abonnement Unibet Coolblue
pi_205929240
quote:
0s.gif Op zondag 11 september 2022 00:40 schreef Sodemieters het volgende:

[..]
Waar leid jij dan uit af dat er 'alleen wat activisten van een bepaalde snit' aan het woord komen?

Zijn misdaadjournalisten en jongerenwerkers altijd activisten? Of heb je extra informatie opgezocht over deze twee mensen?
In dit geval zijn ze beiden activisten ja.
pi_205929329
quote:
0s.gif Op zondag 11 september 2022 00:53 schreef MoreDakka het volgende:

[..]
In dit geval zijn ze beiden activisten ja.
En bovendien van 'een bepaalde snit'?

Ik herhaal de vraag: hoe kom je er bij dat deze twee mensen activisten zijn?
pi_205929358
quote:
0s.gif Op zondag 11 september 2022 00:44 schreef Tengano het volgende:

[..]
[ afbeelding ]
Dit is geen complot zoals de "omvolking complottheorie" van extreem rechts ,maar gewoon de feiten.

Vanaf eind 2022 wil de Europese Commissie de deuren openzetten voor nieuwe arbeidsmigranten. Voor sommige lidstaten van de EU is het dé manier om de krapte op de arbeidsmarkt op te lossen.
https://eenvandaag.avrotr(...)arkt-schreeuwt-erom/

De Europese Commissie wil vanaf eind dit jaar de deur wijder openzetten voor arbeidsmigranten uit Egypte, Marokko en Tunesië. Meer legale arbeidsmigratie is nodig om de tekorten op de Europese arbeidsmarkt te verminderen en illegale migratie tegen te gaan.
https://www.nieuweoogst.n(...)e-personeelstekorten

Vergrijzend Europa dreigt vast te lopen: deur open voor Noord-Afrikaanse arbeidsmigrant.
https://www.ad.nl/politie(...)idsmigrant~a06d75dc/

Europa wil de deur wijd openzetten voor legale migratie.
https://pnws.be/europa-wi(...)oor-legale-migratie/
pi_205929397
quote:
0s.gif Op zondag 11 september 2022 01:05 schreef Sodemieters het volgende:

[..]
En bovendien van 'een bepaalde snit'?

Ik herhaal de vraag: hoe kom je er bij dat deze twee mensen activisten zijn?
Omdat ze er bij gehaald worden om tegen bepaalde claims 'Nietus' te zeggen. Dat is hun enige kwalificatie.
pi_205929471
quote:
0s.gif Op zondag 11 september 2022 01:16 schreef MoreDakka het volgende:

[..]
Omdat ze er bij gehaald worden om tegen bepaalde claims 'Nietus' te zeggen. Dat is hun enige kwalificatie.
Oh? Dat klinkt toch wel heel erg alsof jij ze alleen wilt diskwalificeren, omdat ze een mening uiten die je niet aanstaat.

Na meermaals vragen kun je in ieder geval nog steeds niks noemen waaruit zou moeten blijken dat dit 'activisten' zijn. En ook niet dat het mensen van 'een bepaalde snit' zouden zijn, wat dat ook mag betekenen.
  zondag 11 september 2022 @ 01:57:59 #31
488213 BMW1993
Het echte leven.
pi_205929546
quote:
0s.gif Op zondag 11 september 2022 01:10 schreef Wirwarz het volgende:

[..]
Dit is geen complot zoals de "omvolking complottheorie" van extreem rechts ,maar gewoon de feiten.

Vanaf eind 2022 wil de Europese Commissie de deuren openzetten voor nieuwe arbeidsmigranten. Voor sommige lidstaten van de EU is het dé manier om de krapte op de arbeidsmarkt op te lossen.
https://eenvandaag.avrotr(...)arkt-schreeuwt-erom/

De Europese Commissie wil vanaf eind dit jaar de deur wijder openzetten voor arbeidsmigranten uit Egypte, Marokko en Tunesië. Meer legale arbeidsmigratie is nodig om de tekorten op de Europese arbeidsmarkt te verminderen en illegale migratie tegen te gaan.
https://www.nieuweoogst.n(...)e-personeelstekorten

Vergrijzend Europa dreigt vast te lopen: deur open voor Noord-Afrikaanse arbeidsmigrant.
https://www.ad.nl/politie(...)idsmigrant~a06d75dc/

Europa wil de deur wijd openzetten voor legale migratie.
https://pnws.be/europa-wi(...)oor-legale-migratie/
Bijna alle terroristische misdrijven in de EU zijn gepleegd door mannen met Noord Afrikaanse afkomst.
De meeste geradicaliseerde personen in België en Frankrijk, Spanje e.d komen uit voornamelijk Marokko en Algerije.

Die statistieken moeten bij de Europese Unie bekend zijn, het lijkt mij dat Europol die gegevens namelijk gewoon doorspeelt.. En dan toch kiezen ze juist voor meer Noord Afrikanen... :')

Terwijl er zoveel anderen landen graag in de EU willen werken, denk aan Aziaten uit de Filipijnen, Thailand, Vietnam.. Etc, maar nee, we moeten weer diegene hebben uit de woestijn..


De EU geeft geen ene moet om dit continent .. Dat is wel duidelijk.

En bij de volgende aanslag weer stom verbaast zijn ''hoe heeft dit kunnen gebeuren''.. :')
pi_205929562
quote:
0s.gif Op zondag 11 september 2022 01:29 schreef Sodemieters het volgende:

[..]
Oh? Dat klinkt toch wel heel erg alsof jij ze alleen wilt diskwalificeren, omdat ze een mening uiten die je niet aanstaat.
Projectie van jouw kant. Als je wil weten wat ik vind kun je mijn post lezen.

quote:
Na meermaals vragen kun je in ieder geval nog steeds niks noemen waaruit zou moeten blijken dat dit 'activisten' zijn. En ook niet dat het mensen van 'een bepaalde snit' zouden zijn, wat dat ook mag betekenen.
De hypothese van het artikel is 'dit heeft niets te maken met het migratiebeleid'. Er worden alleen mensen aan het woord gelaten die die stelling willen verdedigen. Dat zijn activisten. Het is zogezegd een politiek thema, maar er komen nul politici aan het woord.

Je zou van die misdaadverslaggever inzicht kunnen verwachten in het geweld zelf. Maar hij doet een politieke uitspraak die neerkomt op 'nietus'. Dat is gewoon activisme, je zou anders net zo goed een willekeurige persoon op straat kunnen quoten. Of, ook een idee, iemand van die rechtse partijen waar aan gerefereerd wordt.

Als je het nu nog niet snapt dan gaan we nergens komen, want dan blijf je hangen op semantiek.

[ Bericht 2% gewijzigd door MoreDakka op 11-09-2022 02:28:18 ]
pi_205929572
quote:
0s.gif Op zondag 11 september 2022 01:57 schreef BMW1993 het volgende:

[..]
Bijna alle terroristische misdrijven in de EU zijn gepleegd door mannen met Noord Afrikaanse afkomst.
De meeste geradicaliseerde personen in België en Frankrijk, Spanje e.d komen uit voornamelijk Marokko en Algerije.

Die statistieken moeten bij de Europese Unie bekend zijn, het lijkt mij dat Europol die gegevens namelijk gewoon doorspeelt.. En dan toch kiezen ze juist voor meer Noord Afrikanen... :')

Terwijl er zoveel anderen landen graag in de EU willen werken, denk aan Aziaten uit de Filipijnen, Thailand, Vietnam.. Etc, maar nee, we moeten weer diegene hebben uit de woestijn..

De EU geeft geen ene moet om dit continent .. Dat is wel duidelijk.

En bij de volgende aanslag weer stom verbaast zijn ''hoe heeft dit kunnen gebeuren''.. :')
De werkgevers die deze mensen binnenhalen wonen zelf in dikke villas's met grote hekken eromheen "ver weg van hun bedshow" natuurlijk.

‘De lusten van arbeidsimmigratie zijn er voor de werkgevers en de lasten niet zelden voor de samenleving’.
pi_205929627
Laat ze heel Europa maar slopen ik geef er geen fuck meer om
I will do what i must !!
  zondag 11 september 2022 @ 06:45:18 #35
229532 Twiitch
Speelt met zichzelf
pi_205929728
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 september 2022 22:19 schreef RamboDirk het volgende:
Mensen zijn gelijkwaardig
Hier heb ik inmiddels ook ernstige twijfels over.
  zondag 11 september 2022 @ 07:47:45 #36
486544 RealistAtheist
Realistische Atheist
pi_205929831
Wel leuk dat het aloude ze kunnen er zelf niks aan doen er weer bij gesleept wordt. :')

Het ligt altijd aan sociale omstandigheden, racisme van de autochtonen, etc. etc. etc. als het maar factoren zijn buiten hun schuld om. :')

Dat in alle westerse landen iedereen recht heeft op onderwijs en zich zo kan "ontworstelen" aan een bepaald bestaan wordt voor het gemak altijd buiten beschouwing gelaten. En dan heb je weer mensen die schreeuwen ja maar niet iedereen heeft die capaciteiten. Klopt, dat hebben veel autochtonen ook niet. Maar die worden dan monteur, bouwvakker of stratenmaker, en verdienen daar een goede boterham mee. Het heeft gewoon te maken met luiheid en een kutmentaliteit en uiteraard een grondige hekel aan alles wat westers is. Daar waar (in het geval van Nederland) hun (groot)ouders nog hard werkten voor hun geld (en na hun verdiensten gewoon teruggestuurd hadden moeten worden) willen de (klein)kinderen hun geld op een gouden presenteerblaadje aangereikt krijgen. :')

NEWSFLASH!!! Dat krijgen autochtonen ook niet! Ik heb ook veel moeite moeten doen en veel moeten solliciteren om te komen waar ik nu ben. En ook nu wordt er nog van mij verwacht dat ik mij blijf ontwikkelen.
pi_205929860
En toch maar blijven importeren dit volk. Ik snap het niet.
Er zijn legio landen op de wereld waar wél mensen wonen die willen werken, integreren én hoog opgeleid zijn. Waarom dan figuren binnenhalen die niet eens een toilet schoon kunnen achterlaten?
En deze mensen zou je op de werkvloer willen?
pi_205929886
Zo te lezen weet de onderbuik het weer beter dan de professionele journalistiek.

Letterlijk elke kans wordt aangegrepen om 'bewijs' te leveren dat racisme OK is. En dat is het niet.

Neemt niet weg dat bende geweld in Zweden een groot probleem is. Maar dat kun je ook beamen zonder meteen naar alt-Right omvolkings complot theorieën te grijpen.
Hoeveel jonko's moeten we smoken, voordat we vrij zijn, van dit regime?
  zondag 11 september 2022 @ 08:21:38 #39
182233 thedeedster
IWAB: Ik Weet Alles Beter...
pi_205929948
quote:
10s.gif Op zondag 11 september 2022 08:04 schreef NgInE het volgende:
Zo te lezen weet de onderbuik het weer beter dan de professionele journalistiek.

Letterlijk elke kans wordt aangegrepen om 'bewijs' te leveren dat racisme OK is. En dat is het niet.

Neemt niet weg dat bende geweld in Zweden een groot probleem is. Maar dat kun je ook beamen zonder meteen naar alt-Right omvolkings complot theorieën te grijpen.
Professionele journalistiek? Dit is een onbeschermd beroep. Elke volidioot mag zich journalist noemen. En dat valt vaak te zien.

Nee, ik heb er geen hoge pet van.
Als mijn post niet duidelijk is, moet je misschien even je sarcasmeradar aanzetten.
pi_205929957
quote:
10s.gif Op zondag 11 september 2022 08:04 schreef NgInE het volgende:
Zo te lezen weet de onderbuik het weer beter dan de professionele journalistiek.

Letterlijk elke kans wordt aangegrepen om 'bewijs' te leveren dat racisme OK is. En dat is het niet.

Neemt niet weg dat bende geweld in Zweden een groot probleem is. Maar dat kun je ook beamen zonder meteen naar alt-Right omvolkings complot theorieën te grijpen.
"Alle buitenlanders zijn kut en moeten weg, maar we zijn geen racisten hoor, het ligt gewoon aan alle buitenlanders, want die zijn kut! En iedereen die wat anders beweert is een activist!!1!!!1!" :')
pi_205930000
quote:
0s.gif Op zondag 11 september 2022 08:23 schreef DW457 het volgende:

[..]
"Alle buitenlanders zijn kut en moeten weg, maar we zijn geen racisten hoor, het ligt gewoon aan alle buitenlanders, want die zijn kut! En iedereen die wat anders beweert is een activist!!1!!!1!" :')
Je kan gewoon de statistieken er op naslaan hoor :')

Maar blijf vooral in je naieve bubbel. De bubbel die zegt dat cultuur er niks mee te maken heeft en het vooral toch de maatschappelijk en sociale omstandigheden (uiteraard gecreeerd door de autochtonen) zijn die die dit veroorzaken. :'). Want al het andere is xenofobie en racisme.

Blablabla. Gelukkig komen langzaam aan steeds meer mensen uit dat narratief, uit die bubbel.
pi_205930014
quote:
10s.gif Op zondag 11 september 2022 08:04 schreef NgInE het volgende:
Zo te lezen weet de onderbuik het weer beter dan de professionele journalistiek.

Letterlijk elke kans wordt aangegrepen om 'bewijs' te leveren dat racisme OK is. En dat is het niet.

Neemt niet weg dat bende geweld in Zweden een groot probleem is. Maar dat kun je ook beamen zonder meteen naar alt-Right omvolkings complot theorieën te grijpen.
Mwah Racisme is een beetje een zwak woord geworden.

Maar we kunnen het er wel overeens zijn dat in veel westerse landen een herhalend patroon te zien is waar immigranten niet bepaald vaak positief in de samenleving staan.
pi_205930033
Tjah. Te veel moslims in je land in combinatie met iets te vaak policor links stemmen. Vervolgens krijg je dus dit. Wegkijkers, nog meer import en je veiligheid gesloopt.

In welk land werden er ook alweer de meeste vrouwen verkracht?
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_205930043
Wat ik eigenlijk alleen maar in dit topic zie is gebler hoe kut buitenlanders wel niet zijn. Zij zijn blijkbaar de oorzaak van al het kwaad en slechte in Nederland. Maar wat typisch is hieraan is dat ik geen enkele concrete oplossing zie. Hooguit een keer 'alle grenzen moeten dicht'. Maar ik ben dan wel benieuwd: wat voor realistische oplossingen stellen jullie voor?
pi_205930046
quote:
0s.gif Op zondag 11 september 2022 08:41 schreef Red_85 het volgende:
Tjah. Te veel moslims in je land in combinatie met iets te vaak policor links stemmen. Vervolgens krijg je dus dit. Wegkijkers, nog meer import en je veiligheid gesloopt.

In welk land werden er ook alweer de meeste vrouwen verkracht?
Je weet dat we nu een rechtse regering hebben?
  zondag 11 september 2022 @ 08:47:18 #46
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_205930063
quote:
0s.gif Op zondag 11 september 2022 08:43 schreef DW457 het volgende:
Wat ik eigenlijk alleen maar in dit topic zie is gebler hoe kut buitenlanders wel niet zijn. Zij zijn blijkbaar de oorzaak van al het kwaad en slechte in Nederland. Maar wat typisch is hieraan is dat ik geen enkele concrete oplossing zie. Hooguit een keer 'alle grenzen moeten dicht'. Maar ik ben dan wel benieuwd: wat voor realistische oplossingen stellen jullie voor?
Werken aantrekkelijker maken en sociale vangnetten creëren als de families/omgevingen dat zelf niet kunnen. Scholing scholing scholing en verplichte kinderopvang zodat kinderen niet verziekt worden door hun familie/omgeving thuis.

Tegen aantrekkingskracht van drugsdealers kun je niet direct heel veel doen in een land als Zweden waar het dichtstbijzijnde politiebureau zich soms op drie kwartier rijden bevindt.
En het is nogal een culture clash
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  zondag 11 september 2022 @ 08:49:26 #47
396550 Richestorags
Usluzhlivyy durak opasnee vrag
pi_205930076
quote:
0s.gif Op zondag 11 september 2022 08:43 schreef DW457 het volgende:
Wat ik eigenlijk alleen maar in dit topic zie is gebler hoe kut buitenlanders wel niet zijn. Zij zijn blijkbaar de oorzaak van al het kwaad en slechte in Nederland. Maar wat typisch is hieraan is dat ik geen enkele concrete oplossing zie. Hooguit een keer 'alle grenzen moeten dicht'. Maar ik ben dan wel benieuwd: wat voor realistische oplossingen stellen jullie voor?
Dat is een realistische oplossing. Als je het zo kut maakt zoals in Denemarken wil niemand hier zich meer vestigen. En terecht. Nederland is onwijs dichtbevolkt, waarom zouden wij een migratieland moeten zijn? En, wetende dat de Marokkanen zich statistisch gezien totaal niet kunnen gedragen, waarom zouden wij extra immigranten uit Marokko willen aantrekken?
pi_205930080
quote:
1s.gif Op zondag 11 september 2022 08:47 schreef Molo het volgende:

[..]
Werken aantrekkelijker maken en sociale vangnetten creëren als de families/omgevingen dat zelf niet kunnen. Scholing scholing scholing en verplichte kinderopvang zodat kinderen niet verziekt worden door hun familie/omgeving thuis.

Tegen aantrekkingskracht van drugsdealers kun je niet direct heel veel doen in een land als Zweden waar het dichtstbijzijnde politiebureau zich soms op drie kwartier rijden bevindt.
En het is nogal een culture clash
Hier ben ik het wel mee eens. Het is heel belangrijk een goed en veilig alternatief te bieden voor criminaliteit. Pakkans op de een of andere manier vergroten werkt sowieso beter dan zwaardere straffen en inzetten op preventie is op de lange termijn ook economisch gezien heel interessant.
pi_205930083
quote:
0s.gif Op zondag 11 september 2022 08:49 schreef Richestorags het volgende:

[..]
Dat is een realistische oplossing. Als je het zo kut maakt zoals in Denemarken wil niemand hier zich meer vestigen. En terecht. Nederland is onwijs dichtbevolkt, waarom zouden wij een migratieland moeten zijn? En, wetende dat de Marokkanen zich statistisch gezien totaal niet kunnen gedragen, waarom zouden wij extra immigranten uit Marokko willen aantrekken?
Ok grenzen dicht dus, hoe zie je dat voor je? Hoe moet dat uitgevoerd worden?
  zondag 11 september 2022 @ 08:52:34 #50
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_205930092
quote:
0s.gif Op zondag 11 september 2022 08:50 schreef DW457 het volgende:

[..]
Hier ben ik het wel mee eens. Het is heel belangrijk een goed en veilig alternatief te bieden voor criminaliteit. Pakkans op de een of andere manier vergroten werkt sowieso beter dan zwaardere straffen en inzetten op preventie is op de lange termijn ook economisch gezien heel interessant.
Tegen de financiële aantrekkelijkheid van criminaliteit kun je niet snel op. Je moet het moreel van kinderen vormen.
En dat krijgen ze uit andere culturen en afkomsten toch echt anders mee dan in Scandinavië van huis uit
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')