Jij?quote:Op zaterdag 10 september 2022 13:01 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Nou, daar kan iemand heullll anders over denken
Ja precies!! Ik ben niet zo 'restauranterig'quote:Op zaterdag 10 september 2022 13:01 schreef Knikkergeitje het volgende:
[..]
Ik ben er ook niet zo van, overtrokken gedoe
Spelbreekster.quote:Op zaterdag 10 september 2022 13:02 schreef Ebinas het volgende:
Ah er komt er eentje (Wendy lees ik net) met een gewone verklaring.
afbreken per ongeluk bv met een bril of in de slaap zelf doen
Ze blijven elkaar wel voeden met die onzinquote:Op zaterdag 10 september 2022 13:02 schreef Ebinas het volgende:
Ah er komt er eentje (Wendy lees ik net) met een gewone verklaring.
afbreken per ongeluk bv met een bril of in de slaap zelf doen
Autorijden, ze gaan doodleuk op vakantie al slaapwandelend. 8-gangenmaaltijden worden in elkaar gedraaid. Hersenoperaties, kan allemaal.quote:Op zaterdag 10 september 2022 13:04 schreef Ebinas het volgende:
Maar ze gaan gewoon door hoor FF
Mensen kunnen alles doen in hun slaap, hoor ik nu
quote:
Het gaat echt wel ver jaquote:Op zaterdag 10 september 2022 13:05 schreef mootie het volgende:
[..]
Autorijden, ze gaan doodleuk op vakantie al slaapwandelend. 8-gangenmaaltijden worden in elkaar gedraaid. Hersenoperaties, kan allemaal.
Een drama is het, maar ze gaan diegene aanpakken en in elkaar slaan als ze erachter komen.quote:Op zaterdag 10 september 2022 13:04 schreef mootie het volgende:
Bang, ze zijn zo bang voor diegene! Tis afskuwelijk allemaal!
Dat is eigenlijk gewoon haske knapquote:Op zaterdag 10 september 2022 13:05 schreef mootie het volgende:
[..]
Autorijden, ze gaan doodleuk op vakantie al slaapwandelend. 8-gangenmaaltijden worden in elkaar gedraaid. Hersenoperaties, kan allemaal.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |