Foutje in de screenshot.quote:Op vrijdag 9 september 2022 23:19 schreef Catkiller het volgende:
Ik fake mijn donatie aan je zusje nooit.
Verder snap ik hier niks van met je rare afkorting die je nu weggehaald hebt.
quote:Op vrijdag 9 september 2022 23:25 schreef Sfancta het volgende:
Volgens de nieuwe mod verdient iedereen een tweede kans
@2xHenk hij mentioned jequote:Op vrijdag 9 september 2022 23:25 schreef RedFever007 het volgende:
Tevens een ode aan @:jochemsjakie #neverforget
dat is toch echt wel de held uit het verhaal die door echt te doneren dit aan de kaak heeft gesteldquote:Op vrijdag 9 september 2022 23:25 schreef RedFever007 het volgende:
Tevens een ode aan @:jochemsjakie #neverforget
Misschien zijn landgenoot Marc ook?quote:Op vrijdag 9 september 2022 23:26 schreef RedFever007 het volgende:
[..]![]()
![]()
Net als Andres Breivik zeker![]()
Of Stalin
Exactemundo señorquote:Op vrijdag 9 september 2022 23:28 schreef Dries4Ever het volgende:
[..]
dat is toch echt wel de held uit het verhaal die door echt te doneren dit aan de kaak heeft gesteld
dit was die andere kneus, gelukkig heeft die de eer aan zichzelf gehouden en is opgeflikkert van het forumquote:Op vrijdag 9 september 2022 23:18 schreef RedFever007 het volgende:
[ afbeelding ]
Of donaties aan KWF faken.
Ik schijt op dit soort kneuzen!
en kots
quote:Op zaterdag 8 januari 2022 00:00 schreef Phoenyx-God het volgende:
Vervelend om te horen, zelf heb ik ook niet al te lang meer. Ongeveer een jaar geleden is er kanker bij mij vastgesteld, lymfe verspreid. Maandag ziekenhuis geweest en ze schatten het nu in op minder dan 3 maanden. Ik wil dat jullie weten dat ik daarom vooral de laatste tijd zoveel drink en soms wat excessief reageerde in topics. Ik heb er vrede mee maar wil niet mijn laatste maanden compleet nuchter meemaken ook al zou dat wel ideaal zijn voor mijn kinderen maar ja. Ik ben geen slecht persoon, heb gewoon nogal wat stress om het zo maar te zeggen
Gaje nu echt Mikeytt vergelijken mer Breivik en Stalinquote:Op vrijdag 9 september 2022 23:26 schreef RedFever007 het volgende:
[..]![]()
ik las het, maar kanker faken verdient NOOIT een tweede kans. Totaal debiele reactie van die mod
![]()
Net als Andres Breivik zeker![]()
Of Stalin
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |