Meer met zichzelf,iets van 3 kwartier las ik.quote:
Oja, natuurlijkquote:
Ik heb al 1 dag Videoland, dus ik ben expertquote:ik vind op Videoland alleen maar de afleveringen en soms per ongeluk een stream![]()
Pleh!
Ze is pas net begonnenquote:
Hij zat een heel verhaal te vertellen en ook gelijk een open sollicitatie 🤣🤣quote:
Onder de bank geroldquote:Op vrijdag 9 september 2022 21:23 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Misschien op de grond gevallen?
https://eenjaarvanjeleven(...)je-leven-livestream/ hier staan de linkjes, misschien heb je er iets aanquote:Op vrijdag 9 september 2022 21:25 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik heb moeite met de streams vinden daar![]()
Ik voel me net mario nu
Linksboven op home klikken en dan ff naar beneden scrollen tot je de 2 streams ziet.quote:Op vrijdag 9 september 2022 21:25 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik voel me net mario nu
te vinden is niet het problem maar hoe het loptquote:Op vrijdag 9 september 2022 21:25 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik voel me net mario nu
Dat zeg ikquote:Op vrijdag 9 september 2022 20:42 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Zo raar? Denk jij dat dit zo nog een jaar doorgaat?
Ze staan wel best ver onderin ja.quote:Op vrijdag 9 september 2022 21:25 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik voel me net mario nu
Dan ben ik morgen ook expertquote:Op vrijdag 9 september 2022 21:25 schreef D. het volgende:
[..]
Oja, natuurlijk
[..]
Ik heb al 1 dag Videoland, dus ik ben expert
Op hoofdpagina scrollen, moeten 2 schermpjes staan
Iedereen expertquote:Op vrijdag 9 september 2022 21:27 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dan ben ik morgen ook expert![]()
Dank, dat werkt inderdaad ook.
Slim van Bertquote:Op vrijdag 9 september 2022 21:25 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hij zat een heel verhaal te vertellen en ook gelijk een open sollicitatie 🤣🤣
Thanksquote:Op vrijdag 9 september 2022 21:26 schreef just me het volgende:
[..]
https://eenjaarvanjeleven(...)je-leven-livestream/ hier staan de linkjes, misschien heb je er iets aan
Je kan tot maandag nog van hem genietsje.quote:
ik had 'm gebookmarked want ik was ook steeds de weg kwijtquote:Op vrijdag 9 september 2022 21:28 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Thanks![]()
Als ik nu geen streams meer kan vinden
Bij mij lopt het primaquote:Op vrijdag 9 september 2022 21:26 schreef mario390 het volgende:
[..]
te vinden is niet het problem maar hoe het lopt
Gaat hij eruit? Dan ga ik er geen moeite meer in stoppen.quote:Op vrijdag 9 september 2022 21:28 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Je kan tot maandag nog van hem genietsje.
Arme Bertquote:Op vrijdag 9 september 2022 21:30 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Gaat hij eruit? Dan ga ik er geen moeite meer in stoppen.
Na het ontbijt.quote:Op vrijdag 9 september 2022 21:30 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Gaat hij eruit? Dan ga ik er geen moeite meer in stoppen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |