SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
Als je op haar gefapt hebt ben je dus van de verkeerde kantquote:
NSB'er?quote:Op maandag 12 september 2022 16:10 schreef gers het volgende:
[..]
Als je op haar gefapt hebt ben je dus van de verkeerde kant
quote:
quote:Op maandag 12 september 2022 15:59 schreef Harvest89 het volgende:
Ze heeft gewoon halve nudes he?Wat is de voorkantSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ja, zo loopt ze er natuurlijk niet dagelijks bij. Dit was modellenwerkquote:
Typerend jaquote:Op maandag 12 september 2022 17:50 schreef 111210 het volgende:
[..]
Dan zoek je ook echt de meest lelijke foto van het hele internet uit.
Het geeft wel aan met wat voor standaard de opdrachtgevers rondlopen. En iedereen weet (jij niet wellicht) dat een vooraanstaand model met een voorbeeldfunctie zoals Emma Watson een groot publiek achter zich heeft die in verschillende opzichten op haar willen lijken;quote:Op maandag 12 september 2022 17:49 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja, zo loopt ze er natuurlijk niet dagelijks bij. Dit was modellenwerk
Deze is van dit jaar.quote:Op maandag 12 september 2022 17:50 schreef 111210 het volgende:
[..]
Dan zoek je ook echt de meest lelijke foto van het hele internet uit.
Ochjee. Stel dat er nu jonge meiden zijn die een jongenskapsel willen!! Bel de kranten!quote:Op maandag 12 september 2022 17:54 schreef Metalfrost het volgende:
[..]
Het geeft wel aan met wat voor standaard de opdrachtgevers rondlopen. En iedereen weet (jij niet wellicht) dat een vooraanstaand model met een voorbeeldfunctie zoals Emma Watson een groot publiek achter zich heeft die in verschillende opzichten op haar willen lijken;
"kijk die tas die Emma heeft!, Oh die wil ik ook!"
"Kijk die haarstijl die ze draagt! Oh die wil ik ook!"
.. en zo verder.
Ja en ook genoeg van dit jaar waar ze lang haar heeft. Maar daar zullen haar fans dan niet naar kijken denk je?quote:
Wat maakt mij het uit wat mensen willen? Ik zeg je alleen hoe zulke dingen werken.quote:Op maandag 12 september 2022 17:57 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ochjee. Stel dat er nu jonge meiden zijn die een jongenskapsel willen!! Bel de kranten!
Mensen die met de mode meegaan willen altijd het nieuwste van het nieuwste.quote:Op maandag 12 september 2022 17:57 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja en ook genoeg van dit jaar waar ze lang haar heeft. Maar daar zullen haar fans dan niet naar kijken denk je?
quote:Op maandag 12 september 2022 15:59 schreef Harvest89 het volgende:
Ze heeft gewoon halve nudes he?Ze moogt ook wel eens wat etenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zulke meisjes heb je al heel erg lang, ze worden tomboys genoemd.quote:Op maandag 12 september 2022 17:57 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ochjee. Stel dat er nu jonge meiden zijn die een jongenskapsel willen!! Bel de kranten!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |