer zaken met Rusland doen tenzij Putin wordt afgezet en er een normaal mens in de regering zit.
Nope, alle referenda zijn gecancelled. Per russische nieuwswebsites trouwens.
Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!
  maandag 12 september 2022 @ 21:03:46 #9
200994 Kriegel
Ik ben overrated
pi_205952457
Maximaal 4 regels
Maximaal 250 tekens
(te kort? neem een abonnement)
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')