abonnement Unibet Coolblue
pi_205933657
Beste BNW-users,

Helaas ben ik door persoonlijke omstandigheden de komende 5-6 maanden niet in staat om mijn taken als mod te vervullen. Daarna kom ik graag terug op BNW. In de tussentijd zal je me wel als user kunnen tegenkomen hier. Alleen heel stuk minder dat ''normaal''

Ik heb een aantal plannen voor BNW waar ik invulling aan wil geven zodra ik terug ben. Kan er alleen op dit moment niet al te veel over vertellen. But stay tuned for that one c_/

Verder wil ik jullie bedanken voor het vertrouwen dat jullie in mij hebben gestoken. Hopelijk heb ik de verwachtingen een beetje kunnen waarmaken o|O

Veel succes hier, en tot over een half jaar!

Ali_boo
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
  Jaap van Dissel-award 2022 zondag 11 september 2022 @ 14:49:40 #2
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_205933822
Is Sp3c nu de nieuwe moderator hier? :)

Ooh en succes/sterkte met wat je ook gaat doen de komende maanden.

[ Bericht 22% gewijzigd door Starhopper op 11-09-2022 14:59:16 ]
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_205933963
Oh oh. dat zal een eindeloos gebagger worden de komende maanden van onze NOS vrienden. Sterkte in ieder geval.
pi_205933968
quote:
0s.gif Op zondag 11 september 2022 14:41 schreef Ali_boo het volgende:
Beste BNW-users,

Helaas ben ik door persoonlijke omstandigheden de komende 5-6 maanden niet in staat om mijn taken als mod te vervullen. Daarna kom ik graag terug op BNW. In de tussentijd zal je me wel als user kunnen tegenkomen hier. Alleen heel stuk minder dat ''normaal''

Ik heb een aantal plannen voor BNW waar ik invulling aan wil geven zodra ik terug ben. Kan er alleen op dit moment niet al te veel over vertellen. But stay tuned for that one c_/

Verder wil ik jullie bedanken voor het vertrouwen dat jullie in mij hebben gestoken. Hopelijk heb ik de verwachtingen een beetje kunnen waarmaken o|O

Veel succes hier, en tot over een half jaar!

Ali_boo
Oh wat jammer!
Ben je zwanger of zo? :)
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_205934277
onwijs jammer zeg
pi_205934597
Succes/sterkte met de nieuwe/aankomende uitdaging. Wat dat ook moge zijn.
Google is your friend, abuse your friends
  Moderator zondag 11 september 2022 @ 15:33:11 #7
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_205934786
quote:
84s.gif Op zondag 11 september 2022 14:49 schreef Starhopper het volgende:
Is Sp3c nu de nieuwe moderator hier? :)

Ooh en succes/sterkte met wat je ook gaat doen de komende maanden.
Nee

Ik heb vandaag wat ingegrepen omdat oa jij dat topic zat te verneuken en dat leek me zonde

Anyways tot over een half jaar Ali, sterkte ermee en eerder terug mag ook :P
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_205934900
jammer zeg
Plaats hier uw advertentie
  zondag 11 september 2022 @ 15:50:48 #9
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_205935126
Jammer hoor maar gelukkig blijf je wel posten _O_
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
  Hardste schreeuwer 2022 zondag 11 september 2022 @ 15:55:14 #10
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_205935221
Succes en tot ziens
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
  Spellchecker zondag 11 september 2022 @ 16:24:45 #11
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_205939203
quote:
0s.gif Op zondag 11 september 2022 15:33 schreef sp3c het volgende:

[..]
Nee

Ik heb vandaag wat ingegrepen omdat oa jij dat topic zat te verneuken en dat leek me zonde

Anyways tot over een half jaar Ali, sterkte ermee en eerder terug mag ook :P
Amen.

En heel veel respect voor al het werk en inzet van Ali. O+
Hopelijk tot snel.
Definitely not CIA
pi_205939288
Succes. Ik weet dat ik wel eens liet afweten maar mocht je t.z.t. wat hulp nodig hebben bij je plannen kun je het altijd proberen dmv een DM'tje.
“My soul is impatient with itself, as with a bothersome child; its restlessness keeps growing and is forever the same. Everything interests me, but nothing holds me.” ― Fernando Pessoa
  Moderator zondag 11 september 2022 @ 19:30:30 #14
381159 crew  loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_205939323
Ik ga je missen vriend! Wish you all the best buddy!

:*
Lach met een schone bips
pi_205939343
DaMn spijtig Ali_boo
Pluim voor jou dat je deze uitdaging aangegaan bent en met succes behandeld hebt. Zijn er weinige die dat kunnen/durven ;)
Hopelijk komt alles goed in persoonlijke sfeer en leven we nog in een vrije wereld wanneer je terugkomt
Ook je posts zullen gemist worden … steeds eens shitload aan interessante dingen.

En nog es persoonlijke bedanking van mij …

See you soon
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
  zondag 11 september 2022 @ 20:29:31 #16
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_205940442
Hmz jammer zeg, dan is het alweer haast voorjaar met je comeback dat is een mooi vooruitzicht. Hebben we die akelige winter tenminste gehad. Succes de komende 6 maanden en dankjewel voor je inzet.

Ik ben into rockabilly laatste tijd speciaal voor jou


:W
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_205941527
quote:
1s.gif Op zondag 11 september 2022 19:25 schreef capricia het volgende:

[..]
Amen.

En heel veel respect voor al het werk en inzet van Ali. O+
Hopelijk tot snel.
Heel veel respect voor iemand die zich volkomen belachelijk gedraagt (als mod!) op een subforum waar niet zelden de meest verschrikkelijke complottheorieën getolereerd worden en waar een tegenbericht de desbetreffende user een BNW-ban oplevert.

Wederom een voorbeeld waaruit blijkt dat Fok-mods het gewicht van dit forum niet begrijpen. Voor veel mensen is dit gewoon een belangrijke nieuwsbron hè. Maar laten we vooral hopen dat een 8chan-achtige moderator ‘snel terug komt’ :')
  zondag 11 september 2022 @ 21:53:58 #18
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_205941813
Wat bemoedigende woorden als afscheid ^O^



[ Bericht 82% gewijzigd door Summers op 11-09-2022 22:02:16 ]
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
pi_205942574
quote:
0s.gif Op zondag 11 september 2022 21:53 schreef Summers het volgende:
Wat bemoedigende woorden als afscheid ^O^

[ afbeelding ]
Ik vind dit geen logisch verhaal maar goed.
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
pi_205942576
Tot snel ali, hou je haaks. :7
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
pi_205942773
Succes Ali, laterzzz
pi_206063243
quote:
0s.gif Op zondag 11 september 2022 14:57 schreef Tingo het volgende:

[..]
Oh wat jammer!
Ben je zwanger of zo? :)
Niet echt but I like your thinking , so I am sticking to that story

Men can get brengnant these days

Ik verwacht een drieling :Y

A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_206063264
quote:
0s.gif Op zondag 11 september 2022 15:33 schreef sp3c het volgende:

[..]

Anyways tot over een half jaar Ali, sterkte ermee en eerder terug mag ook :P
Jij doet het zo goed hier, dat ik mijn terugkomst gerust met een paar maanden kan uitstellen :Y
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_206063303
quote:
10s.gif Op donderdag 22 september 2022 11:52 schreef Ali_boo het volgende:

[..]
Jij doet het zo goed hier, dat ik mijn terugkomst gerust met een paar maanden kan uitstellen :Y
Je wordt serieus gemist
Maar idd hulde aan Sp3c !
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
pi_206063473
quote:
14s.gif Op zondag 11 september 2022 19:28 schreef Akathisia het volgende:
Succes. Ik weet dat ik wel eens liet afweten maar mocht je t.z.t. wat hulp nodig hebben bij je plannen kun je het altijd proberen dmv een DM'tje.
Wou nog een paar weken terug een nieuw topic openen over voedsel. Helaas kwam ik al snel vast te zitten :')

Ik weet niet in hoeverre je bekend bent met de leugens van de American standerd diet/voedselpiramide?
Dat is het startpunt zeg maar

Je begint ergens in de jaren 60 en werkt vervolgens toe naar de situatie vandaag de dag

De enige twee personen die me daarbij zouden kunnen helpen zijn jij en @Ali_Kannibali

Wie weet bericht ik een van jullie twee nog de komende weken O-)
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')