abonnement Unibet Coolblue
pi_205938399
Elke keer als ik mijn bluetooth headset aanzet en verbinding maak staat het geluidniveau super hoog. Ik kan deze met de hand verlagen, echter als ik dan mijn headset uit doe en weer aan doe dan staat deze weer op dat super hoge niveau.
Hoe kan ik in windows 10 een geluidniveau opslaan?
Reason is not automatic, those who deny it cannot be conquered by it, Ayn Rand
Discuseren met domme mensen verlies ik omdat ik niet genoeg ervaring heb met dom lullen.
pi_205938638
Ik herken het niet als een windows issue, de headset zelf wil kennelijk op standaard maximum geluid.

Is er geen software bij de headset, waar je de standaard waarde in geluidsniveau vd headset zelf kan aanpassen?
  zondag 11 september 2022 @ 19:04:56 #3
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_205938797
quote:
0s.gif Op zondag 11 september 2022 18:42 schreef sjorsie1982 het volgende:
Elke keer als ik mijn bluetooth headset aanzet en verbinding maak staat het geluidniveau super hoog. Ik kan deze met de hand verlagen, echter als ik dan mijn headset uit doe en weer aan doe dan staat deze weer op dat super hoge niveau.
Hoe kan ik in windows 10 een geluidniveau opslaan?
Denk bij de settings van de headset zelf misschien? Of iig de bluetooth instellingen zeg maar.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
pi_205940738
quote:
14s.gif Op zondag 11 september 2022 19:04 schreef jogy het volgende:

[..]
Denk bij de settings van de headset zelf misschien? Of iig de bluetooth instellingen zeg maar.
Daar heb ik al zitten zoeken. Op een tablet is dit in ieder geval niet, alleen bij windows
Reason is not automatic, those who deny it cannot be conquered by it, Ayn Rand
Discuseren met domme mensen verlies ik omdat ik niet genoeg ervaring heb met dom lullen.
pi_205941694
quote:
0s.gif Op zondag 11 september 2022 20:40 schreef sjorsie1982 het volgende:

[..]
Daar heb ik al zitten zoeken. Op een tablet is dit in ieder geval niet, alleen bij windows
Heb je al geprobeert in bluetooth settings, om het apparaat te verwijderen en opnieuw te 'pairen', want het is net of ie dan niet goed zou werken met windows? Maar wel met je tablet.
En dat lijkt mij wel heel vreemd, als zoiets als een headset niet goed verbinding maakt of niet 100% correct werkt met windows.

Model Merk en nummer, aub. Dan weten we wat meer.
  maandag 12 september 2022 @ 09:05:35 #6
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_205944227
quote:
0s.gif Op zondag 11 september 2022 20:40 schreef sjorsie1982 het volgende:

[..]
Daar heb ik al zitten zoeken. Op een tablet is dit in ieder geval niet, alleen bij windows
Ga naar instellingen > Systeem > geluid. Kies daar je headset als uitvoer apparaat en zet de volume op de gewenste stand. Daar kan je het per apparaat doen blijkbaar. Heb het net gedaan dus als het niet werkt is je windows brak.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
pi_205952027
quote:
0s.gif Op zondag 11 september 2022 21:42 schreef christmastsunami het volgende:

[..]
Heb je al geprobeert in bluetooth settings, om het apparaat te verwijderen en opnieuw te 'pairen', want het is net of ie dan niet goed zou werken met windows? Maar wel met je tablet.
En dat lijkt mij wel heel vreemd, als zoiets als een headset niet goed verbinding maakt of niet 100% correct werkt met windows.

Model Merk en nummer, aub. Dan weten we wat meer.
helaas dat werkt niet. Het is een lifegoods koptelefoon
Reason is not automatic, those who deny it cannot be conquered by it, Ayn Rand
Discuseren met domme mensen verlies ik omdat ik niet genoeg ervaring heb met dom lullen.
pi_205953568
quote:
0s.gif Op zondag 11 september 2022 18:42 schreef sjorsie1982 het volgende:
Elke keer als ik mijn bluetooth headset aanzet en verbinding maak staat het geluidniveau super hoog. Ik kan deze met de hand verlagen, echter als ik dan mijn headset uit doe en weer aan doe dan staat deze weer op dat super hoge niveau.
Hoe kan ik in windows 10 een geluidniveau opslaan?
Hmm deze settings staan normaliter in je register, wellicht niet ideaal om daar zomaar iets te veranderen,
probeer dit eens: https://www.nirsoft.net/utils/app_audio_config.html
pi_206095259
ik heb het opgelost, namelijk verbinding maken, het geluid zachter zetten, via windows de bleutooth verbinding verbreken.
Nu elke keer als ik mijn headset verbindt staat de volume op dat niveau.
Reason is not automatic, those who deny it cannot be conquered by it, Ayn Rand
Discuseren met domme mensen verlies ik omdat ik niet genoeg ervaring heb met dom lullen.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')