abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_205912695
Stiekem date gescoord via Badoo, leek wel leuke meid. Hoogopgeleid alles. Wou als een heer overkomen en had kamer geboekt in de Oranjerie. Kostte best aardig wat duiten.

Het werd al snel romantisch en dit veranderde al snel naar een erotisch samenzijn. Ik deed langzaam haar spijkerbroek uit, en tot mijn grote schrik had ze een lange poes. Ben zelf zacht van aard, dus heb mijn walging niet laten blijken. Heb wel gelikt voor de geïnteresseerden. Die meid vond het geweldig allemaal.

Klacht 1: Meid stond opeens aan mijn deur.
Klacht 2: Vrouw deed open
Klacht 3: Lange poezen
Klacht 4: Vandaag al 5x gepoept, heel erg bang voor een lichamelijke afkeer voor Moreno.
Klacht 5: Volledig genezen van kanker en daarnaast lucht doneren, en lekker gewoon terugkomen. Dan zal een andere user vast ook snel weer herrijzen hier.
Klacht 6: Topics over gras.
pi_205912885
Ik snap geen reet van dit topic.
Google is your friend, abuse your friends
pi_205912932
Ik dacht dat TS dood was :(
pi_205913103
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 september 2022 21:58 schreef SnodeSnuiter het volgende:
Ik dacht dat TS dood was :(
Geestelijk deels
pi_205914497
Stiekem date gescoord via Badoo, leek wel leuke meid. Hoogopgeleid alles.

Vanaf dit moment werd het totaal ongeloofwaardig, iedereen weet dat alleen tuig zich bevindt op Badoo. Afvoerputje van de samenleving.
Iemand die haat heeft tegen Elon Musk gunt succesvolle Afrikanen het licht niet in de ogen en is een racist bigot.
pi_205914912
Op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:33 schreef Joopklepzeiker: Zonder twijfel is @vogeltjesdans de grootste smaakmaker en intelligentste persoon van heel KLB.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')