abonnement Unibet Coolblue
pi_205917075
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 september 2022 10:43 schreef Korenfok het volgende:

[..]
klopt. Van rossum zei gelijk de eerste podcast, ik had het fout en niet voor kunnen stellen . want het is ook volslagen idioot wat poetin heeft gedaan.
Punt is dat van Rossem’s vakgebied niet Rusland is, ideologie van Poetin’s regime en internationale betrekkingen die de Russen aanhielden en houden. Want als je dat meeneemt wat het zo klaar als een klontje dat op het moment dat de Oekraïners de Minsk-akkoorden niet implementeerden - voordelig voor Rusland - Poetin tot een aanval zou overgaan. De Minsk-akkoorden werden slim gebruikt door Oekraïne om de implementatie ervan te vertragen zodat ze vanaf de Krim-invasie tot de daadwerkelijke oorlog zo goed mogelijk bewapend en getraind zouden zijn door met name de Amerikanen. En dat is goed gelukt ook.
Op woensdag 26 oktober 2022 07:33 schreef Lospedrosa:
“Kan gebeuren in een live uitzending dat je je een beetje laat meeslepen er bleert dat je kinderen maar moet verbranden.”
  Jaap van Dissel-award 2022 zaterdag 10 september 2022 @ 10:59:30 #202
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_205917077
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 september 2022 10:57 schreef PzKpfw het volgende:
Ergens vrees ik wel voor de winter in deze oorlog. Het tempo van de oorlog zal dan door de omstandigheden omlaag gaan zo niet tot een stilstand komen. Zeer gunstig voor de Russen om zich te hergroeperen en wellicht sterker terug te komen.
Daarom moeten de Oekrainers zoveel mogelijk meters maken nu.
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
  Jaap van Dissel-award 2022 zaterdag 10 september 2022 @ 11:00:54 #203
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_205917100
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 september 2022 10:59 schreef Aloulu het volgende:

[..]
Punt is dat van Rossem’s vakgebied niet Rusland is, ideologie van Poetin’s regime en internationale betrekkingen die de Russen aanhielden en houden. Want als je dat meeneemt wat het zo klaar als een klontje dat op het moment dat de Oekraïners de Minsk-akkoorden niet implementeerden - voordelig voor Rusland - Poetin tot een aanval zou overgaan. De Minsk-akkoorden werden slim gebruikt door Oekraïne om de implementatie ervan te vertragen zodat ze vanaf de Krim-invasie tot de daadwerkelijke oorlog zo goed mogelijk bewapend en getraind zouden zijn door met name de Amerikanen. En dat is goed gelukt ook.
Achteraf is het makkelijk lullen
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
  zaterdag 10 september 2022 @ 11:00:59 #204
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_205917101
Begint er serieus op te lijken dat Izyum ook heroverd is.

twitter
Vóór het internet dacht men dat de oorzaak van domheid een gebrek aan toegang tot informatie was. Inmiddels weten we beter.
  Jaap van Dissel-award 2022 zaterdag 10 september 2022 @ 11:01:25 #205
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_205917105
quote:
11s.gif Op zaterdag 10 september 2022 11:00 schreef Perrin het volgende:
Begint er serieus op te lijken dat Izyum ook heroverd is.

[ twitter ]
_O_
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
  zaterdag 10 september 2022 @ 11:01:35 #206
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_205917108
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 september 2022 10:57 schreef PzKpfw het volgende:
Ergens vrees ik wel voor de winter in deze oorlog. Het tempo van de oorlog zal dan door de omstandigheden omlaag gaan zo niet tot een stilstand komen. Zeer gunstig voor de Russen om zich te hergroeperen en wellicht sterker terug te komen.
Of de hele winter op de nederlaag te moeten herkauwen.
Vóór het internet dacht men dat de oorzaak van domheid een gebrek aan toegang tot informatie was. Inmiddels weten we beter.
pi_205917114
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 september 2022 09:44 schreef mcmlxiv het volgende:
Ik begrijp dat de Rob van Wijk fans verontwaardigd zijn over pro-Russische aantijgingen?

Ik denk niet dat Robbie pro Putin is, ik denk dat Robbie vooral genadeloos door het ijs is gezakt als deskundige van lik-mijn-vestjes. Nou is dat voor veel mensen niet zo’n verrassing, maar wanneer je hem wel serieus nam dan kan dat best een beetje pijnlijk zijn.

Van Wijk is best goed in verhaaltjes schrijven en heel serieus overkomen op radio en tv. Veel meer niet, maar goed overkomen is ook best een kwaliteit
Nou ja dat is zo, viel me al een paar keer op dat Rob heel laat achter nieuwsfeiten aanloopt. En dat ie woont in Frankrijk ergens als God in Frankrijk en zelf benoemd de hele dagen volgt. Maar ik denk eerder een uurtje per dag en dan ook nog podcasts vol lullen. Eigenlijk weer typisch D66 gedrag.
Vakman pur sang
pi_205917134
quote:
84s.gif Op zaterdag 10 september 2022 11:00 schreef Starhopper het volgende:
Achteraf is het makkelijk lullen
Ook toen was dat het al. Niet iedereen had het mis.
Op woensdag 26 oktober 2022 07:33 schreef Lospedrosa:
“Kan gebeuren in een live uitzending dat je je een beetje laat meeslepen er bleert dat je kinderen maar moet verbranden.”
pi_205917150
Butthurt.

Hahahahahaha.

Deze Serviër noemt de bezetting door Rusland "liberated".

Klootzak.

twitter
pi_205917158
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 september 2022 10:57 schreef PzKpfw het volgende:
Ergens vrees ik wel voor de winter in deze oorlog. Het tempo van de oorlog zal dan door de omstandigheden omlaag gaan zo niet tot een stilstand komen. Zeer gunstig voor de Russen om zich te hergroeperen en wellicht sterker terug te komen.
Als ik de Russische telegram kanalen bekijk, bedelen ze nu al om winterkleding. 'De nachten zijn koud geworden' 'Herfst in Oekraine'. Zowel die Wagner-gasten als de contract militairen willen graag geld om warmere kleding en gear te kopen.


Het Oekrainse leger krijgt hulp van een aantal NAVO landen om zich voor te bereiden op de winter.
Definitely not CIA
pi_205917168
quote:
84s.gif Op zaterdag 10 september 2022 10:57 schreef Starhopper het volgende:

[..]
:Y
En juist omdat hij zijn fout gewoon toegeeft verdient hij mijn respect.
Wanneer geeft putin zijn fout toe
pi_205917178
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 september 2022 10:59 schreef Aloulu het volgende:

[..]
Punt is dat van Rossem’s vakgebied niet Rusland is, ideologie van Poetin’s regime en internationale betrekkingen die de Russen aanhielden en houden. Want als je dat meeneemt wat het zo klaar als een klontje dat op het moment dat de Oekraïners de Minsk-akkoorden niet implementeerden - voordelig voor Rusland - Poetin tot een aanval zou overgaan. De Minsk-akkoorden werden slim gebruikt door Oekraïne om de implementatie ervan te vertragen zodat ze vanaf de Krim-invasie tot de daadwerkelijke oorlog zo goed mogelijk bewapend en getraind zouden zijn door met name de Amerikanen. En dat is goed gelukt ook.
Dat was helemaal niet zo klaar als een klontje. Wat een onzin. Lees de topics hier nog eens terug van januari. Het gros vond bijvoorbeeld dat Biden totaal ongeloofwaardig was geworden omdat hij maar bleef waarschuwen voor een Russische aanval terwijl er niks gebeurde.
pi_205917179
Als Izyum ook bevrijd is, dan zit Oekraïne nu op 2000 km2 bevrijd gebied in 3 dagen. Dat gaat hard.
pi_205917193
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 september 2022 10:59 schreef Aloulu het volgende:

[..]
Punt is dat van Rossem’s vakgebied niet Rusland is, ideologie van Poetin’s regime en internationale betrekkingen die de Russen aanhielden en houden. Want als je dat meeneemt wat het zo klaar als een klontje dat op het moment dat de Oekraïners de Minsk-akkoorden niet implementeerden - voordelig voor Rusland - Poetin tot een aanval zou overgaan. De Minsk-akkoorden werden slim gebruikt door Oekraïne om de implementatie ervan te vertragen zodat ze vanaf de Krim-invasie tot de daadwerkelijke oorlog zo goed mogelijk bewapend en getraind zouden zijn door met name de Amerikanen. En dat is goed gelukt ook.
De minsk akkoorden waren regelt dat oekraine controle op de regios zou krijgen en nemen, en tegelijk was rusland de regio's aan het bevoorraden, dus de minsk akkoorden aan het dwarsbomen. Rusland wilde dat oekraine zich zou kapot bijten, en dan aanvallen.

Want alles wijst er op, dat Rusland altijd van plan is geweest deze stap te proberen, eigenlijk vanaf 2001 is dit duidelijk. Achteraf gezien.
pi_205917194
Heb net even op rt.com gekeken. Geen enkel bericht over de opmars van de laatste dagen, enkel "nieuws" over de koningin en gas. _O-
pi_205917195
twitter
pi_205917198
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 september 2022 11:06 schreef capricia het volgende:

[..]
Als ik de Russische telegram kanalen bekijk, bedelen ze nu al om winterkleding. 'De nachten zijn koud geworden' 'Herfst in Oekraine'. Zowel die Wagner-gasten als de contract militairen willen graag geld om warmere kleding en gear te kopen.


Het Oekrainse leger krijgt hulp van een aantal NAVO landen om zich voor te bereiden op de winter.
Binnenkort kunnen ze hun paarden slachten voor voedsel
pi_205917200
Haha! Het Russische Ministerie van Defensie is not amused. _O-

twitter
Definitely not CIA
pi_205917209
Heeft iemand een nieuwe kaart?
pi_205917223
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 september 2022 10:57 schreef PzKpfw het volgende:
Ergens vrees ik wel voor de winter in deze oorlog. Het tempo van de oorlog zal dan door de omstandigheden omlaag gaan zo niet tot een stilstand komen. Zeer gunstig voor de Russen om zich te hergroeperen en wellicht sterker terug te komen.
Dat wordt zeker geen pretje voor de mannen aan het front, eerst de natte herfst waarbij alles in een modderbad verandert. En dan nog een ijskoude winter. Als het vriest is het wel makkelijker vechten dan in de modder. In WW2 vroren veel soldaten dood of gaven zich uitgeput over. Dat zie ik de gedemoraliseerde Russen ook wel doen.
pi_205917230
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 september 2022 11:10 schreef Adames het volgende:

[..]
Binnenkort kunnen ze hun paarden slachten voor voedsel
_O-
Oh ja.. eten.
Zal wel weer onder bedreiging bij de burgers gestolen worden. Toch? Plunderen en moorden.

twitter
Definitely not CIA
  zaterdag 10 september 2022 @ 11:14:35 #222
207884 Heremeteit
alweer een poort
pi_205917240
quote:
11s.gif Op zaterdag 10 september 2022 11:00 schreef Perrin het volgende:
Begint er serieus op te lijken dat Izyum ook heroverd is.

[ twitter ]
Ik hoop dat ondanks de verschrikkingen die de Russen hebben aangericht de Oekraïners hun PoW's goed behandelen. Niet alleen uit humanitair oogpunt, maar je wil overgave zo aantrekkelijk mogelijk maken.
  zaterdag 10 september 2022 @ 11:15:37 #223
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_205917258
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 september 2022 11:14 schreef Heremeteit het volgende:

[..]
Ik hoop dat ondanks de verschrikkingen die de Russen hebben aangericht de Oekraïners hun PoW's goed behandelen. Niet alleen uit humanitair oogpunt, maar je wil overgave zo aantrekkelijk mogelijk maken.
En vergeet ook alle burgers niet die hebben gecollaboreerd..

twitter
Vóór het internet dacht men dat de oorzaak van domheid een gebrek aan toegang tot informatie was. Inmiddels weten we beter.
pi_205917261
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 september 2022 11:09 schreef Glazenmaker het volgende:
Heb net even op rt.com gekeken. Geen enkel bericht over de opmars van de laatste dagen, enkel "nieuws" over de koningin en gas. _O-
RT wacht nog op bevestiging van Rob de Wijk. :7
pi_205917262
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 september 2022 11:13 schreef Jemoederniet het volgende:

[..]
Dat wordt zeker geen pretje voor de mannen aan het front, eerst de natte herfst waarbij alles in een modderbad verandert. En dan nog een ijskoude winter. Als het vriest is het wel makkelijker vechten dan in de modder. In WW2 vroren veel soldaten dood of gaven zich uitgeput over. Dat zie ik de gedemoraliseerde Russen ook wel doen.
Vind het mooi dat de Oekraïners nu flink terrein terugwinnen. Ze moeten een soort van verassingsslag bedacht hebben waarop de Russen niet konden anticiperen, werkt goed tot dusver.
Ben alleen bang dat de Russen nog een groot counteroffensief gaan organiseren voordat de winter 🥶 invalt.
Vakman pur sang
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')