abonnement Unibet Coolblue
pi_205922637
Rob de Wijk ;(

Bob Deen _O_ prettige vent vind ik dat
  zaterdag 10 september 2022 @ 18:08:53 #177
70357 Hyperdude
#MakeLanciaGreatAgain
pi_205922638
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 september 2022 18:01 schreef theunderdog het volgende:

[..]
Het heeft niets met 'hard' te maken. Dat land heeft een bevolking dat een ziekelijke vorm van masochisme. Onder de boomers tot bejaarde is er veel nostalgie naar de Sovjet tijdperk.

...
Afzien en WW2 winnen is makkelijk dan afzien en verliezen.
How do we turn this world-class fuck-up into a world-class learning experience?
pi_205922653
Zou wel humor zijn als Rob de Wijk ineens volgende week gaat roepen dat hij altijd al had gezegd dat Oekraïne dit kon winnen.
  zaterdag 10 september 2022 @ 18:10:25 #179
250282 fluitbekzeenaald2.0
Oi u luzi chervona kalyna
pi_205922655
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 september 2022 17:48 schreef theunderdog het volgende:

[..]
Dat denk ik niet. Want dan zeg je gewoon vaak 'niets'. Veel Russen zijn hard, idealistisch voor deze oorlog. Russische soldaten die gevangen zijn genomen door Oekraïense soldaten en zeggen dat ze hier een foute oorlog voren, worden niet geloofd door hun eigen moeders.
Ik denk wel dat er een verschil is tussen generaties. Ouderen zijn meer geneigd de staatsmedia te geloven en zijn conservatiever. En er zal zeker een harde kern zijn. Maar de meerderheid houdt denk ik gewoon het hoofd gebogen.

Hoe het onderzoek is uitgevoerd is ook een puntje. De mensen die niets wilden zeggen zullen zich bijvoorbeeld niet hebben laten ondervragen en zeggen dat je tegen bent is slecht voor de gezondheid, dus dan blijft de groep die voor is over. Dat staat nog los van een heleboel andere factoren die de stemming hebben kunnen beïnvloeden. Ik vertrouw polls gehouden in Rusland niet zo.
Fluitbekzeenaalden zijn verwant aan de zeenaalden, de zeepaardjes en de trompetzeenaalden.
Van die laatste groep onderscheiden ze zich door de draadvormige verlenging van de middelste staartvinstralen (die bij de trompetzeenaalden ontbreken).
pi_205922671
twitter
pi_205922710
twitter

Het grootste reuzenrad van Europa wat vanochtend geopend is door Poetin is al weer kapot.
  Moderator / Redactie FP + Sport zaterdag 10 september 2022 @ 18:16:02 #182
408813 crew  trein2000
pi_205922735
twitter

Zouden die ATACMS er dan toch zijn?
Trots daw veur Twente bint!
We zijn gehaat en asociaal
We zijn de allermooiste club van allemaal
  Overall beste user 2022 zaterdag 10 september 2022 @ 18:16:03 #183
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_205922737
twitter
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_205922745
Poetin's nieuwe aanvalsplan (top secret) ;)

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_205922748
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 september 2022 18:14 schreef ipa84 het volgende:
[ twitter ]
Het grootste reuzenrad van Europa wat vanochtend geopend is door Poetin is al weer kapot.
Ach in Rusland gaan wel vaker dingen kapot.

pi_205922750
Het is akelig stil vanuit de pro Kremlin trollen, eveneens op het FP, het is echt opvallend.
  zaterdag 10 september 2022 @ 18:18:16 #187
241690 kibo
Semper Fidelis
pi_205922760
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 september 2022 18:14 schreef ipa84 het volgende:
[ twitter ]
Het grootste reuzenrad van Europa wat vanochtend geopend is door Poetin is al weer kapot.
een brabantse kermisexploitant is al onderweg ....
pi_205922768
De Russen zullen wel hopen dat de winter ze weer gaat redden.
pi_205922772
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 september 2022 18:14 schreef ipa84 het volgende:
[ twitter ]
Het grootste reuzenrad van Europa wat vanochtend geopend is door Poetin is al weer kapot.
Even de chip verva… oh…
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_205922785
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 september 2022 18:10 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:

[..]
Ik denk wel dat er een verschil is tussen generaties. Ouderen zijn meer geneigd de staatsmedia te geloven en zijn conservatiever. En er zal zeker een harde kern zijn. Maar de meerderheid houdt denk ik gewoon het hoofd gebogen.

Hoe het onderzoek is uitgevoerd is ook een puntje. De mensen die niets wilden zeggen zullen zich bijvoorbeeld niet hebben laten ondervragen en zeggen dat je tegen bent is slecht voor de gezondheid, dus dan blijft de groep die voor is over. Dat staat nog los van een heleboel andere factoren die de stemming hebben kunnen beïnvloeden. Ik vertrouw polls gehouden in Rusland niet zo.
Ja, er zijn allerlei nuances aan te brengen voor de theorie. Praktijk is: zolang de meerderheid voor is, of zwijgend zal Putin aanblijven. En zijn opvolger nog radicaler zijn.
pi_205922792
twitter
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_205922796
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 september 2022 18:10 schreef ipa84 het volgende:
Zou wel humor zijn als Rob de Wijk ineens volgende week gaat roepen dat hij altijd al had gezegd dat Oekraïne dit kon winnen.
In Rusland kan je met dat soort gedraai wegkomen, kijk naar die tweet van simonyan eerder op de dag, maar hier in Nederland no way!
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_205922818
twitter


Niet alleen Russische tankkoepels vliegen in het rond...
“[i]Waat ein waer, waat ein waer[/i]” zei Mien taege Bair en Bair neukdje Mien door ut banksjtil haer.
pi_205922829
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 september 2022 18:10 schreef ipa84 het volgende:
Zou wel humor zijn als Rob de Wijk ineens volgende week gaat roepen dat hij altijd al had gezegd dat Oekraïne dit kon winnen.
Je kunt altijd nog sleutelen aan de definitie van 'winnen'.
pi_205922831
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 september 2022 18:17 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
Het is akelig stil vanuit de pro Kremlin trollen, eveneens op het FP, het is echt opvallend.
Mooi zo!
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_205922860
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 september 2022 17:08 schreef Ulx het volgende:

[..]
Misschien, maar bij Dolle Dinsdag kwamen de bevrijders NIET. Die vergelijking gaat dus hoe dan ook mank.
Uh nee. Maar laat maar. Je wilt persee een soort van gelijk.
pi_205922867
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 september 2022 18:01 schreef theunderdog het volgende:

[..]
Het heeft niets met 'hard' te maken. Dat land heeft een bevolking dat een ziekelijke vorm van masochisme. Onder de boomers tot bejaarde is er veel nostalgie naar de Sovjet tijdperk.

Maar blijkbaar heb jij naïeve, goede hoop. Ik vind het allemaal best, hoor.
Hopen heeft geen nut, het verder ondersteunen van Oekraïne en het kapot sanctioneren van Rusland echter wel.
“[i]Waat ein waer, waat ein waer[/i]” zei Mien taege Bair en Bair neukdje Mien door ut banksjtil haer.
pi_205922875
Het zou toch wel heerlijk zijn als Oekraine gewoon doorstoot richting moskou.
  zaterdag 10 september 2022 @ 18:27:57 #199
104963 ETA
European Travel Author
pi_205922880
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 september 2022 18:10 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:

[..]
Ik denk wel dat er een verschil is tussen generaties. Ouderen zijn meer geneigd de staatsmedia te geloven en zijn conservatiever. En er zal zeker een harde kern zijn. Maar de meerderheid houdt denk ik gewoon het hoofd gebogen.

Hoe het onderzoek is uitgevoerd is ook een puntje. De mensen die niets wilden zeggen zullen zich bijvoorbeeld niet hebben laten ondervragen en zeggen dat je tegen bent is slecht voor de gezondheid, dus dan blijft de groep die voor is over. Dat staat nog los van een heleboel andere factoren die de stemming hebben kunnen beïnvloeden. Ik vertrouw polls gehouden in Rusland niet zo.
er is zeker een nostalgische drang naar het oude Sovjet tijdperk door sommige mensen die het hebben meegemaakt. Dat verbaasde mij wel een beetje toen ik voor het eerst in Oost-Europa kwam. Na gesprekken in opvolgende reizen met zowel wat ouderen als jongeren, kwamen er wel interessante redenen naar voren.

Ondanks dat de mensen het slechter hadden, wisten de mensen wel exact hoe het systeem werkte en hoe ze het systeem naar eigen hand konden zetten. Hierdoor hadden zij het gevoel dat ze het beter hadden dan de gemiddelde burger en voelden zij zich relatief tevreden. In de post-Sovjet tijd zijn de spelregels anders. Ze zien veel modernisering, maar voor hun gevoel profiteren zij er te weinig van.

Onder de jongeren was dit gevoel een stuk minder, maar snapten wel waarom de ouderen zo over denken.
Totaal Travel 04-24: 87 reizen, 151 vliegtickets, 58 landen, 6 continenten, 949 reisdagen, 163.804 foto's
Mijn reisfotos!
pi_205922885
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 september 2022 18:27 schreef Jahr00n het volgende:
Het zou toch wel heerlijk zijn als Oekraine gewoon doorstoot richting moskou.
Je kunt ook doorslaan in het optimisme hé :P
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')