quote:En veel drinkuhhhh anders dreugggggg je euhttttttttt
Op vrijdag 6 juni 2003 19:51 schreef APK het volgende:
Dagje wandelen.
quote:Ach meissie je hebt de hele boswandeling gemist dus.......Zwetende Henk.........Die "kapot" was...Kreeg af en toe een zetje van iemand die achter hem liep...Iedereen riep dat ze tempo moesten maken, maar ze vonden het blijkbaar toch wel belangrijk om voor de camera wat te vertellen...Hier en daar de angstige beelden van bloedzuigers die ze net op tijd uit hun sokken wisten te vangen..Heel spannend allemaal..Net op tijd een bloedzuiger gevangen enzooo..Tropenarts erbij.......Tassen vol medicatie voor als er iets gebeurd...Tis zooooooo link daar in dah bushhhhhh...
Op vrijdag 6 juni 2003 19:49 schreef schatje het volgende:
Ik heb alweer niet gekeken.
quote:dat is juist wel leuk, die traagheid, niet dat opgefokte afraffelen van de reis in 3 afleveringen.
Op zaterdag 7 juni 2003 10:29 schreef MissE het volgende:
Ik vind het nog steeds wel leuk, maar het gaat allemaal zo traaaaag. Een hele aflevering voor de wandeltocht, poeh. Gelukkig dat Danny en Horace nog voor wat humor zorgen, dat maakt wel weer wat goed. Samen met Christine zijn dat mijn favorieten. Ik vind Inge een zeikerd, Jimmy een eikel en Sabine heb ik altijd al een beetje irritant gevonden.
...maar dat is slechts mijn genuanceerde mening....
bovendien is het netto maar 15 minuten per dag dat ze uitzenden
Alleen die voorbeschouwing wat je allemaal gaat zien na de reclame dat is echt overbodig, maar dat is een Yorin-kwaaltje ( patty's Posse )
Ben benieuwd wie ze morgen gaan wegstemmen.
Ik zou ze het liefst allemaal willen uitdagen eens een echte maand te suriviven met mij in de het Amazone gebied of anders in Mongolie en alleen met een zakmes,touw,kompas,kaart en een tent.
![]()
Dit is geen echte survive l maar gewoon een veredeld dagje Ardennen. met wat regen
tsss...
En als de aflevering voorbij is dan zit je met een kop die krijst... "Wat de neuk was dit voor een stierenschijt?!"
Want je hebt uiteindelijk niet veel boeiends gezien, behalve mensen die dachten dat ze boeiend waren.
zou zweren dat ze 20 jaar ouder was
Gossiemikkie, ik herkende die Christine van der Horst niet eens. Tot dat ik opeens die penetrante stem van haar hoorde toen ze dus aan tafel ging vertellen waarom Henk Bres beter niet mee kon doen.
Danny Rook en Horace Cohen
quote:Kan niet...er is nl niets gebeurd...
Op maandag 9 juni 2003 20:21 schreef dolle_hond het volgende:
gemist vandaag
Pffffft .... hoe traag kun je een programma maken!!!
quote:Het enige leuke vond ik dat opa voice-over met de enge stem zei: "De nachten in Borneo zijn klam en kort, net als de bobo's."
Op maandag 9 juni 2003 23:10 schreef fashionably_late het volgende:
Kan niet...er is nl niets gebeurd...Pffffft .... hoe traag kun je een programma maken!!!
Pffffrt. ![]()
Kinderachtig gedoe.
quote:Edina: " I want my own talking stick!!!
Op maandag 9 juni 2003 23:21 schreef APK het volgende:
Oh, en ik had trouwens die praatstok in de reet van die walgelijke presentator gestoken met z'n 'Je mag alleen maar spreken met deze stok in je hand.'Pffffrt.
Kinderachtig gedoe.
Greetz, Bas
quote:Daar kan je anders goed ziek van worden hoor. Dat is echt klote als je dan wakker wordt en opstaat
Op donderdag 5 juni 2003 20:09 schreef Perzikje het volgende:
Wat is die Cristine een muts zeg."Wat?!?!, is er geen kussen?, dan stijgt het bloed naar m'n hoofd als ik ga slapen."
Muts
quote:Ik neem aan dat je bij het facilitair bedrijf in dienst bent en niet bij Endemol. Bij Endemol lurken ze hier alleen maar en zijn ze er niet blij mee (understated) als je hier over het programma post.
Op dinsdag 10 juni 2003 15:22 schreef basvant22 het volgende:
Hallo daar,
Mijn naam is Bas en ik ben 1 van de makers van Bobo's in the Bush.
Leuk dat er zo over geluld wordt. Over een paar zaken hebben jullie wel gelijk, kan ik ook wel wat mee.
Vanaf deze week komt er wat meer actie in, Henk gaat pleite, en de eerste stemmingen beginnen.
Tja, en die jungle tocht duurde echt fokking lang en was echt heel zwaar, alleen is het blijkbaar toch soms moeilijk om dat over te brengen op TV.
Ik hoor graag jullie opmerkingen over bobo's.Greetz, Bas
Ben benieuwd wat je deed (camera?), misschien dat ik je daarna een beetje uit de tent ga lokken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |