abonnement Unibet Coolblue
pi_205916258
TT: Zweedse leerling bracht leraren met bijl om het leven en krijgt levenslang.

https://www.nu.nl/buitenl(...)1qHGA155YIUCSlNPh5pQ

Nu zul je op zoek gaan naar een motief van deze daad die je niet kan vinden in het nieuwsartikel en die de rechter ook niet kon ontdekken. Echter is er een essentieel stukje informatie wat ontbreekt in het Nederlandse nieuwsartikel en dat is dat deze leerling sympathie had voor islamitisch terrorisme, waarom dit stukje informatie volledig achterwege is gelaten op nu.nl is mij onduidelijk.

Bron: https://www.friatider.se/(...)slamistisk-terrorism
pi_205916276
Ik dacht bij Zweedse even aan een mooie blonde stoot. Maar nee dus
pi_205916302
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 september 2022 09:41 schreef PS. het volgende:
Ik dacht bij Zweedse even aan een mooie blonde stoot. Maar nee dus
Ik ook, ik dacht al wat bijzonder :P
Maar Zweed dus, of Zweedse leerling
pi_205916336
Dat stukje staat er niet bij omdat nu.nl geen roddelblad is.
De rechter heeft geen motief kunnen vaststellen.
BLACK LIVES MATTER
Mannenvoetbal heeft een fascismeprobleem
Nazis deserve to be beaten. Tolerance of intolerance is cowardice *O*
[img]https://i.imgur.com/jDiUACq.png[/img]
  zaterdag 10 september 2022 @ 09:52:27 #5
78780 deedeetee
rustig doorgaan met ademhalen
pi_205916379
Of de rechter heeft geen motief willen vaststellen.
Ga fietsen jij !! ikke niet hoor..
pi_205916438
Tsja... Nu.nl, politieke correctheid ten top.
  zaterdag 10 september 2022 @ 10:01:52 #7
182233 thedeedster
IWAB: Ik Weet Alles Beter...
pi_205916475
Maar er staat wél dat het om een man gaat. Als man neem ik expliciet afstand van zijn daden en veroordeel ik het voor de volle honderd procent.

Edit; er had dus “Zweed” en niet “Zweedse” in de topictitel moeten staan.
Als mijn post niet duidelijk is, moet je misschien even je sarcasmeradar aanzetten.
pi_205916519
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 september 2022 10:01 schreef thedeedster het volgende:
Maar er staat wél dat het om een man gaat. Als man neem ik expliciet afstand van zijn daden en veroordeel ik het voor de volle honderd procent.

Edit; er had dus “Zweed” en niet “Zweedse” in de topictitel moeten staan.
Zweedse kan ook gewoon
BLACK LIVES MATTER
Mannenvoetbal heeft een fascismeprobleem
Nazis deserve to be beaten. Tolerance of intolerance is cowardice *O*
[img]https://i.imgur.com/jDiUACq.png[/img]
pi_205916551
Vast een Dark Souls fan 😱

Heavy infused Battle Axe +10 _O_
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_205916593
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 september 2022 09:57 schreef Wirelessmouse het volgende:
Tsja... Nu.nl, politieke correctheid ten top.
Mwah het valt mij dat ze dat ook steeds meer laten wegglijden.
Als je heel hard bent in je commentaar komt het er niet doorheen, iets milder dan staan ze het al toe.

Maw ze gaan met de tijd mee.. want het sentiment is aan het veranderen onder de bevolking.
Niet zo vreemd als je onder druk komt te staan als maatschappij maar enfin.

Dit snap ik dan ook niet van de politiek, zo zinspelen op het “asielzoeker” crisis, wat natuurlijk geen crisis is want je kan een asielstop invoeren, terwijl de maatschappij uit elkaar word getrokken door armoede en inflatie.. dat is een recept voor “zondebok” zoeken.
pi_205916617
De algemene ervaring is dat FOK!kers beneden gemiddeld presteren in het maken van topictitels. Dit is zo'n schrijnend voorbeeld.
  zaterdag 10 september 2022 @ 10:17:52 #12
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_205916620
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 september 2022 10:10 schreef StateOfMind het volgende:
Vast een Dark Souls fan 😱

Heavy infused Battle Axe +10 _O_
Teacher's Bane
Rare legendary weapon
+10 holy damage against infidels.
Cannot be sold
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
  Eindredactie Sport / Forummod zaterdag 10 september 2022 @ 10:24:21 #13
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_205916689
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 september 2022 09:57 schreef Wirelessmouse het volgende:
Tsja... Nu.nl, politieke correctheid ten top.
Snel even op het altijd neutrale Welingelichtekringen kijken!
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_205916701
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 september 2022 09:39 schreef hoedenderand het volgende:
TT: Zweedse leerling bracht leraren met bijl om het leven en krijgt levenslang.

https://www.nu.nl/buitenl(...)1qHGA155YIUCSlNPh5pQ

Nu zul je op zoek gaan naar een motief van deze daad die je niet kan vinden in het nieuwsartikel en die de rechter ook niet kon ontdekken. Echter is er een essentieel stukje informatie wat ontbreekt in het Nederlandse nieuwsartikel en dat is dat deze leerling sympathie had voor islamitisch terrorisme, waarom dit stukje informatie volledig achterwege is gelaten op nu.nl is mij onduidelijk.

Bron: https://www.friatider.se/(...)slamistisk-terrorism
Wat lul jij nou met je islamitisch terrorisme?! Islam is vrede.
  zaterdag 10 september 2022 @ 10:32:09 #15
338319 ZarB
Piña colada
pi_205916764
Nu.nl laat wel vaker dingen weg. Als daar een dader wordt omschreven is het enige dat overblijft "homo sapiëns met capuchon".

*na een 3 uur durende discussie op de redactie of "homo" wel mag
Just skip all the layers and go straight to the crazy!
pi_205916880
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 september 2022 09:39 schreef hoedenderand het volgende:
Nu zul je op zoek gaan naar een motief van deze daad die je niet kan vinden in het nieuwsartikel en die de rechter ook niet kon ontdekken. Echter is er een essentieel stukje informatie wat ontbreekt in het Nederlandse nieuwsartikel en dat is dat deze leerling sympathie had voor islamitisch terrorisme, waarom dit stukje informatie volledig achterwege is gelaten op nu.nl is mij onduidelijk.

Bron: https://www.friatider.se/(...)slamistisk-terrorism
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 september 2022 09:57 schreef Wirelessmouse het volgende:
Tsja... Nu.nl, politieke correctheid ten top.
Geen idee hoe betrouwbaar dat linkje is, maar het is dus niet zo dat de dader een verkapte moslim was die door de islam tot zijn daad was gekomen.

Uit dat artikel blijkt eerder dat hij iemand was die zich niet in de huidige samenleving kon vinden en die een facinatie had voor allerlei vormen van terrorisme, schoolaanslagen, etc. vandaar ook zijn onderzoek. Van deze vormen sprak het islamitisch terrorisme hem het meest aan. Niet vanwege de islam, maar vanwege de andere in het artikel genoemde aspecten.

Dit wel/niet benoemen heeft heen zak met wel/niet politiek correct zijn te maken. Het is niet eena negatief t.o.v. de islam wat daar staat. Tenzij je problemen hebt met begrijpend lezen.

quote:
In drie video's die Fabian Cederholm de dag voor de aanslag opnam, sprak hij over problemen met jonge eenzame mannen en bekritiseerde hij het feminisme.

"Als je kijkt naar de statistieken, het aandeel eenzame, jonge witte mannen. Het is de laatste tijd dus met een fors bedrag gestegen. Er zijn veel factoren die daarbij een rol spelen. Ja, de moderne samenleving, secularisme, dat we tradities aanpakken, dat leidde ertoe dat het heel moeilijk is om een concrete richting van het leven te vinden, wat het op zich moeilijker maakt om jezelf goed te oriënteren, zei hij.

In de films reflecteerde Cederholm ook op massamoord en terrorisme. Hij noemde islamitisch, extreemlinks en extreemrechts terrorisme en merkte op dat hij het meest sympathiseert met het eerste type.

- Op dat niveau is bijna islamitisch terrorisme waar ik het meest mee sympathiseer. Ze komen immers van de slagvelden van het Midden-Oosten, ze hebben een leven gecreëerd waar ze zich prettig bij voelen. Ze zijn zich volledig bewust van wat ze doen, maar dat zijn ze niet. Omdat ze het niet als een daad zien, zien ze het als een gegeven, ze zijn georiënteerd op wat ze doen. En daarom is het een grotere bedreiging, omdat het zich veel meer richt op groepen.

In de internetgeschiedenis van de 18-jarige heeft de politie duizenden records gevonden met betrekking tot terroristische daden, schoolaanslagen en massamoordenaars. Cederholm lijkt ook een grote fascinatie te hebben gehad voor zogenaamde incels (mannen in onvrijwillig celibaat) en schreef een middelbare schoolproject waarin het idee was om een afbeelding te tekenen die "de plaats delict zou afbeelden na een Incel-gerelateerde terroristische daad".
Krekker is de bom!
pi_205916945
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 september 2022 09:41 schreef PS. het volgende:
Ik dacht bij Zweedse even aan een mooie blonde stoot. Maar nee dus
pi_205917720
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 september 2022 09:39 schreef hoedenderand het volgende:
TT: Zweedse leerling bracht leraren met bijl om het leven en krijgt levenslang.

https://www.nu.nl/buitenl(...)1qHGA155YIUCSlNPh5pQ

Nu zul je op zoek gaan naar een motief van deze daad die je niet kan vinden in het nieuwsartikel en die de rechter ook niet kon ontdekken. Echter is er een essentieel stukje informatie wat ontbreekt in het Nederlandse nieuwsartikel en dat is dat deze leerling sympathie had voor islamitisch terrorisme, waarom dit stukje informatie volledig achterwege is gelaten op nu.nl is mij onduidelijk.

Bron: https://www.friatider.se/(...)slamistisk-terrorism
Jij laat zelf ook grote delen van de essentie weg.

Ten eerste: laten we duidelijk zijn, deze daden zijn niet gepleegd met een islamitisch motief. Hij had slechts sympathie voor de wijze waarop jihadistische terroristen te werk gaan, maar nergens blijkt dat hij ook achter hun gedachtengoed staat.

Ten tweede: jihadisme is slechts één van de vele dingen die genoemd worden in het artikel. Daarnaast was-ie bezig met links terrorisme, rechts terrorisme, anti-feminisme, incels, etc. Je kunt je afvragen of er een gestoorde ideologie was waar-ie géén belangstelling voor had.
  zaterdag 10 september 2022 @ 12:13:40 #19
308523 the-eye
I'm a Live Wire
pi_205917803
Er zijn wel heel veel woorden en heel veel bochten nodig om aan te geven waarom dit geen islamitische aanslag zou zijn :')
pi_205917829
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 september 2022 12:13 schreef the-eye het volgende:
Er zijn wel heel veel woorden en heel veel bochten nodig om aan te geven waarom dit geen islamitisch terrorisme zou zijn :')
:?

Er is letterlijk GEEN ENKEL aanwijzing of ook maar indicatie dat hier sprake is van islamitisch terrorisme |:(
Krekker is de bom!
  zaterdag 10 september 2022 @ 12:17:14 #21
308523 the-eye
I'm a Live Wire
pi_205917838
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 september 2022 12:16 schreef KreKkeR het volgende:

[..]
:?

Er is letterlijk GEEN ENKEL aanwijzing of ook maar indicatie dat hier sprake is van islamitisch terrorisme |:(
Okee Judith
pi_205917877
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 september 2022 12:13 schreef the-eye het volgende:
Er zijn wel heel veel woorden en heel veel bochten nodig om aan te geven waarom dit geen islamitische aanslag zou zijn :')
Ongeveer net zo veel als om aan te geven waarom het geen extreemrechts terrorisme betreft.
pi_205917899
Cultuur bestaat niet dus we kunnen niet beoordelen of dit een slechte zaak is.
“My soul is impatient with itself, as with a bothersome child; its restlessness keeps growing and is forever the same. Everything interests me, but nothing holds me.” ― Fernando Pessoa
  zaterdag 10 september 2022 @ 12:26:14 #24
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_205917926


Dit is 'm, wat die met islamitisch terrorisme te maken heeft snap ik niet. Gewoon iemand die geilde op schoolshootings.

quote:
In three videos that Fabian Cederholm recorded the day before the attack, he talked about problems with young lonely men and criticized feminism.
Klinkt als een wat rechtsige Fokker.

[ Bericht 12% gewijzigd door -XOR- op 10-09-2022 12:31:27 ]
We have always been at war with Eastasia.
pi_205917974
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 september 2022 12:17 schreef the-eye het volgende:

[..]
Okee Judith
Islamitisch terrorisme is terrorisme gepleegd door moslims. Zo ingewikkeld is dat toch niet?

Stel, extreem-rechts/links figuur x is geïnteresseerd in het plegen van terroristische daden en verdiept zich daarom in allerlei vormen van terrorisme. Hierbij vindt persoon x de technieken en mindset die islamitische terroristen hanteren, het meest fascinerend.

Stel, extreem-rechts/links figuur x pleegt een aanslag met als doel, het tegengaan van de islam in Europa / het beschermen van lbqrt+. Maakt dat de aanslag gepleegd door figuur x opeens een daad van moslimterrorisme?
Krekker is de bom!
  zaterdag 10 september 2022 @ 12:35:16 #26
137134 Iblardi
Non semper idem
pi_205918036
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 september 2022 12:13 schreef the-eye het volgende:
Er zijn wel heel veel woorden en heel veel bochten nodig om aan te geven waarom dit geen islamitische aanslag zou zijn :')
Het labeltje "verwarde persoon" (om maar een eufemisme te gebruiken) lijkt me hier meer van toepassing. Het komt over als de gedachten van een piekeraar die op een gegeven moment de grens van de waanzin is overschreden.
  zaterdag 10 september 2022 @ 13:09:44 #27
308523 the-eye
I'm a Live Wire
pi_205918582
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 september 2022 12:26 schreef -XOR- het volgende:
[ afbeelding ]

Dit is 'm, wat die met islamitisch terrorisme te maken heeft snap ik niet. Gewoon iemand die geilde op schoolshootings.
[..]
Klinkt als een wat rechtsige Fokker.
Fijne gozer
Daar gaat je goeie naam als boze blanke man
pi_205918651
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 september 2022 13:09 schreef the-eye het volgende:

[..]
Fijne gozer
Daar gaat je goeie naam als boze blanke man
Want door deze gozer pleegt opeens elke boze blanke man aanslagen? :?

Ik blijf je manier van redeneren vreemd vinden. Maar toegeven, je bent blijkbaar wel consequent op het gebied van generaliseren. :{

Maar nog terugkomend op jouw eerdere wijsheden m.b.t. islamitisch terrorisme: daar nog wat op te zeggen? :D
Krekker is de bom!
pi_205918679
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 september 2022 12:26 schreef -XOR- het volgende:
[ afbeelding ]

Dit is 'm, wat die met islamitisch terrorisme te maken heeft snap ik niet. Gewoon iemand die geilde op schoolshootings.
[..]
Klinkt als een wat rechtsige Fokker.
Dit forum zit dan ook propvol met incels.
pi_205918943
We komen er wel, samen komen we er wel uit, samen zijn we heel erg slim.

Hoewel het islamitisch terrorisme wellicht terecht niet geaccentueerd wordt in het nieuwsartikel en volledig wordt weggelaten zou het wel fijn zijn als het psychiatrisch rapport boven tafel komt zodat we meer inzicht krijgen. Er gebeuren vaker bizarre geweldsdelicten op deze wereld, maar de informatie is nu wel heel summier.
pi_205919395
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 september 2022 13:30 schreef hoedenderand het volgende:
We komen er wel, samen komen we er wel uit, samen zijn we heel erg slim.

Hoewel het islamitisch terrorisme wellicht terecht niet geaccentueerd wordt in het nieuwsartikel en volledig wordt weggelaten zou het wel fijn zijn als het psychiatrisch rapport boven tafel komt zodat we meer inzicht krijgen. Er gebeuren vaker bizarre geweldsdelicten op deze wereld, maar de informatie is nu wel heel summier.
De fascinatie voor schoolshooting, het verdiepen in recht en links extremisme wordt ook weggelaten.

Wat is jouw punt precies? Wat probeer je, zo tussen de regels door, te suggereren?
Krekker is de bom!
pi_205919896
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 september 2022 12:26 schreef -XOR- het volgende:
[ afbeelding ]

Dit is 'm, wat die met islamitisch terrorisme te maken heeft snap ik niet. Gewoon iemand die geilde op schoolshootings.
[..]
Klinkt als een wat rechtsige Fokker.
Heeft ie dus ook niks mee te maken. Meer een houding van 'jihadisten pakken hun zaak goed aan, zo zouden wij het ook moeten doen'.
pi_205919918
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 september 2022 13:14 schreef KreKkeR het volgende:

[..]
Want door deze gozer pleegt opeens elke boze blanke man aanslagen? :?

Ik blijf je manier van redeneren vreemd vinden. Maar toegeven, je bent blijkbaar wel consequent op het gebied van generaliseren. :{

Maar nog terugkomend op jouw eerdere wijsheden m.b.t. islamitisch terrorisme: daar nog wat op te zeggen? :D
Ik vind wel dat elke blanke man nu afstand moet nemen van deze daad. Dat verlangen we van andere groepen immers ook.
pi_205919972
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 september 2022 14:00 schreef KreKkeR het volgende:

[..]
De fascinatie voor schoolshooting, het verdiepen in recht en links extremisme wordt ook weggelaten.

Wat is jouw punt precies? Wat probeer je, zo tussen de regels door, te suggereren?
Niets, behalve dat gedrag altijd een oorzaak heeft hoe lastig het ook voor buitenstaanders is om dat soms te begrijpen. Nu is er simpelweg niet genoeg informatie om inzicht in zijn gedrag te krijgen. Er is altijd een motief, die ontbreekt niet bij de dader, die is er wel degelijk maar is lastig of niet te achterhalen.
  zaterdag 10 september 2022 @ 15:04:31 #35
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_205920034
Pffff..... levenslang! Alsof die rechters vroeger op school nooit wat uitgehaald hebben :')
pi_205920840
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 september 2022 14:57 schreef hoedenderand het volgende:

[..]
Niets, behalve dat gedrag altijd een oorzaak heeft hoe lastig het ook voor buitenstaanders is om dat soms te begrijpen.
Wat voor mogelijke oorzaak of oorzaken had je in gedachten in dit geval?

En wat versta je onder buitenstaanders?

En bedoel je dat deze buitenstaanders oorzaken ontkennen? Of dat deze buitenstaanders wellicht beseffen dat een werkelijk motief + achterliggende oorzaken gedrag niet altijd haarfijn te achterhalen is?

quote:
Nu is er simpelweg niet genoeg informatie om inzicht in zijn gedrag te krijgen. Er is altijd een motief, die ontbreekt niet bij de dader, die is er wel degelijk maar is lastig of niet te achterhalen.
Iemand die niet goed is bij zijn hoofd kan ook last hebben van waanbeelden. Ik zeg niet dat dit hier ook het geval is, maar wat zou in geval van waanbeelden het motief zijn volgens jou?
Krekker is de bom!
  zaterdag 10 september 2022 @ 16:19:38 #37
308523 the-eye
I'm a Live Wire
pi_205920874
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 september 2022 13:14 schreef KreKkeR het volgende:

[..]
Want door deze gozer pleegt opeens elke boze blanke man aanslagen? :?

