abonnement Unibet Coolblue
pi_205950511
quote:
18s.gif Op maandag 12 september 2022 16:44 schreef Jaeger85 het volgende:
Waarom leggen ze niet net als andere landen een prijsplafond op of garanderen ze normale prijzen voor normaal verbruik en marktprijzen voor excessief gebruik zodat mensen ook gedwongen worden om wat aan hun energieverbruik te doen? Beide kost een hoop geld ja, maar wij hebben de hoogste gasprijs en krijgen de minste steun in West Europa.
dat is een te makkelijke oplossing, hier moet het moeilijk en halfbakken
en laat vooral de middenklasse niet profiteren
  Miss 200.000.000! maandag 12 september 2022 @ 18:57:23 #27
367000 roos94
pi_205950531
Het is echt niet zo erg om je thermostaat laag te zetten
We wonen niet in rusland, de winters hier in nl kun je de laatste jaren amper winter noemen. Heb al 2 jaar geen handschoenen en sjaal gedragen.
  maandag 12 september 2022 @ 18:57:28 #28
345631 Scjvb
Te goeder trouw
pi_205950532
quote:
0s.gif Op maandag 12 september 2022 18:44 schreef Cupfighter het volgende:

[..]
Wat een waardeloze en vooroordelende post weer van deze gelovige VVD schoothond
Nee, feiten! Alleen valt er best over te praten hoe verschillend zulke situaties zijn tot schrijnend aan toe, bv bij hulpbehoevenden/zwakkeren zoals bejaarden et cetera. Daaraan wordt ook serieuze aandacht besteed tijdens deze energiecrisis.

En schoothond? Integendeel zelfs, u weet wel! :)
-Het leven is goed in het beschaafde milieu op Haarlemse bodem waar wij met volle teugen van het leven genieten. :Y) Vol trots nam Jopen vijf awards in ontvangst tijdens de Brussels Beer Challenge 2017
-Goud voor Jopen Johannieter! Proost!
pi_205950574
quote:
0s.gif Op maandag 12 september 2022 18:57 schreef Scjvb het volgende:

[..]
Nee, feiten! Alleen valt er best over te praten hoe verschillend zulke situaties zijn tot schrijnend aan toe, bv bij hulpbehoevenden/zwakkeren zoals bejaarden et cetera. Daaraan wordt ook serieuze aandacht besteed tijdens deze energiecrisis.
Feiten?.net zoals vele VVD-ers heb je geen idee wat er in het land leeft, maar stop je kop maar in het zand voor de problemen net zoals je grote vriend Rutte
  maandag 12 september 2022 @ 19:05:24 #30
345631 Scjvb
Te goeder trouw
pi_205950633
quote:
0s.gif Op maandag 12 september 2022 19:00 schreef Cupfighter het volgende:

[..]
Feiten?.net zoals vele VVD-ers heb je geen idee wat er in het land leeft, maar stop je kop maar in het zand voor de problemen net zoals je grote vriend Rutte
Dat is hoe u het ziet. Maar u heeft helaas zelf geen idee wat intussen achter de schermen allemaal wordt gedaan, waarover al veel is gecommuniceerd naar de samenleving. Sta daar eens bij stil s.v.p.
-Het leven is goed in het beschaafde milieu op Haarlemse bodem waar wij met volle teugen van het leven genieten. :Y) Vol trots nam Jopen vijf awards in ontvangst tijdens de Brussels Beer Challenge 2017
-Goud voor Jopen Johannieter! Proost!
pi_205950669
quote:
7s.gif Op maandag 12 september 2022 19:05 schreef Scjvb het volgende:

[..]
Dat is hoe u het ziet. Maar u heeft helaas zelf geen idee wat intussen achter de schermen allemaal wordt gedaan. Sta daar eens bij stil s.v.p.
Nee daar sta ik niet bij stil, want de VVD en Rutte is er niet voor ons maar voor jullie die er lekker gezond en goed bijzitten,
  maandag 12 september 2022 @ 19:24:59 #32
345631 Scjvb
Te goeder trouw
pi_205950882
quote:
0s.gif Op maandag 12 september 2022 19:07 schreef Cupfighter het volgende:

[..]
Nee daar sta ik niet bij stil, want de VVD en Rutte is er niet voor ons maar voor jullie die er lekker gezond en goed bijzitten,
En wat doet u zelf dan om eventuele noodgevallen in deze kwestie ondersteuning te bieden? Het overheidsorgaan en daaraan gerelateerde organisaties staan min of meer dag en nacht voor de medemens klaar. Dat men daarvoor flinke inkomsten geniet en gaarne 'n vorkje prikt mag daar best tegenover staan. :Y)
-Het leven is goed in het beschaafde milieu op Haarlemse bodem waar wij met volle teugen van het leven genieten. :Y) Vol trots nam Jopen vijf awards in ontvangst tijdens de Brussels Beer Challenge 2017
-Goud voor Jopen Johannieter! Proost!
pi_205951012
quote:
9s.gif Op maandag 12 september 2022 19:24 schreef Scjvb het volgende:

[..]
En wat doet u zelf dan om eventuele noodgevallen in deze kwestie ondersteuning te bieden? Het overheidsorgaan en daaraan gerelateerde organisaties staan min of meer dag en nacht voor de medemens klaar. Dat men daarvoor flinke inkomsten geniet en gaarne 'n vorkje prikt mag daar best tegenover staan. :Y) :{
Zal ik een antwoord op geven, ik zit in de Iva vanwege een spierziekte die alleen maar slechter gaat worden, desondanks werk ik nog part time 3 uur in de week en ben ik bezig met vrijwilligerswerk te starten.
Het overheidsorgaan wat al 12 jaar onder leiding staat van afbreker Rutte doet weinig of niets voor mij behalve het mijn leven lastiger maken, wat mij betreft eten ze daar droog brood, meer verdienen ze niet
  maandag 12 september 2022 @ 19:55:12 #34
345631 Scjvb
Te goeder trouw
pi_205951459
quote:
0s.gif Op maandag 12 september 2022 19:32 schreef Cupfighter het volgende:

[..]
Zal ik een antwoord op geven, ik zit in de Iva vanwege een spierziekte die alleen maar slechter gaat worden, desondanks werk ik nog part time 3 uur in de week en ben ik bezig met vrijwilligerswerk te starten.
Het overheidsorgaan wat al 12 jaar onder leiding staat van afbreker Rutte doet weinig of niets voor mij behalve het mijn leven lastiger maken, wat mij betreft eten ze daar droog brood, meer verdienen ze niet
Goed, sorry dan voor de woordkeuze! Maar probeer toch het goede te zien naast eventuele fouten die gemaakt zijn. Geen kabinet, of uitvoerder van het landelijk beleid en streven naar het beste voor eenieder, zal deze taak volledig perfect uitvoeren.

:)
-Het leven is goed in het beschaafde milieu op Haarlemse bodem waar wij met volle teugen van het leven genieten. :Y) Vol trots nam Jopen vijf awards in ontvangst tijdens de Brussels Beer Challenge 2017
-Goud voor Jopen Johannieter! Proost!
pi_205951722
quote:
0s.gif Op maandag 12 september 2022 19:55 schreef Scjvb het volgende:

[..]
Goed, sorry dan voor de woordkeuze! Maar probeer toch het goede te zien naast eventuele fouten die gemaakt zijn. Geen kabinet, of uitvoerder van het landelijk beleid en streven naar het beste voor eenieder, zal deze taak volledig perfect uitvoeren.

:)
Fouten mogen en kunnen zeker gemaakt worden, persoonlijk vind ik dat met name Rutte III het slecht gedaan heeft tegenover de burgers, en in dit kabinet gaat daar helaas in verder
Mijn excuus overigens dat ik ook wat te fel reageerde
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')