Dit laatste echter duurt nogal even zodat ik behoorlijke krampen in mijn onderbuik heb op dit moment.
Nog tips om snel ruimte te maken in je binnenste regionen zodat mijn hevig verdrukte organen weer naar hun eigen plaats kunnen terugkeren ?
Zo beter, Sweek ?
quote:Zo hoort ie in Lifestyle.
Op donderdag 6 februari 2003 19:04 schreef Buurmannetje het volgende:
Zo beter, Sweek ?
quote:misschien kun je de boel daarbinnen desnoods met een pollepel ofzo los roeren.
Op donderdag 6 februari 2003 19:04 schreef Buurmannetje het volgende:Nog tips om snel ruimte te maken in je binnenste regionen zodat mijn hevig verdrukte organen weer naar hun eigen plaats kunnen terugkeren ?
Zo beter, Sweek ?
maar dat had je waarschijnlijk zelf al verzonnen?
Mijn hoogste score is een 8,3
Ik ben benieuwd
M'n schoonmoeder stond inene voor onze deur, van schrik liep ik bijna compleet leeg nog maar even een prakje opwarmen zometeen
quote:water drinken bij je eten,helpt bij mij wel namelijk
Op donderdag 6 februari 2003 19:04 schreef Buurmannetje het volgende:
Nu heb ik daarstraks mijn maaltijd naar binnen gewerkt en wat erin gaat moet er op den duur ook weer uit.Dit laatste echter duurt nogal even zodat ik behoorlijke krampen in mijn onderbuik heb op dit moment.
Nog tips om snel ruimte te maken in je binnenste regionen zodat mijn hevig verdrukte organen weer naar hun eigen plaats kunnen terugkeren ?
Zo beter, Sweek ?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |