Leuk om te zienquote:Op maandag 12 september 2022 13:42 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Verlies, veel plezier met terug kijken.
Wij zullen het zien, jij later.quote:Op maandag 12 september 2022 13:46 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Neeee want er gaat niks gebeuren zo
Als een echte ontaarde moederquote:Op maandag 12 september 2022 13:47 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Wij zullen het zien, jij later.![]()
Echt, gewoon je telefoon aan met oortje in 1 oor, kan je 2 dingen tegelijk doen, kinderen en streamen.
Met bestellen hun website ook close-up in beeldquote:Op maandag 12 september 2022 13:45 schreef Benny het volgende:
Jumbo is sponsor? Gezien de huismerkjes niet zijn afgeplakt?
Ze noemen hem ook wel meer dan eens Rubedquote:Op maandag 12 september 2022 13:47 schreef Moeraskat het volgende:
Natuurlijk. Ruben ligt weer in bed
Leek er wel op, maar nee -25quote:Op maandag 12 september 2022 13:48 schreef mario390 het volgende:
bij de spel moet de balletje
in water landen??
Niks is afgeplakt. Ook niet van de kleding. Valt mij ook steeds opquote:Op maandag 12 september 2022 13:48 schreef spapaars het volgende:
[..]
Met bestellen hun website ook close-up in beeld
Hij wil slapend rijk wordenquote:Op maandag 12 september 2022 13:48 schreef Benny het volgende:
[..]
Ze noemen hem ook wel meer dan eens Rubed
Nee joh, dat is gelijk weer zo heftig. Je kan toch gewoon net doen of je luistert naar ze, jaha, uhum en zo en af een toe wat leuk joh.quote:
Haha ja. Straks bij turnen ga ik dat wel doen.quote:Op maandag 12 september 2022 13:50 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Nee joh, dat is gelijk weer zo heftig. Je kan toch gewoon net doen of je luistert naar ze, jaha, uhum en zo en af een toe wat leuk joh.Geintje he, je moet doen wat jou het beste lijkt. Maar ontaarde moeder omdat je je aandacht verdeeld is niet waar natuurlijk.
Jazeker, vooral de bonen is wel handig vermoed ik met al die verstoppingen.quote:Op maandag 12 september 2022 13:51 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Komt wel steeds meer groente bij, das al wat
Nom nomquote:Op maandag 12 september 2022 13:51 schreef mario390 het volgende:
[..]
ik had ook weer rijst
bij swijnmedaillons
quote:Op maandag 12 september 2022 13:51 schreef Whuzz het volgende:
Die bolle mamaloe: "Ik heb jaren niet op de weegschaal gestaan"
Denk niet dat ze hem zou kunnen aflezen ALS ze er op ging staan
Zeker weten.quote:Op maandag 12 september 2022 13:52 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Jazeker, vooral de bonen is wel handig vermoed ik met al die verstoppingen.
Absoluut. potver, worden ze dadelijk nog vrolijk ook.quote:Op maandag 12 september 2022 13:52 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Zeker weten.
En die eiwitten zal ook helpen tegen dat zwakke gevoel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |