Ik denk dat ze wel berekenen dat de mensen die worden toegelaten tot de rij nog de Hall op tijd kunnen halen.quote:Op vrijdag 16 september 2022 23:26 schreef heywoodu het volgende:
De officiële tracker (ja, echt) geeft inmiddels 19,5 uur wachttijd aan
Toch wel matig als je straks 20 uur gewacht hebt, ziet dat je nog een meter of 200 moet, en je "ga maar naar huis, de uitvaart gaat beginnen, rij is gesloten" te horen krijgt
quote:Op zaterdag 17 september 2022 00:00 schreef ipa84 het volgende:
[ twitter ]
Mooie oplossing om de wachttijd naar beneden te krijgen.
Twee Parry's .... familie van elkaar?quote:
Kleine kansquote:Op zaterdag 17 september 2022 00:08 schreef maily het volgende:
[..]
[..]
Twee Parry's .... familie van elkaar?
quote:The Office of National Statistics database indicates that Parry was the 177th most common surname in England, Wales and the Isle of Man in September 2002, with a count of 35,614 occurrences
Er stond een zooitje op het balkon avond, ik zag Beatrice en Eugenie. Die verwacht ik morgen niet tijdens de wake. Kate en Megan waren er niet. Doen ze het dan met zijn vieren? En Harry is militair pak zoals Andrew vanavond?quote:Op vrijdag 16 september 2022 22:24 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ieder van haar kinderen heeft 2 kinderen gekregen, dus:
Kinderen van Charles: William, Prince of Wales en Prince Harry, Duke of Sussex
Kinderen van Anne: Peter Philips en Zara Tindall (Philips)
Kinderen van Andrew: Princess Beatrice en Princess Eugenie
Kinderen van Edward: Lady Louise Mountbatten-Windsor en James Mountbatten-Windsor, Viscount Severn
Het zijn de acht die Leandra noemt, dus ook Beatrice en Eugenie.quote:Op zaterdag 17 september 2022 01:07 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Er stond een zooitje op het balkon avond, ik zag Beatrice en Eugenie. Die verwacht ik morgen niet tijdens de wake. Kate en Megan waren er niet. Doen ze het dan met zijn vieren? En Harry is militair pak zoals Andrew vanavond?
Ik ga zeker kijken morgen.
Hoezo zou je Beatrice en Eugenie niet verwachten en welke "met z'n vieren" denk je dan wel?quote:Op zaterdag 17 september 2022 01:07 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Er stond een zooitje op het balkon avond, ik zag Beatrice en Eugenie. Die verwacht ik morgen niet tijdens de wake. Kate en Megan waren er niet. Doen ze het dan met zijn vieren? En Harry is militair pak zoals Andrew vanavond?
Ik ga zeker kijken morgen.
Zoals ik schreef stonden Beatrice en Eugenie al op het balkon gisteren. Maar in het AD staat dat ze met zijn achten staan.quote:Op zaterdag 17 september 2022 08:47 schreef Leandra het volgende:
[..]
Hoezo zou je Beatrice en Eugenie niet verwachten en welke "met z'n vieren" denk je dan wel?
quote:Op zaterdag 17 september 2022 00:00 schreef ipa84 het volgende:
[ twitter ]
Mooie oplossing om de wachttijd naar beneden te krijgen.
Waarom zou er een rol voor Kate zijn?quote:Op zaterdag 17 september 2022 09:43 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Zoals ik schreef stonden Beatrice en Eugenie al op het balkon gisteren. Maar in het AD staat dat ze met zijn achten staan.
Totaal geen rol voor Kate blijkbaar.
Joh… vertel eens wat nieuws.quote:Op zaterdag 17 september 2022 09:48 schreef Leandra het volgende:
[..]
Waarom zou er een rol voor Kate zijn?
De kleinkinderen van de koningin zullen er staan, Kate is geen kleinkind.
Ik snap niet waar jouw focus op "met z'n vieren" en "rol voor Kate" vandaan komt?quote:Op zaterdag 17 september 2022 09:51 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Joh… vertel eens wat nieuws.
Mijn focus… heb je weer zo’n bui? Daag Leandra.quote:Op zaterdag 17 september 2022 10:01 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik snap niet waar jouw focus op "met z'n vieren" en "rol voor Kate" vandaan komt?
Welke vier zouden dat dan moeten zijn, en wat zou Kate moeten op een gebeurtenis voor de kleinkinderen?
Okay, ik vraag je al 3 keer welke vier je bedoelt en waarom je telkens Kate noemt, en daar komt iedere keer geen antwoord op, maar het ligt aan mij?quote:Op zaterdag 17 september 2022 10:07 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Mijn focus… heb je weer zo’n bui? Daag Leandra.
Gister was het nog 24 uur hoorde ikquote:Op zaterdag 17 september 2022 10:57 schreef Nielsch het volgende:
Ik snap echt niet dat zoveel mensen hier 15 a 20 uur voor in een rij gaan staan.
Je kan ook gewoon antwoord geven op de vraag.quote:Op zaterdag 17 september 2022 10:07 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Mijn focus… heb je weer zo’n bui? Daag Leandra.
Zelfs Beckham heeft het gedaan.quote:Op zaterdag 17 september 2022 10:57 schreef Nielsch het volgende:
Ik snap echt niet dat zoveel mensen hier 15 a 20 uur voor in een rij gaan staan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |