abonnement Unibet Coolblue
pi_205948780
quote:
0s.gif Op maandag 12 september 2022 15:44 schreef polderturk het volgende:
Nice.
Rusland gaat verliezen en de economie gaat herstellen.

[ twitter ]
De vraag is of de Nederlandse overheid dit ook leest.
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
pi_205948781
quote:
7s.gif Op maandag 12 september 2022 15:58 schreef Scorpie het volgende:

[..]
Alle concerntrolls helemaal mad de gasprijs wat doe je
Ik was ook zo een doemdenker _O-
  maandag 12 september 2022 @ 16:00:00 #278
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_205948783
quote:
0s.gif Op maandag 12 september 2022 15:59 schreef Tobias19xx het volgende:

[..]
Voor alle oorlogen die we alleen al de afgelopen decennia hebben gevoerd spreek ik voor iedereen hier.
Ja man ik heb echt vet veel oorlogen gevoerd de afgelopen decennia.
Huilen dan.
pi_205948794
quote:
0s.gif Op maandag 12 september 2022 15:49 schreef EinarBoe het volgende:

[..]
Ze missen Timmy Simons, Wesley Sonck en Thomas Buffel.
Niet Luc Nilis?
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
  maandag 12 september 2022 @ 16:01:20 #280
84244 Scorpie
Abject en infaam!
pi_205948797
quote:
0s.gif Op maandag 12 september 2022 15:59 schreef polderturk het volgende:

[..]
Ik was ook zo een doemdenker _O-
Ik ook hoor :@
Op dinsdag 13 augustus schreef Xa1pt:
Neuh, fraude mag best aangepakt worden. Maar dat het de maatschappij meer oplevert of beter is voor de samenleving, is nog maar de vraag.
Op donderdag 25 juni 2015 schreef KoosVogels:
Klopt. Ik ben een racist.
  Jaap van Dissel-award 2022 maandag 12 september 2022 @ 16:01:57 #281
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_205948804
quote:
0s.gif Op maandag 12 september 2022 15:53 schreef Tobias19xx het volgende:
User @:Nielsch heeft mij uitgenodigd om hier weer te posten, hij miste mij.

"Brad! He's fucking dead man ..."


Je leven geven voor Zelensky, wat bezielt deze mensen? Teveel schietspellen gespeeld en het irl willen ervaren of zijn het slachtoffers van propaganda? Het is iig beter dan scholen vol met kinderen overhoop schieten, triggerhappy Amerikanen.
Ze geven hun leven niet voor Zelensky. Ze geven hun leven om hun vrijheid en dat van die van landgenoten te verdedigen.

Je kan je beter afvragen wat mensen bezielt om voor Putin een land binnen te vallen. 50.000 dooie Russen inmiddels
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_205948814
quote:
0s.gif Op maandag 12 september 2022 15:59 schreef polderturk het volgende:

[..]
Ik was ook zo een doemdenker _O-
Is nog steeds een slachting ,200 euro / mwh.

Moet zeker nog door de helft, wil het enigzins draagbaar worden.
pi_205948842
quote:
0s.gif Op maandag 12 september 2022 16:03 schreef skrn het volgende:

[..]
Is nog steeds een slachting ,200 euro / mwh.

Moet zeker nog door de helft, wil het enigzins draagbaar worden.
Ik zet deze winter de verwarming op 19 max. En ik ga alleen de huiskamer en keuken verwarmen. En een dikke trui aantrekken.

Hiermee help ik mijn eigen portemonnee, help ik de Nederlandse economie (lagere kosten voor bedrijfsleven), help ik het milieu, en ik help hiermee Oekraïne.
pi_205948893
😂

twitter
pi_205948894
quote:
0s.gif Op maandag 12 september 2022 15:56 schreef Tobias19xx het volgende:

[..]
Wij als westerlingen moeten geen moraalridders spelen of over rechtvaardigheid spreken, komt uiterst hypocriet over.
Wij Tobias19xx?
pi_205948904
quote:
1s.gif Op maandag 12 september 2022 16:14 schreef AnneX het volgende:
😂

[ twitter ]
_O-
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_205948919
quote:
0s.gif Op maandag 12 september 2022 15:50 schreef polderturk het volgende:
Strelkov genot.

[ twitter ]
Ondanks dat het een misselijkmakende vent is die 200 NLers op zijn geweten heeft duidt hij de situatie wel goed en realistisch.
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
  maandag 12 september 2022 @ 16:19:09 #288
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
pi_205948923
quote:
7s.gif Op maandag 12 september 2022 15:28 schreef ExTec het volgende:

[..]
Ja, en dat is ook een patroon wat we veel zien. HARM raketten uit 1986? Werken prima tegen een S-400 installatie van 0,5 Miljard. Harpoon raketten? Hebben we allemaal in de ramsj gegooid, te gedateerd. Oekraine blaast er de rus marine mee af.

De overschatting van rus' leger capaciteiten was totaal, niet alleen wat de mannetjes in het groen konden doen, maar ook wat hun speelgoed kon.
Het schijnt bij wargames normaal te zijn dat de tegenstander compleet overpowered is en alles perfect doet. In de wargame van 2020 die Polen deed was Rusland zo sterk dat ze in 3 dagen het land veroverd hadden (ofzoiets) voordat NATO ook maar iets kon doen.

Daar zal die overschatting van Rusland dan ook wel vandaan komen.

Om dezelfde reden wordt China ook overschat.
pi_205948929
quote:
0s.gif Op maandag 12 september 2022 15:29 schreef EinarBoe het volgende:

[..]
In de jaren voorafgaand aan een conflict, wordt er veel geschreven en gedacht over potentiële scenario's, en ontwikkelen verschillende scholen met ieder een eigen kijk op de wereld. Er zijn mensen die voorafgaand aan de oorlog tussen Rusland en Oekraïne, Rusland zagen als een instortend land, weer anderen zagen het wel degelijk nog als een grootmacht met een efficiënt en goedgeorganiseerd leger, en nog wat smaken ertussen en eromheen. Daar is niet zoveel mis mee, maar als er dan een conflict komt, dan blijkt de ene school toch net wat beter op de situatie te zitten dan de andere - na jaren van sluimerende ontwikkelingen en weinig informatie, komt er dan opeens veel informatie in een aaneenschakeling van ontwikkelingen vrij - en dan is het zaak om je wereldbeeld als deskundige steeds aan te passen. De kennis waarmee je het conflict inging is dan nog steeds nuttig, maar verdiend wel hier en daar een update.

Zowel Rob als Mart hadden vanaf dag 1 vrij veel automatisch ontzag voor Rusland en het Russische leger, en waren ze sceptisch over Oekraïne en de kansen van Kyiv. Dat kan en was initieel misschien ten dele terecht, maar ondertussen zijn we wel 6 maanden verder en Rusland heeft vele deskundigen op een negatieve manier verrast. Op een gegeven moment mag je van een analist verwachten dat die tendens wordt meegenomen bij het doen van nieuwe voorspellingen. Als Rusland elke keer onderbemand en onderbezet aanvallen uitvoert, als van elke kant wordt gedocumenteerd dat er problemen zijn met aanvoerlijnen, dat er op alle fronten grote tekorten zijn, terwijl er nog geen noemenswaardige stop is op de aanvoer van wapens richting Oekraïne vanuit het westen, dan is claimen dat Rusland een tijdsvoordeel een teken dat de beste Rob gewoon niet heeft opgelet.

Die hele kijk op Rusland alsof het nog een wereldmacht is dat alles in de omgeving uiteindelijk naar zijn/haar hand kan zetten, is gebaseerd op niets. Een overgebleven denkwijze ergens uit de jaren '70 die enkel nog overeind blijft doordat ze zich in Rusland voornamelijk wagen aan het binnenvallen van dunbevolkte provincies in dwergstaatjes, en wat schimmige gevechten tegen milities in de Syrische woestijn. Naar nu blijkt is de Russische militaire macht waarschijnlijk al langere tijd door een groot deel van de analytici stelselmatig overschat - dan kun je dat niet als analyticus doodleuk blijven voortdoen.
De meeste analytici die je opnoemt zijn raar maar niet onwaar ook kinderen van de jaren 70. De wat betere tijden van Rusland toen ze wat meer ontzag en respect kregen vanwege hun militaire mogelijkheden.

Vandaag de dag blijkt nogmaals dat het Russische leger een enorme modernisering naar de meest geavanceerde wapens heeft gemist. En sommige Russische militaire analisten weten dat en uitten dat eerder, vijf weken geleden nog zo een die in het Russisch een interview gaf met een of ander medium en aangaf dat het Russische leger wat betreft drones in het midden van de strijd volledig de slag heeft gemist blijkt nu en 20 jaar achter loopt en niet meer in te halen is dit conflict.
Om maar een voorbeeld te noemen.
Op woensdag 26 oktober 2022 07:33 schreef Lospedrosa:
“Kan gebeuren in een live uitzending dat je je een beetje laat meeslepen er bleert dat je kinderen maar moet verbranden.”
pi_205948936
Zizek is wel een interessante filosoof om je YouTube algoritme mee te besmetten, meen me te herinneren dat fok vele Jordan Peterson had (heeft?), Kennelijk is ook hij slachtoffer geworden van Russische propaganda door te denken dat de Russen staan voor "familiewaarden" net als die achterlijke Serven, gisteren met hun pro Rusland demonstratie


Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_205948944
quote:
7s.gif Op maandag 12 september 2022 16:00 schreef Isdatzo het volgende:

[..]
Ja man ik heb echt vet veel oorlogen gevoerd de afgelopen decennia.
Hier idem, toen de VS aan zijn avonturen begon mocht ik niet eens stemmen.
Was overigens wel mooie TV om een echt georganiseerd leger aan het werk te zien.
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
pi_205948945
quote:
0s.gif Op maandag 12 september 2022 16:08 schreef polderturk het volgende:

[..]
Ik zet deze winter de verwarming op 19 max. En ik ga alleen de huiskamer en keuken verwarmen. En een dikke trui aantrekken.

Hiermee help ik mijn eigen portemonnee, help ik de Nederlandse economie (lagere kosten voor bedrijfsleven), help ik het milieu, en ik help hiermee Oekraïne.
Maşallah
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_205948951
quote:
0s.gif Op maandag 12 september 2022 16:19 schreef slashdotter3 het volgende:

[..]
Het schijnt bij wargames normaal te zijn dat de tegenstander compleet overpowered is en alles perfect doet. In de wargame van 2020 die Polen deed was Rusland zo sterk dat ze in 3 dagen het land veroverd hadden (ofzoiets) voordat NATO ook maar iets kon doen.

Daar zal die overschatting van Rusland dan ook wel vandaan komen.

Om dezelfde reden wordt China ook overschat.
Bij die landen is het vaak andersom omdat ze meer een toneelstuk spelen.
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
pi_205948966
quote:
1s.gif Op maandag 12 september 2022 16:14 schreef AnneX het volgende:
😂

[ twitter ]
Zelfde grap in meme format

twitter
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_205948976
quote:
0s.gif Op maandag 12 september 2022 16:18 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:

[..]
Ondanks dat het een misselijkmakende vent is die 200 NLers op zijn geweten heeft duidt hij de situatie wel goed en realistisch.
Hij is inderdaad een misselijkmakende moordenaar. Maar zijn berichten zijn informatief.

Ik had Strelkov huilgenot moeten schrijven.

[ Bericht 4% gewijzigd door polderturk op 12-09-2022 16:47:03 ]
  maandag 12 september 2022 @ 16:28:07 #296
243458 LitmanenAFCA
Gracie Jiu Jitsu
pi_205948977
quote:
0s.gif Op maandag 12 september 2022 15:53 schreef Tobias19xx het volgende:
User @:Nielsch heeft mij uitgenodigd om hier weer te posten, hij miste mij.

"Brad! He's fucking dead man ..."


Je leven geven voor Zelensky, wat bezielt deze mensen? Teveel schietspellen gespeeld en het irl willen ervaren of zijn het slachtoffers van propaganda? Het is iig beter dan scholen vol met kinderen overhoop schieten, triggerhappy Amerikanen.
Ga maar weer weg is veel beter
  maandag 12 september 2022 @ 16:35:32 #297
323876 michaelmoore
I want to live a hundred years
pi_205949042
quote:
84s.gif Op maandag 12 september 2022 16:01 schreef Starhopper het volgende:

Je kan je beter afvragen wat mensen bezielt om voor Putin een land binnen te vallen. 50.000 dooie Russen inmiddels
De meesten zijn straat arme russen uit Kirgizie en Kazachastan en Siberie en andere boeren regios , kunnen niet schieten of iets anders zijn puur kannonenvlees en gaan nu als een haas naar huis en komen NOOIT meeer terug
When people do counterfeiting , they go to jail , when public servants do that they get re-elected
pi_205949134
Lyman gaat binnenkort vallen.

twitter
pi_205949146
twitter
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')