Ik blijf je manier van redeneren vreemd vinden. Maar toegeven, je bent blijkbaar wel consequent op het gebied van generaliseren. :{

Maar nog terugkomend op jouw eerdere wijsheden m.b.t. islamitisch terrorisme: daar nog wat op te zeggen? :D
Ik zie een opscheer, ik zie een capuchon en ik zie inspiratie door de islam dus wmb is dat nog niet geheel van de tafel

[ Bericht 0% gewijzigd door the-eye op 10-09-2022 17:38:21 ]
pi_205921173
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 september 2022 16:19 schreef the-eye het volgende:

[..]
Ik zie een opscheer, ik zie een capuchon en ik zie inspiratie door de islam dus wmb is dat nog niet gehaal van de tafel
Bizar dat je je zo in bochten wringt om er een islam dingetje van te maken.

Dat over opscheer en capuchon is ook echt extreem ver gezocht.

En er staat nergens wat over inspiratie door de islam btw. Lees eens wat er ECHT staat. Want je lijkt echt aan tunnelvisie te lijden.

Nogmaals:

quote:
In de internetgeschiedenis van de 18-jarige heeft de politie duizenden records gevonden met betrekking tot terroristische daden, schoolaanslagen en massamoordenaars. Cederholm lijkt ook een grote fascinatie te hebben gehad voor zogenaamde incels.

In de films reflecteerde Cederholm ook op massamoord en terrorisme. Hij noemde islamitisch, extreemlinks en extreemrechts terrorisme en merkte op dat hij het meest sympathiseert met het eerste type.

- Op dat niveau is bijna islamitisch terrorisme waar ik het meest mee sympathiseer. Ze komen immers van de slagvelden van het Midden-Oosten, ze hebben een leven gecreëerd waar ze zich prettig bij voelen. Ze zijn zich volledig bewust van wat ze doen, maar dat zijn ze niet. Omdat ze het niet als een daad zien, zien ze het als een gegeven, ze zijn georiënteerd op wat ze doen. En daarom is het een grotere bedreiging, omdat het zich veel meer richt op groepen.
Er staat overduidelijk dat hier sprake is van iemand die om onduidelijke redenen gefascineerd was door incels, terrorisme inclusief schoolaanslagen. Hierbij focuste hij op allerlei vormen van terrorisme, extreemlinks, extreemrechts, islamitisch.

Wat betreft de manieren waarom men te werk ging en dacht over de aanslagen, sprak islamitisch terrorisme hem het meest aan.

Dat is echt totaal iets anders dan "geïnspireerd worden door de islam om terroristische aanslagen te plegen".
Krekker is de bom!
pi_205921680
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 september 2022 12:26 schreef -XOR- het volgende:
[ afbeelding ]

Dit is 'm, wat die met islamitisch terrorisme te maken heeft snap ik niet. Gewoon iemand die geilde op schoolshootings.
[..]
Klinkt als een wat rechtsige Fokker.
Ah dan kunnen wij de computerspelletjes de schuld geven.
Ô mon citoyens vous serez unis.
  zaterdag 10 september 2022 @ 17:11:25 #40
385546 corehype
ogen uitgestoken
pi_205921791
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 september 2022 09:39 schreef hoedenderand het volgende:
TT: Zweedse leerling bracht leraren met bijl om het leven en krijgt levenslang.

https://www.nu.nl/buitenl(...)1qHGA155YIUCSlNPh5pQ

Nu zul je op zoek gaan naar een motief van deze daad die je niet kan vinden in het nieuwsartikel en die de rechter ook niet kon ontdekken. Echter is er een essentieel stukje informatie wat ontbreekt in het Nederlandse nieuwsartikel en dat is dat deze leerling sympathie had voor islamitisch terrorisme, waarom dit stukje informatie volledig achterwege is gelaten op nu.nl is mij onduidelijk.

Bron: https://www.friatider.se/(...)slamistisk-terrorism
Gezien zijn autisme lijkt het mij eerder da teen autistisch incel op FOK! zoals jij dit soort streken zou uithalen
"Geen kut is ooit nat geworden van een autist die 100 cijfers achter de komma van Pi uit zijn kop kan drummen."
corehype in KLB / Wiskundige bewijzen
  zaterdag 10 september 2022 @ 17:12:57 #41
385546 corehype
ogen uitgestoken
pi_205921815
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 september 2022 12:13 schreef the-eye het volgende:
Er zijn wel heel veel woorden en heel veel bochten nodig om aan te geven waarom dit geen islamitische aanslag zou zijn :')
Fabian Cederholm klinkt niet echt islamitsich nee

autistisch FOK! wilt natuurlijk zijn incel uitgingen projecteren
"Geen kut is ooit nat geworden van een autist die 100 cijfers achter de komma van Pi uit zijn kop kan drummen."
corehype in KLB / Wiskundige bewijzen
  zaterdag 10 september 2022 @ 17:14:32 #42
385546 corehype
ogen uitgestoken
pi_205921853
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 september 2022 14:52 schreef Sodemieters het volgende:

[..]
Ik vind wel dat elke blanke man nu afstand moet nemen van deze daad. Dat verlangen we van andere groepen immers ook.
:T
"Geen kut is ooit nat geworden van een autist die 100 cijfers achter de komma van Pi uit zijn kop kan drummen."
corehype in KLB / Wiskundige bewijzen
  zaterdag 10 september 2022 @ 17:31:17 #43
478185 PiyeReloaded
Still the king of Kush
pi_205922136
Hehe als er een keer een geflipte FOK!er de boel overhoop schiet zullen er vast ook rechtse Zweden roepen dat ie op een forum hing waar de islam wel erg vaak aan bod kwam en waarom dat niet benoemd mag worden door de multicultiknuffelende slinksche kerk.
  zaterdag 10 september 2022 @ 17:38:57 #44
308523 the-eye
I'm a Live Wire
pi_205922250
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 september 2022 16:36 schreef KreKkeR het volgende:

[..]
Bizar dat je je zo in bochten wringt om er een islam dingetje van te maken.

Dat over opscheer en capuchon is ook echt extreem ver gezocht.

En er staat nergens wat over inspiratie door de islam btw. Lees eens wat er ECHT staat. Want je lijkt echt aan tunnelvisie te lijden.

Nogmaals:
[..]
Er staat overduidelijk dat hier sprake is van iemand die om onduidelijke redenen gefascineerd was door incels, terrorisme inclusief schoolaanslagen. Hierbij focuste hij op allerlei vormen van terrorisme, extreemlinks, extreemrechts, islamitisch.

Wat betreft de manieren waarom men te werk ging en dacht over de aanslagen, sprak islamitisch terrorisme hem het meest aan.

Dat is echt totaal iets anders dan "geïnspireerd worden door de islam om terroristische aanslagen te plegen".
Ach ligt toch niet zo te zeiken man :')
pi_205922344
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 september 2022 17:38 schreef the-eye het volgende:

[..]
Ach ligt toch niet zo te zeiken man :')
Je wil gewoon vooral onzin blijven roepen? Ieder zijn ding :{
Krekker is de bom!
pi_205922364
Het zijn altijd wel incels die zo worden. Het wordt tijd dat mislukte losers als dit wat meer neuken, hoe gaan we dat oplossen?
-nee-
pi_205922404
quote:
14s.gif Op zaterdag 10 september 2022 17:48 schreef Marsenal het volgende:
Het zijn altijd wel incels die zo worden. Het wordt tijd dat mislukte losers als dit wat meer neuken, hoe gaan we dat oplossen?
Prostituees of uithuwelijken tegen 7 koeien en geiten weer invoeren :P
Krekker is de bom!
  zaterdag 10 september 2022 @ 18:03:54 #48
308523 the-eye
I'm a Live Wire
pi_205922560
quote:
14s.gif Op zaterdag 10 september 2022 17:48 schreef Marsenal het volgende:
Het zijn altijd wel incels die zo worden. Het wordt tijd dat mislukte losers als dit wat meer neuken, hoe gaan we dat oplossen?
Protestmeetings van lekkere wijven, een soort Suck for Peace acties?
  zaterdag 10 september 2022 @ 18:05:11 #49
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_205922584
quote:
14s.gif Op zaterdag 10 september 2022 17:48 schreef Marsenal het volgende:
Het zijn altijd wel incels die zo worden. Het wordt tijd dat mislukte losers als dit wat meer neuken, hoe gaan we dat oplossen?
Ik denk porno voortaan verplichten in je vakkenpakket.
pi_205922648
quote:
14s.gif Op zaterdag 10 september 2022 17:48 schreef Marsenal het volgende:
Het zijn altijd wel incels die zo worden. Het wordt tijd dat mislukte losers als dit wat meer neuken, hoe gaan we dat oplossen?
Straatverbod en verplichte registratie op fok
  zaterdag 10 september 2022 @ 19:51:02 #51
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_205924254
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 september 2022 12:26 schreef -XOR- het volgende:
[ afbeelding ]

Dit is 'm, wat die met islamitisch terrorisme te maken heeft snap ik niet. Gewoon iemand die geilde op schoolshootings.
[..]
Klinkt als een wat rechtsige Fokker.
Ziet er uit alsof die nog geen twee hersencellen heeft, maar laat ik niet van het uiterlijk uit gaan.
Waarschijnlijk gepest, maagd, niet kunnen doen wat hij wil doen, psychische klachten, etc.
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
  zaterdag 10 september 2022 @ 19:52:49 #52
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_205924283
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 september 2022 13:16 schreef koffiekoekjes het volgende:

[..]
Dit forum zit dan ook propvol met incels.
Valt volgens mij wel mee. Vroeger had je schenkstroop, en tegenwoordig osedevo (zou nog wel eens dezelfde persoon kunnen zijn).
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
pi_205930582
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 september 2022 10:26 schreef Nober het volgende:

[..]
Wat lul jij nou met je islamitisch terrorisme?! Islam is vrede.
Islam staat tot jihadisme als jodendom staat tot zionisme.
pi_205938230
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 september 2022 16:17 schreef KreKkeR het volgende:

[..]
Wat voor mogelijke oorzaak of oorzaken had je in gedachten in dit geval?

En wat versta je onder buitenstaanders?

En bedoel je dat deze buitenstaanders oorzaken ontkennen? Of dat deze buitenstaanders wellicht beseffen dat een werkelijk motief + achterliggende oorzaken gedrag niet altijd haarfijn te achterhalen is?
[..]
Iemand die niet goed is bij zijn hoofd kan ook last hebben van waanbeelden. Ik zeg niet dat dit hier ook het geval is, maar wat zou in geval van waanbeelden het motief zijn volgens jou?
Een buitenstaander is iedereen die niet vanuit jouw visie met jouw achtergrond naar de wereld kijkt en deze is dus altijd uniek en subjectief . Het is heel lastig om vanuit de visie van een ander te redeneren, een Christen zal een Moslim nooit echt kunnen begrijpen en andersom als ze besluiten bij hun geloof te blijven.

Welke oorzaken ik zelf in gedachte had dat doet niet ter zake, dan moet ik gaan speculeren met zeer beperkte informatie, dat heeft weinig zin. Het enige wat ik kan zeggen is dat deze jongeman behoorlijk verknipt moet zijn om tot een dergelijk agressieve daad te komen. Hoe dat tot stand is gekomen is is een groot vraagteken. Want in een westerse maatschappij heeft de mens alleen via de media zoals bijv videogames en films voorbeelden van gruwelijke moordpartijen. Iets moet hem geprogrammeerd hebben en welke bronnen dat zijn is onduidelijk.

Een motief is slechts een drijfveer of beweegreden, in dat geval kunnen stemmen die opdracht geven de daad uit te voeren het motief zijn.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')