aan het spit ermeequote:Op maandag 12 september 2022 13:24 schreef Whuzz het volgende:
Ik zou Bert of Chriet opofferen nu. Daar doe je het langste mee.
Dat lukte ze al te goed veel in de -25 dat was einde van alle heuveltjesquote:Op maandag 12 september 2022 13:23 schreef StephanL het volgende:
Hoe slecht ben je als je niet eens je knikker het heuveltje af kan krijgen
Ik zou een slechte zijn.quote:Op maandag 12 september 2022 13:25 schreef Ireth het volgende:
Je moet daar als febo toch ook maar je lachen inhouden hoor
Ja er om janken helpt ook geen zierquote:Op maandag 12 september 2022 13:25 schreef Moeraskat het volgende:
Gaan ze nou zeiken omdat mensen moesten lachen bij de laatste -25
Preciesquote:Op maandag 12 september 2022 13:26 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ja er om janken helpt ook geen zier
Iedereen gaat zeiken nuquote:Op maandag 12 september 2022 13:25 schreef Moeraskat het volgende:
Gaan ze nou zeiken omdat mensen moesten lachen bij de laatste -25
Nietsss.quote:Op maandag 12 september 2022 13:26 schreef Rhosyn het volgende:
En? hoeveel hebben ze nu om boodschappen van te doen
-10 euroquote:Op maandag 12 september 2022 13:26 schreef Rhosyn het volgende:
En? hoeveel hebben ze nu om boodschappen van te doen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
quote:Op maandag 12 september 2022 13:27 schreef Ireth het volgende:
Ik ga mijn zolder leeghalen
successsssssssssSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
zoveel opwinding was er toch niet dat je daar een natte knikker van krijgtquote:Op maandag 12 september 2022 13:27 schreef Whuzz het volgende:
Ah, Chriet had een natte knikker, daarom ging het niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |