Madeleine heeft al sinds de zondag voor ze binnen kwamen niet meer ontlastquote:Op zaterdag 10 september 2022 22:19 schreef mario390 het volgende:
[..]
[..]
esther, de perst stenen en week zei zij ochtend
De moeitequote:Op zaterdag 10 september 2022 22:21 schreef utopia2.0 het volgende:
Mis ik wat aan deze RLS? Of is het de moeite om hem meer te volgen?
Blijkbaar een smoesje om even naar binnen te gaanquote:Op zaterdag 10 september 2022 22:21 schreef D. het volgende:
Vraagt Zoe nou aan iedereen of ze thee willen, en dan staat er geen thee, en loopt ze maar weer terug?
Dan moet ik hem maar eens meer gaan volgen 👍quote:
Ja ik vind dit echt leuker dan BB was afgelopen seizoen. Gebeurd veel.quote:Op zaterdag 10 september 2022 22:21 schreef utopia2.0 het volgende:
en hou het warm onder 'n theemutsquote:Op zaterdag 10 september 2022 22:22 schreef Sestra666 het volgende:
zoe: wie wil thee, serieus, wie wil theeheeee
loopt naar de keuken
ziet geen thee en loopt weer naar buiten...
er is geen thee
MAAK DAN THEE muts
Ik denk dat thee zetten te hoog gegrepen is, thee inschenken lukt nog netquote:Op zaterdag 10 september 2022 22:22 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Blijkbaar een smoesje om even naar binnen te gaan
zoooo simpelquote:Op zaterdag 10 september 2022 22:22 schreef Sestra666 het volgende:
zoe: wie wil thee, serieus, wie wil theeheeee
loopt naar de keuken
ziet geen thee en loopt weer naar buiten...
er is geen thee
MAAK DAN THEE muts
man man maar de jongen meiden hebben geen last of ?quote:Op zaterdag 10 september 2022 22:21 schreef chufi het volgende:
[..]
Madeleine heeft al sinds de zondag voor ze binnen kwamen niet meer ontlast
Dat was idd erg saai. Zal mij eens meer op deze RLS storten.quote:Op zaterdag 10 september 2022 22:22 schreef engine het volgende:
[..]
Ja ik vind dit echt leuker dan BB was afgelopen seizoen. Gebeurd veel.
Moeilijk te zeggen, het moet nog een beetje op gang komen. Maar ik vind het minder saai dan BB.quote:Op zaterdag 10 september 2022 22:21 schreef utopia2.0 het volgende:
dit jaquote:Op zaterdag 10 september 2022 22:24 schreef D. het volgende:
Wel jammer dat niemand even zegt dat ze dan thee moet zetten
Ja geen idee... ze klagen er niet overquote:Op zaterdag 10 september 2022 22:23 schreef mario390 het volgende:
[..]
man man maar de jongen meiden hebben geen last of ?
Dat zou je wel verwachten van mensen met een iq van rond 2000quote:Op zaterdag 10 september 2022 22:24 schreef D. het volgende:
Wel jammer dat niemand even zegt dat ze dan thee moet zetten
hahahaquote:Op zaterdag 10 september 2022 22:25 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat zou je wel verwachten van mensen met een iq van rond 2000
Zou perfect zijn zonder het kleffe stel bern+saschaquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |