Zelf een mening vormen D.quote:Op vrijdag 9 september 2022 23:08 schreef D. het volgende:
[..]
Even afwachten, wat ze zeggen als zij niet in de buurt is
Heel dubbel wat ze nu doet.quote:Op vrijdag 9 september 2022 23:08 schreef greysbones het volgende:
Mexx gooit straks haar eigen glazen in
Ik heb zoveel meningen, dat wil je niet wetenquote:
Geen bloemen.quote:
Klopt.quote:Op vrijdag 9 september 2022 23:13 schreef mangalie het volgende:
Mecx is dat degene die op de grond zit op stream 2?
Mee eens.quote:Op vrijdag 9 september 2022 23:13 schreef Charlotte-007 het volgende:
Mexx en Kim roddelen wel heel erg veel. Niet tof. En Gerry is gewoon een super knappe vrouw en schijnt bij vele mannen in de top 3 te staan als in de top 3 van knappe bewoners. Dus de meiden moeten Gerry sowieso niet. En Gerry kan ook nog zingen. Oh jee....
Super knap? Zingen?quote:Op vrijdag 9 september 2022 23:13 schreef Charlotte-007 het volgende:
Mexx en Kim roddelen wel heel erg veel. Niet tof. En Gerry is gewoon een super knappe vrouw en schijnt bij vele mannen in de top 3 te staan als in de top 3 van knappe bewoners. Dus de meiden moeten Gerry sowieso niet. En Gerry kan ook nog zingen. Oh jee....
Vind ik wel.quote:Op vrijdag 9 september 2022 23:15 schreef D. het volgende:
[..]
Super knap? Zingen?
Hebben we het over dezelfde Gerry?
in de top 3 samen met Kim en Mexxquote:Op vrijdag 9 september 2022 23:13 schreef Charlotte-007 het volgende:
Ze is niet lelijk, en ze zingt niet vals, dat welquote:Op vrijdag 9 september 2022 23:16 schreef itsme46 het volgende:
[..]
Vind ik wel.
Gerry zingt goed, redelijk goed en ze ziet er goed uit.
en ze kan dansenquote:Op vrijdag 9 september 2022 23:17 schreef D. het volgende:
[..]
Ze is niet lelijk, en ze zingt niet vals, dat wel
Niet mijn favorietequote:Op vrijdag 9 september 2022 23:17 schreef D. het volgende:
[..]
Ze is niet lelijk, en ze zingt niet vals, dat wel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |