Spanje is gisteren iets begonnen , maar alleen tv-shows vooralsnog "Pesadilla en el Paraiso"quote:Op zaterdag 10 september 2022 01:10 schreef mario390 het volgende:
[..]
en geen italie,argentinie,
schamte vor demol hij was de pioneer
van realitytv
Stuur de Mol een brief en geef hier commentaar op streams.quote:Op zaterdag 10 september 2022 01:12 schreef mario390 het volgende:
[..]
ik weet niet of je me snapt?
ik will niet deze "draaidoordeloods"
daar waar je in en ur 10 mensen ziet
en de andern 30 niet
met fixe streams zie je alle
dat snapt maaar demol niet
ja geen tijd vor dat ook nogquote:Op zaterdag 10 september 2022 01:12 schreef chufi het volgende:
[..]
Spanje is gisteren iets begonnen , maar alleen tv-shows vooralsnog "Pesadilla en el Paraiso"
dat heb ik somige keer bij utoquote:Op zaterdag 10 september 2022 01:13 schreef Charmian het volgende:
[..]
Stuur de Mol een brief en geef hier commentaar op streams.
UTO is al 2 jaar geleden of zo. Stuur opnieuw en zeik niet zo.quote:Op zaterdag 10 september 2022 01:14 schreef mario390 het volgende:
[..]
dat heb ik somige keer bij uto
Dat is tegen dovemansoren... al jaren.quote:Op zaterdag 10 september 2022 01:15 schreef Moeraskat het volgende:
Zet anders even dat gesprek voort in de SC….
Echt vet irritant inmiddels. Even afwijken kan altijd, maar dit is ook alleen maar negatief…quote:Op zaterdag 10 september 2022 01:17 schreef Charmian het volgende:
[..]
Dat is tegen dovemansoren... al jaren.
Jazekerquote:Op zaterdag 10 september 2022 01:18 schreef chufi het volgende:
Zong Eunice now iets van pijama ?
chufi in MUZ / Spaanstalige nummers #25 Siempre calienta el verano
waarom om 7? de wat nog zitten slapen nog nietquote:Op zaterdag 10 september 2022 01:18 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Echt vet irritant inmiddels. Even afwijken kan altijd, maar dit is ook alleen maar negatief…
Oh, morgen gaan ze om 7u opstaan. En een bonte avond of speurtocht doen.
En over deze begon ze ook Vivir asi es morir chufi in MUZ / Spaanstalige nummers #22 Vivir asi es ....quote:
Lijkt me een geschikte gozer. Maar moet steeds aan Hans Teeuwen denken bij de naam.quote:
Dat heb ik dus ookquote:Op zaterdag 10 september 2022 01:22 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Lijkt me een geschikte gozer. Maar moet steeds aan Hans Teeuwen denken bij de naam.
Ik weet het niet meerquote:Op zaterdag 10 september 2022 01:23 schreef Knikkergeitje het volgende:
[..]
Is t nou rupert of rupurt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |