abonnement Unibet Coolblue
pi_205921494
Hi allemaal, ik wou graag wat foto's delen met jullie en kijken of jullie wat advies en tips hebben voor mij om mijzelf te verbeteren.

Ik fotografeer met een Canon 200D met een normale lens, soms een macro lens. Foto's bewerk ik soms met Adobe Lightroom wanneer nodig.

Graag zie ik natuurlijk ook wat foto's van jullie verschijnen ;)

















Groetjes,

Kasia

[ Bericht 1% gewijzigd door Nizno op 10-09-2022 21:44:07 ]
pi_205922171
quote:
17s.gif Op zaterdag 10 september 2022 16:55 schreef kasiasfotogalerie het volgende:
Hi allemaal, ik wou graag wat foto's delen met jullie en kijken of jullie wat advies en tips hebben voor mij om mijzelf te verbeteren.

Ik fotografeer met een Canon 200D met een normale lens, soms een macro lens. Foto's bewerk ik soms met Adobe Lightroom wanneer nodig.

Graag zie ik natuurlijk ook wat foto's van jullie verschijnen ;)


De geit is leuk, ik zou nog net een lager standpunt gekozen hebben en realistische kleuren.
Er is niet echt een reden om deze nabewerking qua kleuren te kiezen.

quote:


Idem qua kleuren. Let ook goed op je focuspunt, heb het idee dat het niet optimaal op de ogen is.
Ik had liever de hele zwaan gezien en iets minder aan de bovenkant.

quote:

Een voorgrond zoals een boom kan prima werken om een gevoel van diepte te versterken maar het zou niet zo voor de Eifeltoren moeten zitten, hooguit een takje ofzo.

Op zich is gradering niet gek gekozen, geeft wat warmte aan de foto maar dan zou ik de overige kleuren daar ook in omzetten.

Horizon is niet recht.

quote:

Prima foto.

quote:

Ook niets mis mee.

quote:

Niet mijn smaak qua nabewerking en compositie (of crop?)

quote:

Slecht belicht. Compositie en diepte wel leuk.

quote:

Die sprieten links hadden op de foto moeten staan en het is me wat onduidelijk waar je de focus (letterlijk) wilde hebben, al is dat ook wat lastiger bij een vlinder vanwege de vorm.

Ik zou zelf minder hand en meer vlinder willen zien.

Verder wel prima.

quote:
Groetjes,

Kasia
De link naar je website kan je beter uit je OP halen, anders heb je hier niet zo'n lang leven op dit forum.
Dat wordt namelijk gezien als spam, helemaal als het een eerste post is van een nieuw persoon.

Je kan het wel in je signature of onderschrift zetten (instellingen).
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')