abonnement Unibet Coolblue
pi_205971987
Epcot was echt heel tof! Wat een groot park! En wat een bijzondere attracties. De reis er naar toe was een hele onderneming met de gewone stadsbus. Ongeveer elke buschauffeur benadrukte ons dat ze niet de touristenbus zijn, maar dat wisten we. En het was best ver en ontzettend onduidelijk, maar we hebben het gehaald.

In de avond hebben we een Uber teruggenomen, van iemand die we kennen van Pokemon Go. Die wilde wel 50% korting geven in ruil voor een Pokemon uit Belgie en Frankrijk :D

In het park zelf hebben we bijna alle attracties kunnen doen. Een nieuwe achtbaan van the guardians of the galaxy, werkte met virtuele wachtrij. Dat werkt ideaal, mogen ze overal wel invoeren.



Tot slot: @KapiteinIglo vindt 1 ding het allerleukste aan de Disney: de figuren (of beesten zoals zij ze noemt). Dan komt echt haar 6-jarige ik naar boven en ben ik haar een tijdje kwijt.

life is what happens to you, while you're busy making other plans.
pi_205972206
Ik weet niet wie van de drie op de laatste foto de grootste lach heeft :D Het ziet eruit alsof jullie het geweldig hebben. Leuk dat jullie het met ons blijven delen!

Sjaak is trouwens heel erg jaloers, die wil nu ook naar Universal voor de Harry Potter-wereld. Ik geloof dat we maar moeten gaan sparen…
  woensdag 14 september 2022 @ 13:59:14 #53
450148 KapiteinIglo
Als dat geen neuken wordt...
pi_205972653
Leuk ok erbij te vermelden, omdat ik veel last heb van migraine en motion sickness kan ik veel achtbanen niet doen. Maar ik stond wel in de virtuele rij van de guardians of the galaxy achtbaan.

Lucky @superkimmi kon dus 2 keer.
Ik heb gewoon een uurtje van het weer genoten en pokemon Go gespeeld. Net zoveel plezier.

Zie hier resultaat van @superkimmi in de achtbaan :D



Vandaag DAG 3: Disney’s Animal Kingdom, ik blij want… beesten genoeg :o :o :o
Ik moest de groeten doen van Kapitein Ortega.
pi_205985985
Disney Animal Kingdom. Wat een prachtig park! Heel mooi in aankleding, attracties en ze zorgen fantastisch voor hun dieren.

Het park waar we in de wereld van Avatar vlogen, waar we op echt lijkende safari gingen rondom de Kilimanjaro én waar we hebben geleerd hoe we Stampertje moeten tekenen. Laat staan hoeveel Lion King er in dit park te beleven is en daarmee hoeveel Lion King fans het niet konden laten om over onze koppeltattoo (Hakuna Matata) te beginnen. De Lion King Festival show was echt fantastisch. Weer een topdag!

We beginnen ook steeds meer lol te krijgen in onze photopass, omdat ze special effect foto’s maken. Heel kinderachtig, maar wij als groot Disney fans zijn elke keer weer helemaal gelukkig als we zien welk effect ze hebben toegevoegd. Zeker toen het gisteren oa Lion King was!









Vandaag gaan we naar Disney Hollywood Studios.
Maar wel wat later, want we hebben een late lunch (15:30) met Disney figuren geboekt en qua wachttijden is dit park echt een drama (als enige dusver, het is erg rustig deze tijd vh jaar in Florida). We hadden de tip gelezen dat het in de avond rustiger is. Dus verschuiven we onze dag een beetje
life is what happens to you, while you're busy making other plans.
pi_205986041
Leuk, zo'n reisverslag :)

En gefeliciteerd met jullie huwelijk he!
  Moderator / FOK!Fotograaf donderdag 15 september 2022 @ 16:26:01 #56
11389 crew  qltel
Meneer Rewimo
pi_205986232
Wauw, mooi getekend! ^O^
pi_205986322
De blijheid straalt door mijn scherm. Heerlijk dit *G* Ga zo door!
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2024:Nederland, UK, Nederland, UK, Nederland
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan
TRV 2022: Los Angeles, New York, Nederland, Los Angeles, Nederland/Duitsland/Belgie, Noord-Noorwegen, Nederland, UK
  donderdag 15 september 2022 @ 16:47:41 #58
450148 KapiteinIglo
Als dat geen neuken wordt...
pi_205986400
LUNCHEN MET BEESTEN *O* *O* *O* *O*

ITS MY LUCKY DAY
Ik moest de groeten doen van Kapitein Ortega.
  donderdag 15 september 2022 @ 23:20:49 #59
450148 KapiteinIglo
Als dat geen neuken wordt...
pi_205991725
PLUTO, GOOFY, MICKEY EN MINNIE

BEST DAY EVER.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik moest de groeten doen van Kapitein Ortega.
pi_205991753



life is what happens to you, while you're busy making other plans.
pi_205992394
Behalve de lunch, die natuurlijk superleuk was, was Hollywood Studios niet helemaal ons ding. De wachtrijen waren idd megalang, @KapiteinIglo kan met duizeligheid bijna nergens in. Dus we dachten: we gaan gewoon naar Magic Kingdom. Daar zijn we nu, in principe, alleen staan we ivm een tropisch onweersbuitje (buitje? Hozen niet normaal), even bij de bushalte te wachten tot we naar binnen gaan.
life is what happens to you, while you're busy making other plans.
pi_206003810
Magic Kingdom was gisteravond nog erg leuk! In de rij voor de Buzz Lightyear kwamen we een disney fanaat tegen. Buzz is de favoriete attractie van Iglo en is een attractie waarbij je met een laser moet schieten op verschillende doelen. De Disneyfanaat wist ons te vertellen welke doelen veel punten waard waren (en die zijn echt zo makkelijk niet te raken). Als je de 999.999 punten haalt krijg je een Buzz Galactic Hero sticker. En we vertellen er uiteraard niet bij dat we deze gewonnen hebben omdat ons karretje precies stil bleef staan voor een doel dat veel punten gaf.

Om 21:30 hebben we de vuurwerkshow bij het kasteel gekeken. Die was echt fantastisch. Niet mijn favoriete disneyfilms en liedjes, maar dat zorgde er voor dat ik een keer niet stond te huilen, dus dat is mooi meegenomen.



Bij de transfer tussen de parken kwamen we in een Disney resort met veel wildlife (ook echt in het wild, ze waarschuwen ervoor). De slangen en alligators hebben we niet gezien. Wel schildpadden en ik heb een mooi schot weten te krijgen van deze kleine reigersoort:


gambar 16

Vandaag weer een halve dag Universal gedaan. O.a. Om mij 2 rollercoasters te laten doen. De Hulk. Die ik al kende van mijn vorige bezoek (1 keer afgeschoten, 7 keer over de kop). En de nieuwe Velocicoaster. Als je een rollercoasterfanaat bent zoals ik kan ik je alleen de tip geven: deze is écht een mustdo. Wordt 2 keer keihard afgeschoten en blijft achterlijk hard gaan met spectaculaire vrije vallen (je komt echt los uit je stoel tegen je beugel aan). Ik zou als Iglo er tegen zou kunnen met haar draaiduizeligheid, nog een keer terug gaan om een middag lang alleen deze coaster te doen.

Nu heeft ze wagenziekmedicatie mee. Die we bewust bewaren voor echt bijzondere coasters. Dus de volgende keer Universal moet zij er ook aan gelovsn.
life is what happens to you, while you're busy making other plans.
pi_206004342
Wow, die reiger O+ Jullie maken echt een heel toffe reis.
  zaterdag 17 september 2022 @ 09:19:40 #64
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_206004903
Gefeliciteerd dames en nog een heel mooi vervolg van jullie trip gewenst…

Is de Main Street Electrical Parade nog in Disney World?
  zaterdag 17 september 2022 @ 11:49:22 #65
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_206006419
Leuk om zoveel enthousiasme te zien! Hoop dat jullie een hoop fijne dagen tegemoet gaan nog! En gefeliciteerd nog! O+
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
pi_206007684
quote:
7s.gif Op zaterdag 17 september 2022 09:19 schreef MadMaster het volgende:
Gefeliciteerd dames en nog een heel mooi vervolg van jullie trip gewenst…

Is de Main Street Electrical Parade nog in Disney World?
Ik kende het niet, dus heb het even opgezocht. Volgens Wikipedia is het vierde seizoen net afgelopen op 1 september.
life is what happens to you, while you're busy making other plans.
  zaterdag 17 september 2022 @ 14:41:59 #67
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_206007711
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 september 2022 14:38 schreef superkimmi het volgende:

[..]
Ik kende het niet, dus heb het even opgezocht. Volgens Wikipedia is het vierde seizoen net afgelopen op 1 september.
Helaas, dat is naar mijn mening toch wel een hoogtepuntje…

  zondag 18 september 2022 @ 19:33:19 #68
450148 KapiteinIglo
Als dat geen neuken wordt...
pi_206022368
quote:
7s.gif Op zaterdag 17 september 2022 14:41 schreef MadMaster het volgende:

[..]
Helaas, dat is naar mijn mening toch wel een hoogtepuntje…

Ziet er inderdaad heel vet uit!

Morgen gaan we terug naar Magic Kingdom en dan gaan we de parade kijken!
Ik moest de groeten doen van Kapitein Ortega.
  zondag 18 september 2022 @ 19:40:22 #69
450148 KapiteinIglo
Als dat geen neuken wordt...
pi_206022471
Vandaag zijn we weer terug in Universal Studios en Universal Islands of Adventure.

Ik heb via de huisarts pleisters gekregen tegen motion sickness, omdat ik daar veel last van heb en daardoor veel attracties niet in kan.

Gisteravond hebben we een pleister geplakt en vandaag de grote test gedaan:

1. Harry Potter escape from gringots (coaster en simulator)
2. fast and the Furious ride (3d simulator ride)
3. Velocicoaster (rollercoaster die 110km/u gaat en 2x wordt afgeschoten!

Alle 3 deze attracties niet ziek geworden en geen last van gehad, dus de pleister doet zijn werk!

Nu wil ik natuurlijk ook in Hagrid’s magical creatures motorbike adventure, wel 90min wachten :o
Ik moest de groeten doen van Kapitein Ortega.
  maandag 19 september 2022 @ 00:27:06 #70
450148 KapiteinIglo
Als dat geen neuken wordt...
pi_206025453
En zojuist ook Hagrid’s magical creatures motorbike adventure gedaan, daar ben ik ook niet ziek van geworden *O*
Ik moest de groeten doen van Kapitein Ortega.
pi_206026039
quote:
0s.gif Op maandag 19 september 2022 00:27 schreef KapiteinIglo het volgende:
En zojuist ook Hagrid’s magical creatures motorbike adventure gedaan, daar ben ik ook niet ziek van geworden *O*
Wow, dat is wel echt goed spul. Is dat iets anders als de cinnarizine tabletjes die je normaal voor reisziekte krijgt?
If you can't beat them, arrange to have them beaten. -George Carlin.
  Moderator maandag 19 september 2022 @ 12:52:01 #72
61302 crew  UIO_AMS
Dobbelsteenavonturier
pi_206028713
Gefeliciteerd met jullie huwelijk!
Als niets meer baat kan een worst geen kwaad.
Op dinsdag 7 december 2010 12:50 schreef yvonne het volgende:
Beste moderator UIO_AMS
Stuur een mod weg.
pi_206029972
Zo dan, mooi spul wat je mee hebt gekregen!
pi_206030097
Het is een pleister die je achter je oor plakt, en 3 dagen werkt. Weten niet hoe het werkt, maar het heeft ongetwijfeld rechtstreeks effect op je evenwichtsorgaan. Wordt veel voorgeschreven voor mensen die zeeziek zijn en bijv een cruise gaan doen
life is what happens to you, while you're busy making other plans.
  maandag 19 september 2022 @ 15:45:49 #75
450148 KapiteinIglo
Als dat geen neuken wordt...
pi_206030799
quote:
1s.gif Op maandag 19 september 2022 07:49 schreef valentijn101 het volgende:

[..]
Wow, dat is wel echt goed spul. Is dat iets anders als de cinnarizine tabletjes die je normaal voor reisziekte krijgt?
quote:
0s.gif Op maandag 19 september 2022 14:25 schreef MevrouwCactus het volgende:
Zo dan, mooi spul wat je mee hebt gekregen!
Het heten Scopoderm pleisters. De huisarts was geen fan van ze voorschrijven voor pretparken, maar toen ik uitlegde waarom ik zo ziek word steeds, wilde hij het toch doen.

Ik word namelijk ook ziek en draaierig na ooroperaties aan mijn oor, zelfs als ze niet aan het binnenoor komen. Twee operaties gehad, twee keer hele dag draaierig en kotsen :r . Blijkbaar heb ik een heel gevoelig evenwichtsorgaan.
En mijn migraine maakt achtbanen ook lastig.

Maar @superkimmi test ze voor mijn migraine, en ze weet precies welke achtbanen en bewegingen ik op reageer. Dan kan ik daarna mee, of niet.

Vandaag gaan we trouwens terug naar Magic Kingdom en Epcot.

Bij Magic Kingdom willen we graag de parade zien en bij Epcot de vuurwerkshow!
Ik moest de groeten doen van Kapitein Ortega.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')