Dat weet ik? Ik heb het over Alicia niet over Mirthe.quote:
Of niet. Het is ook niet de nieuwe hit show op sbs...het trekt de kijkers die naar dit soort shit kijken. Big brother werd ook eerder van de buis gehaald.quote:Op zaterdag 10 september 2022 00:44 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Dan verzinnen ze wel iets anders.
Soms moet je even bijslapen.quote:Op zaterdag 10 september 2022 00:48 schreef Flory het volgende:
Berend mis ik, die is meestal bij de laatste die gaan slapen.
Horecamannen slapen niet rond deze tijdquote:Op zaterdag 10 september 2022 00:50 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Soms moet je even bijslapen.
Vertelquote:
Nee hoor.quote:Op zaterdag 10 september 2022 00:49 schreef engine het volgende:
[..]
Of niet. Het is ook niet de nieuwe hit show op sbs...het trekt de kijkers die naar dit soort shit kijken. Big brother werd ook eerder van de buis gehaald.
quote:
Here we goquote:
Niet aan toegevenquote:
Als het echt een leegloop gaat worden.Gooi er dan maar wat bewoners van UTO en BB in.Er zijn vast wel gegadigden.quote:
Exactquote:Op zaterdag 10 september 2022 00:55 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Nee, afgelopen jaar was het alleen geen 100 dagen.
Jaquote:Op zaterdag 10 september 2022 00:54 schreef mario390 het volgende:
vor 17 jaren was nog alles anders
fixe badkamerstreams de in andere
landen nog zijn
Of van EOTBquote:Op zaterdag 10 september 2022 00:55 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Als het echt een leegloop gaat worden.Gooi er dan maar wat bewoners van UTO en BB in.Er zijn vast wel gegadigden.
quote:Op zaterdag 10 september 2022 00:55 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Als het echt een leegloop gaat worden.Gooi er dan maar wat bewoners van UTO en BB in.Er zijn vast wel gegadigden.
Please no!quote:Op zaterdag 10 september 2022 00:55 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Recyclenquote:Op zaterdag 10 september 2022 00:55 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |