Het ziet er uit als vee voer. Maar dat klopt dan wel weerquote:Op zondag 11 september 2022 18:58 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik schuif zo aan.En volgens mij doet Rubert best veel met smaak.
Bordje wel leeg nu.quote:Op zondag 11 september 2022 18:58 schreef greysbones het volgende:
[..]
zoe zit alweer te schuiven met haar eten
en dan geeft ze ook nog vaak een deel van haar eten wegquote:Op zondag 11 september 2022 18:59 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Maar wat eet ze normaal dan.
Afhaal, snacks etc. vraag ik me af.n
want er zit nog genoeg aan kilo's aan
Volgens mij is dat er afgeknipt door een bewoonster (Zoe verdacht) afgelopen nacht heeft ze nauwelijks geslapen omdat ze bang was dat het weer zou gebeurenquote:Op zondag 11 september 2022 18:49 schreef Soury het volgende:
[..]
Ze maakt zichzelf erg lelijk, jammer zonder die wenkbrauwen en die nep lippen (ze lijkt vaak een snor te hebben) was het nog wat. Maar wat wel héél erg storend is !!! Dat rare plukje afgeknipt haar. Hoe dan
Hahahahahaha.............quote:Op zondag 11 september 2022 19:00 schreef chufi het volgende:
[..]
Volgens mij is dat er afgeknipt door een bewoonster (Zoe verdacht) afgelopen nacht heeft ze nauwelijks geslapen omdat ze bang was dat het weer zou gebeuren
Merkwaardig wel, gezien haar omvang.quote:Op zondag 11 september 2022 19:00 schreef greysbones het volgende:
[..]
en dan geeft ze ook nog vaak een deel van haar eten weg
opquote:Op zondag 11 september 2022 19:00 schreef engine het volgende:
Waarom hebben de manager en dingetje geen eten?
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 11 september 2022 19:01 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Merkwaardig wel, gezien haar omvang.
Meen je niet?quote:
Dat verhaal dat het afgeknipt is door een bewoonster, heeft ze zelf de wereld ingeholpen. En volgens mij heeft ze vannacht best geslapen .quote:Op zondag 11 september 2022 19:00 schreef chufi het volgende:
[..]
Volgens mij is dat er afgeknipt door een bewoonster (Zoe verdacht) afgelopen nacht heeft ze nauwelijks geslapen omdat ze bang was dat het weer zou gebeuren
quote:Op zondag 11 september 2022 19:02 schreef Mrsloveable het volgende:
Zoe zit nu een kom koude pap te eten
Martin was in de TV uitzending gezien dat hij extra rijst nam en daarom niet met de groep atquote:
Vreemd.quote:Op zondag 11 september 2022 19:02 schreef Mrsloveable het volgende:
Zoe zit nu een kom koude pap te eten
verbaasd me weer niksquote:Op zondag 11 september 2022 19:02 schreef Soury het volgende:
[..]
Martin was in de TV uitzending gezien dat hij extra rijst nam en daarom niet met de groep at
Dat zeker.quote:Op zondag 11 september 2022 19:02 schreef mario390 het volgende:
nee zoe neee![]()
je bent en verwöhnte fratz
Zou zomaar kunnen idd, dat ze nu patat wil met een snackie of een pozzaquote:Op zondag 11 september 2022 19:02 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Vreemd.
Mss lust/wil ze niets met groente
Of een stil protest om rijst af te zeiken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |