Ach ja, dat betekent dat Elizabeth wereldwijd belangrijk is geweest voor een doodlopend stervende monarchie en dat heel veel mensen houden van tradities.quote:Op donderdag 15 september 2022 19:35 schreef zakjapannertje het volgende:
[..]
Elizabeth heeft wel het 1 en ander aangepast trouwens hoe ze als monarch benaderd wilde worden.
Overigens komt er een bijzondere gast haar uitvaart bijwonen.
[..]
https://www.nporadio1.nl/(...)aar-uitvaart-familie
De kist is aan de binnenkant geheel met lood bekleed.quote:Op vrijdag 16 september 2022 00:27 schreef Rnie het volgende:
Ik zit even de livestream te checken op de BBC. Zal ze nou ECHT in die kist liggen?Hoelang kan een lijk uberhaupt buiten de koeling gehouden worden?
"As Royal Family members are buried inside a chamber, rather than directly in the ground, their coffins are lined with lead in order to slow decomposition. The lead seals the coffin and prevents moisture from getting in, preserving the body for up to a year."quote:Op vrijdag 16 september 2022 00:27 schreef Lienekien het volgende:
[..]
De kist is aan de binnenkant geheel met lood bekleed.
Dit is uitlokking.quote:
Balsemen. Hebben ze ook met mijn moeder gedaan. Je vervangt al het bloed door een chemische substantie waardoor het lichaam geconserveerd wordt en je geen koeling nodig hebt.quote:Op vrijdag 16 september 2022 00:27 schreef Rnie het volgende:
Ik zit even de livestream te checken op de BBC. Zal ze nou ECHT in die kist liggen?Hoelang kan een lijk uberhaupt buiten de koeling gehouden worden?
Bizar hoor! Wat staat er vandaag op het programma?quote:Op vrijdag 16 september 2022 10:23 schreef SQ het volgende:
[..]
Balsemen. Hebben ze ook met mijn moeder gedaan. Je vervangt al het bloed door een chemische substantie waardoor het lichaam geconserveerd wordt en je geen koeling nodig hebt.
Mijn moeder heeft 8 dagen in open kist in de woonkamer gelegen en het ging echt niet ruiken ofzo
Bezoek van Charles aan Wales. Hij komt aan in Cardiff over een half uur.quote:Op vrijdag 16 september 2022 11:33 schreef Rnie het volgende:
[..]
Bizar hoor! Wat staat er vandaag op het programma?
Als je niet achter aan sluit, krijg je ws. geen polsbandje. Zonder polsbandje laten ze je niet naar binnen.quote:Op vrijdag 16 september 2022 12:35 schreef Dutch_view het volgende:
Bizar, een wachtrij van 14 uren en 8 kilometer![]()
Als ik kijk, de wachtrij slingert gewoon door de stad heen langs gebouwen waar ook anderen lopen.
Genoeg plekken om halverwege aan te sluiten maar iedereen wacht netjes op zijn beurt.
Daar stonden de Britten al heel lang bekend om; netjes in de rij wachten voor de bus.quote:Op vrijdag 16 september 2022 12:35 schreef Dutch_view het volgende:
Als ik kijk, de wachtrij slingert gewoon door de stad heen langs gebouwen waar ook anderen lopen.
Genoeg plekken om halverwege aan te sluiten maar iedereen wacht netjes op zijn beurt.
Je krijgt een polsbandje aan het einde van de rij, zodat je na toiletbezoek of ff zitten weer terug kan naar je plek. Als je halverwege instapt, moet je blijven staan en loop je kans dat je niet naar binnen kan.quote:Op vrijdag 16 september 2022 12:35 schreef Dutch_view het volgende:
Er zijn altijd mensen in een rij die zeggen als er iemand voor hun komt ''Wie de fuck ben jij''quote:Op vrijdag 16 september 2022 12:35 schreef Dutch_view het volgende:
Ah okee duidelijk, klinkt wel redelijk logisch ook om misbruik tegen te gaan.quote:Op vrijdag 16 september 2022 13:09 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Je krijgt een polsbandje aan het einde van de rij, zodat je na toiletbezoek of ff zitten weer terug kan naar je plek. Als je halverwege instapt, moet je blijven staan en loop je kans dat je niet naar binnen kan.
haha ja dat ook inderdaad, valt wel op wanneer een wildvreemde opeens voor je staatquote:Op vrijdag 16 september 2022 13:13 schreef PS. het volgende:
[..]
Er zijn altijd mensen in een rij die zeggen als er iemand voor hun komt ''Wie de fuck ben jij''
Als je al uren achter iemand staat valt het wel op als er ineens iemand anders staat.
Hier is Maarten om je wat op te vrolijkenquote:Op donderdag 15 september 2022 23:04 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Ach ja, dat betekent dat Elizabeth wereldwijd belangrijk is geweest voor een doodlopend stervende monarchie en dat heel veel mensen houden van tradities.
I'm still standin' (yeah, yeah, yeah)quote:Op vrijdag 16 september 2022 12:35 schreef Dutch_view het volgende:
Alles voor een pic op FB of IG.quote:Op vrijdag 16 september 2022 12:35 schreef Dutch_view het volgende:
Even teruggekeken op de stream, zal er erg respectvol uit. Hoe laat komen morgen de kleinkinderen? En wie zijn dat precies, het balkon stond zojuist aardig vol familie.quote:Op vrijdag 16 september 2022 21:42 schreef Bep-Vetklep het volgende:
Arme Charles.
[ afbeelding ]
Geen seconde rust.
Momentje, ik ga even bellen met Sarah Ferguson.quote:Op vrijdag 16 september 2022 21:48 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Even teruggekeken op de stream, zal er erg respectvol uit. Hoe laat komen morgen de kleinkinderen? En wie zijn dat precies, het balkon stond zojuist aardig vol familie.
Och.quote:Op vrijdag 16 september 2022 21:47 schreef Scjvb het volgende:
Charles lijkt door alles in korte tijd wel meer dan tien jaar ouder te zijn geworden.
Ieder van haar kinderen heeft 2 kinderen gekregen, dus:quote:Op vrijdag 16 september 2022 21:48 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Even teruggekeken op de stream, zal er erg respectvol uit. Hoe laat komen morgen de kleinkinderen? En wie zijn dat precies, het balkon stond zojuist aardig vol familie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |