In de wasbak?quote:Op vrijdag 9 september 2022 21:16 schreef suzi1 het volgende:
ik had net liuk ijsje
had die eigenlijk in de wasbak gegooid. maar toch snel opgegeet
quote:Op vrijdag 9 september 2022 21:19 schreef suzi1 het volgende:
die dropstaafje is smerig en veel te hart. dus die eet ik niet
Ik wel beetje maar speakertje staat op de tafelquote:
Dat heb ik gemist?quote:
Ja want vandaag rijden de treinen nietquote:Op vrijdag 9 september 2022 21:37 schreef suzi1 het volgende:
o morgen van 11am tot 11pm gtm train raiden
Op smashed potatoesquote:Op vrijdag 9 september 2022 21:44 schreef Schakeltopia het volgende:
volgend jaar soesje live aan de draaitafel
Ik heb ook wel eens naar streams van kittens gekekenquote:Op vrijdag 9 september 2022 21:48 schreef Schakeltopia het volgende:
er zijn mensen die katten streamen he, ik zou kijken naar fluffy die aan het spelen is
Ja tochquote:
ja kon niet helemaal goed volgen mij hoorde iets met clubsquote:Op vrijdag 9 september 2022 22:05 schreef suzi1 het volgende:
maar zijn t echte grote namen ja? nou dan moeten we nog veel leren
Had wel gereden vandaag naar de stad, en toen werd ik midden op de Erasmusbrug natgekledderd. En was op zoek naar een jasje voor herfst en niet geslaagdquote:Op vrijdag 9 september 2022 22:13 schreef Schakeltopia het volgende:
hemaatje beetje sad omdat het geen e-scooter weer is
Hoeveel nm procedé?quote:Op vrijdag 9 september 2022 22:14 schreef Schakeltopia het volgende:
ben blij dat ik de chips al op heb
quote:If you're having a tough time, please reach out to CALM www.thecalmzone.net / (UK) 0800 58 58 58 (5pm until Midnight 365 days a year).
jaquote:Op vrijdag 9 september 2022 22:34 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Dit kan verkeerd geïnterpreteerd worden
#metooquote:
Ook dit kan verkeerd geïnterpreteerd wordenquote:Op vrijdag 9 september 2022 22:36 schreef Schakeltopia het volgende:
hij doet met z'n vingertje mee op de muziek
die had ik net ook gezien en dacht al dat jij t wat zou vinden. maar geen zin om t te benoemenquote:Op vrijdag 9 september 2022 23:02 schreef hemarookworst het volgende:
https://www.twitch.tv/thedjbigd
quote:Op vrijdag 9 september 2022 23:39 schreef suzi1 het volgende:
ik wil zodra het kan en de zin er is een muurtje verven
wie wat?quote:Op vrijdag 9 september 2022 23:56 schreef suzi1 het volgende:
stel nou he, en dat kan hoor!, je wordt verliefd op die zangeres. wat dan?
das nie mijn buurtquote:Op vrijdag 9 september 2022 23:59 schreef Schakeltopia het volgende:
doen we dan bij hema van het balkon, doen we eerst als achtergrond een pan basmi erop zetten, dan kan dat gewoon!
jij houd ze goed in de gaten daar of niequote:Op zaterdag 10 september 2022 00:01 schreef hemarookworst het volgende:
Overburen hadden vandaag bij domino's besteld, die gast hoeft maar twee keer te trappen ofzo en de rest lopend met de fiets
ik kijk erop uit vanuit m'n thuiskantoortjequote:Op zaterdag 10 september 2022 00:01 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
jij houd ze goed in de gaten daar of nie![]()
![]()
ehuquote:Op zaterdag 10 september 2022 00:02 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
ik kijk erop uit vanuit m'n thuiskantoortje
die woont niet in scheveningenquote:Op zaterdag 10 september 2022 00:12 schreef Schakeltopia het volgende:
zeg kent u de rookworstman de rookworstman de rookworstman
quote:Op zaterdag 10 september 2022 00:12 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
die woont niet in scheveningen
ahhhh nu snappikkutquote:Op zaterdag 10 september 2022 00:23 schreef Schakeltopia het volgende:
nee we kijken een stream
viel beetje ongelukkig samen met jou groet![]()
EINDELIJKquote:
druk op werk, geen weekendplannen. verder prima hoorquote:Op zaterdag 10 september 2022 00:23 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
prima relaxte week gehad, bij jou dan?
Heeft ie geldproblemen??quote:Op zaterdag 10 september 2022 00:24 schreef Schakeltopia het volgende:
zou de deurwaarder langs zijn gweest ofzo
echt zo'n iemand die je standaard in een pub zietquote:Op zaterdag 10 september 2022 00:26 schreef Schakeltopia het volgende:
hoogstaande kwaliteit dj zoals je ziet
quote:Op zaterdag 10 september 2022 00:27 schreef hemarookworst het volgende:
mn literblik gaat lekker lang mee
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |