abonnement Unibet Coolblue
  zaterdag 10 september 2022 @ 15:26:11 #276
104963 ETA
European Travel Author
pi_205920248
quote:
3s.gif Op zaterdag 10 september 2022 15:22 schreef vosss het volgende:

[..]
Welnee. Ik baal er gewoon stevig van dat mijn energierekening fors omhoog gaat dankzij de totaal overbodige sancties die zijn ingesteld door de EU.

En dat voor een tot op het bot corrupt gaar kutland.

Opdonderen daarmee. We kunnen gewoon zaken doen met Rusland. Dat doen we immers ook met andere domme kutlanden zoals Amerika, China en Saudi-Arabië om er maar een paar te noemen.

Verder kan Putin me aan m'n ballen jeuken, feit is wel dat "wij" dit gewoon uitgelokt hebben.

En wij is dan voornamelijk die kutyanks. En de EU heeft zich danig laten ringeloren.
"ben geen wappie, maar steun wel alle wappie standpunten"....
Totaal Travel 04-24: 87 reizen, 151 vliegtickets, 58 landen, 6 continenten, 949 reisdagen, 163.804 foto's
Mijn reisfotos!
pi_205920267
quote:
3s.gif Op zaterdag 10 september 2022 15:22 schreef vosss het volgende:

[..]
Welnee. Ik baal er gewoon stevig van dat mijn energierekening fors omhoog gaat dankzij de totaal overbodige sancties die zijn ingesteld door de EU.

En dat voor een tot op het bot corrupt gaar kutland.

Opdonderen daarmee. We kunnen gewoon zaken doen met Rusland. Dat doen we immers ook met andere domme kutlanden zoals Amerika, China en Saudi-Arabië om er maar een paar te noemen.

Verder kan Putin me aan m'n ballen jeuken, feit is wel dat "wij" dit gewoon uitgelokt hebben.

En wij is dan voornamelijk die kutyanks. En de EU heeft zich danig laten ringeloren.
Sancties zijn in dit geval beter dan een oorlog.
pi_205920270
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 september 2022 15:27 schreef zakjapannertje het volgende:

[..]
Sancties zijn in dit geval beter dan een oorlog.
Of sancties en een oorlog en energietekort.
Vakman pur sang
  zaterdag 10 september 2022 @ 15:28:48 #279
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_205920275
quote:
3s.gif Op zaterdag 10 september 2022 15:22 schreef vosss het volgende:
Welnee. Ik baal er gewoon stevig van dat mijn energierekening fors omhoog gaat dankzij de totaal overbodige sancties die zijn ingesteld door de EU.
Als je Putin zijn zin geeft kost je dat uiteindelijk veel meer. Zie het als een investering in de energietransitie en een vredigere wereld.
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
pi_205920284
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 september 2022 15:28 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]
Of sancties en een oorlog en energietekort.
Ook prima. Het Russische leger stelt toch niets voor.
pi_205920293
quote:
3s.gif Op zaterdag 10 september 2022 15:22 schreef vosss het volgende:

[..]
Welnee. Ik baal er gewoon stevig van dat mijn energierekening fors omhoog gaat dankzij de totaal overbodige sancties die zijn ingesteld door de EU.

En dat voor een tot op het bot corrupt gaar kutland.

Opdonderen daarmee. We kunnen gewoon zaken doen met Rusland. Dat doen we immers ook met andere domme kutlanden zoals Amerika, China en Saudi-Arabië om er maar een paar te noemen.

Verder kan Putin me aan m'n ballen jeuken, feit is wel dat "wij" dit gewoon uitgelokt hebben.

En wij is dan voornamelijk die kutyanks. En de EU heeft zich danig laten ringeloren.
  zaterdag 10 september 2022 @ 15:31:09 #282
137134 Iblardi
Non semper idem
pi_205920299
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 september 2022 15:26 schreef ETA het volgende:

[..]
"ben geen wappie, maar steun wel alle wappie standpunten"....
Nou ja, je hoeft geen wappie te zijn om enig begrip te kunnen opbrengen voor het Russische onbehagen ten opzichte van een eventuele uitbreiding van de NAVO met Oekraïne. Maar wat dat betreft heeft Poetin misschien in zijn eigen voet geschoten.
pi_205920304
quote:
3s.gif Op zaterdag 10 september 2022 15:22 schreef vosss het volgende:

[..]

feit is wel dat "wij" dit gewoon uitgelokt hebben.

En wij is dan voornamelijk die kutyanks. En de EU heeft zich danig laten ringeloren.
Zonder die "kutyanks" hadden jouw grootouders in de jaren vijftig van de vorige eeuw al braaf Russisch als "lingua franca" mogen leren op school.
“[i]Waat ein waer, waat ein waer[/i]” zei Mien taege Bair en Bair neukdje Mien door ut banksjtil haer.
  Overall beste user 2022 zaterdag 10 september 2022 @ 15:32:28 #284
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_205920314
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 september 2022 15:28 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]
Of sancties en een oorlog en energietekort.
Zodra Oekraïne de Russen hun land heeft uitgetrapt kan Rusland niets anders dan heel goedkoop gas en olie leveren aan ons. Poetin kan natuurlijk niet zijn bevolking (en vooral de oligarchen) laten verhongeren. Niet als er geen "hoger doel" is als het vernietigen van Oekraïne. Dan hangt men hem op.

Perfect toch? Gewoon geduld hebben.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_205920324
quote:
7s.gif Op zaterdag 10 september 2022 15:28 schreef Papierversnipperaar het volgende:

[..]
Als je Putin zijn zin geeft kost je dat uiteindelijk veel meer. Zie het als een investering in de energietransitie en een vredigere wereld.
Niet zo zeer wanneer je Poetin zijn zin geeft, eerder wanneer je de Russen vrij spel geeft.
“[i]Waat ein waer, waat ein waer[/i]” zei Mien taege Bair en Bair neukdje Mien door ut banksjtil haer.
pi_205920328
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 september 2022 15:31 schreef DDDDDaaf het volgende:

[..]
Zonder die "kutyanks" hadden jouw grootouders in de jaren vijftig van de vorige eeuw al braaf Russisch als "lingua franca" mogen leren op school.
Dat vindt ie prima, zolang HIJ maar geen last heeft van alle sancties.
pi_205920329
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 september 2022 15:32 schreef Ulx het volgende:

[..]
Zodra Oekraïne de Russen hun land heeft uitgetrapt kan Rusland niets anders dan heel goedkoop gas en olie leveren aan ons. Poetin kan natuurlijk niet zijn bevolking (en vooral de oligarchen) laten verhongeren. Niet als er geen "hoger doel" is als het vernietigen van Oekraïne. Dan hangt men hem op.

Perfect toch? Gewoon geduld hebben.
Zal best, maar dat moet je niet willen. Je moet niets meer met Rusland te maken willen hebben en al helemaal niet als het om primaire zaken gaat.
  zaterdag 10 september 2022 @ 15:35:07 #288
70357 Hyperdude
#MakeLanciaGreatAgain
pi_205920340
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 september 2022 15:26 schreef ETA het volgende:

[..]
"ben geen wappie, maar steun wel alle wappie standpunten"....
quote:
Het begrip nuttige idioot verwijst naar het gebruiken van (voornamelijk) publieke figuren voor propagandadoeleinden, zonder dat die persoon zich daarvan bewust is. De term wordt veelal toegeschreven aan Vladimir Lenin, maar deze bewering is omstreden.
...
In Nederland zijn Harry van Bommel en Thierry Baudet weleens als nuttige idioot aangeduid. ...
https://nl.m.wikipedia.org/wiki/Nuttige_idioot

Just kidding Vosss. :P
Als je nootjes maar goed zitten.
How do we turn this world-class fuck-up into a world-class learning experience?
pi_205920351


''Maar m'n gasprijs'' :(
pi_205920360
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 september 2022 15:31 schreef Iblardi het volgende:

[..]
Nou ja, je hoeft geen wappie te zijn om enig begrip te kunnen opbrengen voor het Russische onbehagen ten opzichte van een eventuele uitbreiding van de NAVO met Oekraïne. Maar wat dat betreft heeft Poetin misschien in zijn eigen voet geschoten.
Mwah, je moet toch wel aardig wat rare gedachtekronkels hebben om niet in te zien dat het merendeel van die, vanuit Russisch oogpunt, ongunstige ontwikkelingen toch echt hun wortels hebben in Ruslands eigen wangedrag in de voorgaande decennia (eeuw zelfs)
pi_205920361
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 september 2022 15:36 schreef Raw85 het volgende:
[ afbeelding ]

''Maar m'n gasprijs'' :(
Hetzelfde soort egoïsme dat tijdens de pandemie ook al veelvuldig kenbaar werd gemaakt.
pi_205920377
quote:
3s.gif Op zaterdag 10 september 2022 15:22 schreef vosss het volgende:

[..]
Welnee. Ik baal er gewoon stevig van dat mijn energierekening fors omhoog gaat dankzij de totaal overbodige sancties die zijn ingesteld door de EU.

De gasprijzen waren al ruim voor de inval omhoog geknald. Twee keer raden wie daar verantwoordelijk voor was: Hint, het is niet de EU of de WEF.

quote:
En dat voor een tot op het bot corrupt gaar kutland.
Ja, dan is het dikke prima om steden kapot te bombarderen :')

quote:
Opdonderen daarmee. We kunnen gewoon zaken doen met Rusland. Dat doen we immers ook met andere domme kutlanden zoals Amerika, China en Saudi-Arabië om er maar een paar te noemen.
Rusland is geen betrouwbare handelspartner, maar als Tjerrie het zegt zal het wel zo zijn..

quote:
Verder kan Putin me aan m'n ballen jeuken, feit is wel dat "wij" dit gewoon uitgelokt hebben.
Oekraïne wil meer aansluiting bij het vrije westen dan bij het kansloze oosten. Hoe de fuck is dat uitlokking? Of heb jij al je exen vermoord omdat het kon? Het was immers uitlokking.

quote:
En wij is dan voornamelijk die kutyanks. En de EU heeft zich danig laten ringeloren.
Maar toen Trump aan de macht was was Murica toch helemaal top?

Je bent naar eigen zeggen geen wappie, maar je gedraagt je als een wappie en je hebt de standpunten van een wappie. Ergo, je bent een wappie :W
pi_205920387
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 september 2022 15:31 schreef Iblardi het volgende:

[..]
Nou ja, je hoeft geen wappie te zijn om enig begrip te kunnen opbrengen voor het Russische onbehagen ten opzichte van een eventuele uitbreiding van de NAVO met Oekraïne. Maar wat dat betreft heeft Poetin misschien in zijn eigen voet geschoten.
Behalve dat in 2014, voordat Rusland Oekraine binnenviel, ze helemaal niet bij de NAVO wilden.

https://en.interfax.com.ua/news/general/198372.html
  zaterdag 10 september 2022 @ 15:42:45 #294
137134 Iblardi
Non semper idem
pi_205920407
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 september 2022 15:37 schreef Tocadisco het volgende:

[..]
Mwah, je moet toch wel aardig wat rare gedachtekronkels hebben om niet in te zien dat het merendeel van die, vanuit Russisch oogpunt, ongunstige ontwikkelingen toch echt hun wortels hebben in Ruslands eigen wangedrag in de voorgaande decennia (eeuw zelfs)
Kan zijn, maar de achterliggende gedachte is natuurlijk ook dat het riskant zou zijn om Rusland met zijn grote leger en zijn kernwapenarsenaal onnodig te provoceren. Nu Poetin zijn hand heeft overspeeld is er mogelijk een andere situatie ontstaan.
pi_205920412
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 september 2022 15:31 schreef Iblardi het volgende:

[..]
Nou ja, je hoeft geen wappie te zijn om enig begrip te kunnen opbrengen voor het Russische onbehagen ten opzichte van een eventuele uitbreiding van de NAVO met Oekraïne. Maar wat dat betreft heeft Poetin misschien in zijn eigen voet geschoten.
Frankrijk en Duitsland hebben het lidmaatschap tegengehouden en Oekraïne was daar zelf ook nogal verdeeld over, totdat Rusland in 2014 liet zien waarom dat lidmaatschap best handig is.
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_205920414
twitter

Sommige vinden dit denk wel leuk om te zien.
pi_205920419
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 september 2022 15:37 schreef Gehrman het volgende:

[..]
Hetzelfde soort egoïsme dat tijdens de pandemie ook al veelvuldig kenbaar werd gemaakt.
Helemaal mee eens. En als we Oekraïne nu laten vallen in de hoop dat Poetin de gaskraan weer open zet dan heeft hij ons bij de ballen en kan hij van ons eisen wat hij wil.
pi_205920437
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 september 2022 15:32 schreef Ulx het volgende:

[..]
Zodra Oekraïne de Russen hun land heeft uitgetrapt kan Rusland niets anders dan heel goedkoop gas en olie leveren aan ons. Poetin kan natuurlijk niet zijn bevolking (en vooral de oligarchen) laten verhongeren. Niet als er geen "hoger doel" is als het vernietigen van Oekraïne. Dan hangt men hem op.

Perfect toch? Gewoon geduld hebben.
Dat is wel een ideale uitkomst, dan zou na de terugtrekking Poetin afgezet moeten worden en er een andere wind waaien qua bestuur.
Anders zie ik die mogelijkheid niet snel gebeuren.
Het is nu de vraag wat er nog mogelijk is, hoeveel resourches de Russen nog hebben om te counteren, verder nog de 6000 kernkoppen, wat doet men daar mee?
Vakman pur sang
  zaterdag 10 september 2022 @ 15:47:12 #299
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_205920445
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 september 2022 15:36 schreef Raw85 het volgende:
[ afbeelding ]

''Maar m'n gasprijs'' :(
"We moeten kerncentrales bouwen vanwege oorlogen! :("

quote:
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
pi_205920451
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 september 2022 15:43 schreef Wantie het volgende:

[..]
Frankrijk en Duitsland hebben het lidmaatschap tegengehouden en Oekraïne was daar zelf ook nogal verdeeld over, totdat Rusland in 2014 liet zien waarom dat lidmaatschap best handig is.
In 2014 hadden ze een pro Russische regering.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')